Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen, blijkbaar zat het niet zo diep bij haar. Als ze je echt niet meer leuk vind zou ik gewoon proberen haar te laten gaan, maar als ze twijfelt over haar gevoelens (wat wel logisch is aan het begin) dan moet je natuurlijk je best gaan doen. Succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het hoort misschien moeilijk, maar stel haar gerust en doe het op je gemak!ze vind je waarschijnlijk best een toffen maar deinst terug voor een relatie enzo...omdat ze er (zo te horen) nooit een echte heeft gehad!
ze is zeker en vast nog op u!!!waarschijnlijk had ze liggen te piekeren...ge kent da wel é ![]() ![]() love is pritty... *beu* -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Euh, tja, wat kun je doen, je kan vragen of je haar irl kan spreken, dan zie je tenminste wat ze nou echt vind, en vragen wat ze nou eigenlijk precies wil. Als ze het echt niet weet moet je haar tijd gunnen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jep, misschien bang voor relatie. Praat met haar, stel d'er gerust.
Zelf was ik ook nogal onzeker bij 't begin van m'n relatie. Ik lag zelfs in bed en dacht, morgen maak ik't uit (jeetje, dat NIET doen was de slimste zet van mijn leven!!).. R. was (is) gewoon heel geduldig met me, praatte veel, stelde me op mijn gemak, verzweeg niets.. dat moet je volgens mij ook gaan doen.
||
Citaat:
Iig nix overhaasten, en niet te snel willen gaan. Liefde is soms raar :/
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU na zes jaar eens over nieuw verdrag ijscoman | 80 | 05-11-2007 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger woont in een hoofd. Verwijderd | 10 | 21-09-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rechter beperkt Hirsi Ali niet in uitingen over islam Verwijderd | 163 | 15-03-2005 21:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mein Kampf in een nieuw jasje? Madfet | 62 | 05-01-2005 16:11 | |
ARTistiek |
geen naam [verhaal] Stoel | 6 | 22-04-2002 20:10 |