Oud 14-07-2002, 15:24
niem
niem is offline
Ik had 4 maanden met mn ex... het ging uiteindelijk uit, maar eigenlijk ben ik nooit echt verliefd op hem geweest... tenminste dat geloof ik...

Ik heb best wel veel dingen meegemaakt een daardoor ben ik beetje 'hard' geworden... ik vind het heel moeilijk om te voelen of ik nou juist wel of niet verliefd ben.. en eigenlijk heb ik ook echt niet zo snel echt verdriet..

Ik heb na mn ex nog een jongen leren kennen die ik wel leuk vond... hij wilde wel iets voor vast... maar na een maand wikken en wegen heb ik toch besloten om nix met hem te nemen... ik ben gewoon bang dat het hetzelfde afloopt als met mn ex...

Nu ben ik laatst bij het uitgaan een hele leuke jongen tegengekomen... maar ik weet het niet meer!!!

Misschien ben ik wel niet toe aan een vaste relatie gewoon...of misschien ben ik wel gewoon raar...

*Zuchtje*

herkend iemand dit... nog tips??

Ik word gek van mezelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 16:34
never mind
never mind is offline
jaa ik herken dit wel een beetje, ik zit ook aan mezelf te vragen of ik eigenlijk wel geschikt ben voor helemaal voor 1 iemand gaan. Ik denk dat ik dat alleen maar kan als ik 100% van iemand houd enzo, als dat niet zo is...... dan wordt et nix, ik meot vrij zijn en kunne flirte en zoene met elke jongen tegenkom (niet dat ik dat doe, maar ik hou er gewoon niet van om aan iemand vast te zitte)

Maargoe je ben dus nie de enige leer die jongen es beter kennen, je merkt wel wanneer je verliefd bent (echt!) als je er niet zeker van bent kun je er haast wel vanuit gaan dat je het niet bent.. Als je bij die jongen echt dat OEHikvlieg-gevoel krijgt kan je denk ik heus wel wat met m nemen.
Oud 14-07-2002, 21:11
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
hmmzzz same here.. ik heb 7 maanden wat met een jongen gehad en dat ging uit... daarna heb ik nooit meer lang wat met iemand gehad.. en nu is het zelfs zo wanneer ze beginnen met vast.. dan loop ik meteen weg dan krijg ik zo'n klote gevoel over me heen... maar ik denk dat ik daarom nu nog niet echt toe ben aan iets vasts.. pas als ik zeker weet dat het goed voelt is de tijd om wat vasts te nemen... ga op je gevoel af!
Oud 14-07-2002, 21:15
Verwijderd
ik heb het na 20 maanden uitgemaakt met mn vriend omdat ik tot de conclusie kwam dat ik nog helemaal niet klaar ben voor iets vasts..

het zal ook wel heel erg lang duren voor ik weer vaste vriend wil, omdat anders hetzelfde zal gebeuren als bij mn ex, dat ik na een tijd me gevangen en benauwd ga voelen etc. Er zijn eerst nog dingen die ik moet leren voordat ik echt een vaste relatie kan hebben..

Dikke kans dus dat je er ook nog niet aan toe bent, je voelt het wel wanneer dit niet zo is, dan zul je niet twijfelen, maar er gewoon voor willen gaan. Maar meis, je hoeft er ook niet aan toe te zijn, je mag er best niet aan toe zijn en nu tijd voor jezelf nodig hebben en alles..

Zie maar gewoon hoe het loopt met deze jongen, en ga af op je gevoel, dat vertelt je wel of het juist is of niet!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:16
niem
niem is offline
Thanxxx voor de reply's...
Ik herken me echt in jullie verhalen..
Stelt me wel beetje gerust... dacht echt dat ik zowat een uitzondering was
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
niem schreef:
Thanxxx voor de reply's...
Ik herken me echt in jullie verhalen..
Stelt me wel beetje gerust... dacht echt dat ik zowat een uitzondering was
tuurlijk ben je geen uitzondering!

Je hebt nog zo'n heel leven voor je en je bent nog zo jong, je hebt nog zo veel te ervaren en te leven, een relatie komt wel en je zal voelen wanneer je hier aan toe bent. Probeer ondertussen te genieten van het vrijgezel zijn, van het een jongen leuk vinden, van het flirten, en probeer niet alles nu al te gecompliceerd te maken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten