![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als ik met cheat doe dan maak ik meestal ook een fundering. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en een verwarming trouwens ook. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als ik zonder cheat doe, doe ik meestal geen fundering. Mij te duur.
||
Citaat:
maar: waarom laat je d'r niet eerst gewoon slapen? Dus laat d'r wakker worden van de grond (als ze flauw is gevallen) en stuur d'r naar bed. Als ze dan weer wat energie heeft kun je d'r wat laten eten (het handigst is als je een ander eten laat opdienen: hoeft ze het zelf niet te doen). Dan weer ff naar bed en vervolgens naar de wc en de douche. Dan weer ff laten slapen en vervolgens d'r wat leuks laten doen waar d'r plezier van omhoog gaat en evt. ook nog wat wensen uit laten komen (ligt er uiteraard aan of die makkelijk te vervullen zijn).
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dom wicht ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu heb ik dus een meisje (dat binnen 4 dagen een tiener wordt); Anne, en een jongetje, Alexander. Mooi gezinnetje, samen met de ouders en de oma, maar aangezien de moeder (en de oma) een familiewens heeft, denk ik dat er nog wel wat kindertjes zullen volgen ![]() ![]() En dat apparaat, dat heb ik nu kunnen 'kopen' ja. Zo iets dat je maar 5x kunt gebruiken bedoel je toch? Idd erg handig! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hijs wel een goede huispappa ![]() en zn zoon lijkt echt op hem ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als er personen zijn die geen huis hebben, zorg ik altijd dat ze wel een telefoon krijgen (en ook een huis dus), anders is het zooo irritant. ![]() De omgeving is bij mij nooit echt goed. Ik weet dat vieze borden het flink omlaag halen, en slecht onderhouden tuinen ook. Maar ik heb overal dure schilderijen (gekocht van de erfenis ![]() ![]() Of het balkje gewoon negeren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik liet net trouwens m'n sim van een vies bord eten in de hoop dat ie er ziek van wordt. Maar ik werd zelf gewoon misselijk van de gedachte dat je van zo'n bord eet ![]() En het idee van Andijvie vind ik wel goed: op hun kamer opsluiten. Maar ik vind het zo zielig ![]() Damn, ik leef me echt teveel in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien dat je wel fundering nodig hebt trouwens, want ik zat op de laagste verdieping toen ik het heb gebouwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het algemene sims 2 topic deeltje 7! rare kwast | 37 | 16-01-2009 14:41 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic # 6 freakinaround | 500 | 14-09-2008 20:12 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #5 Miracle | 500 | 30-01-2007 18:42 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #4 Miracle | 500 | 25-12-2005 12:18 | |
Games |
Het algemene Sims 2 topic #3 Miracle | 500 | 28-04-2005 23:36 | |
Games |
Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden) RanC | 30 | 17-10-2004 15:46 |