Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 16:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-12-2004 @ 16:33 :
ja ik snap het nut van fundering niet zo dus dat klopt. kan je me anders uitleggen waar dat voor is? (bovendien moet je die direct bij het bouwen van je huis al aanmaken en daar heb ik in het begin nooit genoeg geld voor )
en dat bruins bij de schommel is zooi dat in het rijtje van zand staat. het is speciaal voor parken en speeltuinen ed. stond er, dus het leek me wel geschikt voor onder een schommel
Dat is beter voor je huis. Anders krijg je van die rare kleuren rondom je huis. Maar volgens mij kun je die randen gewoon wegwerken met die gras/zand kleur in het bouw menu.

Als ik met cheat doe dan maak ik meestal ook een fundering.
Advertentie
Oud 14-12-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 14-12-2004 @ 17:15 :
Dat is beter voor je huis. Anders krijg je van die rare kleuren rondom je huis. Maar volgens mij kun je die randen gewoon wegwerken met die gras/zand kleur in het bouw menu.

Ik heb geen rare kleuren om m'n huis anders...
Oud 14-12-2004, 16:22
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-12-2004 @ 15:48 :
strijkplank + strijkijzer!

Zie hier mijn nederige stulpje:

[afbeelding]

Overigens heb ik geen cheats gebruikt.
maar dat is er ook niet

en een verwarming trouwens ook.
Oud 14-12-2004, 16:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-12-2004 @ 17:18 :
Ik heb geen rare kleuren om m'n huis anders...
Van die bruine vlekken zeg maar, net of het huis wegzakt.
Oud 14-12-2004, 16:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-12-2004 @ 17:15 :
ja precies. ik doe het ook wel als ik met cheat doe hoor. ook omdat ik dat trappetje gewoon wel geinig vind staan.
maar als ik zonder cheat doe, doe ik meestal geen fundering. Mij te duur.
Oud 14-12-2004, 17:55
Saarah
Saarah is offline
Een vraagje: als een vrouw verlof krijgt van haar werk omdat ze hoogzwanger is, hoelang duurt het dan nog (ongeveer) voordat ze haar kindje krijgt?
Ik hoop dat het snel is want m'n zwangere vrouw is echt wel lastig.
Ze is al een keer doodgegaan, heb ik haar moeder (de oma) laten smeken, want haar man was op zijn werk. Ze is toch doodgegaan, dus heb ik niet gesaved en ben terug begonnen nuja, tot waar ik de vorige keer gesaved had.
Binnen de kortste keren lag ze weer flauwgevallen op de grond, kwam Magere Hein weer, heb ik haar man laten smeken en heeft ze het overleefd. Maar het probleem was dat álle vakjes helemaal rood zagen, behalve 'Sociaal' en 'Omgeving'. Dus; ze was te moe om nog te eten/douchen/plassen/tv te kijken. Dan had ze terug een klein beetje energie, maakte ik haar wakker (van op de grond dus ) om haar te laten eten, dan plaste ze eerst in haar broek, stond dan 2 minuten te huilen om het ongelukje en viel dan terug flauw. Jah

Dan heb ik hen uit het huis gezet en er terug laten intrekken. Hopen dat het nu wat beter lukt, maar vooral hopen dat ze snel bevalt!!
Oud 14-12-2004, 18:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
xxxSarahkexxx schreef op 14-12-2004 @ 18:55 :
Een vraagje: als een vrouw verlof krijgt van haar werk omdat ze hoogzwanger is, hoelang duurt het dan nog (ongeveer) voordat ze haar kindje krijgt?
Ik hoop dat het snel is want m'n zwangere vrouw is echt wel lastig.
Ze is al een keer doodgegaan, heb ik haar moeder (de oma) laten smeken, want haar man was op zijn werk. Ze is toch doodgegaan, dus heb ik niet gesaved en ben terug begonnen nuja, tot waar ik de vorige keer gesaved had.
Binnen de kortste keren lag ze weer flauwgevallen op de grond, kwam Magere Hein weer, heb ik haar man laten smeken en heeft ze het overleefd. Maar het probleem was dat álle vakjes helemaal rood zagen, behalve 'Sociaal' en 'Omgeving'. Dus; ze was te moe om nog te eten/douchen/plassen/tv te kijken. Dan had ze terug een klein beetje energie, maakte ik haar wakker (van op de grond dus ) om haar te laten eten, dan plaste ze eerst in haar broek, stond dan 2 minuten te huilen om het ongelukje en viel dan terug flauw. Jah

Dan heb ik hen uit het huis gezet en er terug laten intrekken. Hopen dat het nu wat beter lukt, maar vooral hopen dat ze snel bevalt!!
het duurt dan niet zo lang meer.

maar: waarom laat je d'r niet eerst gewoon slapen? Dus laat d'r wakker worden van de grond (als ze flauw is gevallen) en stuur d'r naar bed. Als ze dan weer wat energie heeft kun je d'r wat laten eten (het handigst is als je een ander eten laat opdienen: hoeft ze het zelf niet te doen). Dan weer ff naar bed en vervolgens naar de wc en de douche. Dan weer ff laten slapen en vervolgens d'r wat leuks laten doen waar d'r plezier van omhoog gaat en evt. ook nog wat wensen uit laten komen (ligt er uiteraard aan of die makkelijk te vervullen zijn).
Oud 14-12-2004, 18:14
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-12-2004 @ 19:07 :
het duurt dan niet zo lang meer.

maar: waarom laat je d'r niet eerst gewoon slapen? Dus laat d'r wakker worden van de grond (als ze flauw is gevallen) en stuur d'r naar bed. Als ze dan weer wat energie heeft kun je d'r wat laten eten (het handigst is als je een ander eten laat opdienen: hoeft ze het zelf niet te doen). Dan weer ff naar bed en vervolgens naar de wc en de douche. Dan weer ff laten slapen en vervolgens d'r wat leuks laten doen waar d'r plezier van omhoog gaat en evt. ook nog wat wensen uit laten komen (ligt er uiteraard aan of die makkelijk te vervullen zijn).
Omdat ze dan dood gaat (ze was helemaal uitgehongerd). Dus dat lukte echt niet, ik heb het wel geprobeerd
Oud 14-12-2004, 18:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
xxxSarahkexxx schreef op 14-12-2004 @ 19:14 :
Omdat ze dan dood gaat (ze was helemaal uitgehongerd). Dus dat lukte echt niet, ik heb het wel geprobeerd
oh in dat geval zou ik d'r een snack laten pakken. Dan heeft ze binnen een paar seconden tenminste íets aan eten binnen. Dan halverwege de snack afkappen (anders duurt het zo lang en ze is dan tenminste niet zo hongerig dat ze binnen notime dood kan gaan) en d'r eventjes laten slapen. Dan weer een beetje eten en dan weer een beetje slapen. enz.
Oud 14-12-2004, 18:44
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-12-2004 @ 19:19 :
oh in dat geval zou ik d'r een snack laten pakken. Dan heeft ze binnen een paar seconden tenminste íets aan eten binnen. Dan halverwege de snack afkappen (anders duurt het zo lang en ze is dan tenminste niet zo hongerig dat ze binnen notime dood kan gaan) en d'r eventjes laten slapen. Dan weer een beetje eten en dan weer een beetje slapen. enz.
Mja maar ze was echt té uitgeput , ze geraakte niet meer aan het bed/de koelkast. En als ze weer ff een klein beetje energie had en ik haar dus snel naar de pizza liet gaan, stond ze eerst te jammeren over haar 'ongelukje' , zodat ze meteen daarna weer flauwviel.
Dom wicht
Oud 14-12-2004, 19:38
Miracle
Miracle is offline
Je hebt in de wensbeloningen een aparaatje wat sims oplaadt. Ze moeten dan wel minstens een gouden wensniveau hebben. Maar al haar balkjes worden dan opgeladen.

Een zwangere vrouw is best te redden hoor, zolang ze maar in een bed slaapt gaat de rest ook wel goed.
Oud 14-12-2004, 22:01
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-12-2004 @ 20:38 :
Je hebt in de wensbeloningen een aparaatje wat sims oplaadt. Ze moeten dan wel minstens een gouden wensniveau hebben. Maar al haar balkjes worden dan opgeladen.

Een zwangere vrouw is best te redden hoor, zolang ze maar in een bed slaapt gaat de rest ook wel goed.
Yep, ze is ondertussen succesvol bevallen , van een jongetje (Alexander).
Nu heb ik dus een meisje (dat binnen 4 dagen een tiener wordt); Anne, en een jongetje, Alexander. Mooi gezinnetje, samen met de ouders en de oma, maar aangezien de moeder (en de oma) een familiewens heeft, denk ik dat er nog wel wat kindertjes zullen volgen . (Maar dan zorg ik er eerst voor dat de balkjes van de moeder allemaal groen zien ).

En dat apparaat, dat heb ik nu kunnen 'kopen' ja. Zo iets dat je maar 5x kunt gebruiken bedoel je toch?
Idd erg handig!
Oud 15-12-2004, 09:22
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaah hoor...jij hebt weer een jongetje
ik ga straks maar eens kijken of moeder wil bevallen

*eerst opruimen *
Oud 15-12-2004, 12:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-12-2004 @ 10:22 :
jaaaah hoor...jij hebt weer een jongetje
ik ga straks maar eens kijken of moeder wil bevallen

*eerst opruimen *
Het ligt van aan de man.
Oud 15-12-2004, 14:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-12-2004 @ 13:52 :
Het ligt van aan de man.
hahaha het kan ook niet anders
maar hijs wel een goede huispappa
en zn zoon lijkt echt op hem
Oud 16-12-2004, 08:34
Miracle
Miracle is offline
Hoe zit het met de rekeningen? Mijn tiener krijgt ze heel vaak en dat kan ze echt niet betalen met haar criminele baantje.
En zijn er ook mensen die nergens wonen? Ik kan bepaalde personen nergens vinden, maar ze zijn wel vriendjes van anderen. Vaag!
Oud 16-12-2004, 11:07
rare kwast
rare kwast is offline
volgens mij zijn dat van die vaste bewoners..zitten int spel

en rekeningen voor je tiener, misschien kleiner huis?? dan worden de rekeningen lager
Oud 16-12-2004, 12:51
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-12-2004 @ 12:07 :
volgens mij zijn dat van die vaste bewoners..zitten int spel

en rekeningen voor je tiener, misschien kleiner huis?? dan worden de rekeningen lager
Kun je eigenlijk ook met zo'n vast persoon trouwen?
Oud 16-12-2004, 13:09
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
xxxSarahkexxx schreef op 16-12-2004 @ 13:51 :
Kun je eigenlijk ook met zo'n vast persoon trouwen?
Volgens mij wel hoor
Oud 16-12-2004, 13:37
Verwijderd
Ik heb al een gezin met een ingebakken spelpersoon (goofy).
Oud 16-12-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-12-2004 @ 09:34 :
Hoe zit het met de rekeningen? Mijn tiener krijgt ze heel vaak en dat kan ze echt niet betalen met haar criminele baantje.
En zijn er ook mensen die nergens wonen? Ik kan bepaalde personen nergens vinden, maar ze zijn wel vriendjes van anderen. Vaag!
Kleiner huis kan helpen, kleiner stukje grond ook. Volgens mij zorgen minder badkamers ook voor lagere rekeningen (ik deed er vroeger altijd 1 bij elke slaapkamer en dan nog een toilet voor de gasten, gaf nogal hoge rekeningen ).
Oud 16-12-2004, 15:06
Balance
Balance is offline
Rekeningen worden volgens mij lager als je minder lampen hebt, minder vaak de tv aan zet, enzovoorts.
Radio, computer, dat soort dingen kost allemaal stroom.

En er zijn vaste personen ja. Je hebt spelpersonen (die er al standaard in zitten) en personen die je terug kan vinden het het scherm van je buurt. Als je dan op 'families' klikt zijn daar al van die vooraf gemaakte families die nog geen huis hebben. Die families kunnen ook gewoon langslopen. Probleem met die laatste groep is alleen dat je van hen afhankelijk bent, want je kan hen niet bellen: ze hebben geen telefoon.
Oud 16-12-2004, 15:13
rare kwast
rare kwast is offline
kan ook geen moment rustig de sims spelen tegenwoordig
moet iedere keer weeer afsluiten en dat opstarten duurt zo lang

nog niet bevallen dus
Oud 16-12-2004, 15:33
helmer
helmer is offline
Sims is WALGELIJK saai, echt je kan geen hol doen
Oud 16-12-2004, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
helmer schreef op 16-12-2004 @ 16:33 :
Sims is WALGELIJK saai, echt je kan geen hol doen
dan ga je fijn een ander spelletje spelen
Oud 16-12-2004, 16:02
helmer
helmer is offline
gerne
ik zie echt niet wat je allemaal kan doen... ik doe 1 minuut lang een gesprekje met 2 sims... "wiebalaboshjaaaaamimi", laat ze grapjes maken, laat de een de ander weg sturen en dan tja.. wat dan?
liever wat GB extra ruimte |-)
Oud 16-12-2004, 16:15
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2004 @ 16:06 :
Rekeningen worden volgens mij lager als je minder lampen hebt, minder vaak de tv aan zet, enzovoorts.
Radio, computer, dat soort dingen kost allemaal stroom.

En er zijn vaste personen ja. Je hebt spelpersonen (die er al standaard in zitten) en personen die je terug kan vinden het het scherm van je buurt. Als je dan op 'families' klikt zijn daar al van die vooraf gemaakte families die nog geen huis hebben. Die families kunnen ook gewoon langslopen. Probleem met die laatste groep is alleen dat je van hen afhankelijk bent, want je kan hen niet bellen: ze hebben geen telefoon.
Ah oke, dat met die lampen moet ik dan maar eens gaan regelen.

Als er personen zijn die geen huis hebben, zorg ik altijd dat ze wel een telefoon krijgen (en ook een huis dus), anders is het zooo irritant.

De omgeving is bij mij nooit echt goed. Ik weet dat vieze borden het flink omlaag halen, en slecht onderhouden tuinen ook. Maar ik heb overal dure schilderijen (gekocht van de erfenis ) en toch is de omgeving vrij laag als ze naar school is.
Of het balkje gewoon negeren.
Oud 16-12-2004, 19:00
Saarah
Saarah is offline
Waar kun je in godsnaam een wiegje voor een baby kopen? Ik heb alles al afgezocht van kinderkamer enzo maar ik vind het echt niet

*Edit* Laat maar... Ik dacht dat die 1ne, nogal grote wieg alleen voor peuters was
In den Sims 1 had je zo'n klein fijn wiegje, daarmee

Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 19:02.
Oud 16-12-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
xxxSarahkexxx schreef op 16-12-2004 @ 20:00 :
Waar kun je in godsnaam een wiegje voor een baby kopen? Ik heb alles al afgezocht van kinderkamer enzo maar ik vind het echt niet

*Edit* Laat maar... Ik dacht dat die 1ne, nogal grote wieg alleen voor peuters was
In den Sims 1 had je zo'n klein fijn wiegje, daarmee
Hij staat er toch echt bij... Een vierkant ding, blauw.. je kan er een bijpassend verschoon-ding bij kopen...
Oud 16-12-2004, 19:22
Balance
Balance is offline
Hoe kan je je sims sneller dood laten gaan?

Ik heb twee bejaarden die van mij onderhand wel dood mogen gaan, maar aan hun levensbalk te zien gaat het nog erg lang duren...
Geen koelkast, geen bed, enzovoorts is geen optie, want er woont ook nog iemand in het huis die wél moet blijven leven...
Tips?
Oud 16-12-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2004 @ 20:22 :
Hoe kan je je sims sneller dood laten gaan?

Ik heb twee bejaarden die van mij onderhand wel dood mogen gaan, maar aan hun levensbalk te zien gaat het nog erg lang duren...
Geen koelkast, geen bed, enzovoorts is geen optie, want er woont ook nog iemand in het huis die wél moet blijven leven...
Tips?
Geen wensen uit laten komen, balkjes rood laten worden. Je kan ze opsluiten in hun kamer ofzo
Oud 16-12-2004, 19:36
Miracle
Miracle is offline
Joh, die balk loopt vrij snel vol hoor.
Oud 16-12-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-12-2004 @ 17:15 :
De omgeving is bij mij nooit echt goed. Ik weet dat vieze borden het flink omlaag halen, en slecht onderhouden tuinen ook. Maar ik heb overal dure schilderijen (gekocht van de erfenis ) en toch is de omgeving vrij laag als ze naar school is.
Of het balkje gewoon negeren.
ik weet niet of dat in sims 2 ook zo is... maar in sims 1 was het zo dat mensen als ze op school of werk waren de omgeving waardeerden naar hoe mooi ze de tuin vonden dus dan kun je toch beter die goed onderhouden, of mooie tuinmeubels neerzetten.
Oud 16-12-2004, 20:02
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-12-2004 @ 20:56 :
ik weet niet of dat in sims 2 ook zo is... maar in sims 1 was het zo dat mensen als ze op school of werk waren de omgeving waardeerden naar hoe mooi ze de tuin vonden dus dan kun je toch beter die goed onderhouden, of mooie tuinmeubels neerzetten.
Ik heb zelfs schilderijen buiten opgehangen en standbeelden neer gezet. Het helpt allemaal niet, of maar heel even ofzo.
Oud 16-12-2004, 20:02
Miracle
Miracle is offline
Oeh, misschien dat ik maar een zwembadje bouw.
Oud 16-12-2004, 20:47
Miracle
Miracle is offline
Mijn pogingen om een zwembad rondom mijn huis te bouwen:

En iets wat er meer op leek:

De schoonmaakster stond te balen dat ze het huis niet in kon. Het eerste ontwerp is overigens niet aan te raden, want ik kreeg het niet meer weg.
Alleen stom dat je niet losse stukken zwembad aan elkaar kunt plakken.
Oud 16-12-2004, 21:51
Balance
Balance is offline
hoe heb je dat bij die eerste foto dan gedaan?
Oud 16-12-2004, 22:07
rare kwast
rare kwast is offline
hiep hiep hoera het is een jongen
Jens
*daar gaat de namen rij..*
Oud 16-12-2004, 22:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-12-2004 @ 23:07 :
hiep hiep hoera het is een jongen
Jens
*daar gaat de namen rij..*

Ik liet net trouwens m'n sim van een vies bord eten in de hoop dat ie er ziek van wordt. Maar ik werd zelf gewoon misselijk van de gedachte dat je van zo'n bord eet
En het idee van Andijvie vind ik wel goed: op hun kamer opsluiten. Maar ik vind het zo zielig

Damn, ik leef me echt teveel in
Oud 16-12-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2004 @ 23:28 :

Ik liet net trouwens m'n sim van een vies bord eten in de hoop dat ie er ziek van wordt. Maar ik werd zelf gewoon misselijk van de gedachte dat je van zo'n bord eet
En het idee van Andijvie vind ik wel goed: op hun kamer opsluiten. Maar ik vind het zo zielig

Damn, ik leef me echt teveel in
Kunnen peuters eigenlijk ziek worden als ze van een vieze fles drinken? Ik durf het niet uit te testen
Oud 16-12-2004, 23:36
rare kwast
rare kwast is offline
mijn peuter heeft wel eens uit een oude fles gedronken ging niet helemaal lekker
Oud 17-12-2004, 07:17
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2004 @ 22:51 :
hoe heb je dat bij die eerste foto dan gedaan?
Vanuit een achter hoek helemaal een groot zwembad over het huis heen gemaakt.

Misschien dat je wel fundering nodig hebt trouwens, want ik zat op de laagste verdieping toen ik het heb gebouwd.
Oud 17-12-2004, 15:10
rare kwast
rare kwast is offline
gaat de nakomer eigenlijk automatisch naar de prive school? of moet je dan weer slijmen bij die vent??
Oud 17-12-2004, 20:34
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-12-2004 @ 16:10 :
gaat de nakomer eigenlijk automatisch naar de prive school? of moet je dan weer slijmen bij die vent??
Volgens mij opnieuw slijmen. (Als de vader/moeder die man al kent kun je die ook gewoon bellen/uitnodigen om de relatie te verbeteren, dan gaat het 'aangenomen worden' makkelijker.
Oud 18-12-2004, 15:55
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-12-2004 @ 21:34 :
Volgens mij opnieuw slijmen. (Als de vader/moeder die man al kent kun je die ook gewoon bellen/uitnodigen om de relatie te verbeteren, dan gaat het 'aangenomen worden' makkelijker.
Ja dat is heel apart, degene waar slijmen positief werkt, kun je t beste de hele tijd laten slijmen. Ik heb namelijk een tienermeisje (als ik weer kan spelen wordt ze om 18.00 meteen volwassen want daar speel ik al tijdje mee nu) enne die kon t keigoed vinden met de directeur, lullig was: zoontje werd toegelaten, en zij niet, want zij stond (toen nog) een vier Inmiddels issut nu allemaal geregeld, maja zij kan t heel goed met die man vinden...dus als zij kids heeft laat ik haar slijmen ze is ook me favoriete sim ofzo, ze heet Ella..... zag die naam hierboven ookal ergens, daarom zeg ik t wel grappig
Oud 18-12-2004, 16:12
Verwijderd
Mijn moeder heet Ella Ik krijg nu allemaal rare beelden van m'n moeder voor me.. Slijmend bij zo'n man.... *ril*
Oud 18-12-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 16-12-2004 @ 21:47 :
Mijn pogingen om een zwembad rondom mijn huis te bouwen:
[afbeelding]
En iets wat er meer op leek:
[afbeelding]

De schoonmaakster stond te balen dat ze het huis niet in kon. Het eerste ontwerp is overigens niet aan te raden, want ik kreeg het niet meer weg.
Alleen stom dat je niet losse stukken zwembad aan elkaar kunt plakken.
Leuk huis!
Oud 19-12-2004, 09:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilything schreef op 18-12-2004 @ 16:55 :
Ja dat is heel apart, degene waar slijmen positief werkt, kun je t beste de hele tijd laten slijmen. Ik heb namelijk een tienermeisje (als ik weer kan spelen wordt ze om 18.00 meteen volwassen want daar speel ik al tijdje mee nu) enne die kon t keigoed vinden met de directeur, lullig was: zoontje werd toegelaten, en zij niet, want zij stond (toen nog) een vier Inmiddels issut nu allemaal geregeld, maja zij kan t heel goed met die man vinden...dus als zij kids heeft laat ik haar slijmen ze is ook me favoriete sim ofzo, ze heet Ella..... zag die naam hierboven ookal ergens, daarom zeg ik t wel grappig
zo heette mijn kind althans het heet nog zo maar heb dr maar ergens gedumpt samen met eef
Oud 19-12-2004, 11:10
Fainne
Fainne is offline
In Sims 1 worden kinderen toch nooit ouder of volwassen he? want dat heb ik nog nooit meegemaakt
Oud 19-12-2004, 11:27
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Fainne schreef op 19-12-2004 @ 12:10 :
In Sims 1 worden kinderen toch nooit ouder of volwassen he? want dat heb ik nog nooit meegemaakt
nee de baby wordt schoolgaand kind en daar blijft het bij

Regels voor berichten