Oud 02-07-2002, 16:59
Reemz
Reemz is offline
HEy

Ik wilde ff weten of er hier mensen zijn die welles een periode hadden dat ze gewoon nooit in slaap konden komen, ik heb t nu (het is echt zo oncool), ik heb geen stress of nare shit gedachtes, alles gaat juist goed

Ik had slaappille gekrege van dokter en dat werkt voor geen meter

ik ga nog wel een keer naar de dokter voor verder onderzoek maar ja ik wilde alles eerst nog effe bekijken

Ik ben echt vet moe hele dag, en ik voel ook dat door t slaaptekort komt

Iemand tips van hoe je maybe wel in slaap kan valle?

bedanktttt
Oud 02-07-2002, 17:02
Verwijderd
soms wil een beker warme melk helpen oid... of een lekker warme douche voordat je gaat slapen... misschien een muziekje.. soms helpt lezen maar dat kan ook averechts werken...
zoiets?
slaapmedicatie moet je trouwens ook niet te vaak en te snel nemen want je kunt er aardig verslaafd aan raken... als je alles geprobeerd hebt en je komt nog niet in slaap kun je medicatie nemen...
heel veel succes!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 17:22
Ox
Ox is offline
Ga eens ergens anders slapen... letterlijk, pak je tent tevoorschijn en ga buiten slapen... ga op (als hij groot genoeg is) de bank slapen, op de grond... heeft altijd gewerkt bij me, niet denk dat grapjes maak serieus. vooral buiten slapen is relaxed (trouwens niet aan te raden als je vlak langs een drukke weg woont ofzo).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:06
rozijntje
rozijntje is offline
heb zelf ook een tijdje problemen gehad met slapen, en mijn bevinding is dat je er niks tegen kan doen. ik besef dat ik je nu niet echt een hart onder de riem steek maar je zal het echt met pillen moeten oplossen vrees ik, bij mij is het wel vanzelf overgegaan maar toch.
Oud 02-07-2002, 23:54
Reemz
Reemz is offline
Ja ik heb al vaker gehoord dat t zomaar wegkan zijn... in elk geval..........het zuigt behoorlijk! Ik ga "slape" nu
Greetz
Oud 03-07-2002, 00:35
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja haha, nu ook bijvoorbeeld, ben ik weer benede omda ik nie ken slape, terwijl ik afgelope nacht ook maar 5uurtjes heb geslaapt ofzow.
maar ik ben meer een 'laatslaper' , áls ik eenmaal slaap dan slaap ik wel goed...
maar meestal duurt het 2-4 uur voordat ik in slaap val.
en daarbij denkt mijn hoofd ook nog eens dat ik alleen kan slapen als ik een volle maag heb.
ik ken nie slape op een niet-volle maag. tering irritant is dat...
ja dan ken je zegge dan eet je toch wat voor je gaat slape.. maar na 3 uur ligge is dat gevoel van 'er zit iets in mijn maag' al weer weg en moet ik er alsnog uit om te ete. pfffff ik wor er tirring gek van.
okeej ik ga weer naar bed haha wat een verhaal joh
Oud 03-07-2002, 09:03
Verwijderd
Ik had het vroeger wel eens .. hele periodes waar ik overliep van gedachtes; dingen wilde programmeren, diep in de nacht nog over van alles nadacht, etc, etc...

Slapen ging toen gewoon niet

Daarentegen lijk ik het nu allemaal weer in te halen kwam vanochtend weer amper uit mijn nest *was te laat op werk*
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 09:24
Verwijderd
ach ja.. vannacht amper geslapen, gisternacht amper geslapen.. Ik val heel laat in slaap en wordt toch heel vroeg wakker..

mja
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 16:30
Krugdinho
Krugdinho is offline
zo vaak en dat is erg kut,ik probeerde altijd s'middags te gaan slapen als het s'nachts niet lukt.
Oud 03-07-2002, 22:07
ABrules
ABrules is offline
Ik heb er ook wel last van denk ik. Ik slaap gewoon weinig een uur of 3 per nacht ofzo. Waarom zou ik ook wel willen weten, maar ken er nergens iets over vinden ofzo....

Nou ja boeien, gewoon doorgaan met je normale leven enzo en als je moe bent ook gewoon doorgaan totdat je zo moe bent dat je letterlijk in slaap valt . Zo zou het moeten lukken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:17
halve gare
halve gare is offline
ik word er ook helemaal ziek van van dat niet kunnen slapen en het gekke eraan is dat ik chronisch vermoeid ben en dus altijd moe ben, maar als ik 's avonds dan eenmaal in bed lig kan ik nie meer slapen... heeel irri!!!

heb alle alternatieve dingen algeprobeert, zoals muziek - geen muziek, lezen, slaap thee, warme melk, kruik, ontspannings oefeningen, enz... het helpt nie
Oud 05-07-2002, 18:42
Sommetje
Sommetje is offline
tja, ik heb er vaak genoeg last van gehad, maar weiger slaapmiddelen te slikken.
Oud 06-07-2002, 10:22
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
valeriaan ???
Oud 06-07-2002, 20:04
kleine wicca
kleine wicca is offline
jah en je heb zeker onrustige beentjes ook?
He ik ook gehad, probeer hoe dan ook overdag een btje actief te zijn, zodat je wel MOEt slape.......probeer je ritme weer op te pakke
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten