| Advertentie | |
|  | |
|  05-07-2004, 03:13 | |
| 

Verwijderd

| 

Mmmm. LUH, wat is er gebeurd? Hoewel het verhaal naar mijn mening nog altijd boven het gemiddelde ligt, is het flink slechter dan de vorige pareltjes die ik van je lezen kon.   Ik mis de LUH-sfeer, 't lichte sarcasme en de indruk dat over elke zin minstens een halfuur gedacht is. Bij wijze van.  Het leest nog steeds lekker weg, maar 't is anders. Op het moment ben ik te lam voor specefieke kritiek, zal ik binnenkort wel even doen. Wel nog even een aandachtspunt: jij was degene die leerde nooit dingen tussen haakjes te zetten in verhalen. Het zou onderbrekend werken, en wat dat betreft ben ik het volkomen met je eens. En toch zie ik twee keer de haakjes in dit verhaal? | 
|  05-07-2004, 11:50 | |
| 

Verwijderd

| 

Bedankt voor de reacties. Paranoide, een goeie vraag. Ik heb te weinig geschreven en ga me daarom opgefokt voelen. Ik wil toch een tekst produceren, maar het komt er gewoon niet meer uit. Als ik het forceer komt er geen zin meer uit mijn vingers, dus moet ik het soms gewoon laten gaan. Dit verhaal is ook zo uit de losse pols geschreven. Ik begin en ging door en liet alles staan wat er in me opkwam. Vandaar de teksten tussen haakjes en de Duitse woorden. Het heeft geen sfeer omdat het geen inhoud heeft. Het is een flauw beschrijving van wat gebeurtenissen die wel lekker leest en enkele woordgrapjes herbergt, maar verder niet veel. Om geen lamme, afgestorven vingertjes te krijgen braak ik soms een tekst als dit uit en ik hoop ooit weer toffe verhalen te kunnen schrijven. Maar met veel melodramatische zweem doen alsof je een writer's block hebt bevalt me ook wel goed.  LUH-3417 | 
|  05-07-2004, 13:42 | |
| 

Verwijderd

| 

Beste LUH, dat is precies waar writers-blocks voor zijn uitgevonden.   Komt wel weer terug, talent is talent en dat verdwijnt niet zomaar. En om heel eerlijk te zijn heb ook ik de pen een tijdlang links laten liggen en heb ik daarom te kampen met hetzelfde probleem. Niet dat ik beweer dat ik hier bergen talent heb liggen, trouwens, maar moge mijn punt duidelijk zijn.  Blijven schrijven, je blijven ergeren aan je fouten en hopen op betere tijden.   | 
|  05-07-2004, 14:21 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
  Grim- Welkom op het forum   | |
|  09-07-2004, 23:26 | |
| 

Hallo LUH-3417. Ik heb nu niet zoveel tijd meer om uitgebreid op je tekst in te gaan, maar dit wil ik nog wel even kwijt. Als recensent ben je een geweldig "talent", superieur aan menig professioneel recensent. Als schrijver heb je mij nog nooit echt overtuigd. Dat gevoel is echter wellicht wederzijds. | |
|  10-07-2004, 01:23 | |
| 

Verwijderd

| 

Renard, in dit verhaal geef ik je geheel gelijk. Ik wil alle verantwoording voor deze tekst dan ook direct van me afleggen.   Als je wilt kan ik je wel een tekst mailen die ik beter vind, wie weet kan ik je beeld van mij nog wat opkrikken. Bedankt voor de reacties. LUH-3417 | 
|  10-07-2004, 19:19 | ||
| Citaat: 
 | ||
|  11-07-2004, 03:46 | ||
| Citaat: 

__________________ █████████████████████99% | ||
|  | 
| Topictools | Zoek in deze topic | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie | Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 12:04 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 07:32 | |
| Verhalen & Gedichten | Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 22:55 | |
| Verhalen & Gedichten | [(vervolg)Verhaal] Terugkomst van zielentocht Vlooienband | 16 | 15-05-2003 15:41 | |
| Films, TV & Radio | [Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 01:19 | |
| Films, TV & Radio | Ik heb AI  van Spielberg niet gezien, heb ik wat gemist of niet? marlies | 29 | 24-03-2002 13:05 | |