Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2004, 19:11
Missy1
Missy1 is offline
Ok hier komt mijn verhaal, sorry als het te lang Je hoeft het niet te lezen als je het te lang vind

Ik heb sinds een paar maanden een jongen leren kennen waar ik echt verlieft op geworden ben. Ik heb hem dat ook duidelijk gemaakt maar hij zei dat hij geen relatie wil en nog vrij wil zijn (hij is 17).
De eerste keer dat ik hem zag hebben we gezoent (dat gebeurt elke keer als we bij elkaar zijn op feestjes, bij hem thuis, bij mij thuis)
We hebben ook al 3 keer sex gehad (morgen de 4de keer normaal ) Voor ik hem kende was hij nog maagd, ik was dus z'n eerste En hij heeft tot nu toe nog niemand anders gehad.
Als we bij elkaar zijn is het net alsof we 2 verliefde kinderen op de basisschool zijn... Jeweetwel, elkaar pesten, duwen en vervelende opmerkingen maken. We weten allebei wel van elkaar dat we het niet menen maarja... Ik weet ook niet waarom we dat doen maar we kunnen het gewoon niet laten denk ik
Als ik hem op msn spreek is hij soms echt afstandelijk, als ik dan bijvoorbeeld vraag wanneer we elkaar weer zien dan zegt hij: we zien wel of ik weet het nog niet... En krijg ik op andere vragen altijd korte antwoorden.
Ook kan hij er een heel gedoe van maken als hij denkt dat ik gevoelens heb voor een andere jongen. Dan zegt hij: ga maar naar S. maar dan op zo'n manier van: ga maar naar hem want je vind hem toch leuker... Of als ik in m'n nickname zet: (l)ik zie je graag(l) dan vraagt hij altijd wie ik bedoel en of ik plots een vriendje heb ofzo. Terwijl hij goed genoeg weet dat die nick voor hem bedoelt is.
Als ik er dan wat van zeg beweert hij dat hij helemaal niet jaloers is en dat ik moet doen wat ik wil.
Ook zegt hij dat hij het niet zo leuk vind dat ik met hem en z'n vrienden mee uitga omdat hij liever alleen gaat en als ik erbij ben staat hij altijd bij mij en zoent hij altijd met mij. En hij wil liever ook met andere meiden zoenen.
Maar ik heb hem echt duidelijk gemaakt dat hij met andere meiden mag zoenen en dat ik helemaal niet boos zal zijn. Maar toch vind hij het niet leuk.
Een maandje geleden had hij een vriendin, een heel lief en mooi meisje. En toch heeft hij met mij sex gehad terwijl hij met haar was...

Nu is mijn vraag: wat denken jullie hiervan? Denken jullie dat hij gevoelens heeft voor mij of niet? Hij zegt van niet maar toch geloof ik het niet op de een of andere manier.
Ik bedoel maar, ik was z'n eerste en je laat je toch niet ontmaagden door iemand waar je niets voor voelt? En daarna nog een paar keer sex hebben? Of zijn mannen nu echt helemaal anders dan vrouwen?
En dan die jaloerse reacties soms???
Ik durf er met hem niet teveel over te praten omdat ik bang ben dat ik heb wegduw ofzo, hij praat niet gemakkelijk over gevoelens enzo. Je kent dat wel, die typische macho jongens van 17 die hun reputatie hoog moeten houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2004, 19:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
wat lief dat we het niet hoeven te lezen als het te lang is
Oud 29-12-2004, 19:17
Verwijderd
Ik denk dat hij licht autistisch is, hoewel ik geen psycholoog ben.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:20
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
perseus schreef op 29-12-2004 @ 20:17 :
Waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:29
Luna
Luna is offline
Ik denk dat hij bestwel wat voor je voelt maar zoals hij zelf zegt 'vrij wil zijn'.
Oud 29-12-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
ik ook

- hij praat niet echt makkelijk
- weet niet zo hoe die met mensen om moet gaan
- is afstandelijk
- kan niet op een normale manier laten zien dat hij om je geeft
mijn (misschien voorbarige) conclusies uit je verhaal.

en deze dingen kunnen duiden op autisme, zoek er eens naar op internet, kan interessante dingen opleveren.
verder leuk dat je met hem naar bed gaat terwijl hij een vriendin heeft
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:34
elledc
elledc is offline
Dus jij zou toestemmen dat hij met anderen kust en ook met jou, dat terwijl jij verliefd op 'm bent??
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:36
elledc
elledc is offline
Citaat:
STUFF schreef op 29-12-2004 @ 20:32 :
ik ook

- is afstandelijk

en deze dingen kunnen duiden op autisme, zoek er eens naar op internet, kan interessante dingen opleveren.
Ik ken vet veel jongens die afstandelijk zijn (met momenten) en die nog vrij willen zijn (wat heel normaal is aan 17 dus de link met autisme vind ik toch wel lichtelijk overdreven hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 29-12-2004 @ 20:36 :
Ik ken vet veel jongens die afstandelijk zijn (met momenten) en die nog vrij willen zijn (wat heel normaal is aan 17 dus de link met autisme vind ik toch wel lichtelijk overdreven hoor.
ik geef alleen aanwijzingen dat het kan duiden op autisme....ik hoor enkel een verhaaltje...zij (TS) kent hem. ze mag zelf uitzoeken wat ze ervan denkt en of ze er wat mee doet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:52
Bo
Bo is offline
Ik zou ook niet direct aan autisme denken, je kan de genoemde kenmerken met 1000 en 1 andere stoornissen in verband brengen.

Ontopic, misschien heeft hij wel gevoelens voor je.. maar het lijkt me duidelijk dat deze jongen zijn vrijheid niet wil inleveren. Hij klinkt behoorlijk groen, misschien is hij niet zoveel gewend en weet hij niet precies hoe hij zich moet gedragen t.o.v. jou of meisjes in het algemeen.

Ik denk dat je je gevoelens voor deze jongen even in de kast moet zetten. Moeilijk, indien je echt verliefd bent. Maar als je geen respons krijgt wordt je er uiteindelijk niet gelukkiger van.
Oud 29-12-2004, 20:54
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 29-12-2004 @ 20:34 :
Dus jij zou toestemmen dat hij met anderen kust en ook met jou, dat terwijl jij verliefd op 'm bent??
Ik kan het hem toch niet verbieden? We hebben geen verkering? Ik zeg niet dat ik er gelukkig van word. Maar zolang we geen verkering hebben kan hij doen en laten wat ie wil...
Al zou ik liever niet hebben dat hij het doet...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:25
Communist
Communist is offline
omfg, sorry, wat een eikel niet lullig bedoeld maar, als hij werkelijk zo doet op msn enzo, en dus duidelijk wat voor je zou voelen, waarom gaat hij dan zoenen met andere meisjes? en waarom vind jij dat gewoon goed? naja, volgens mij gaat dit me te boven ^^ *geen advies*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:27
Communist
Communist is offline
Citaat:

haha
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:30
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
Communist schreef op 29-12-2004 @ 23:25 :
omfg, sorry, wat een eikel niet lullig bedoeld maar, als hij werkelijk zo doet op msn enzo, en dus duidelijk wat voor je zou voelen, waarom gaat hij dan zoenen met andere meisjes? en waarom vind jij dat gewoon goed? naja, volgens mij gaat dit me te boven ^^ *geen advies*

Het is helemaal niet duidelijk dat hij wat voor me voelt
En waarom hij gaat zoenen met andere meisjes? Waarom zou hij dat niet mogen? Hij heeft geen verkering met me dus ik kan toch ni boos worden op hem ofzo? Ofwel? Ik vind het helemaal niet leuk om te zien dat hij met andere meisjes zoent maar zolang ik geen verkering heb met hem kan ik hem toch niet tegenhouden denk ik?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:31
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
Communist schreef op 29-12-2004 @ 23:27 :
haha
owja Ik wist toen nog niet dat ie een vriendin had, ze hadden nog maar 3 dagen iets en hij vertelde het pas na een week
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
pfff, van zo'n gast wordt je dood zenuwachtig. het lijkt mij nogal een player, niks mee beginnen dus!! en hij houdt je gewoon vet aan het lijntje. je bent echt triest als je er nog verder op ingaat. maar goed, het is jouw keuze!
Oud 29-12-2004, 22:35
Communist
Communist is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 29-12-2004 @ 23:32 :
pfff, van zo'n gast wordt je dood zenuwachtig. het lijkt mij nogal een player, niks mee beginnen dus!! en hij houdt je gewoon vet aan het lijntje. je bent echt triest als je er nog verder op ingaat. maar goed, het is jouw keuze!
precies wat ik wou zeggen, alleen dan, wat minder erg ^^ maarja, hij houdt je denk ik aan het lijntje, vet irritant, niet meer mee omgaan/duidelijk zeggen dat ie normaal moet doen of opflikkeren...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:39
Ruudje
Ruudje is offline
Dit is niet bepaald seks zonder gevoelens, aangezien jij nogal verliefd op hem bent. Ik vind het daarom geen goed idee dat jullie geslachtsgemeenschap met elkaar hebben. Dat is, vind ik, een fout van hem. Wanneer hij geen gevoelens voor jou heeft moet hij dat ook niet toelaten... op deze manier maakt hij(als hij daadwerkelijk geen gevoelens voor jou heeft) jou alleen maar meer verliefd
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:42
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 29-12-2004 @ 23:32 :
Jah ik heb het er net met hem over gehad. En hij zei: ik hou je helemaal niet aan het lijntje. Ik heb je van in het begin gezegt dat ik GEEN verkering wil. En als jij met mij wil zoenen en meer dan is dat jou keuze, ik verplicht jou tot niets.

En dat is eigenlijk wel waar Hij heeft gezegt dat hij geen verkering wil en vrij wil zijn... Maar z'n gedrag is anders dan wat ie zegt... Het komt over alsof hij gevoelens heeft (door jaloers gedrag en er zijn nog wel een aantal dingen waardoor ik dat gevoel krijg...) En als ik daar dan wat van zeg dan doet ie alsof hij niet weet waarover ik het heb
pfff ben echt volledig in de war
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:44
Communist
Communist is offline
Citaat:
Missy1 schreef op 29-12-2004 @ 23:42 :
pfff ben echt volledig in de war
ik herhaal nog een keer: laat vallen ..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:45
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-12-2004 @ 23:39 :
Dit is niet bepaald seks zonder gevoelens, aangezien jij nogal verliefd op hem bent. Ik vind het daarom geen goed idee dat jullie geslachtsgemeenschap met elkaar hebben. Dat is, vind ik, een fout van hem. Wanneer hij geen gevoelens voor jou heeft moet hij dat ook niet toelaten... op deze manier maakt hij(als hij daadwerkelijk geen gevoelens voor jou heeft) jou alleen maar meer verliefd
Ja dat is wel waar, maar ik denk gewoon echt dat hij wel gevoelens heeft maar het om de een of andere reden niet wil toegeven... Misschien door z'n vrienden (die vinden mij niet bepaald leuk enzo )
Daarom maakte ik dit topic aan dus, om te vragen wat jullie kunnen opmaken uit dit gedrag, of hij Gevoelens heeft of niet dus
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:46
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
Communist schreef op 29-12-2004 @ 23:44 :
ik herhaal nog een keer: laat vallen ..
Is echt niet zo simpel. Heb het al een aantal keren geprobeerd en dan doet of zegt hij iets waardoor ik weer helemaal de indruk krijg dat hij WEL gevoelens heeft en dat het wel ooit iets kan worden als hij die "vrijheid" niet meer nodig heeft...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:51
igfy
igfy is offline
ik denk niet dat hij gevoelens voor je heeft, maar het alleen doet om de sex. Anders had hij dat namelijk niet zo expliciet gezegd..
Oud 29-12-2004, 22:54
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 29-12-2004 @ 20:34 :
O jee een vrije relatie bel 112!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:55
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
igfy schreef op 29-12-2004 @ 23:51 :
ik denk niet dat hij gevoelens voor je heeft, maar het alleen doet om de sex. Anders had hij dat namelijk niet zo expliciet gezegd..
Jamaar we hebben nog maar 3 keer sex gehad in 4 maanden tijd En er zijn nog meiden zat die hem willen maar dat doet ie niet. Ik ben tot nu toe z'n eerste en z'n enige
Dus daarom denk ik eigenlijk niet dat het om de sex gaat.
Waarom kunnen mannen niet duidelijk zijn en zeggen wat ze echt denken en voelen en willen? Zou veeeel simpeler zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2004, 22:59
Communist
Communist is offline
Citaat:
Missy1 schreef op 29-12-2004 @ 23:55 :
Waarom kunnen mannen niet duidelijk zijn en zeggen wat ze echt denken en voelen en willen? Zou veeeel simpeler zijn
su, vrouwen zeggen ook niet altijd alles wat ze vinden voelen willen en doen, hoewel ik wel vind dat mensen het gewoon moeten doen... good point, maar zijk manne niet af
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 23:17
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
Communist schreef op 29-12-2004 @ 23:59 :
su, vrouwen zeggen ook niet altijd alles wat ze vinden voelen willen en doen, hoewel ik wel vind dat mensen het gewoon moeten doen... good point, maar zijk manne niet af
Mannen....
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 09:44
Communist
Communist is offline
Citaat:
Missy1 schreef op 30-12-2004 @ 00:17 :
Mannen....
omg
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 09:51
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ach, hoe herkenbaar...

Een typisch geval van bindingangst

Wanneer je duidelijkheid wilt, (ik weet overigens niet echt of jij wel een relatie met hem wilt) zouje maybe eens moeten stoppen met een bep. iets

Geloof me, dat werkt...
Oud 30-12-2004, 10:12
Verwijderd
Gewoon lekker sex hebben. Waarom zou je het per se willen benoemen? Gewoon zeggen dat je niet wil dat hij een ander neukt is voldoende, maar je hoeft het niet helemaal in een 'relatiekader' te proppen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 13:19
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-12-2004 @ 11:12 :
Gewoon lekker sex hebben. Waarom zou je het per se willen benoemen? Gewoon zeggen dat je niet wil dat hij een ander neukt is voldoende, maar je hoeft het niet helemaal in een 'relatiekader' te proppen.

Ja dat was ook eerst mijn bedoeling... Ik dacht waarom niet gewoon lekker sex hebben en zoenen (want we hebben niet altijd sex als we samen slapen en ik neem ook altijd initiatief om sex te hebben daarom denk ik wel dat hij het niet om de sex doet)
Maar nu die gevoelens sterker worden langs mijn kant. Wil ik ook wel een weten wat er aan zijn kant afspeelt... En of er ooit een toekomst inzit voor ons...
Hij is nog maar 17 dus ik begrijp die vrijheidsdrang wel een beetje. Dus ik zou best nog wel een tijdje kunnen wachten voor hij een serieuse relatie wil, maar dan moet ik wel een beetje zekerheid hebben zodat ik niet voor niets wacht
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:17
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hallo, ik zit sinds kort een beetje in dezelfde situatie, en ik denk dat je niet moet gaan hopen of denken dat het wel wat gaat worden tussen jullie...
Ik denk dat de reden waarom hij alleen maar met jou sex heeft is, omdat jij en hij samen vertrouwd zijn in bed. Je moet nooit zo naief zijn om te denken dat hij meer met je zou willen door sex met hem te hebben. Ik denk dat je het beste maar verder om je heen kan gaan kijken, naar andere jongens. Enne, je kan deze jongen toch altijd er bij houden? als je bijvoorbeeld es wil zoenen, of sex hebben? is wel zo makkelijk, maar ga vooral -niet- denken dat het ooit wat zal worden, reken er maar wel op dat als er een ander lekker wijf voorbijloopt, dat jij dan niks meer bent.. sorry, maar de waarheid is hard..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 16:19
bracelance
bracelance is offline
blah blah blah iig sex zonder gevoelens?? nee zal bij mij nooit gebeuren
Oud 04-01-2005, 11:37
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Nou ja.. Op die manier kun je bij iedereen wel het etiket "Autisme" opplakken natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 12:04
Multilot
Multilot is offline
wat zoek je in een jongen van 17
Oud 04-01-2005, 19:26
willow1
willow1 is offline
never mind
Oud 04-01-2005, 19:30
Missy1
Missy1 is offline
Citaat:
bracelance schreef op 03-01-2005 @ 17:19 :
blah blah blah iig sex zonder gevoelens?? nee zal bij mij nooit gebeuren
Nooit een one night stand gehad dus?

Wat ik zoek in een jongen van 17? Geen idee ik werd verlieft op hem en niet op z'n leeftijd
De situatie is nog steeds hetzelfde dus...
Ik ben sinds eergisteren begonnen met niet meer zelf te smsen en niet meer als eerste te praten op msn.
Maar nu begint hij zelf als eerste een gesprek en hij merkt het denk ik ook wel dat ik afstand neem want hij vroeg of ik met hem naar de film wou vandaag en hij probeerde me jaloers te maken door over een ander meisje te praten dat hij haar gezoend had vandaag. Waarschijnlijk gewoon omdat hij wou weten of ik het erg zou vinden en nog steeds gevoelens heb voor hem... EN toen vroeg hij of ik hem nog zou zien deze week enzo...
Ik weet dat ik hem beter kan vergeten enzo, maar het is zo fucking moeilijk Elke keer als ik afstand neem dan geeft hij me het gevoel dat hij toch wel iets voelt en me echt niet kwijt wil...
Ik heb hem ook gezegt dat er meerdere mensen zijn dat hij me alleen gebruikt om de sex en z'n antwoord daarop is: als ik je zou gebruiken voor sex dan zou ik toch elke dag of toch zoveel mogelijk naar jou komen?
En daar heeft ie wel gelijk in denk ik?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:03
Multilot
Multilot is offline
nee, omdat hij dan weet dat hij jou nog meer achter zich aan krijgt.

Wat zegt je gevoel eigenlijk? Je zou hier boven moeten staan natuurlijk. Je bent sterk, je wilt dit niet zo. Ga schreeuwliedjes luisteren en overtuig jezelf ervan dat je zonder hem kunt, want dat kun je!
Oud 04-01-2005, 22:11
Poepkind
Poepkind is offline
Het is gewoon een player, en je kan gaan wachten tot je een ons weegt. Die gast neukte jou terwijl hij een vriendin had! Das naaiend, het zegt wel iets over hoe hij meisjes behandelt.
Oud 06-01-2005, 10:08
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Die knul zit niet helemaal ok in mekaar.
Kijk als je nou een hele lange relatie heb gehad vin ik het niet raar dat je nog gevoel voor elkaar heb en je dus eerder met mekaar sex hebt.
Hij wil vrij zijn en ondertussen wel met jou liggen wippen...
Kijk dat kan dus (mijn inziens) niet en zeker niet als hij een vriendin heeft.
Sex heb je volgens mij alleen met iemand waar je gevoelens voor heb....
Niet omdat je toevallig geil ben.... Toch?

Ik zou tegen hem zeggen dat als hij sex wil hij dat bij iemand anders kan gaan zoeken tenzij hij met jou verder wil gaan....
Oud 06-01-2005, 10:09
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 04-01-2005 @ 21:03 :
nee, omdat hij dan weet dat hij jou nog meer achter zich aan krijgt.

Wat zegt je gevoel eigenlijk? Je zou hier boven moeten staan natuurlijk. Je bent sterk, je wilt dit niet zo. Ga schreeuwliedjes luisteren en overtuig jezelf ervan dat je zonder hem kunt, want dat kun je!
Precies.
Hij is afhankelijk van jou en jij niet van hem...
Oud 06-01-2005, 10:51
Verwijderd
Ik denk dat je toch door moet gaan met dat afstandelijke. Voor jezelf heel moeilijk, maar wel het beste. En mocht hij dan toch een relatie met je willen, dan word hij daar heus wel mee geconfronteerd en kan ie daar op een gegeven moment niet echt meer onderuit.. (bij zichzelf he )

Hij weet nu dat ie toch kan krijgen wat ie wilt zeg maar. Hij hoeft er geen moeite voor te doen. Laat hem maar eens moeite doen hoor! Als ie een keer wil afspreken, heb jij al een afspraak met iemand anders.. dat ie later dan maar weer een keer contact moet opnemen voor een afspraak..

Hij geeft het commando en jij komt uitgelaten blaffend aangerend..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:14
willow1
willow1 is offline
even een update:

Ik heb me vandaag en gisteren echt heel sterk gehouden en gewoon NIETS gezegt tegen hem op msn.
Word ik net toegegoegd op msn door een persoon die ik niet ken. Na nog geen 2 minuten vraagt hij waar ik uitga meestal, ik zeg: illusion en hij zegt ohja noem eens een paar mensen op die je kent daar. Ik noem dus de naam van die ene jongen. En hij zegt dat hij hem kent en zo hebben we een half uur gepraat over hem. Ik kreeg allemaal rare vragen van waarom ik van hem hou en wat er zo leuk is aan hem. En waarom ik vind dat hij me kwetst. En toen zei hij van: X is een leuke jongen zorg er maar voor dat je hem zeker houd als goede vriend. En nog zo'n aantal rare dingen...
Toen zei hij: ik ben zo terug en stond hij op afwezig en die andere jongen raar genoeg ook op hetzelfde moment dit is 2 keer gebeurt tijdens ons gesprek.
En na een tijdje viel het echt op dat die jongen die me toegevoegt had gewoon de hele tijd die andere jongen was die gewoon dingen wou te weten komen hoe ik over hem dacht enzo

Wat moet ik hier nu van denken? Gisteren was ik nog volledig overtuigd dat hij me echt gebruikt zoals iedereen zegt. En nu dit? Zoiets doe je toch niet bij iemand als je niet om hem/haar geeft en haar gewoon gebruikt? En hij heeft trouwens ook meiden genoeg die hij kan gebruiken en in een rijtje staan aan te schuiven voor hem...
Oud 06-01-2005, 18:48
Sade
Sade is offline
Citaat:
ik ook

- is afstandelijk
Kan ook een slechte jeugd geweest zijn, ik heb ook zo'n vriend gehad

Ontopic:

Citaat:
Oud 06-01-2005, 18:59
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
(...)verder leuk dat je met hem naar bed gaat terwijl hij een vriendin heeft
Oud 06-01-2005, 19:06
willow1
willow1 is offline
Citaat:
Missy1 schreef op 29-12-2004 @ 23:31 :
owja Ik wist toen nog niet dat ie een vriendin had, ze hadden nog maar 3 dagen iets en hij vertelde het pas na een week

owja willow en missy zijn dus dezelfde persoon de andere account gebruikte ik op de pc beneden en deze boven Maar vanaf nu gebruik ik dus alleen deze (willow) nog

Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 19:42
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
jongens kunnen over het algemeen sex en relaties makkelijk loskoppelen, dus wees daar idd niet te goedgelovig in..

beetje raar dat ik de eerste ben die het zegt hier, maarja
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 22:26
JJ13
JJ13 is offline
hoe kan je t nou niet erg vinden dat degene waar je verliefd op bent, n vriendin heeft en met andere meiden zoent?? ik zou t er gewoon eens goed met m over hebben.
Oud 06-01-2005, 22:44
willow1
willow1 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 06-01-2005 @ 23:26 :
hoe kan je t nou niet erg vinden dat degene waar je verliefd op bent, n vriendin heeft en met andere meiden zoent?? ik zou t er gewoon eens goed met m over hebben.
Nogmaals: Ik vind het wel erg, maar wat kan ik zeggen?
"Hey je hebt wel geen relatie met me ofzow maar ik wil dat je zolang ik verlieft ben op jou niet meer met andere meiden zoent" Gaat ie echt leuk vinden
Oud 06-01-2005, 23:49
shibby almighty
shibby almighty is offline
ik kan me erg in je verhaal vinden,
mijn (ex)vriendin was het ongeveer hetzelfde, alleen zij zij wel verliefd op me te zijn alleen zich niet te kunnen binden.

Wat ik er aan heb gedaan?
niets, vanavond weer met haar gekust enz. Terwijl ik weet dat ze morgen op vakantie gaat met vrienden en waarschijnlijk met iemand anders gaat kussen dan wel niet meer

Maar ik zou zeggen probeer hem uit je hoofd te zetten, ik probeer het met haar ook al lukt het voor geen meter. Het is wel beter dit brengt alleen maar ellende
Reageren

Regels voor berichten