![]() |
||
Citaat:
En ik kan ook los gaan tijdens feesjes, en stomme dingen doen waarom ik later hard kan lachen. Of bedoel je (want daar komt het toch precies steeds weer op neer?) ook jongens versieren ? Plus, voor een vaste relatie "ga" je niet. Je hebt een vriendje, kan ook los zijn, je begint er van te houden, en zo WORDT het een vaste relatie. Veel bewuste inspraak heb je daar niet bij. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt met je verstand nu wel heel leuk gaan beslissen dat je nog in het rond wilt kunnen zoenen en je niet wilt binden, maar als dat laatste nu hetgene is waar je het gelukkigst van wordt, zélfs als de ander een tijd in het buitenland zit. Ik kan niet stoppen met iets waar mijn hart in ligt uit puur rationele overwegingen, dus geef ik me er maar aan over en zou ik een jaar niet bij elkaar in de buurt wonen dus ook willen volhouden. En inderdaad, ik ga nog regelmatig los en doe spannende dingen, maar dingen waar ik persoonlijk meer uithaal dan speeksel uitwisselen met een volslagen vreemde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 22 juli heeft hij gedaan met heel zijn jaar. Maar in februari heeft hij anderhalve maand verlof en komt hij naar huis. Overigens kan ik hem zowat elke vakantie (kerst, paas, krokus) zien, en heel af en toe een weekeindje, zoals nu. We schrijven elke week brieven, vanaf volgende week heeft hij internet op zijn kot (een uurtje per dag wel maar), we hebben beide een webcam en iets op over internet gratis te telefoneren. Dus de wil om elkaar te blijven zien,horen en schrijven, is er zeker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfel. Alweer. Electriq | 14 | 25-10-2005 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je het uit Mariap0es | 76 | 13-06-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar zo... roen | 10 | 17-10-2004 17:07 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend zit in irak voor vier maand compu_girl | 47 | 16-03-2004 15:30 |