Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.ahold.nl/investorrelations/reports/
Op 5 mei 2004 heeft Ahold haar jaarverslag 2003 gepubliceerd. Het huidige boekjaar is, zoals jij zegt, nog niet afgesloten waardoor het rapport van 2003 het meest recent is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, schulden aflossen is helemaal niet interessant voor een belegger. Zonde van het geld, in principe. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat klopt, maar je kunt het ook anders zien: met het geld waarmee ze schulden aflossen hadden ze ook nieuwe projecten kunnen opstarten die de winstgevendheid vergroten. Of huidige projecten door laten gaan. Nu kan het zo zijn dat Ahold in Spanje bedrijfsonderdelen verkoopt om schulden af te lossen. Stel dat die bedrijfsonderdelen erg winstgevend zijn of zouden kunnen worden, dan is dat natuurlijk ronduit zonde. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In feite is het dus een uitstekend moment om Ahold-aandelen te kopen, immers, ze zijn ondergewaardeerd en op den duur zal het vertrouwen weer herstellen, als je als voorwaarde neemt dat Ahold niet failliet gaat. |
![]() |
||
Citaat:
Ik sla mezelf trouwens elke dag voor me kop omdat ik niet 2 jaar geleden aandelen Getronics had gekocht voor €0,10 per stuk! Ik had de telefoon in me hand! maar ik vertrouwde het zaakje toch maar niet. Moet je kijken wat die dingen nu waard zijn! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Ahold Bericht geving over Jaarverslag. Hulp gezocht Tistochwat | 2 | 03-01-2009 21:20 | |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Wat is AHOLD? Billy_bob | 16 | 18-11-2004 20:24 | |
ahold * Marne * | 3 | 23-06-2003 18:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie van jullie heeft AH aandelen?? WackfordSqueers | 23 | 10-03-2003 14:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AHOLD in één klap waardeloos..... T Fly | 23 | 27-02-2003 10:10 |