Oud 03-06-2004, 23:46
state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik heb vanmiddag Volle Maan gehuurd en gekeken, omdat een vriend het aanraadde omdat er slecht twents in werd gesproken en het tot je algemene ontwikkeling hoort. Hmm, welke ontwikkeling?

Een ding snap ik niet. Hoe komt het dat deze film

G*dverde-f*cking-domme een BIOSCOOPSUCCES is geworden?!?

Serieus, dat zegt iets over het gemiddeld niveau in Nederland (ik gok Vmbo).

Deel je ervaringen met deze film. Post je foto als je hier geld voor hebt betaald in de bios. dan maken we er meteen een fotofuck sessie van.

peace!

p.s. ik hou wel van jullie, de meesten waren gewoon naief bij het bioscoopbezoek. toch?

Arg arg wat zijn Nederlandse films toch slecht!
Oud 03-06-2004, 23:48
Blubje
Blubje is offline
Volle Maan heb k nooit gezien, maar ik ken genoeg Nederlandse films die wel goed zijn hoor...
Oud 03-06-2004, 23:55
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
bij volle maan heb ik moeten huilen van pessimisme
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Waarom het zo'n succes is geweest? Omdat er weet ik hoeveel puberende meisjes in nederland wonen. Dan is zo'n film over zelf op vakantie gaan, seks en mooie mensen best wel leuk om te gaan kijken.

Ik heb em zelf ook gezien net zoals de voorganger "costa". Niet in de bios maar op dvd bij mijn nichtje. Opzich leuk om een keer gezien te hebben maar het gaat idd nergens over. Maar ja...niet iedere film hoeft een diepere betekenis te hebben. Soms is het ook leuk om een super simpele film te kijken.
Oud 04-06-2004, 08:27
Verwijderd
Mja wellicht behoren kakskaters niet tot de doelgroep?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:32
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb volle maan nog nooit gezien
en daar ben ik blij om ook

(wel eens een aflevering Costa gezien op tv, was al erg genoeg)
Oud 04-06-2004, 10:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ja, ja, je hebt VOLLE MAAN gezien en wat zijn Nederlandse films slecht. Misschien moet jij ook niet zo'n schaap zijn en eens uit de kudde ontsnappen.

Citaat:
p.s. ik hou wel van jullie, de meesten waren gewoon naief bij het bioscoopbezoek. toch?
Noem de laatste vijf films die jij in de bioscoop hebt gezien.
Oud 04-06-2004, 10:25
cyntha
cyntha is offline
Ik heb volle maan nog nooit gezien, en dat vind ik helemaal niet erg.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 10:30
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb volle maan en costa wel gezien en ik schaam me er niet eens voor... het was inderdaad een slechte film met een behoorlijk leeg verhaal, maar dat neemt niet weg dat je er een zomergevoel door krijgt en dus vrolijk de bios uitstapt of de videoband terugspoelt... niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn toch!?
Oud 04-06-2004, 10:42
legatus
legatus is offline
Citaat:
niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn toch!?
Beetje een lege opmerking, vind je niet?

Het klinkt als: "Niet iedere film hoeft goed gemaakt te zijn, toch?".
Oud 04-06-2004, 10:46
Freshh~
Freshh~ is offline
ja, dat was best wel een kut-film ja
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:50
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-06-2004 @ 11:42 :

Ik bedoel: niet iedere film hoeft je aan het denken te zetten. Film kan toch ook ter ontspanning zijn, waar je gewoon 'geniet' van het -in dit geval: slechte- acteurwerk en verhaal.
Oud 04-06-2004, 11:53
Verwijderd
Niet gezien, maar ik ben dan ook de doelgroep niet. Kan me wel voorstellen dat je dat als 14-jarige geile puber best leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:09
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik heb m wel gezien...en ach, een geweldige film is het niet, maar het is opzich best een leuke film om te zien. je krijgt er een zomers gevoel van, en je hoeft er niet bij na te denken. gewoon een ontspannende film.
Oud 04-06-2004, 12:15
state_of_mind
state_of_mind is offline
Maar, maar.... Het twents! Doe het dan goed! Ik ergerde me aan elk woordje twents wat ze allemaal zeiden, daarom vind ik die donkere vrouw wel okay, die sprak normaal en liet dr tiete zien!
Oud 04-06-2004, 12:17
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik bedoel: niet iedere film hoeft je aan het denken te zetten. Film kan toch ook ter ontspanning zijn
Ik heb liever een dubbele bodem. Maak een film die ontspannend is, maar waar meer achter schuilt. Of doe tenminste een poging.
Oud 04-06-2004, 12:21
state_of_mind
state_of_mind is offline
zo mag ik het horen
Oud 04-06-2004, 12:29
kelticfairy
kelticfairy is offline
Waar slaat het op om te zeggen dat die film tot de doelgroep "vmbo" hoort. grrr! Dat is echt bullshit. Oke het is een leeghoofdenfilm...wil je daarmee zeggen dat vmbo'ers leeghoofden zijn? sorry maar dit trek ik me erg aan.
Oud 04-06-2004, 12:35
state_of_mind
state_of_mind is offline
Sorry, ik bedoel Mavo.
Oud 04-06-2004, 12:39
BCR
BCR is offline
Oud 04-06-2004, 12:40
kelticfairy
kelticfairy is offline
Ja nog erg! ik zit toevallig in vmbo t...Maar dit staat dus gelijk aan de mavo. Misschien zijn er wel mensen in deze groep die een beeje leeghoofderig zijn maar die heb je ook in de havo en zelfs in het vwo. Dat heeft niets met je leerprestaties te maken
Oud 04-06-2004, 12:44
state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
kelticfairy schreef op 04-06-2004 @ 13:40 :
Ja nog erg! ik zit toevallig in vmbo t...Maar dit staat dus gelijk aan de mavo. Misschien zijn er wel mensen in deze groep die een beeje leeghoofderig zijn maar die heb je ook in de havo en zelfs in het vwo. Dat heeft niets met je leerprestaties te maken
Wat is t toch een schatje, niet?
Oud 04-06-2004, 12:53
AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben het er mee eens dat het geen goeie film was, mijn zusje, puberig breezahtje van veertien, vond het wel een hele leuke film (reden dat ik em gekeken had).

Ja, dat heb je nu eenmaal.

Mijn zusje doet wel vmbo. Dat neemt niet weg dat je alle vmbo'ers (of havo'ers of vwo'ers) over 1 kam kunt scheren. Breezahs heb je namelijk overal. In het vmbo misschien iets meer dan in het vwo, maar ze zitten er

Over breezahs ben ik dan wel weer hard, die mag je wat mij betreft wel over 1 kam scheren, allemaal leeghoofden. Allemaal fan van de nederlandse zomer/naakt/blij/gtst-achtige film. Maar ze zitten óók in de havo en óók in het vwo. Minder, maar zoals ik zei, ze zitten er.

Misschien moet je ipv zeggen dat Nederland vooral vmbo is zeggen dat Nederland vooral Breezah is. Voorderest ben ik het al roerende met je eens .
Oud 04-06-2004, 12:54
kelticfairy
kelticfairy is offline
Ik ben het gewoon zat dat vmbo'ers altijd als minderwaardig worden gezien. Tenminste...door veel mensen.
Oud 04-06-2004, 13:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
State of Mindless kwijlde:
en liet dr tiete zien!
Over niveau gesproken.

Citaat:
en het tot je algemene ontwikkeling hoort
Het lijkt wel een coming-of-age topic. Vanaf nu luister je dus niet meer na je vriend, omdat je je realiseert dat jullie werelden van elkaar verwijderd zijn?
Oud 04-06-2004, 13:16
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 00:46 :
Ik heb vanmiddag Volle Maan gehuurd en gekeken, omdat een vriend het aanraadde omdat er slecht twents in werd gesproken en het tot je algemene ontwikkeling hoort. Hmm, welke ontwikkeling?

Een ding snap ik niet. Hoe komt het dat deze film

G*dverde-f*cking-domme een BIOSCOOPSUCCES is geworden?!?

Deel je ervaringen met deze film. Post je foto als je hier geld voor hebt betaald in de bios. dan maken we er meteen een fotofuck sessie van.

peace!

misschien moet je je naam veranderen in Short_of_ Mind
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:17
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-06-2004 @ 11:42 :

nee, vind ik niet leeg. niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn. snatch, en lock, stock and two smoking barrels zijn ook niet diepzinnig
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:23
Verwijderd
ik heb de film in de bios gezien, vond m qua verhaal best aardig, echt zo'n lekker nergens aan denken alleen maar kijken film. maar het was zo ontzettend slecht gespeeld! net zo'n soort niveau als costa, vreselijk gewoon.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:24
legatus
legatus is offline
Citaat:
nee, vind ik niet leeg. niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn.
Dat beweer ik ook niet: dat iedere film diepzinnig hoeft te zijn.

Het is alleen een vreemde verdediging van een film als VOLLE MAAN.
Oud 04-06-2004, 13:25
Verwijderd
Nooit gezien, Costa ook niet, en ik heb er ook niet echt behoefte aan..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:49
state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 04-06-2004 @ 14:17 :
nee, vind ik niet leeg. niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn. snatch, en lock, stock and two smoking barrels zijn ook niet diepzinnig
Jij hebt smaak! Lock Stock was geweldig. Komt een lock stock 2 trouwens.
Oud 04-06-2004, 13:54
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 14:49 :
Komt een lock stock 2 trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 14:49 :
Jij hebt smaak! Lock Stock was geweldig. Komt een lock stock 2 trouwens.
dat zou snatch toch eigenlijk worden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:56
Verwijderd
Sowieso, lock stock 2..

Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:05
state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 04-06-2004 @ 13:53 :
Ik ben het er mee eens dat het geen goeie film was, mijn zusje, puberig breezahtje van veertien, vond het wel een hele leuke film (reden dat ik em gekeken had).

Ja, dat heb je nu eenmaal.

Mijn zusje doet wel vmbo. Dat neemt niet weg dat je alle vmbo'ers (of havo'ers of vwo'ers) over 1 kam kunt scheren. Breezahs heb je namelijk overal. In het vmbo misschien iets meer dan in het vwo, maar ze zitten er

Over breezahs ben ik dan wel weer hard, die mag je wat mij betreft wel over 1 kam scheren, allemaal leeghoofden. Allemaal fan van de nederlandse zomer/naakt/blij/gtst-achtige film. Maar ze zitten óók in de havo en óók in het vwo. Minder, maar zoals ik zei, ze zitten er.

Misschien moet je ipv zeggen dat Nederland vooral vmbo is zeggen dat Nederland vooral Breezah is. Voorderest ben ik het al roerende met je eens .
Dit vat ik heel persoonlijk op. Een vriend van me is breezah en doet vwo.
Oud 04-06-2004, 14:07
state_of_mind
state_of_mind is offline
Oh en voor iedereen die mijn gedrag loopt te analyseren: ik heb buien. pff
Oud 04-06-2004, 14:19
freyk
freyk is offline
Ik wil best die film, omdat ik hoorde dat er veel bekende mensen ut oans twente-land mee deden.

Maar de enige twentenaar die ik zag in de voorstukjes was een van de presentatoren van tv oost.
Offtopic: Waarom namen ze niet willy in plaats van die andere presentator?
Jeweetwel, die kale met z'n bekende quote: Loat Goan!!
Oud 04-06-2004, 14:50
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
ik vond hem ook slecht. maar niet alle nederlandse films zijn slecht
van god los vond ik, ondanks het slechte limburgse accent, erg goed
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:02
Rioto
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 00:46 :

jij bent zo dom om die film te gaan kijken ..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:27
fubar
fubar is offline
pffff, ik heb deze deze film niet gezien... ik heb wel Costa gezien, typisch nederlands... slecht! (de enige nederlandse film die ik goed vind is soldaat van oranje)

maar ja, dan zal ik volle maan ook wel slecht vinden...en ik doe nog wel Vmbo!!
Oud 04-06-2004, 21:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef op 04-06-2004 @ 13:17 :
Ik heb liever een dubbele bodem. Maak een film die ontspannend is, maar waar meer achter schuilt. Of doe tenminste een poging.
Ik heb liever een film die voor pure ontspanning zorgt en niet meer wil bereiken, dan een film vol mislukte pogingen tot diepzinnigheid.

Dubbele bodem vind ik lang niet altijd nodig. Ik zie het graag in bepaalde films, maar ik moet er niet aan denken te discussiëren over de diepere betekenis van Braindead.
Oud 04-06-2004, 21:37
Uice
Uice is offline
Volle Maan vond ik overigens bekrompen bagger en Costa liet me ook koud. Maar zeggen dat Nederlandse films slecht zijn is onzin, er zijn genoeg kwaliteitsfilms in Nederland gemaakt.
Oud 04-06-2004, 22:04
the tourist
the tourist is offline
In Amerika of waar dan ook, worden net zulke slechte films gemaakt als Volle Maan hoor.

Ik heb Volle Maan trouwens niet gezien, Costa ook niet en ik sta er ook niet om te trappelen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 04-06-2004 @ 23:04 :
In Amerika of waar dan ook, worden net zulke slechte films gemaakt als Volle Maan hoor.

Slechtere. Maar daar worden er dan ook veel meer films gemaakt.
Oud 04-06-2004, 22:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-06-2004 @ 22:34 :
Ik heb liever een film die voor pure ontspanning zorgt en niet meer wil bereiken, dan een film vol mislukte pogingen tot diepzinnigheid.

Dubbele bodem vind ik lang niet altijd nodig. Ik zie het graag in bepaalde films, maar ik moet er niet aan denken te discussiëren over de diepere betekenis van Braindead.
kijk, als je van een film je levenswerk maakt, dan moet je over je film nadenken. Johan Nijenhuis brouwt zoveel in een jaar dat hij het niet bij kan houden.

ik heb overigens nog niks goeds van hem gezien
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 23:16
Verwijderd
Johan Nijenhuis maakt dan ook niet echt de Nederlandse kwaliteitsfilms nee, maar zijn films verkopen (afgezien van de kinderfilms) helaas wel het beste. Ja, waarom zou hij zijn formule dan veranderen?

Maar gelukkig zijn er nog steeds andere mensen die wel goede Nederlandse films maken. Ik bedoel, je kunt toch moeilijk beweren dat de Nederlandse film slecht is terwijl we dit en vorig jaar nog een oscarnominatie hadden.

Het is daarbij ook gewoon hondsmoeilijk om in Nederland een beetje geld bij elkaar te krijgen voor een kwaliteitsfilm.

Maar goed, Volle Maan heb ik gezien, in de bioscoop zelfs. (Een vriendin nam me mee met een gratis bioscoopkaartje). Ik vond het best vermakelijk als in vermakelijk slecht.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 23:25
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ben wel benieuwd naar die horrorfilm die Nijenhuis nu gaat maken. Hij heeft nu wel genoeg naam gemaakt om een film te maken waarin hij wat meer risico's neemt.
Of misschien kan hij alleen maar soaps en oppervlakkige komedies maken, wie zal het zeggen.
Oud 04-06-2004, 23:59
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 05-06-2004 @ 00:16 :
Maar gelukkig zijn er nog steeds andere mensen die wel goede Nederlandse films maken. Ik bedoel, je kunt toch moeilijk beweren dat de Nederlandse film slecht is terwijl we dit en vorig jaar nog een oscarnominatie hadden.
Dat zegt niet zo heel veel. Titanic won ook een teringzooi Oscars.
Verder was De Tweeling wel echt een goede film.
Oud 05-06-2004, 00:01
Verwijderd
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 05-06-2004 @ 00:59 :
Dat zegt niet zo heel veel. Titanic won ook een teringzooi Oscars.
Verder was De Tweeling wel echt een goede film.
Misschien zeggen de andere oscars over de amerikaanse films inderdaad niet zo veel. Maar ik denk dat die voor beste buitenlandse film nog wel iets meer betekent, qua genomineerd worden wel in ieder geval. Winnen heeft ook weer erg te maken met wie voor jou de promotie doet daar en wie tijd in je steekt. Over het algemeen zijn de genomineerde buitenlandse films toch wel kwaliteitsfilms, niet het genre Titanic.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 09:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 04-06-2004 @ 09:32 :
ik heb volle maan nog nooit gezien
en daar ben ik blij om ook

(wel eens een aflevering Costa gezien op tv, was al erg genoeg)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten