![]() |
||
Citaat:
![]() Was het leuk? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en het forum ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
naja het forum dan ![]()
||
Citaat:
![]() Mjah het forum is wel n beetje verslavend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geil ![]() ![]() (zullen we maar weer ontopic gaan voordat we bestookt worden met bans en waarschuwingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja, nu heb ik het zelf nog verder verneukt bij hem. ik ben zo'n snolliebollie
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar socieman, hebben wij toch redelijk zelfde mening, dat dat nog mocht gebeuren ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goedgelovigen ![]() Het is gemaakt door Julius Ceasar, mijne waarde vriend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en dat wilde ik even kwijt ![]() *Frustratie* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hetzelfde geld overigens voor Hagenezen die schreeuwen dat ze zorgen voor de echte hardcore gangster shit. Als je op de basisschool de knikkerzak van een Turk of kamper had leeg gespeeld waren de verwensingen ook altijd: 'Kwart over drie na schooltijd ben je hartstikke dood!' Ik denk dat een mens vaker dood gewenst wordt (gemeend of niet) dan een irritante mug. Medisch gezien leef ik nog steeds. Als iemand een mes in de hartstreek van wie dan ook steekt is dat een moedwillige poging om iemand dood te hebben. Dit is volgens mij gewoon aandachttrekkerij van een groepje hangjongeren die aanzien genieten van hun mede hangjongeren door heel hard te roepen dat ze gangster zijn. Laat die jongens zich gewoon heel eventjes gangster voelen, dan kunnen ze laten zien hoeveel doekoes ze hebben, hoeveel chica’s ze flikken en hoe ze shorty’s kunnen nakken. |
![]() |
||
Citaat:
En wie zegt wat slecht is? Iemand uit een nieuwbouwwijk in Alphen aan de Rijn? Iemand uit de Bijlmerbajes? Ali B.? Maarten van Rossum? Ik denk dat het voor de maatschappij beter is om zonder mensen verder te gaan. Ik denk dat het voor mensen beter is om zonder de maatschappij verder te gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien heeft hij concentratieproblemen en drinkt teveel koffie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is eigenlijk discriminatie , terwijl je het zo niet bedoeld ![]() het was van DHC btw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een mens heeft vrijheid nodig anders voelt het zich benauwd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Te veel vrijheid is ook niet goed, bovendien kan niet iedereen even goed met vrijheid omgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is het goed voor de maatschappij veel vrijheid op te geven en te denken aan het functioneren van het geheel dit heb jij geschreven, dictactuur staat 1 persoon aan de macht, en bij het communisme heeft het geheel (als het goed verloopt ![]() Ik denk dat iedereen met vrijheid kan omgaan en wat ik in een vorig topic heb gezegd, te is nooit goed , behalve tevreden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want dat is het enigste land dat helemaal afhankelijk kan leven van de rest van de wereld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg ook dat teveel nooit goed is, maar er moet toch wel een grote mate van vrijheid zijn, anders gaan mensen zich verzetten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het communisme kan alleen onstaan in een onafhankelijk land. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar stel ze zouden geen schulden hebben, dan zouden ze zich kunnen afzonderen en onafhankelijk kunnen leven bedoel ik. En daar zou dan (wat nooit gebeurd) het communisme kunnen opbloeien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het slaat nergens op dat ze niet de slimste zijn... mja, we gaan maar weer ontopic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderzoek naar vrijheid van meningsuiting jhmv101315 | 29 | 14-03-2010 08:49 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Vrijheid van Meningsuiting XBenthe | 4 | 19-06-2008 11:16 | |
Vrijheid van meningsuiting Engeland? [theaterstuk] koelieboelie | 2 | 21-12-2004 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
[Stelling] Door vrijheid van meningsuiting ga je sneller de fout in WillKillForSex | 81 | 07-01-2004 18:25 | |
Vrijheids van meningsuiting!?!?!?!? ** Phoebe ** | 3 | 19-11-2002 17:00 |