Ai, klinkt me allemaal erg bekend in de oren meiske. maar laten we alles een voor een ff doornemen.
-Je vraagt mensen of ze het wel leuk vinden als je bij ze bent en ze geven meestal negatieve antwoorden. Dat is idd heel erg als je al niet lekker in je vel zit. Maar misschien vraag je ze net op het verkeerde moment. De negatieve dingen zul je nu eerder onthouden dan dat je de positieve dingen zult opnemen...
-Dan wat er met je vriendje is gebeurt. Het is idd heel erg lullig dat je in slaap viel maar als je zo moe bent, waarom zou je je dan schulig moeten voelen?!? Als je te weinig slaap hebt gehad dan zul je het toch ooit in moeten halen. Als je vriendje het echt vervelend vond had hij jouw waarschijnlijk wel wakker gemaakt, maak je daar dus maar niet al te druk om, dat komt echt wel goed als het al niet goed is.
-En dan het laatste wat denk ik toch wel het meest vervelende is, je eigenbeeld... Je voelt je erg onzeker en je vind dat je te dik bent

Nu moet je je toch afvragen, wat is nou dik?!? Je bent namelijk echt niet dik als je niet het lichaam dat je altijd op tv ziet of op straat. Je bent namelijk pas 'te dik/zwaar' als je echt denkt nu moet ik 50 kilo afvallen(das alleen ter voorbeeld natuurlijk

) En dan tot slot het negatieve denken... Ik denk dat je met praten toch het verst zult komen. Misschien erg afgezaagd(zelfs dat ik zeg dat het afgezaagd is is afgezaagd, ik weet) maar het zal helpen. Niet van de een op de andere dag, het zal even tijd nemen, maar na een tijdje zul je zien dat het je toch wel geholpen heeft

.
En zoals magig al zei: Je bent volgens mij een schat van een meid!
Dikke zoen(als da mag

) Van white