Oud 03-06-2004, 16:57
farrar-misty
farrar-misty is offline
eeuj

tis sinds kort uit met mijn vriendje, ik had vrijheid nodig (dacht ik) en toen nam ik afstand en is eigenlijk zonder echte woorden uitgegaan.... maar nu heb ik spijt... echt spijt... en ik wil hem terug... nu pas realiseer ik me wat ik had en ben kwijtgeraakt... wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 17:00
Verwijderd
hmm dat was niet zo handig dan. je moet hem dus op een bepaalde manier overtuigen dat je hem terug wil aangezien hij je waarschijnlijk niet zomaar terug zal nemen. onthou ook wel ff waarom je het hebt uitgemaakt en of dat de enige reden was, want anders maak je het binnnen de korste keren weer uit...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:05
farrar-misty
farrar-misty is offline
tnx...
jah.. vrijheid was de hoofdreden... vriendinnen die me misten, mijn eindeloze nergens op slaande onzekerheid, dat was er ook nog... maar nu weet ik 100% zeker dat mijn vriendje oneindig meer waard is dan dit.... ik moet hem overtuigen maar hoe... ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:35
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
farrar-misty schreef op 03-06-2004 @ 18:05 :
tnx...
jah.. vrijheid was de hoofdreden... vriendinnen die me misten , mijn eindeloze nergens op slaande onzekerheid, dat was er ook nog... maar nu weet ik 100% zeker dat mijn vriendje oneindig meer waard is dan dit.... ik moet hem overtuigen maar hoe... ?
daar zou ik mee oppassen!!
ook al weet je 100% zeker dat je vriendje oneindig meer waard is dan je vriendinnen, ik zou zeker veel energie blijven steken in afspreken met vriendinnen, zeker op jouw leeftijd! je weet nooit wanneer je ze nodig hebt
Oud 03-06-2004, 18:23
Marie Jane
Marie Jane is offline
zeggen dat je hem terug wil, dan hoor je vanzelf wat hij daarvan vind.
en je hoeft toch niet te kiezen tussen vriendje en vriendinnen
Oud 03-06-2004, 18:39
farrar-misty
farrar-misty is offline
ik weet het.. niet kiezen... ik wil mijn vriendinnen ook niet kwijt en ik spreek ze nu vaak genoeg.... maar ik denk constant aan mijn ex (dat klinkt heel erg) en ik kan me geen leven voorstellen zonder hem.. het klinkt heel triest allemaal maar ik heb hem blijkbaar nodig... alleen hem... ik kan ook niet verder want ik zie andere jongens niet staan.... het werkt gewoon niet... sommige zeggen dat het een fase is maar ik ben geen chemische reactie! ik voel nog veel te veel voor hem om hem los te laten lijkt het maar er zit een andere kant aan... ik heb al een bleeding heart maar t kan nog erger als hij me echt neit meer wil... ik zou neit weten wat ik dan moet doen...! er zijn drie jongens die ik alledrei wel aardig vind op me (beweren ze) maar ik zou nooit voor een ander kunnen vallen... denk ik... help...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 02:09
michieldewit
michieldewit is offline
Spijt is een slechte raadgever. Achteraf heb je altijd makkelijk praten. Gewoon bij je besluit blijven. Aldus voor u geformuleerd, 3 toepasselijke clichees
Oud 05-06-2004, 07:10
hodelahitie
hodelahitie is offline
Praat er dan met hem over, dat je zo onzeker was, geen tijd had voor vriendinnen etc. En probeer er dan samen iets op te vinden. Want je kunt makkelijk nog veel met je vriendinnen omgaan en een vriendje hebben. En als je gepraat hebt, kun je altijd nog zien wat je doet...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 20:44
Myuki
Myuki is offline
sjalalalaaa... "You don't know what you've got 'till it's gone"

enuh... ik zou niet proberen hem terug te krijgen.
Oud 05-06-2004, 20:53
De_Daantje
De_Daantje is offline
Vertel het hem, en tja niet om lullig te zijn, maar als hij jou niet terugwilt heb je toch echt pech.
Kan je het desnoods over een jaartje weer proberen...
Veel suc6 ermee in ieder geval

Liefs Daantje
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 23:15
AngelLena
AngelLena is offline
Je kan proberen of hij je nog terugwil met het hele verhaal eraan vast, maar de kans dat hij het risico niet wil lopen is natuurlijk wel groot. Niet om je bang te maken, maar da's de realiteit en daar moet je je ook maar bij neerleggen. Meer kan je niet doen. Maar ik zou dan wel duidelijk de afspraak maken dat je ook tijd gaat besteden aan je vriendinnen en je overige sociale leven. Als je je vriend terugkrijgt en de hele ellende begint weer van voor af aan omdat je niet genoeg tijd spendeert met je vriendinnen en je raakt hen kwijt, zit je met hetzelfde gevoel opgescheept als nu.
Oud 10-06-2004, 16:20
farrar-misty
farrar-misty is offline
thaaanks!!

T gaat al beter. Zolang ik maar bezig ben denk ik niet aan hem, maar nog steeds heb ik het gevoel dat t ooit weer goed komt. Maarja.. mijn gevoelens zijn niet de beste wegwijzers...
Alles komt goed, dat weet k zeker. Ik laat alles maar gebeuren en zal eens ophouden alles duizend keer te analyseren en gewoon zien wat er gebeurt...

Bedankt voor de adviezen... Liefs, Lena.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten