Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had het daarvoor een paar x gezien, omdat het op zondag altijd voor Dawson's creek komt; toen vond ik het echt saai, die moeder die steeds boos werdt op die kindjes...echt saai..maar nu ben ik steeds vaker gaan kijken (uit verveling ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar Francis dacht dus dat ze nog zo dik was als vroeger, hij wees dus eigenlijk een aardig en mooi meisje af, zonder dat te weten... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja, volgende week maandag is de laatste aflevering die doordeweeks wordt uitgezonden. De serie is op zondag nog normaal te zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb bijna alle afleveringen gedownload en gezien. Het schijnt dus dat Jane Kaczmarek (= moeder) vanaf 3x16 weinig in de afleveringen voorkomt, omdat ze last heeft van migraine. Boze tongen beweren dat ze gewoon een loonsverhoging wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is Net5 trouwens met de uitzending verder gegaan? Ze hadden de serie na een minuut of 5 afgebroken. Ik ben niet meer gaan wachten. Wel zag ik dat ze rond de klok van 7 Grace under fire aan het uitzenden waren. Hopelijk zendt Net5 die aflevering morgen uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat hij nogal cute met zijn onderkaak beweegt als hij praat (zal wel aan mij liggen ![]() Justin Berfield (a.k.a. Reese) is een scheetje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 26-09-2013 15:47 | |
De Kantine |
Sann, ik slaap saai! #895 Verwijderd | 500 | 03-03-2010 22:00 | |
Films, TV & Radio |
The sisterhood of the traveling pants Verwijderd | 14 | 13-07-2005 12:53 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [3] ikaruz | 500 | 10-02-2004 19:52 | |
De Kantine |
Beroemdheden Smiley_Knorretje | 53 | 30-06-2002 11:15 | |
Films, TV & Radio |
Malcolm in the middle Verwijderd | 13 | 25-01-2002 15:30 |