Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nee, ik heb haar niet meer gesproken, ze ging ook niets meer van zich laten horen maar als ik er vrijdag niet ben ging ze bellen of terug op msn maar ik ga gewoon niet opnemen en zien wat ik doe. en vrijdag kan ik wegkomen dus moet ik haar niet zien. ik ben niet bang meer van haar ![]() ![]() veel succes morgen |
![]() |
||
Citaat:
Als je dan geen slaag krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het eigenlijk niet zo op meiden die vechten.. Een meid die vecht is voor mij een man.. Gadver, vroeger hoorde ik weleens van die meiden zo praten van: ja ik ga dat teringwijf egt in elkaar mappe ja.. laat die biatch maar komen.. Mmm nou dan denk ik zo bij mijn eigen, zou ze misschien toch een plassertje hebben daaro? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stuur haar een vis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je dan vrienden hebt die helemaal niet zo uit zijn op vechten en ook niet zo een scherpe tong zeg maar hebben..? ![]() Tell me Maarre gewoon geen contact zoeken met dat soort typetjes.. Die zijn toch niks waard en je aand8 niet waard ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alijd dat gezeur, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en snel kan. Werkt het beste, is het effectiefste, alleen kan het pijn doen. Nouja, je moet er wel wat voor over hebben.
||
Citaat:
![]() Wel zorgen dat er iemand foto's van maakt he!
||
![]() |
Citaat:
Is toch ECHT wel beter anderen erbij te betrekken.
||
Citaat:
Kun je dan echt niet bevatten dat, ook al verlies je het gevecht, de pester ook pijn heeft, ook klappen heeft gekregen, dus het OOK niet leuk heeft gevonden. Snap je dan niet dat de pester de volgende keer wel 2 keer nadenkt, omdat hij of zij weet dat je terugvecht, dat je haar ook pijn kan doen. Misschien wel minder pijn dan dat ze jou kan doen, maar de vraag is of ze het haar eigen pijn waard vindt om jou pijn te doen. Waarschijnlijk niet. Zulke dingen moet je zelf oplossen, dan leer je er van en dan weten anderen ook dat ze niet echt te ver moeten gaan bij je. Dit is één manier om respect af te dwingen, ze hoeven niet bang te zijn, maar alleen te weten dat ze niet over een bepaalde grens moeten komen.
||
Citaat:
Dus daarom kan ik dus absoluut niet vechten ![]() ![]() ![]() (ik ben echt slecht.. ![]() Mja, nu weet ik waarom.. ik heb geen plassertje ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vechten voor je vrijheid? NYM | 11 | 13-07-2013 14:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete Irak. Wie wil mij helpen door deze in te vullen? x-dani-x | 6 | 16-10-2006 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! Maandag betoog... IrmZjeuh | 0 | 18-03-2006 16:16 | |
Algemene schoolzaken |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 1 | 04-01-2002 18:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Het bittere gevecht HipHopSter | 1 | 19-11-2001 06:45 |