Oud 14-06-2004, 14:57
dead person
dead person is offline
haai... Uhm nou ik weet niet zo goed hoe ik dit moet formuleren maar kzal het proberen..

Ik heb nou ongeveer sinds 5 maanden seks met mijn vriend*beiden nog maagd* maar sinds de laaste tijd, en vooral dit weekend, had ik na de seks heeel erg veel pijn daar beneden, en het bloede ik kon niet plassen omdat het zoveel pijn deed, toen ik terug kwam van de wc, werd ik super duizelig, kreeg buikpijn, moeite met ademen/heel warm en nog steeds die burning gevoel daar en ook last van oververmoeidheid...
nou kan het ook zijn dat ik nog beetje ongesteld was, maar daarvoor had ik nog gekeken en was er geen bloed..

kwas bang voor een geslachtsziekte, maar dat kan onmogelijk omdat we beiden nog maagd waren

en nu nog, nog steeds last van die dingen die ik net opnoemde, behalve dan niet het burning gevoel daar beneden..
Ik ben echt bang dat ik wat heb ofzo...
Ik weet ook wel dat ik naar de dokter moet gaan, maar dan wilt hij straks een inwendig onderzoek doen en daar zit ik dan heeel erg tegen op en durf ik niet...

nu wat denken jullie, heeft iemand hier ook dit probleem gehad??
alvast bedankt
Oud 14-06-2004, 15:00
AngelLena
AngelLena is offline
Het kan zijn dat je tijdens de eerste sexpartij waarop je dit merkte een wondje hebt opgelopen aan je binnenste schaamlippen of ergens anders in die buurt, die is gaan bloeden. Doet pijn etc, het heelt na een tijdje, dan heb je weer sex, scheurt ie gewoon weer open.
Dus ik zou zeggen, pak eens een spiegel en ga bekijken of je ergens een wondje kan vinden(in dat geval paar weken sex rust nemen). Als je nergens een wondje kan vinden zou ik idd even langs de arts gaan, dan kan het een infectie zijn.
Oud 14-06-2004, 15:00
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik ken het probleem niet, maar als ik jou was zou ik wel langs de dokter gaan...dat kan prima zonder dat er verder iemand iets mee te maken heeft. Het hoeft niets te zijn, maar je wilt wel je zekerheid hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:04
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik zou inderdaad eens naar de dokter gaan, ik heb al eens een inwendig onderzoek laten doen, en oke, het is niet echt prettig, maar wees gerust pijn doet het ook niet !!

Ik zou het toch doen hoor !! Als het effectief een infectie ofzoiets is, dan moet je het zo snel mogelijk genezen, want als die infectie verderdoorloopt, kan het ernstige gevolgen hebben !!
Oud 14-06-2004, 15:05
rodina
rodina is offline
Niet gewoon een blaasontsteking? Komt wel vaker voor na sex...
Oud 14-06-2004, 15:06
dead person
dead person is offline
Citaat:
rodina schreef op 14-06-2004 @ 16:05 :
Niet gewoon een blaasontsteking? Komt wel vaker voor na sex...
nee, ik moet niet steeds naar de wc en als ik moet doet het ook niet pijn, behalve dan die keer na de seks dit weekend..maar nu doet dat geen pijn meer
Oud 14-06-2004, 15:07
rodina
rodina is offline
Citaat:
dead person schreef op 14-06-2004 @ 16:06 :
nee, ik moet niet steeds naar de wc en als ik moet doet het ook niet pijn, behalve dan die keer na de seks dit weekend..maar nu doet dat geen pijn meer
ke

Dan even langs de dokter
Oud 14-06-2004, 15:08
dead person
dead person is offline
Citaat:
the_only_fieke schreef op 14-06-2004 @ 16:04 :
Ik zou inderdaad eens naar de dokter gaan, ik heb al eens een inwendig onderzoek laten doen, en oke, het is niet echt prettig, maar wees gerust pijn doet het ook niet !!

Ik zou het toch doen hoor !! Als het effectief een infectie ofzoiets is, dan moet je het zo snel mogelijk genezen, want als die infectie verderdoorloopt, kan het ernstige gevolgen hebben !!
Als het een infectie was, zou daar dan ook die andere klachten vandaan kunnen komen?

maar de pijn onder de seks is alleen aan het begin, na een klein tijdje is het weg, en dan op het eind komt het weer..
Oud 14-06-2004, 15:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dead person schreef op 14-06-2004 @ 16:08 :
maar de pijn onder de seks is alleen aan het begin, na een klein tijdje is het weg, en dan op het eind komt het weer..
Nou, tijdens de seks heb ik bijvoorbeeld ook nooit last van de spierpijn die ik daarvoor had, maar het komt altijd terug Dit komt gewoon omdat je op dat moment met andere zaken bezig bent
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 14:58
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Beste Dead Person,

Het gevoel dat je hebt lijkt niet echt op een geslachtsziekte, toch klinkt het ernstig genoeg (misschien is het niets hoor) om te weten te komen wat je hebt.

Maak daarom een afspraak met de Rutgersstichting bij jou in de buurt (kijk in het telefoonboek in jouw woonplaats of dichtsbijzijnde grote plaats).

Er werken daar vrouwlijke artsen die alles al een keer hebben meegemaakt en zonder te blinken of te blozen jouw op een fijne manier zullen helpen.

Eerst praat je alleen even met ze en dan geven ze je advies, daar hoef je natuurlijk (nog) niets mee te doen, maar het wel het verstandigst. Als het namelijk iets vervelends is wordt het nog vervelender als je er niets aan doet.

In de Rutgersstichting werken heel veel vrouwen (die al duizenden vrouwen vóór zich gehad hebben) en je kunt altijd voor de zekerheid zeggen dat je door een vrouw geholpen wilt worden.

Het is ook verstandig om hierover te praten met je vriend, en misschien, als je dat wil, samen naar de Rutgersstichting te gaan. Het is immers ook gedeeltelijk zijn zaak.

Succes.
Oud 15-06-2004, 19:18
dead person
dead person is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 15-06-2004 @ 15:58 :
Beste Dead Person,

Het gevoel dat je hebt lijkt niet echt op een geslachtsziekte, toch klinkt het ernstig genoeg (misschien is het niets hoor) om te weten te komen wat je hebt.

Maak daarom een afspraak met de Rutgersstichting bij jou in de buurt (kijk in het telefoonboek in jouw woonplaats of dichtsbijzijnde grote plaats).

Er werken daar vrouwlijke artsen die alles al een keer hebben meegemaakt en zonder te blinken of te blozen jouw op een fijne manier zullen helpen.

Eerst praat je alleen even met ze en dan geven ze je advies, daar hoef je natuurlijk (nog) niets mee te doen, maar het wel het verstandigst. Als het namelijk iets vervelends is wordt het nog vervelender als je er niets aan doet.

In de Rutgersstichting werken heel veel vrouwen (die al duizenden vrouwen vóór zich gehad hebben) en je kunt altijd voor de zekerheid zeggen dat je door een vrouw geholpen wilt worden.

Het is ook verstandig om hierover te praten met je vriend, en misschien, als je dat wil, samen naar de Rutgersstichting te gaan. Het is immers ook gedeeltelijk zijn zaak.

Succes.
Ik gah morgen ochtend eerst een afspraak maken bij de dokter en dan kijken wat hij zegt, als hij mij doorverwijst naar de Rutgersstichting ga ik daar heen. Mijn vriend weet hier ook van en als ik naa de Rutgersstichting moet vraag ik hem ook wel mee, naar de dokter kan hij zelf niet mee, omdat ik in rozenburg woon en hij in rotterdam en meestal is zown afspraak ergens rond 8 uur dus te vroeg voor hem om hier heen te komen denk ik.
Dus kzal nog ff moeten afwachten wat er aan de hand is...

iig dank je wel voor de tip
Oud 15-06-2004, 19:25
Marilyn
Marilyn is offline
Je zou een vaginale infectie kunnen hebben, of een schimmel. Merk je iets raars aan je afscheiding? Ik denk dat je het beste even naar de huisarts zou kunnen gaan..
Oud 15-06-2004, 19:39
Verwijderd
Ik denk dat je gewoon ruige seks gehad hebt en je daardoor een wondje hebt opgelopen. Gebruik je een condoom? Sperma is nogal zout (zeiden mijn exen) en kan daardoor extra pijn veroorzaken als je een wond hebt.

Imho niks om je zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:56
dead person
dead person is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 15-06-2004 @ 20:25 :
Je zou een vaginale infectie kunnen hebben, of een schimmel. Merk je iets raars aan je afscheiding? Ik denk dat je het beste even naar de huisarts zou kunnen gaan..
schimmel infectie is toch dat je heel erg jeuk heb en rare afscheiding? Als dat zo is dan heb ik niet.

infectie kweet niet hoe ik dat zou kunnen hebben opgelopen
Oud 15-06-2004, 19:57
dead person
dead person is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 20:39 :
Ik denk dat je gewoon ruige seks gehad hebt en je daardoor een wondje hebt opgelopen. Gebruik je een condoom? Sperma is nogal zout (zeiden mijn exen) en kan daardoor extra pijn veroorzaken als je een wond hebt.

Imho niks om je zorgen over te maken.
wondje kan misschien wel, want het is wel steeds zo als hij is klaargekomen en het sperma loopt eruit, dat het wel gelijk gaat branden enzo....nou jah morgen afspraak maken bij de dokter
Oud 15-06-2004, 20:01
Verwijderd
Vraag hem gewoon wat minder ruig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 20:16
dead person
dead person is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 21:01 :
Vraag hem gewoon wat minder ruig te zijn.
neej ...hij is niet zo ruig hoor, maar blijkbaar is mijn geval daar niet tegen bestand ofzow
Oud 15-06-2004, 20:35
Verwijderd
Kwestie van genoeg trainen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 20:40
dead person
dead person is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 21:35 :
Kwestie van genoeg trainen.
Ik denk dat ik wel genoeg training achter de rug heb met hem
stom wondje ook als dat het is dan teminste
Oud 19-06-2004, 00:29
OfficerTiger
OfficerTiger is offline
Ok, ik zit ook met een probleempje... eigenlijk zijn het er twee... en ik hoop dat iemand er mij effectief kan bij helpen

1. Ik kom nogal vrij snel klaar als ik vrij met mijn vriendin... En ik zou graag iets weten dat daartegen helpt ?

2. Als ik dan klaargekomen ben in haar, dan krijgt ze achteraf een brandend gevoel rond haar vagina. Weet iemand waar dat aan ligt? gaat dit over bij meer vrijen?

Wie dit kan helpen lost de enige "problemen" in onze relatie op.

Grtz
Oud 19-06-2004, 08:58
dead person
dead person is offline
Citaat:
OfficerTiger schreef op 19-06-2004 @ 01:29 :
Ok, ik zit ook met een probleempje... eigenlijk zijn het er twee... en ik hoop dat iemand er mij effectief kan bij helpen

1. Ik kom nogal vrij snel klaar als ik vrij met mijn vriendin... En ik zou graag iets weten dat daartegen helpt ?

2. Als ik dan klaargekomen ben in haar, dan krijgt ze achteraf een brandend gevoel rond haar vagina. Weet iemand waar dat aan ligt? gaat dit over bij meer vrijen?

Wie dit kan helpen lost de enige "problemen" in onze relatie op.

Grtz
1.Wat daar misschien tegen kan helpen is de stop en start techniek...vlak voordat je klaarkomt, stop je met bewegen*zij ook* en als je voelt dat het gevoel weg is, ga je verder...je blijft wel snel hetgevoel krijgen, maar zo kan je wel langer doorgaan

of wat misschien ook goed kan helpen...Zorg dat je een half uur of uur voor het vrijen klaarkomt, trek je af weet ik veel, en dan als tie weer stijf staat, kan je het langer volhouden

2. Dat heb ik ook..kan aan wondje liggen, hebben jullie misschien veel seks?...en als dat zo is, zou ik een rust pauze nemen zodat het kan genezen, alshet daarna nog zo is, misschien beter naar de dokter voor de rest heb ik daar ook nog geen antwoord op...

anywayz succes met de eerste

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 09:03.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:31
SuperSanne
SuperSanne is offline
idd maar effe naar rutger ofzo...
P.S. een algemene opmerking: je kan ook soa's oplopen als je beide maagd bent!!!! Voor sommige soa's hoef je namelijk geen seks gehad te hebben om ze te krijgen (aids bijvoorbeeld), en door pijpen of beffen kun je ook vanalles oplopen
Oud 19-06-2004, 23:22
dead person
dead person is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 19-06-2004 @ 20:31 :
idd maar effe naar rutger ofzo...
P.S. een algemene opmerking: je kan ook soa's oplopen als je beide maagd bent!!!! Voor sommige soa's hoef je namelijk geen seks gehad te hebben om ze te krijgen (aids bijvoorbeeld), en door pijpen of beffen kun je ook vanalles oplopen
Maar hoe ken je aids hebben als je nooit seks heb gehad, of met iemand heb gezoend die geen aids had?
Oud 20-06-2004, 10:50
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
dead person schreef op 20-06-2004 @ 00:22 :
Maar hoe ken je aids hebben als je nooit seks heb gehad, of met iemand heb gezoend die geen aids had?
Bloed.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 13:22
dead person
dead person is offline
Citaat:
Dodemus schreef op 20-06-2004 @ 11:50 :
Bloed.
Mhh das waar..
Oud 20-06-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 20-06-2004 @ 00:22 :
van zoenen krijg je het niet hoor, tenzij de ander bloedend tandvlees heeft en jij heel veel pech .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:19
dead person
dead person is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-06-2004 @ 20:38 :
van zoenen krijg je het niet hoor, tenzij de ander bloedend tandvlees heeft en jij heel veel pech .
Neej okeej maar had gekund als allebei wondje hadden...maar ik ben sure dat het geen soa is

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 21:23.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten