Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap sowieso niet waarom je er nog over moet praten, als het merendeel van delogisch denkende forumleden voor is en jij de software gereed hebt om het openbaar te maken maar ja ik ben geen forumbaas ![]() nog niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als er dan te veel reele argumenten zijn doe je geen proef. Als die er neit zijn, dan kun je een proef nemen om te kijken in hoeverre de geuite bezwaren dus valide zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je privacy wilt moet je niet aan een forum meedoen zwak argument
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen worden niet gedwongen om te forummen hoor. En als ze de regels overtreden is dat toch de eigen schuld van deze mensen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dit slaat echt helemaal nergens op je forumt onder een forumnaam (die je zelf hebt gekozen) en als je onder die forumnaam je misdraagt kan dat worden gezien in een banman ofzoiets dat heeft niets met privacy te maken
||
Verwijderd
|
Citaat:
We willen alleen een lijst met de nicknames. In de krant stond toch ook altijd *voornaam* *(eventueel voorzetsel oid* *Beginletter Achternaam* En er staat in de krant waarvan ze worden verdacht. Dus jou vergelijking slaat helemaal nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja? En? Ik niet wou je zeggen? Ik bedoel dus dat de meeste mensen die ik graag mag op dit forum op MSN heb, en dus op die manier wel zou horen wat er aan de hand is. |
![]() |
||
Citaat:
jonge jonge direct weer overdreven reageren en alles op jezelf betrekken je bent niet de enige die forumt hoor snap je???
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind niet dat er een banlijst moet komen, simpelweg omdat het een hall-of-fame wordt. Je komt hier immers niet op het forum om gebanned te worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben tenslotte diegene die een banlijst wil. Dus dan moet ik ook met zoveel mogelijk voordelen/proefargumenten komen om het door te laten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |