Oud 03-02-2005, 13:33
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 07:49 :
Mee eens. Het grote probleem is eigenlijk dat die Linkse mensen geen weerwoord geven aan de Rechtsen. Nu denken de autochtonen dat iedereen op dezelfde manier denkt als al die Rechtse figuren. En allochtonen voelen zich in de steek gelaten.
Het grote probleem is dat moslims teveel hoop vestigen op partijen als groenlinks en pvda. Ik bedoel links is ook niet alles, bijvoorbeeld sp een grote voorstander is om bijzonder onderwijs af te schaffen. Wij hebben onze eigen tolk nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 14:33 :
Het grote probleem is dat moslims teveel hoop vestigen op partijen als groenlinks en pvda. Ik bedoel links is ook niet alles, bijvoorbeeld sp een grote voorstander is om bijzonder onderwijs af te schaffen. Wij hebben onze eigen tolk nodig.
Eigen partij dus. Nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:40
Verwijderd
Moslim partij.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:43
Donny must die
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 14:35 :
Eigen partij dus. Nietwaar?
uhm dat vind ik op dit moment nog niet nodig, maar mocht er sprake zijn dat men ons wil assimileren, dan moet men taktisch zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 13:45
Verwijderd
Het probleem bij de moslims is dat ze zich niet voor de volle 200% inzetten voor de Islam

Waar is die man toch, die thuiskomt na een lange dag gewerkt te hebben en zijn vrouw bij zich roept om haar stokslagen te geven?
Waar is het puberale jongen die zijn baard laat groeien om zich zo te verzetten tegen de vedorven moraal van de jeugd?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 14:33 :
Dat is ook weer waar.
Ik hoop ( en verwacht ) dat deze hype rondom Moslims zal leiden tot meer Moslims die hun bek durven, en kunnen opentrekken. Meer politici en advocaten.
Je moet nooit afhankelijk zijn van anderen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:08
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 14:45 :
Waar is die man toch, die thuiskomt na een lange dag gewerkt te hebben en zijn vrouw bij zich roept om haar stokslagen te geven?
Waar is het puberale jongen die zijn baard laat groeien om zich zo te verzetten tegen de vedorven moraal van de jeugd?
WAT??????
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:10
Donny must die
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 15:08 :
WAT??????
kheb vette respect voor mensen die hun baard laten staan. Zij zijn alles behalve hypocriet, en laten zien dat de moslim man ook bepaalde plichten heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:13
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 15:10 :
kheb vette respect voor mensen die hun baard laten staan. Zij zijn alles behalve hypocriet, en laten zien dat de moslim man ook bepaalde plichten heeft.
en van die man die zijn vrouw bij thuiskomst slaat|?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:19
Donny must die
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 15:13 :
en van die man die zijn vrouw bij thuiskomst slaat|?
Neuh, ze was sarcastisch man
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:19
Verwijderd
Volgens mij was S. sarcastisch
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:21
Verwijderd
Je was me voor
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:12 :

Nu nog argumenten waarom ik geen verstand heb? Jij behoort namelijk tot het kamp dat T_ID al eerder noemde. Bij die Moslim Moraalridders die in ware Bush-stijl (Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons. STERF!) alle mensen in hokjes stoppen.
Rick is dus absoluut niet zo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 15:07 :
Ik hoop ( en verwacht ) dat deze hype rondom Moslims zal leiden tot meer Moslims die hun bek durven, en kunnen opentrekken. Meer politici en advocaten.
Ja, en minder mafkezen die stoppen met hun rechtenstudie omdat ze vinden dat ze alleen de wetten van god mogen toepassen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:33
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 15:19 :
ooow ik dacht al, er schoten me opeens allerlei wilde hersenkronkels te binnen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2005 @ 13:46 :
Wat was de letterlijek tekst ook alweer "een vrouw moet haar man ten allen tijden steunen en dienen"?
Dat is wat anders dan geen kritiek uiten,

Citaat:
De kans dat ik ooit moslim zal worden neemt trouwens met elke domme persoonlijke aanval door moslims hier af... (om het maar eens netjes te verwoorden)
Meestal maak jij het er zelf ook niet beter op door met ongefundeerde standpunten inzake de islam te komen en alle moslims over een kam te scheren.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:34
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-02-2005 @ 15:27 :
Ja, en minder mafkezen die stoppen met hun rechtenstudie omdat ze vinden dat ze alleen de wetten van god mogen toepassen.
zijn die er echt ?
Zoiets kan je van te voren toch wel verwachten. Vind het een beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 14:12 :
Jij behoort namelijk tot het kamp dat T_ID al eerder noemde. Bij die Moslim Moraalridders die in ware Bush-stijl (Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons. STERF!) alle mensen in hokjes stoppen.
Wat ben jij nu aan het doen? Sukkel...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 14:41
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 03-02-2005 @ 15:34 :
Meestal maak jij het er zelf ook niet beter op door met ongefundeerde standpunten inzake de islam te komen en alle moslims over een kam te scheren.
Mwo, hangt ervan af, als er in de bijbel staat dat je een volledige stad moet uitmoorden dan zouden op papier iedereen die zich christen noemt dat moeten doen...

Maar, dan praat ik op papier, iedereen is uiteraard vrij zijn eigen interpretatie te vormen en afstand te nemen van dat soort zaken.

En ja, om nu iedere keer te verzanden in een discussie over wat nu 'de ware' gelovige is en de juiste interpretatie... dat werkt nietm, dus praat ik dan theoretisch.

Ik kan vervolgens de hele bovenstaande uitleg wel als disclaimer onder elke post gaan plaatsen, maar ja, dan vul je toch al gauw een pagina met puur voorbehoud maken....

Ga er maar van uit dat ik tenzij ik anders vermeld niet vind dat dit per definitie niet geld voor hele groepen plus iedereen die toevallig in de buurt was.
Oud 03-02-2005, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 15:34 :
zijn die er echt ?
Zoiets kan je van te voren toch wel verwachten. Vind het een beetje dom.
Ja, je hoort het wel eens. Geen goede reclame.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 03-02-2005 @ 15:26 :
Rick is dus absoluut niet zo
het bewijs bij uitstek.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:27
RanC
RanC is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 03-02-2005 @ 14:20 :
Je stopt ook mensen in hokjes.
*kuch*

Citaat:
En voordat jij met je kortzichtige gedachtengangen zegt dat ik mensen ook in hokjes stop.
No shit Sherlock.

Citaat:
Hoe weet jij hoe ik ben? Of wie ik ben? Het enige wat jij doet is vooroordelen uiten. Ik ben helemaal niet iemand die stelt dat wie niet voor mij is, tegen mij is. Ik probeer juist altijd de dialoog aan te gaan. Maar met mensen als jij gaat dat helaas niet. Die beginnen bij voorbaat al te schelden en hebben hun oordeel al klaar.
1) Waar uit ik vooroordelen?
2) Waar begin ik te schelden?
3) Waaruit blijkt dat ik nooit de dialoog aanga?

Of nog beter, ik ga hetzelfde spelletje spelen. Hoe weet JIJ hoe ik ben? Hoe weet JIJ wie ik ben? Hoe baseer JIJ je oordeel over mij?

Precies.

Citaat:
En volgens mij stel je zelf dat wie niet voor je is tegen je is.
Oh? Dat ik bepaalde ideëen achterlijk, dom en kortzichtig vind, betekent nog NIET dat ik denk dat iedereen tegen mij is hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 03-02-2005 @ 00:16 :
Er schijnt een integratiedebat aan de gang te zijn in Nederland wat mij en mijn medegelovigen ertoe zou moeten bewegen om te integreren. Zo moeten de moslims de taal goed spreken, de normen en waarden van de Nederlandse huis-, tuin- en keukenman overnemen en het geloof binnen huiskamers houden.
De moslim moet deze boodschap goed in het hoofd prenten en aan een ieder verkondigen, want dan doe je mee aan 'het debat'.
Maar in de werkelijkheid geldt, als een moslim het etiket 'geïntegreerd' opgeplakt wilt krijgen dan moet hij daarvoor eerst de eigen moslimidentiteit overboord gooien. Dat is ook de reden waarom 'moslims' die al een groot deel van hun moslimidentiteit hebben opgegeven, en dus verwesterd zijn, als geïntegreerd worden beschouwd, ongeacht de genoten opleiding en de verblijfsduur in Nederland. Een goed voorbeeld is Ayaantje die haar moslimidentiteit geheel overboord heeft gegooid en hier toch relatief nieuw is. In tegenstelling tot een moslima die in Nederland geboren en getogen is wordt zij wél als geïntegreerd gezien, want zij loopt niet rond met een hoofddoek.
De maatstaf voor integratie van de moslim is dus niet de taal of de opleiding maar de mate van opgave van de eigen moslimidentiteit in ruil voor de seculiere, Nederlandse identiteit.

Dus de stelling luidt: "de Nederlander wilt niet dat moslims integreren maar assimileren.” .
de nederlander? niet zo generaliseren aub als allochtonen de taal maar spreken vind ik alles best ik heb niets tegen het het geloof of de islam en ik wil daar ook wel rekening meehouden, en ik heb ook niets tegen hoofddoekjes..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 15:55
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
bertbart schreef op 03-02-2005 @ 16:28 :
de nederlander? niet zo generaliseren aub als allochtonen de taal maar spreken vind ik alles best ik heb niets tegen het het geloof of de islam en ik wil daar ook wel rekening meehouden, en ik heb ook niets tegen hoofddoekjes..
was iedereen maar zo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:03
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
als allochtonen de taal maar spreken vind ik alles best ik heb niets tegen het het geloof of de islam en ik wil daar ook wel rekening meehouden, en ik heb ook niets tegen hoofddoekjes..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
hier mogen er 15 miljoen meer van zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:47
Gatara
Gatara is offline
Off-topic:
Hmpf eerder werd ik er (negatief gezien) op gewezen dat ik er een moslimsubforum van zou maken als variant op een israelsubforum.

On-topic:
Er zal altijd weer een underdog gevonden (moeten) worden. En wat is dan niet makkelijker dan iemand die zo anders doet, gelooft en vaak anders uitziet dan jijzelf (die nog tot de meerderheid behoort) tot underdog te maken?

Integreren? Prima. Assimileren slaat gewoon nergens op. Net zo min als dat niet iedereen van klassieke muziek houdt, zo kun je ook niet verwachten dat iedereen hetzelfde gelooft.
Het wordt tijd dat men elkaar eens respecteert om zijn/haar opvattingen, geloofsovertuigingen, gebruiken of smaak.

De Nederlandse wetgeving respecteren lijkt me overigens een vanzelfsprekendheid voor een ieder die zich op NLs grondgebied bevindt of op een andere manier aan deze wetten gebonden is.
Oud 03-02-2005, 17:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 16:55 :
was iedereen maar zo
Zo zijn de meesten ook.
Oud 03-02-2005, 17:45
RanC
RanC is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-02-2005 @ 18:44 :
Zo zijn de meesten ook.
Inderdaad, maar zodra je ook maar een _klein_ beetje kritiek hebt, of sceptisch bent, dan vinden ze al van niet.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 15:08 :
WAT??????
Citaat:
Nanahara schreef op 03-02-2005 @ 15:19 :
Citaat:
makelville schreef op 03-02-2005 @ 15:19 :
Volgens mij was S. sarcastisch
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 03-02-2005 @ 17:03 :
hier mogen er 15 miljoen meer van zijn.

Helaas is het niet zo, heb je gezien hoeveel forummers op Wilders zouden stemmen als er verkeizingen waren
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:39
RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 20:38 :

Helaas is het niet zo, heb je gezien hoeveel forummers op Wilders zouden stemmen als er verkeizingen waren
Forummers zijn niet representatief voor de Nederlandsche bevolking.

Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 20:39 :
Forummers zijn niet representatief voor de Nederlandsche bevolking.

Gelukkig niet nee
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:43
RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 20:41 :
Gelukkig niet nee

Maar ach, als wij de media moeten geloven dan zijn alle autochtonen Wildersfanaat, zijn de intellectuelen uitgestorven en is elke moslim een kutmarokkaan.

Dus, de stelling/vraag van dit topic is al zeer subjectief.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:44
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 20:43 :

Maar ach, als wij de media moeten geloven dan zijn alle autochtonen Wildersfanaat, zijn de intellectuelen uitgestorven en is elke moslim een kutmarokkaan.
Is dat niet zo dan?!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 20:43 :
Dus, de stelling/vraag van dit topic is al zeer subjectief.
Nja, daarom kun je het eens of oneens met de stelling zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 19:50
RanC
RanC is offline
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 20:45 :
Nja, daarom kun je het eens of oneens met de stelling zijn
Oneens dan maar.

Ik vind arabische gerechten veel lekkerder dan de Nederlandsche pot.
Liever een broodje shoarma dan stamppot boerenkool na het stappen zeg maar.

En als we ze zouden assimileren, dan zou dat allemaal verloren gaan.
(Turkse pizza's, shoarma, dat sexy accent met een arabische achtertoon van veel moslima's, etc.)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 03-02-2005 @ 20:41 :
Gelukkig niet nee
D'66 zou wel meer zetels krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 21:38
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 20:50 :

En als we ze zouden assimileren, dan zou dat allemaal verloren gaan.
(Turkse pizza's, shoarma, dat sexy accent met een arabische achtertoon van veel moslima's, etc.)
Ja, wij hebben sinds de jaren '60 echt iets verwórven
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 21:48
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
RanC schreef op 03-02-2005 @ 18:45 :
Inderdaad, maar zodra je ook maar een _klein_ beetje kritiek hebt, of sceptisch bent, dan vinden ze al van niet.
nou...
Vooral veel jonge mensen en heel oude mensen zijn veel radicaler hoor. Die oude mensen vind ik niet erg, over een paar jaar zijn die er toch niet meer. Maar die groep jonge mensen is een heel ander verhaal.

btw, ik vind 95% van dit forum verre van racistisch. Maar als ik op een site als fok.nl kom, sta ik echt zo te lezen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 21:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 22:48 :
nou...
Vooral veel jonge mensen en heel oude mensen zijn veel radicaler hoor. Die oude mensen vind ik niet erg, over een paar jaar zijn die er toch niet meer. Maar die groep jonge mensen is een heel ander verhaal.

btw, ik vind 95% van dit forum verre van racistisch. Maar als ik op een site als fok.nl kom, sta ik echt zo te lezen.
Ja, maar daar heb je dan weer figuren als Banshee Boy en Kirimi Biyaz tegenover staan. Wordt je ook niet echt vrolijk van. Maar verder heb je wel gelijk, want het is echt de prullenbak van internetterig Nederland
Oud 03-02-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 03-02-2005 @ 22:48 :
Kun je je een beetje voorstellen in wat voor spagaat mensen als ik zich bevinden. Enerzijds moeten we ons verweren tegen rechtse Nederlanders, die ons beschuldigen van een lidmaatschap van de linkse kerk en van allochtonenknuffelarij, anderzijds worden we door de moslims beschuldigd van intolerantie en generalisatie.

Met andere woorden, je wordt in de huidige samenleving gewoon gedwongen een kant te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-02-2005 @ 22:55 :
Ja, maar daar heb je dan weer figuren als Banshee Boy en Kirimi Biyaz tegenover staan. Wordt je ook niet echt vrolijk van. Maar verder heb je wel gelijk, want het is echt de prullenbak van internetterig Nederland
Heb je voor de lol stand.nl wel eens gezien?

Of extreem links (a la Jan Marijnissen rent er geschrokken van weg) met intellectuele kapsones of extreem-rechts met een kritiek gebrek aan grijze cellen lijkt het daarzo wel. (waarop ik natuurlijk de enige uitzondering ben, als je mijn nickname daar ziet staan )
Oud 04-02-2005, 13:15
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-02-2005 @ 00:30 :
Heb je voor de lol stand.nl wel eens gezien?

Of extreem links (a la Jan Marijnissen rent er geschrokken van weg) met intellectuele kapsones of extreem-rechts met een kritiek gebrek aan grijze cellen lijkt het daarzo wel. (waarop ik natuurlijk de enige uitzondering ben, als je mijn nickname daar ziet staan )
Heh. Onder welke naam post je daar dan?
Oud 04-02-2005, 13:23
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-02-2005 @ 22:55 :
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:38
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-02-2005 @ 00:24 :
Kun je je een beetje voorstellen in wat voor spagaat mensen als ik zich bevinden. Enerzijds moeten we ons verweren tegen rechtse Nederlanders, die ons beschuldigen van een lidmaatschap van de linkse kerk en van allochtonenknuffelarij, anderzijds worden we door de moslims beschuldigd van intolerantie en generalisatie.

Met andere woorden, je wordt in de huidige samenleving gewoon gedwongen een kant te kiezen.
Nee, eerlijk gezegd heb ik daar nooit bij stil gestaan.

Je kan er ook voor kiezen juist geen kant te kiezen. dat is toch ook zo Nederlands, poldermodel./ Dat 2 extremen door discussie aan te gaan, tot iets komen dat voor beide partijen aanvaardbaar is.

En btw, die mensen die meteen aankomen met dat je links bent enzo, zie ik als mensen die niet met argumenten hun mening kracht kunnen bijzetten, maar alleen met persoonlijke aanvallen dit kunnen doen.

Ik zit eigenlijk ook in zo'n soort situatie. Enerzijds heb je de moslims die extremer zijn dan jij. Aan de andere kant heb je de moslims die jou extreem vinden. Weer aan de andere kant heb je allochtonen die vinden dat je je uitslooft om maar bij de Nederlanders in het goede licht komt te staan. Je zou bijna vergeten dat je zelf ook nog een eigen mening hebt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:48
McCaine
McCaine is offline
Het zou al een stuk schelen als mensen wat beter tegen kritiek konden. Volgens mij is daarmee al een aanzienlijk deel van de voortdurende spanningen opgelost. Het is dat hysterische gedram van "je mag mijn religie niet beledigen!!" en "jullie zijn een bedreiging voor de OMG NEDERLANDSE CULTUUR" dat leidt tot het neerschieten van politici en het benoemen van dwazen als Donner. Als we nou eens van die idiotie af zouden kunnen komen en iedereen eerlijk tegen elkaar was zonder daarbij te doen alsof ze een soort 'recht' hebben om niet beledigd te worden, werd dit weer een beetje een normaal land.
Oud 04-02-2005, 14:55
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
De moslims in Nederland zijn boeven, Gevlucht uit het rifgebergte of van het Turkse platteland, zijn deze mensen radicaal in hun opvattingen en gevaarlijk voor de Nederlandse maatschappij. Het is als het paard van Troje, de moslims in Nederland willen het land voor zichzelf, ze willen heel Europa innemen als het even kan.

Ga terug naar je woestijn, of verwerp je achterlijke woestijngodsdienst.

Koran: 'Het verspreiden van de Islam is de taak van elke moslim'
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:02
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-02-2005 @ 15:55 :
De moslims in Nederland zijn boeven, Gevlucht uit het rifgebergte of van het Turkse platteland, zijn deze mensen radicaal in hun opvattingen en gevaarlijk voor de Nederlandse maatschappij. Het is als het paard van Troje, de moslims in Nederland willen het land voor zichzelf, ze willen heel Europa innemen als het even kan.

Ga terug naar je woestijn, of verwerp je achterlijke woestijngodsdienst.

[afbeelding]
Koran: 'Het verspreiden van de Islam is de taak van elke moslim'

Sarcasme hoop ik?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-02-2005 @ 15:55 :
blabla
Puhleez...
Met citaat reageren