Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb volle maan en costa wel gezien en ik schaam me er niet eens voor... het was inderdaad een slechte film met een behoorlijk leeg verhaal, maar dat neemt niet weg dat je er een zomergevoel door krijgt en dus vrolijk de bios uitstapt of de videoband terugspoelt... niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn toch!?
||
Citaat:
Het klinkt als: "Niet iedere film hoeft goed gemaakt te zijn, toch?".
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb m wel gezien...en ach, een geweldige film is het niet, maar het is opzich best een leuke film om te zien. je krijgt er een zomers gevoel van, en je hoeft er niet bij na te denken. gewoon een ontspannende film.
||
Citaat:
|
Ja nog erg! ik zit toevallig in vmbo t...Maar dit staat dus gelijk aan de mavo. Misschien zijn er wel mensen in deze groep die een beeje leeghoofderig zijn maar die heb je ook in de havo en zelfs in het vwo. Dat heeft niets met je leerprestaties te maken
||
Citaat:
|
Ik ben het er mee eens dat het geen goeie film was, mijn zusje, puberig breezahtje van veertien, vond het wel een hele leuke film (reden dat ik em gekeken had).
Ja, dat heb je nu eenmaal. Mijn zusje doet wel vmbo. Dat neemt niet weg dat je alle vmbo'ers (of havo'ers of vwo'ers) over 1 kam kunt scheren. Breezahs heb je namelijk overal. In het vmbo misschien iets meer dan in het vwo, maar ze zitten er ![]() Over breezahs ben ik dan wel weer hard, die mag je wat mij betreft wel over 1 kam scheren, allemaal leeghoofden. Allemaal fan van de nederlandse zomer/naakt/blij/gtst-achtige film. Maar ze zitten óók in de havo en óók in het vwo. Minder, maar zoals ik zei, ze zitten er. Misschien moet je ipv zeggen dat Nederland vooral vmbo is zeggen dat Nederland vooral Breezah is. Voorderest ben ik het al roerende met je eens ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is alleen een vreemde verdediging van een film als VOLLE MAAN.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik wil best die film, omdat ik hoorde dat er veel bekende mensen ut oans twente-land mee deden.
Maar de enige twentenaar die ik zag in de voorstukjes was een van de presentatoren van tv oost. Offtopic: Waarom namen ze niet willy in plaats van die andere presentator? Jeweetwel, die kale met z'n bekende quote: Loat Goan!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dubbele bodem vind ik lang niet altijd nodig. Ik zie het graag in bepaalde films, maar ik moet er niet aan denken te discussiëren over de diepere betekenis van Braindead.
|
Volle Maan vond ik overigens bekrompen bagger en Costa liet me ook koud. Maar zeggen dat Nederlandse films slecht zijn is onzin, er zijn genoeg kwaliteitsfilms in Nederland gemaakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb overigens nog niks goeds van hem gezien |
![]() |
|
Verwijderd
|
Johan Nijenhuis maakt dan ook niet echt de Nederlandse kwaliteitsfilms nee, maar zijn films verkopen (afgezien van de kinderfilms) helaas wel het beste. Ja, waarom zou hij zijn formule dan veranderen?
Maar gelukkig zijn er nog steeds andere mensen die wel goede Nederlandse films maken. Ik bedoel, je kunt toch moeilijk beweren dat de Nederlandse film slecht is terwijl we dit en vorig jaar nog een oscarnominatie hadden. Het is daarbij ook gewoon hondsmoeilijk om in Nederland een beetje geld bij elkaar te krijgen voor een kwaliteitsfilm. Maar goed, Volle Maan heb ik gezien, in de bioscoop zelfs. (Een vriendin nam me mee met een gratis bioscoopkaartje). Ik vond het best vermakelijk als in vermakelijk slecht. |
![]() |
|
Ben wel benieuwd naar die horrorfilm die Nijenhuis nu gaat maken. Hij heeft nu wel genoeg naam gemaakt om een film te maken waarin hij wat meer risico's neemt.
Of misschien kan hij alleen maar soaps en oppervlakkige komedies maken, wie zal het zeggen.
||
![]() |
Citaat:
Verder was De Tweeling wel echt een goede film.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Flikker op stomme kou, Frayne wil saaien! #1802 fizzle-fluffy | 500 | 27-03-2013 22:56 | |
De Kantine |
De prijs van treinkaartjes is ALWEER versaaid #1029 Rivka | 500 | 01-07-2010 00:03 | |
De Kantine |
Jouw dag #3 Missy | 499 | 01-09-2007 01:01 | |
Films, TV & Radio |
Beste Nederlandse film? Daangerous | 109 | 30-03-2004 09:39 | |
De Kantine |
waar zou jij heen gaan? Secreet | 53 | 07-05-2003 22:33 | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 |