Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- hij praat niet echt makkelijk - weet niet zo hoe die met mensen om moet gaan - is afstandelijk - kan niet op een normale manier laten zien dat hij om je geeft mijn (misschien voorbarige) conclusies uit je verhaal. en deze dingen kunnen duiden op autisme, zoek er eens naar op internet, kan interessante dingen opleveren. verder leuk dat je met hem naar bed gaat terwijl hij een vriendin heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al zou ik liever niet hebben dat hij het doet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is helemaal niet duidelijk dat hij wat voor me voelt ![]() En waarom hij gaat zoenen met andere meisjes? Waarom zou hij dat niet mogen? Hij heeft geen verkering met me dus ik kan toch ni boos worden op hem ofzo? Ofwel? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat is eigenlijk wel waar ![]() ![]() pfff ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarom maakte ik dit topic aan dus, om te vragen wat jullie kunnen opmaken uit dit gedrag, of hij Gevoelens heeft of niet dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dus daarom denk ik eigenlijk niet dat het om de sex gaat. Waarom kunnen mannen niet duidelijk zijn en zeggen wat ze echt denken en voelen en willen? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja dat was ook eerst mijn bedoeling... Ik dacht waarom niet gewoon lekker sex hebben en zoenen (want we hebben niet altijd sex als we samen slapen en ik neem ook altijd initiatief om sex te hebben daarom denk ik wel dat hij het niet om de sex doet) Maar nu die gevoelens sterker worden langs mijn kant. Wil ik ook wel een weten wat er aan zijn kant afspeelt... En of er ooit een toekomst inzit voor ons... Hij is nog maar 17 dus ik begrijp die vrijheidsdrang wel een beetje. Dus ik zou best nog wel een tijdje kunnen wachten voor hij een serieuse relatie wil, maar dan moet ik wel een beetje zekerheid hebben zodat ik niet voor niets wacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik zoek in een jongen van 17? Geen idee ik werd verlieft op hem en niet op z'n leeftijd ![]() De situatie is nog steeds hetzelfde dus... Ik ben sinds eergisteren begonnen met niet meer zelf te smsen en niet meer als eerste te praten op msn. Maar nu begint hij zelf als eerste een gesprek en hij merkt het denk ik ook wel dat ik afstand neem want hij vroeg of ik met hem naar de film wou vandaag en hij probeerde me jaloers te maken door over een ander meisje te praten dat hij haar gezoend had vandaag. Waarschijnlijk gewoon omdat hij wou weten of ik het erg zou vinden en nog steeds gevoelens heb voor hem... EN toen vroeg hij of ik hem nog zou zien deze week enzo... Ik weet dat ik hem beter kan vergeten enzo, maar het is zo fucking moeilijk ![]() Ik heb hem ook gezegt dat er meerdere mensen zijn dat hij me alleen gebruikt om de sex en z'n antwoord daarop is: als ik je zou gebruiken voor sex dan zou ik toch elke dag of toch zoveel mogelijk naar jou komen? En daar heeft ie wel gelijk in denk ik? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij is afhankelijk van jou en jij niet van hem...
|||
Citaat:
![]() Ontopic: Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() owja willow en missy zijn dus dezelfde persoon de andere account gebruikte ik op de pc beneden en deze boven ![]()
Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
"Hey je hebt wel geen relatie met me ofzow maar ik wil dat je zolang ik verlieft ben op jou niet meer met andere meiden zoent" ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[POLL] Seks zonder liefde AngelLena | 58 | 16-06-2005 11:48 | |
Seksualiteit |
[Poll]Seks zonder liefde Muchacha | 6 | 02-06-2005 14:46 | |