Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 17:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Nee.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tututut. Ik heb gelijk, al zeg ik het zelf. ohja, en perfectme laat de groeten overbrengen vanuit zijn ski-oord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
groetjes overgeleverd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland kan je toch ook aan het accent horen waar iemand vandaan komt? Zo bijzonder is dat niet... Ik spreek geen dialect, kan wel een beetje Limburgs en Twents, maar daar doe ik niet aan. Ik heb mogelijk wel een Limburgs-accentje, maar niet heel erg. |
![]() |
||
Citaat:
Ik spreek geen dialect hoewel ik door mijn omgeving wel ben besmet met een licht-Achterhoeks accent.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt volkomen gelijk als je stelt dat er een verschil is tussen enerzijds schrijfvaardigheden en anderzijds spreekvaardigheden. Doch, het gebrek aan het één -in dit geval schrijfvaardigheden- duidt opvallend vaak op een gebrek aan het ander -spreekvaardigheden dus-. Het lijkt me dan ook gerechtvaardigt om te stellen dat jouw spreekvaardigheden ook wat bijschaving zouden mogen genieten.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Dialecten Sweet Serenity | 42 | 17-04-2014 19:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Algemeen Nederlands, dialect of familietaal? Vogelvrij | 122 | 22-10-2009 18:44 | |
Algemene schoolzaken |
Taal leren in Nederland of buitenland Linda_x2 | 40 | 25-08-2006 14:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vluchtig geluk I.V. | 15 | 31-07-2003 22:00 | |
De Kantine |
Zeeuws: een officiële taal? de abt van sion | 23 | 06-09-2002 01:38 |