Oud 03-11-2004, 17:21
Koning
Koning is offline
ik moet leren.. maar ik leer niet.. achja.. dan moet ik maar de postcode loterij winnen...
Oud 03-11-2004, 18:26
Verwijderd
eindelijk weer een hele dag gewerkt! Ik ben trots op mezelf!
Oud 03-11-2004, 20:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
K u t... repetitie wiskunde verknald. Snapt er echt helemaal niets van! Raakte in paniek, was het gewoon helemaal kwijt. Gelukkig stelde m'n wiskunde-lerares me gerust. Het blijkt dat mensen die heel goed zijn in wiskunde B (dat ben ik best wel... ), moeite hebben met wiskunde A stof... (wiskunde A en B hebben dit jaar nog hetzelfde boek) Ik denk veelste moeilijk, waardoor ik er niet uit kom. Je moet zo makkelijk mogelijk denken, maar dat kan ik niet zo goed.

En heb m'n tussenstand-rapport gehad. Stomme cijfers. Wat zullen m'n ouders wel niet zeggen? Zesjes... Maar goed, het is maar het eerste cijfers van maar 6 vakken. We hebben nog maar heel weinig cijfers gekrijgen.
Wel een 5 voor engels. Alleen maar omdat dat stomme mens een tekst-repetitie heeft laten meetellen die iedereen mag herkansen.

Meh... ik durf het niet aan m'n ouders te laten zien. Bang dat ze zullen zeggen dat ik beter m'n best moet doen. Moet ik misschien ook... maar ik doe al best veel en dat engels was gewoon pech. Het is ook maar een tussenstand en de cijfers zijn nu al veranderd.
Maar ze zeggen nu ook dat ik beter m'n best moet doen voor wiskunde, omdat die vandaag slecht ging. En ook beter voor biologie, want die ging eergister ook niet zo goed. (Maar heb daarvoor wel een 5,8 ofzo, en ik heb al een verslag staan, een 8)

Pff.... Ik denk dat ik het over het weekend heen til. Omdat ik maandag pas m'n mentrix weer heb, en ook zo vreemd dat ik op een dag wanneer ik m'n mentrix niet heb m'n rapportje krijg.

Fout... mja.
Oud 03-11-2004, 20:28
el manuel
el manuel is offline
peptalk komt een andere keer wel. werken

omg waarom moet ik per se helpen?
maja aan de andere kant wil ik zo veel vertellen, zoveel dingen die kunnen helpen, meer als ze misschien zou denken.
naja dat kan je alleen persoonlijk zeggen, en aangezien dat toch niet gebeurt.

fack it dude, let`s go bowling

Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 20:39.
Oud 03-11-2004, 20:50
metallica
metallica is offline
waarom?
Oud 03-11-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 03-11-2004 @ 16:41 :
oh, lache

ik lulde maar wat eigenlijk
Oud 03-11-2004, 21:04
metallica
metallica is offline
Tell me you love me and don't let me cry....
Oud 03-11-2004, 21:28
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 03-11-2004 @ 02:25 :
Hoi,...
Ik zie het allemaal niet meer zitten. Het is nu 2.17 uur midden in de nacht en ik zit achter de computer. Ik kon niet slapen, ik was zo bezig met 'Ik ben dik' dat ik uit bed stapte om mezelf te gaan wegen! Iets aangekomen, dus toch... Nu durf ik niet meer naar buiten hoor! Maar ik wil wél naar school, alleen... al dat VET... ik durf me niet meer te vertonen. Tegenstrijdige gedachten malen door mijn hoofd. Mijn psych heb ik gisteren een e-mail teruggestuurd waarin ik de situatie uitleg, want zelfs de afspraken die ik met hem heb staan zeg ik af omdat ik me gewoon zo schaam... Ik kan me nergens meer op concentreren, tenminste als ik thuis ben niet. Op school gaat alles goed en heeft niemand iets in de gaten, denk ik, ... heb wel de school ingelicht, maar ik zit nog steeds met mezelf in de knoop.
Nu moet ik straffen van mezelf omdat ik ben aangekomen en daarom kom ik niet meer op de site. Ik verdien geen aandacht en moet niet meer om aandacht vragen!!!

Vaarwel forummers,
Magic_STAR*
Waarom kan je je thuis niet concentreren en gaat het op school wel goed?

Met jezelf straffen ga je niet vooruit, je zal er alleen maar verder van in de put raken. Je hebt hulp nodig, pak die hulp aan alsjbl!, ook als je deels steun kan vinden in een forum als dit. Houd je doelen, dromen, wil, kracht voor ogen en vraag anderen je te helpen; lees: je psych, school, forum etc....
Oud 03-11-2004, 21:30
mrsjones
mrsjones is offline
Oud 03-11-2004, 21:32
J3s
J3s is offline
Nooooooooooooo Ajax.. Enne nou loop Hotmail ook nog de heule tijd vast, terwijl ik nodig een mailtje moet lezen. Maar gelukkig heb ik vrijdag nederlands betoog waar ik toch al zo veel zin in had
Oud 04-11-2004, 06:51
Sinqi
Sinqi is offline
Denk ik "Eindelijk, ze helpen een beetje mee aan het huishouden.." Hebben ze de vaatwasser half gevuld vervolgens aangezet. -_-;; Dat wat in de vaatwasser staat heb ik er nota bene zelf in gezet, op een paar bordjes na. Er stond nog een pannetje op het fornuis, drie kommen, een bord en twee bekers in de woonkamer, nog een beker op het aanrecht en wat bestek. Om half negen ga ik voor school met kamp een dagje weg. Ik was van plan om meteen daarna naar m'n vriendje te gaan, gezien het weekend is en we elkaar maar 1 keer per week zien. Maar ik ben nu erg aan het twijfelen. Ik heb geen zin om nog een berg zooi van hun op te ruimen als ik thuis kom. Bah.. Ik ga douchen en daarna eten.
Oud 04-11-2004, 06:53
Miracle
Miracle is offline
Ahhh, zenuwachtig. Ben zo bang dat ik het fout ga doen.
Oud 04-11-2004, 08:43
Verwijderd
Ik ben het allemaal zoooo beu hier! Al dat gedoe en gezeik..Snappen mensen nou niet dat je met stress en moeilijk doen niets bereikt?!
Oud 04-11-2004, 09:13
Nona
Nona is offline
Ik wil op kamers. En nee, boeiend dat ik geen geld heb, dit gaat gewoon niet goed. Moeder is onuitstaanbaar, en als ze boos is kan ze niet tevreden zijn totdat ze mij zo ver gekregen heeft dat ik me kut voel. En nee, dat is niet alleen als het mijn schuld is dat ze boos is. Ook als ze zich 'gewoon' even niet lekker voelt of als ze een zware dag op het werk gehad heeft.
Oud 04-11-2004, 10:03
Mennuz
Mennuz is offline
Waarom zijn vrijwel alle mensen klote op een paar uitzonderingen na :\
Oud 04-11-2004, 10:17
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 03-11-2004 @ 21:55 :
Oud 04-11-2004, 12:01
Verwijderd
Ik voel me best kut, toets bio ging zo kut. terwijk ik super goed geleerd had.. heb nu gewoon een kut humeur en ook nog barstende koppijn>..
Oud 04-11-2004, 12:50
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dreen schreef op 04-11-2004 @ 07:53 :
Ahhh, zenuwachtig. Ben zo bang dat ik het fout ga doen.
Woei, ik heb niet geblundert en een goed cijfer.

Waarom voel me zo druk, opgelaten en gestressed. Zoveel reden is daar niet voor...
Oud 04-11-2004, 12:59
cagie
cagie is offline
Gaat het eindelijk een tijd goed met mij, gaat het met de mensen om me heen niet zo goed. Een zeer goede vriendin van mij is depressief en het enigste wat ik wil is er voor haar zijn maar na weken dat ik zorgen om haar heb lopen maken en er voor haar was, lijkt het er nu op dat ze me niet meer in haar leven wil hebben. Ze beantwoord mijn mailtjes niet, laat al een tijd niks van haar horen als ik haar sms. En daarnaast dacht ik dat het eindelijk goed met haar ging nu ze een vriendje heeft maar ik vermoed dat het helemaal niet zo goed gaat.
Oud 04-11-2004, 13:09
Verwijderd
@cagie: Mensen die bv. depressief gaan sluiten zich vaak af voor hun omgeving, maar dat heeft lang niet altijd te maken met het niet meer in hun leven willen hebben van bepaalde mensen.

Ontopic: Ik ben moe. Maar het was ook laat gister, dus wat dat betreft is het logisch, al was ik gister overdag ook al moe. Mamma Mia was leuk, de zang was echt goed, het acteren iets minder, maar goed, dat neem ik wel voor lief. Voor Mamma Mia bij Karen geweest, was ook gezellig. En ze heeft echt een enorm e kamer.
Morgen naar het ziekenhuis, hopelijk is alles goed en mag ik de week daarna weer zwemmen...maar ik vrees het ergste wat betreft dat zwemmen...zal waarschijnlijk nog wel even duren...maar wie weet ook niet.
Zaterdag wedstrijd, weer kijken, geeft dit keer iets minder, want we hebben niet onze eigen coach en die andere vind ik toch , scheelt een hele hoop ergernis als ik niet hoef te spelen.
Zondag verjaaardag(en) vieren. Net boodschappen gedaan voor meer dan 100 euro. We zouden zowat een maand er van kunnen leven van wat we gehaald hebben, maar goed, als er iets overblijft dan bewaren we dat gewoon tot de volgende keer verjaardag(en) vieren (eind november, niet volgend jaar ).
Oud 04-11-2004, 13:31
Luna
Luna is offline
wieieieieieiieieieioeeeii.
ja, ik ben best gelukkig atm. (met bepaalde redenen ghih )
Oud 04-11-2004, 14:37
Picasso
Picasso is offline
wat ben jij een trut geworden zeg, beetje anderen beschuldigen dat ze achter mensen aanlopen en zelf het prachtig vinden als men achter jou kont aan wandelt. Je bent nix meer dan een zielig omhoog gevallen persoontje!

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 14:47.
Oud 04-11-2004, 15:49
Gothic
Gothic is offline
m'n vader heeft eindelijk z'n vriendin gedumpd ... ik had echt zo'n gruwelijke hekel aan haar. Hopelijk komt er straks iemand die ik wél leuk vind.
Oud 04-11-2004, 16:26
Dolores
Dolores is offline
Jaaaaa, m'n profielwerkstuk is af!! Bijna dan. En tis maar de kladversie, maar dan nog Dit weekend ga ik echt niks voor school doen, moet echt uitrusten van al dat gestress de afgelopen 2 weken. Vanavond lekker zwemmen! En morgen uit eten met de klas (oh oh wat leuk), pizzeria.
Oud 04-11-2004, 16:29
Verwijderd
uberkjoet

omg echt ik weer

Oud 04-11-2004, 17:18
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren altrecht gehad, en vandaag moet ik mailen naar haar. Morgen weer een afspraak bij altrecht. Pff, dit had ik niet geplant. Maar heb wel alles eerlijk tegen mijn moeder vertelt! Ben wel benieuwd hoe alles gaat morgen, wat ze gaat doen/zeggen, hoe dit allemaal verder gaat, en hoe het 'zaterdag' zal zijn.

*Diepe zucht* Als er iemand nog een knuffel teveel heeft.. You're welcome..!
Oud 04-11-2004, 17:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-11-2004 @ 16:49 :
m'n vader heeft eindelijk z'n vriendin gedumpd ... ik had echt zo'n gruwelijke hekel aan haar. Hopelijk komt er straks iemand die ik wél leuk vind.
Mijn broertje en ik waren ook blij toen we van de vriendin van mn vader af waren maar daar kwam iemand voor terug in de plaats die we nog erger vonden en nu ook al drie jaar blijft plakken
Oud 04-11-2004, 17:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-11-2004 @ 18:20 :
Mijn broertje en ik waren ook blij toen we van de vriendin van mn vader af waren maar daar kwam iemand voor terug in de plaats die we nog erger vonden en nu ook al drie jaar blijft plakken
er zijn er nu al een aantal langs geweest, maar dit was toch de ergste moet ik zeggen. En deze is er ook al weer een jaar geweest... hij wil mij er nu meer in betrekken, dus wie weet. Tis ook niet leuk als die vrouwen mij steeds niet moeten...
Oud 04-11-2004, 17:26
Flærynn
Flærynn is offline
Waarom???!!! Waarom heb IK nou nooit een vriendje gehad en die troela's die niets anders kunnen denken dan: 'Oh! Mijn haar zit zoooooooooo fout vandaag' wel?? Waarom heb ik wel veel contact met het andere geslacht, maar komt het nooit verder dan vriendschap? Waarom trok ik me die ENE keer terug, toen er een jongen was wel meer wou en ik eigenlijk ook smoorverliefd was? Waarom vallen nou net diegene die ik niet aantrekkelijk vind, wel op me, en degenen waarvan ik zoiets heb van 'zoooooo..' niet?! Waarom ben ik nu al 18 zonder ooit iets meer te hebben gehad dan een verjaardagszoen??! Waarom typ ik dit eigenlijk?! Alsof jullie dit iets aangaat aangezien niemand me irl kent??! ******* **** *** ****!!!

-sorry hoor, ik voel me gewoon k*t vandaag -
Oud 04-11-2004, 17:41
Verwijderd
Eindelijk ik ben klaar met het profielwerkstuk En nu mag het weekend worden, of beter zelfs...vakantie
Wat kunnen sommige mensen toch lief zijn ...maar daar zijn ook uitzonderingen op
Oud 04-11-2004, 18:11
-Flip-
-Flip- is offline
ze weet het.... en ze vind dat ik het moet vertellen... Maar hoe kan ik dat nou? Ik kan het niet... Ik wil het beste voor haar.. Maar ik weet even niet zo goed wat het beste is..........
Oud 04-11-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 04-11-2004 @ 18:18 :
*Diepe zucht* Als er iemand nog een knuffel teveel heeft.. You're welcome..!
*Heele dikke knuf*
Oud 04-11-2004, 18:54
Verwijderd
Lekker keihard zingen op de fiets naar huis.
Lekker gek doen met mn zusje de hele avond.
Samen keihard zingend de vaatwasser inruimen en afwassen. Ik voel me
Oud 04-11-2004, 19:12
Verwijderd
Waarom zeg ik nou dat het goed gaat als hij vraagt hoe t met me is? Het gaat niet goed, ik val dieper en dieper.
Oud 04-11-2004, 19:16
Quiana
Quiana is offline
Soms zijn er van die momenten... Dat de behoefte naar warmte,
je genegen voelen en gewenst even heel groot is.

Tegen iemand aan mogen kruipen en lachen en stomme films
kijken of wat dan ook, maar vooral; gewoon even Kim mogen
en kunnen zijn, even ademen en alsnog gekoesterd kunnen
worden.

Maar hee, kwetsbaarheidalarm.

~

Vandaag was wel oké btw, ben vrij creatief & actief geweest,
en was ook gewoon érg gezellig.

Maar wel energievretend... En op dat punt loop ik nogal eens
tegen mezelf aan; ik verbruik vaak meer energie dan ik heb

Tijd om wat aan te doen, Kim.
Oud 04-11-2004, 19:41
Verwijderd
Ik ben weer thuis !!! eindelijk. eigenlijk zou ik pas 17 november met ontslag gaan maar ik had zon heimwee. en nu kan ik maandag alweer op school beginnen, gewoon rustig aan, 2 uurtjes per dag. ik hoop dat het met allemaal gaat lukken. waarschijnlijk niet maar toch, die hoop is er wel .
Oud 04-11-2004, 19:50
metallica
metallica is offline
Lalala, miepie is back. Je maakt m'n dag weer goed

Ik droom en droom en droom maar verder.....

Laatst gewijzigd op 04-11-2004 om 19:57.
Oud 04-11-2004, 20:25
Gothic
Gothic is offline
Ik ben zo ontzettend zenuwachtig en onderdruk het... maar het moet gewoon echt niet meer fout gaan, ik moet het morgen gewoon halen .
Oud 04-11-2004, 20:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-11-2004 @ 21:25 :
Ik ben zo ontzettend zenuwachtig en onderdruk het... maar het moet gewoon echt niet meer fout gaan, ik moet het morgen gewoon halen .
t gaat je echt wel lukken vorige keer ging t toch ook super goed? Ik duim voor je. hoe laat moet je morgen?
Oud 04-11-2004, 20:35
snoopy
snoopy is offline
msn doet weer s vaag
Oud 04-11-2004, 20:37
angel--1987
angel--1987 is offline
pfff...ik weet t niet....
vanmiddag weeer allemaal eten gekocht!!
en dat nadat ik t gekocht t echt zonde vond van me geld!!!

waarom....t ging net zo goed en de ze week verkloot t weer....
waarom????
dr is niks erg gebeurt mis P alleen zo.....
ook al is t 9 maanden geleden...t gemis word niet minder....waarom kunnn die klote vrachtwagens nooit is uitkijken@!!!!!!
en waarom lopen die gozers van dat bedrijf die haar hebben overrijden te toeteren en te knip ogen als wij langsfietsen!!!
(ja zij weten natuurlijk nietdfat wij haar beste vriendinnen waren maar toch...)
en waarom vind iedereen het raar dat ik boos word van binnen als ik die vrachtwagens veeste hard zie rijden van dat bedrijf

ja osrry ben beetje vaa\g bezig maar dat laatste stukj gaat over me beste vriendin die is overleden door vrachtwagen en t eerste over mijn vreetbuien....
Oud 04-11-2004, 20:39
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-11-2004 @ 14:09 :
@cagie: Mensen die bv. depressief gaan sluiten zich vaak af voor hun omgeving, maar dat heeft lang niet altijd te maken met het niet meer in hun leven willen hebben van bepaalde mensen.

@cagie: ik mail je
Oud 04-11-2004, 20:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-11-2004 @ 21:26 :
t gaat je echt wel lukken vorige keer ging t toch ook super goed? Ik duim voor je. hoe laat moet je morgen?
10 voor 10
Oud 04-11-2004, 22:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 04-11-2004 @ 20:41 :
Ik ben weer thuis !!! eindelijk. eigenlijk zou ik pas 17 november met ontslag gaan maar ik had zon heimwee. en nu kan ik maandag alweer op school beginnen, gewoon rustig aan, 2 uurtjes per dag. ik hoop dat het met allemaal gaat lukken. waarschijnlijk niet maar toch, die hoop is er wel .
Wat goed!!

Ik had je nog een smsje gestuurd maar dat is blijkbaar niet aangekomen ofzo..
We moeten echt eens iets gaan afspreken!

Ontopic:

Vandaag open gesprek gehad op therapie, te open.. mijn therapeut is zelf ook nogal geschrokken van wat ik vertelde. Zullen ze me dan toch eindelijk serieus gaan nemen?
Oud 04-11-2004, 22:38
Verwijderd
nieuwe avatar!
vond m zo
alleen nu wel even wennen met in topics zoeken naar mijn reactie
dat deed ik op plaatje
Oud 04-11-2004, 22:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Potjadsn!!#!@#!@# JANDORIE... Weg pm..aargh, frustratie...

Marcade: Raad eens wie haar inbox weer eens neit heeft geleegd?
Oud 04-11-2004, 23:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-11-2004 @ 23:38 :
nieuwe avatar!
vond m zo
alleen nu wel even wennen met in topics zoeken naar mijn reactie
dat deed ik op plaatje
bewegende avatars zijn irritant
Hoewel deze stiekem toch ook wel een beetje grappig is

En ik ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen. Waarvoor weet ik eigenlijk niet. Heb gewoon veel te doen en ben bang dat ik één van die dingen vergeet. Of dat er iets niet goed gaat ofzo.
Hoewel dat vast wel mee zal vallen.
Oud 05-11-2004, 05:29
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2004 @ 23:46 :
Potjadsn!!#!@#!@# JANDORIE... Weg pm..aargh, frustratie...

Marcade: Raad eens wie haar inbox weer eens neit heeft geleegd?

Zou jij niet vroeg gaan slapen btw?

Verder; vanmiddag! Ben benieuwd...
Oud 05-11-2004, 06:29
Verwijderd
Vanaf nu tot 7 uur vanavond st aik ongeveer niet stil... Hoezo veel te doen? En alles op mn verjaardag.....

*kijkt in topic* Leonoor en Magic_STAR Ook gefelociteerd!!
Oud 05-11-2004, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-11-2004 @ 00:15 :
bewegende avatars zijn irritant
Hoewel deze stiekem toch ook wel een beetje grappig is
Hihi.. het is heel erg wennen. Ben zo gewend aan mn oude, maar wees gerust, die komt wel weer terug hoor Daar ben ik aan vastgeroest Maar wou al tijdje even andere avatar en deze vond ik zo geweldig.. leuk voor onzin.. hihi.. zit er toch heel veel en als t een onzintopic is dan wijs ik gewoon naar mn avatar

jaja, ik ben vroeg op vandaag. heerlijk geslapen. zit nu lekker met mn laptopje op schoot in bed. Heerlijk. Zometeen maar douchen en aankleden etc en dan ga ik weer naar Baarn toe. Even mijn oude school opzoeken he En daarna naar de tandarts twee gaatjes laten vullen blegh.. ik haat de tandarts, maar aan deze gaatjes kon ik niets meer doen. Die zaten er vorige keer al een beetje.
Luister voor het eerst sinds tijden weer naar Eminem. Gek, maar ik vind t nog steeds lekker om naar te luisteren
Al zet ik t zo weer af om naar vrolijke nummers te luisteren

Lalala... voel me zo goed de laatste tijd!
Misschien komt hij volgende week slapen en dan zaterdag gaan we misschien met nog een forummer uit in Amsterdam. Heb er echt zin in. Maar iig vrijdag proberen naar de bios te gaan. Naar 'Der Untergang'....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten