|
|
Bekijk resultaten poll: wat voor huisdier zou je dan willen zijn? | |||
hond |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 28.92% |
kat |
73 | 43.98% |
konijn |
5 | 3.01% |
cavia |
7 | 4.22% |
vis |
2 | 1.20% |
kanarie |
1 | 0.60% |
hamster |
2 | 1.20% |
ratje |
4 | 2.41% |
fret |
7 | 4.22% |
iets anders... namelijk.... |
17 | 10.24% |
Aantal stemmers: 166. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou zelf een kat willen zijn, en dan buiten mogen lopen, ik zou eerst lekker wat brokjes eten, dan buiten beetje rondzwerven, schuttingen in 1 keer opspringen enzo, heerlijk! beetje achter vogels aanzitten (maar ze niet vangen, das zielig) dan weer naar huis, brokjes eten en op schoot gaan slapen, of in de vensterbank boven de verwarming. geweldig, wat lijkt me dat heerlijk!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben de eerste die cavia kiest zo te zien?
![]() Mja cavia omdat die lief zijn. Maar ik wil ook wel een hond zijn hoor... die hecht zich van alle dieren toch wel het meest aan mensne. En van andere dieren dan huisdieren wil ik een vogel (iedereen die ik niet moet op hun kop schijten) of een aap (lekker klimmen en gek doen) zijn. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kat. Lekker de hele dag geaaid worden, als je er geen zin meer in hebt spring je van die schoot af en ga je lekker in de zon liggen soezen. Je kan doen wat je wilt, met één kopje heb je al je wandaden weer goedgemaakt.
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kat. Lekker de hele dag geaaid worden, als je er geen zin meer in hebt spring je van die schoot af en ga je lekker in de zon liggen soezen. Je kan doen wat je wilt, met één kopje heb je al je wandaden weer goedgemaakt.
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hond lijkt me echt helemaal nix. Beetje op vaste tijden meegesleurd worden om "gezellig een eindje te gaan wandelen" ![]() ![]() ![]() Die andere beestjes leven te kort, ik wil niet in een hokje zitten, en goudvissen gaan meestal ook wat te snel dood doordat men er snel op uitgekeken is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maargoed, ik zou wel een fret willen zijn, lekker beetje spelen, afentoe loslopen, lekker stinken.
|
Een kat. Vrijheid blijheid, gaan en staan waar je wilt, en toch eten krijgen en liefde krijgen van de baasjes (of personeel, is maar hoe je het noemt) onder voorwaarde dat het goede baasjes zijn met geld voor de dierenarts als het nodig is en weten wat ze me te eten geven en hoe ze me moeten verzorgen.
||
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, wat zou ik willen zijn.... kat is wel leuk idd, heerlijk relaxed leven! Maar ik zou ook best een ratje willen zijn hoor. Met een stel soortgenoten in een leuke kooi, veel om snoepjes zeuren, lekker bij de slaaf knuffelen op zn tijd. En als ik vind dat ik er niet vaak genoeg uit mag? Dan ga ik heeel hard aan de tralies knagen, of kei-veel papier scheuren, of alles van de verdiepjes af gooien... ![]()
|
Oh, ik dacht welk huisdier je zou kiezen als je één nam en heb voor de hond gekozen...
In feite zou ik liever kat zijn. Lekker rondhangen 's nachts, waar je maar wil en ik ben een nachtmens, zodus. ![]() Je krijgt dan nog eens elke dag je eten voorgeschoteld als je van buiten komt en kunt je dan laten strelen en beknuffelen door je baasje(s). Of als je geen zin hebt rond te hangen, kan je je in de zetel smijten en de hele dag blijven liggen ronken. En ja, een kat heeft zeven levens. ![]() Alhoewel..ik ben vegi, 't zou een probleem worden denk ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Toen ik vandaag bij de achterdeur naast de kat zat, die dicht tegen mij aan lag, dacht ik even. Het is toch wel lekker om een kat te zijn. Het is fantastische om zo'n beestje te zien genieten wanneer je hem onder zn kinnetje aait of wanneer hij door middel van zijn koppie onder je hand te schuiven aangeeft dat die geaaid wilt worden. Prachtig beest is het, de kat.
|
![]() |
||
Citaat:
Ondertussen heb je nog steeds last van pijntjes en benauwdheid. Nee dank je, ik zie dagelijks te veel rattenleed om een rat te willen zijn
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Dit of dat? Calyx | 500 | 29-09-2007 17:32 | |
De Kantine |
Vvd?!? bealzebub | 100 | 30-09-2003 19:27 | |
De Kantine |
als je nu zomaar van nick mocht veranderen, kastdeur | 74 | 12-11-2002 16:35 | |
Lifestyle |
Als je mocht kiezen... Black Sugar | 41 | 13-05-2002 12:53 |