Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met jezelf straffen ga je niet vooruit, je zal er alleen maar verder van in de put raken. Je hebt hulp nodig, pak die hulp aan alsjbl!, ook als je deels steun kan vinden in een forum als dit. Houd je doelen, dromen, wil, kracht voor ogen en vraag anderen je te helpen; lees: je psych, school, forum etc....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom voel me zo druk, opgelaten en gestressed. Zoveel reden is daar niet voor... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@cagie: ik mail je
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had je nog een smsje gestuurd maar dat is blijkbaar niet aangekomen ofzo.. We moeten echt eens iets gaan afspreken! Ontopic: Vandaag open gesprek gehad op therapie, te open.. mijn therapeut is zelf ook nogal geschrokken van wat ik vertelde. Zullen ze me dan toch eindelijk serieus gaan nemen?
||
Citaat:
![]() Hoewel deze stiekem toch ook wel een beetje grappig is ![]() En ik ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen. Waarvoor weet ik eigenlijk niet. Heb gewoon veel te doen en ben bang dat ik één van die dingen vergeet. Of dat er iets niet goed gaat ofzo. Hoewel dat vast wel mee zal vallen.
||
Citaat:
![]() Zou jij niet vroeg gaan slapen btw? ![]() Verder; vanmiddag! Ben benieuwd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() jaja, ik ben vroeg op vandaag. heerlijk geslapen. zit nu lekker met mn laptopje op schoot in bed. Heerlijk. Zometeen maar douchen en aankleden etc en dan ga ik weer naar Baarn toe. Even mijn oude school opzoeken he ![]() ![]() ![]() ![]() Luister voor het eerst sinds tijden weer naar Eminem. Gek, maar ik vind t nog steeds lekker om naar te luisteren ![]() Al zet ik t zo weer af om naar vrolijke nummers te luisteren ![]() ![]() Lalala... voel me zo goed de laatste tijd! Misschien komt hij volgende week slapen en dan zaterdag gaan we misschien met nog een forummer uit in Amsterdam. Heb er echt zin in. Maar iig vrijdag proberen naar de bios te gaan. Naar 'Der Untergang'.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie gedichten Verwijderd | 111 | 19-09-2007 19:24 | |