Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 10:04
Jolt
Jolt is offline
Wat een niveau.
Oud 26-01-2005, 10:43
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ach ja vroeger als ik ruzie met iemand had en t was zo`n vies crimineeltje, chanteerde ik hem wel ergens mee... Ik heb bijvoorbeeld met iemand ruzie gehad, om een reden die ik niet zou weten.. Ineens gaf hij mij een klap in mijn gezicht, gewoon schooltripje, ik gaf hem er één terug, best hard.. Hij wilde nog een keer meppen maar dat kon ie niet en toen zei ie zo wacht maar, ik krijg je nog wel (en ik weet dat hij in het circuit drugs en stelen zit, dus voelde me toen niet echt op mijn gemak), de oplossing is dan gewoon terug bluffen, owk wanneer sta je er? Ik heb genoeg vrienden als je mij één keer aanraakt ben je er zeker weten ook nog niet vanaf (al is het laf om te zeggen) en je kan iemand ook een beetje chanteren, ik heb ook tegen hem gezegd dat het hem niet goed zal doen, als hij ruzie ga trappen, omdat hij dan gelijk van school getrapt zou worden, omdat hij al 3x geschorst was.. Nou daarna toen we uit de bus waren hebben we elkaar de hand geshaked en was het weer goed
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:54
filia dei
filia dei is offline
Ga met 'n groep er stoer uitziende jongens daar staan en laat ze op het moment dat zij je aanvliegt allemaal een breiwerkje pakken. Wedden dat ze zo verbaasd is dat ze vergeet je aan te vliegen. Nou jah... of iets anders doen/zeggen wat ze niet verwacht. En dan op dat moment dat zij verbaasd is gauw slaan en weglopen.

Owh ik zou wel van te voren iets bedenken want op het moment zelf iets vreemds bedenken lukt meestal niet.
Oud 26-01-2005, 18:17
Scars Reamain
Scars Reamain is offline
politie is geen goed idee want ik heb geen bewijzen, ze heeft eens gebeld en eens op msn dingen gezegs maar verder niets, wel nog via via maar meer niet dus heb ik geen bewijs.

ik ken veel mensen die me zeker willen helpen maar die zitten nog op school en dit meisje heeft vroeger gedaan de vrijdag, daarom komt ze. ik ben dus wel zeker dat ze alleen maar de vrijdag kan komen.

ik zou heel graag er gewoon terug op kloppen maar als dit een goed idee is... ik ben echt niet sterk dat heb ik al gemerkt in het verleden en zij heeft veel ervaring met vechten dus ze gaat het wel kunnen zeker.

denken jullie dat het een goed idee is om iemand haar via msn te laten bedreigen en zeggen dat als ze aan me durft komen dat ze haar dan in het ziekenhuis gaan slaan?
ik weet het niet goed, misschien stopt ze het dan maar ik denk dat er een grote kans is dat ze dan nog erger wordt

ik wil nog even duidelijk maken dat ik zeker weet dat ze niet bluft.
ze meent het echt, het is gewoon zo'n meisje die altijd wil vechten.

normaal gezien kan ik vrijdag weggeraken zonder dat ze me ziet, er gaan me daar ook mensen bij helpen maar ze gaat het daar niet bij laten.

nog eens merci voor de steun en raad
xxxx
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:28
Scars Reamain
Scars Reamain is offline
en waarom staat dit bij liefde en relatie?
ik ben niet verliefd hoor op dit meisje
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Scars Reamain schreef op 26-01-2005 @ 19:28 :
en waarom staat dit bij liefde en relatie?
ik ben niet verliefd hoor op dit meisje
Relaties hoeven niet altijd liefdesrelaties te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:36
Landslide
Landslide is offline
Zorg dat je in ieder geval niet alleen bent als het moment daar is.
Blijf extreem redelijk en deel niet zelf de eerste klap uit.
Mocht ze nog zo laagbegaafd zijn dat ze je mept: terugmeppen.
Oud 26-01-2005, 22:13
Pletterprater
Pletterprater is offline
Bij de politie voor aangifte van mondelinge dan wel op andere manier bedreigingen, heb je niet perse bewijs nodig. Politie noteerd de aanklacht en zal wellicht een waarschuwing richting de andere partij sturen. Uiteraard, er is geen bewijs dus een arrestatie dan wel een boete volgt nog niet. Dat kan pas geleverd worden aan de hand van bewijs. Maar de aanklacht die van tevoren wordt ingedient, kan gebruikt worden als deel van het bewijsmateriaal.

Ik zou toch eens praten met ze, wellicht met een van je ouders erbij (heb je overigens al met je ouders hierover gesproken?)
Oud 26-01-2005, 22:29
Verwijderd
Kan je de chatlogs niet als bewijs gebruiken? Bovendien heeft ze eerder mensen geslagen dus de kans is groter dat ze jou geloven.
Stiekem ben ik ook voor de agressieve methode maar als zij zo graag mensen in elkaar slaat en bedreigd, is het verstandiger om leraren en ouders in te schakelen. Zij is degene met problemen, niet jij. Stel je niet te duidelijk op als slachtoffer; dan geef je teveel macht uit handen.
Ik vind het geen goed idee om iemand haar te laten bedreigen via msn. Waarschijnlijk wordt ze alleen maar bozer/valser en die persoon zal je niet kunnen beschermen als ze besluit dat blauw toch een betere kleur voor jou is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 06:32
Verwijderd
Niet alleen zijn, want wellicht komt zij ook niet alleen. En je moet ergens zijn waar veel mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 12:19
matti
matti is offline
haar niet de kans geven je in mekaar te slaan. zwaar mindere situatie voor je. als je er op los zou timmeren maak je de situatie alleen maar erger, probeer alles een beetje te laten af koelen. En zorg dat je wat mensen rond je heen hebt voorlopig. veel sterkte er mee iig
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:41
Spray rebel
Spray rebel is offline
Morgen gaat het gebeuren he "Scars Reamain" voor mij ook.. Jij wordt in elkaar geramd, en ik moet om half elf afrijden .. ...

Neej joh gaa je niet te druk maken, komt vast goed en vertrek niet alleen van school, heb je haar nog gesproken?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 17:32
Scars Reamain
Scars Reamain is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 27-01-2005 @ 17:41 :
Morgen gaat het gebeuren he "Scars Reamain" voor mij ook.. Jij wordt in elkaar geramd, en ik moet om half elf afrijden .. ...

Neej joh gaa je niet te druk maken, komt vast goed en vertrek niet alleen van school, heb je haar nog gesproken?

nee, ik heb haar niet meer gesproken, ze ging ook niets meer van zich laten horen maar als ik er vrijdag niet ben ging ze bellen of terug op msn maar ik ga gewoon niet opnemen en zien wat ik doe. en vrijdag kan ik wegkomen dus moet ik haar niet zien.

ik ben niet bang meer van haar ik krijg steun van veel mensen dusja...

veel succes morgen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:33
JCG
JCG is offline
en is er al iemand inelkaar geslagen? foto's?
Oud 28-01-2005, 14:04
WolterB
WolterB is offline
Kansloos als iemand wil vechten.

Wat kan je doen? Lastig. De kans dat er alleen gedreigd wordt is er natuurlijk, maar mocht het echt erg zijn en gebeuren, dan kan je altijd aangifte doen achteraf...
Oud 28-01-2005, 15:32
perfectme
perfectme is offline
België, vechten, bloed, doden, present

Misschien ben ik al laat, maar toen ik zag dat je in België woont, heb ik besloten onmiddellijk tot reageren over te gaan.
Waar ga je naar school? Als het in Gent is, ben ik er ten laatste over 30 min ...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:52
Cola
Cola is offline
Heb je de nieuwste msn...?
dan kun je gesprekken automatisch laten opslaan.....scheld ze jou weer uit dan print je dat gesprek uit en gaat naar je mentor en vertelt de rest van het verhaal...boem ze is vet genaaid
Oud 28-01-2005, 17:26
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 28-01-2005 @ 17:52 :
Heb je de nieuwste msn...?
dan kun je gesprekken automatisch laten opslaan.....scheld ze jou weer uit dan print je dat gesprek uit en gaat naar je mentor en vertelt de rest van het verhaal...boem ze is vet genaaid
"Meneer, ze scheldt me uit op MSN ... "
Als je dan geen slaag krijgt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:36
Scars Reamain
Scars Reamain is offline
hello,
ik heb vandaag haar niet gezien. ze stond er, een vriendin van me heeft haar gezien maar ik ben langs de andere kant weggegaan.
nu hopen dat ik niets meer van haar hoor.
nee, perfect me, niet in gent, een halfuurtje ervan, dus ja, das te ver he, maar toch merci.
nee, ik heb niet de laatste versie. ik kan die gesprekken dus niet opslaan .
maar ja , wel zullen zien he, nu heb ik nog niets van haar gehoord en het is al 3 uur geleden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:46
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Scars Reamain schreef op 28-01-2005 @ 18:36 :
hello,
ik heb vandaag haar niet gezien. ze stond er, een vriendin van me heeft haar gezien maar ik ben langs de andere kant weggegaan.
nu hopen dat ik niets meer van haar hoor.
nee, perfect me, niet in gent, een halfuurtje ervan, dus ja, das te ver he, maar toch merci.
nee, ik heb niet de laatste versie. ik kan die gesprekken dus niet opslaan .
maar ja , wel zullen zien he, nu heb ik nog niets van haar gehoord en het is al 3 uur geleden ofzo.
Waar? Misschien kan ik alsnog langskomen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:44
Maija
Maija is offline
groeps-forum-uitje??

Oke ik voel me machtig als kleine meisjes naar me opkijken, omdat ik o zo groot, (*kuch* 18 *kuch*) en volwassen ben..
Oud 29-01-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 28-01-2005 @ 21:44 :
groeps-forum-uitje??

Oke ik voel me machtig als kleine meisjes naar me opkijken, omdat ik o zo groot, (*kuch* 18 *kuch*) en volwassen ben..
ik ben twintig en ik ben écht heel erg sterk voor een meisje dan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:41
siebolt
siebolt is offline
tyfus hee, waar gaat dit over? neem gewoon wat vrienden mee ofzo? en dan vechten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:44
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-01-2005 @ 11:02 :
ik ben twintig en ik ben écht heel erg sterk voor een meisje dan
Cuwl een forum meeting in België lijkt me wel leutig eigenlijk!

Ik heb het eigenlijk niet zo op meiden die vechten.. Een meid die vecht is voor mij een man.. Gadver, vroeger hoorde ik weleens van die meiden zo praten van: ja ik ga dat teringwijf egt in elkaar mappe ja.. laat die biatch maar komen..

Mmm nou dan denk ik zo bij mijn eigen, zou ze misschien toch een plassertje hebben daaro?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:14
siebolt
siebolt is offline
naja, ''biatch'' fight is toch anders dan gewoon vechten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 20:15
perfectme
perfectme is offline
Het is bitch- of catfight.

En ik ben ook groot en sterk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:05
underthabridge
underthabridge is offline
Maar ze ligt nu ergens in de bosjes...?
Oud 31-01-2005, 21:07
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 31-01-2005 @ 22:05 :
Maar ze ligt nu ergens in de bosjes...?
Wie?
Stuur haar een vis
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 22:00
MB
MB is offline
Ik zie het probleem niet, mja misschien dat ze je ooit een klap verkoopt lekker boeiend. Dat doet ook een weekje een beetje pijn, ik schat de kans niet zo groot (aan de hand van je verhaaltje) dat ze je echt compleet gaat molesteren. Als het een ernstig gestoord meisje was geweest had ze je allang te pakken gehad. Bovendien wordt je er hard van.

En als je ooit recht voor haar komt te staan en je ziet dat ze je wil gaan slaan, of je hebt een erg sterk vermoeden. Dan sla je gewoon als eerst. (heb je evt ook nog de tijd om weg te rennen, maar dan kun je beter meteen overgaan tot verdere actie)

De eerste klap is een daalder waard! Je bent achterlijk als je je als eerste laat slaan, als je het al had zien aankomen.
Oud 01-02-2005, 10:54
*$tylo*
*$tylo* is offline
Tuurlijk moet je meppen.
Maar als je nog nooit gevochten hebt, ben je bang.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 14:00
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 31-01-2005 @ 23:00 :
De eerste klap is een daalder waard! Je bent achterlijk als je je als eerste laat slaan, als je het al had zien aankomen.
Dan is het wel jouw schuld, je kan beter de eerste klap ontwijken en dan vol op haar neus rammen. Dan was het uit zelfverdediging.
Oud 02-02-2005, 15:55
MB
MB is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 01-02-2005 @ 15:00 :
Dan is het wel jouw schuld, je kan beter de eerste klap ontwijken en dan vol op haar neus rammen. Dan was het uit zelfverdediging.
Ja, maar de kans dat je zo goed geoefend ben is niet zo groot dat je een goede klap kunt ontwijken. Het is niet de schuld van degene die begint met slaan, dan kan het ook zelfverdediging zijn, als je maar reden genoeg hebt om bijna zeker te weten dat het er anders toch van komt.
Oud 02-02-2005, 16:06
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Gewoon een vriendje bellen, en die zorgt er wel voor dat ze jou niet slaat.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:42
bench140
bench140 is offline
Neem een mes mee naar school en laat dat aan iedereen zien en zeg dat je haar helemaal overhoop gaat steken. Dan hoort ze vast wel van iemand dat jij een mes bij je hebt en durft ze niets meer. En als ze toch wat durft steek je haar echt overhoop
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 16:46
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haar bang maken ja. je moet jezelf echt niet op je kop laten zitten..
Oud 03-02-2005, 16:59
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
siebolt schreef op 29-01-2005 @ 20:41 :
tyfus hee, waar gaat dit over? neem gewoon wat vrienden mee ofzo? en dan vechten
Net of dat zo simpel is?
En als je dan vrienden hebt die helemaal niet zo uit zijn op vechten en ook niet zo een scherpe tong zeg maar hebben..?
Tell me

Maarre gewoon geen contact zoeken met dat soort typetjes..
Die zijn toch niks waard en je aand8 niet waard
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 17:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
In dit soort gevallen helpt maar een ding....

(lange termijn dan)

'men' (politie?) moet gaan praten met haar ouders, haar docenten, haar voetbaltrainer

En analyseren waarom dit meisje agressief gedrag etaleert. En dan tot een coherente aanpak komen.

Maar vooral: OUDERS AANPAKKEN. Als je kids op de wereld zet, ben je daar verantwoordelijk voor!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:45
MB
MB is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 03-02-2005 @ 18:21 :
In dit soort gevallen helpt maar een ding....

(lange termijn dan)

'men' (politie?) moet gaan praten met haar ouders, haar docenten, haar voetbaltrainer

En analyseren waarom dit meisje agressief gedrag etaleert. En dan tot een coherente aanpak komen.

Maar vooral: OUDERS AANPAKKEN. Als je kids op de wereld zet, ben je daar verantwoordelijk voor!
Wat ook helpt is haar gewoon op haar bek slaan, politie schoolleiding heeft helemaal geen nut en als je haar ouders laat bellen dan heb je het echt gedaan en dan heeft ze pas echt een reden om boos op je te zijn.

Alijd dat gezeur, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en snel kan. Werkt het beste, is het effectiefste, alleen kan het pijn doen. Nouja, je moet er wel wat voor over hebben.
Oud 03-02-2005, 19:53
hi
hi is offline
verder niets meer gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
bench140 schreef op 02-02-2005 @ 17:42 :
En als ze toch wat durft steek je haar echt overhoop

Wel zorgen dat er iemand foto's van maakt he!
Oud 03-02-2005, 21:09
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 03-02-2005 @ 20:45 :
Wat ook helpt is haar gewoon op haar bek slaan, politie schoolleiding heeft helemaal geen nut en als je haar ouders laat bellen dan heb je het echt gedaan en dan heeft ze pas echt een reden om boos op je te zijn.

Alijd dat gezeur, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en snel kan. Werkt het beste, is het effectiefste, alleen kan het pijn doen. Nouja, je moet er wel wat voor over hebben.
lol, wat een domme opmerking... als je dan eenmaal in elkaar gerost bent... ben je het onderdeurtje/ slaafje... denk je daar echt daardoor onderuit te komen?

Is toch ECHT wel beter anderen erbij te betrekken.
Oud 03-02-2005, 22:34
Faerie
Faerie is offline
Ja wie moet je er dan bij betrekken als je niet dat soort vrienden hebt die de goede contacten hebben? Je mentor kan er heus niet veel aan doen..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 02:42
MB
MB is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 03-02-2005 @ 22:09 :
lol, wat een domme opmerking... als je dan eenmaal in elkaar gerost bent... ben je het onderdeurtje/ slaafje... denk je daar echt daardoor onderuit te komen?

Is toch ECHT wel beter anderen erbij te betrekken.
Nee, dit is pas een achterlijke opmerking.

Kun je dan echt niet bevatten dat, ook al verlies je het gevecht, de pester ook pijn heeft, ook klappen heeft gekregen, dus het OOK niet leuk heeft gevonden.

Snap je dan niet dat de pester de volgende keer wel 2 keer nadenkt, omdat hij of zij weet dat je terugvecht, dat je haar ook pijn kan doen. Misschien wel minder pijn dan dat ze jou kan doen, maar de vraag is of ze het haar eigen pijn waard vindt om jou pijn te doen. Waarschijnlijk niet.

Zulke dingen moet je zelf oplossen, dan leer je er van en dan weten anderen ook dat ze niet echt te ver moeten gaan bij je. Dit is één manier om respect af te dwingen, ze hoeven niet bang te zijn, maar alleen te weten dat ze niet over een bepaalde grens moeten komen.
Oud 04-02-2005, 18:32
Maija
Maija is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 29-01-2005 @ 20:44 :
Cuwl een forum meeting in België lijkt me wel leutig eigenlijk!

Ik heb het eigenlijk niet zo op meiden die vechten.. Een meid die vecht is voor mij een man.. Gadver, vroeger hoorde ik weleens van die meiden zo praten van: ja ik ga dat teringwijf egt in elkaar mappe ja.. laat die biatch maar komen..

Mmm nou dan denk ik zo bij mijn eigen, zou ze misschien toch een plassertje hebben daaro?

Dus daarom kan ik dus absoluut niet vechten , en kan ik zelfs een jongetje, die 30 cm kleiner dan mij is, en 3 jaar jonger, niet (voorzichtig) op de grond leggen, toen hij wou stoeien(moohh, wedden dat ik veel sterker ben dan jou ), maar hij gewoom bam, mij onderuit haalde,

(ik ben echt slecht..)

Mja, nu weet ik waarom.. ik heb geen plassertje
Oud 04-02-2005, 18:58
MB
MB is offline
Citaat:
BizZz schreef op 04-02-2005 @ 19:32 :
Dus daarom kan ik dus absoluut niet vechten , en kan ik zelfs een jongetje, die 30 cm kleiner dan mij is, en 3 jaar jonger, niet (voorzichtig) op de grond leggen, toen hij wou stoeien(moohh, wedden dat ik veel sterker ben dan jou ), maar hij gewoom bam, mij onderuit haalde,

(ik ben echt slecht..)

Mja, nu weet ik waarom.. ik heb geen plassertje
Kom je daar nu pas achter?
Oud 04-02-2005, 20:05
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
marrel schreef op 25-01-2005 @ 20:00 :
ben ik de enige die hier vind dat je vuur niet met vuur bestrijd
NEE! Ik ben er ook nog! Je hebt gelijk. Ik dank dat je het beste gewoon het aan je vrienden vertellen en mee met hun naar huis lopen dan kan ze je niks maken.
Reageren

Regels voor berichten