![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vind ik dan. het enige minpuntje eraan is dat ik me dan ga ergeren aan mensen die wél dronken zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorgen dat je hb weer stijgt (dat kan toch?), zodat je weer kan sporten. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik mag wel af en toe yoga-en gelukkig. dat is ook in de sportschool en dan kan ik misschien vragen of ze mijn vetpercentage op willen meten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan je Roosvicee Ferro proberen, maar als al die andere dingen ook niet werken, denk ik niet dat dat wel genoeg helpt... Succes iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarreh, toch succes gewenst hoor, ik vind het een goed plan ![]() Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 10:12. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat je eerst minder at, maar probeer het toch op te krikken. Zeker als je naast dit weinige eten sport, je lichaam heeft dan gewoon MEER nodig. En daarom had je super honger. Want je verbrandt 's nachts ook en je had al verbrandt door sporten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder moet je natuurlijk zelf weten of je die 1 a 2 biertjes neemt, maar houd er wel rekening mee dat de kans dat je doorslaat en meer bier gaat drinken groter is als je jezelf een kleine hoeveelheid toestaat, dan als je helemaal geen alcohol drinkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We gaan eerst 3-gangen uit eten met de groep en ik heb besloten dat ik toch maar gewoon alles eet, dus ook het toetje. Het gala is iets waar ik echt al een tijd naar toe leef en dus vind ik dat het een hele bijzondere gebeurtenis is waarbij dat een bij wijze van uitzondering een keer mag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel goed dat je het je ploeggenoten hebt verteld wat je bedoeling is, op deze manier zullen ze het in ieder geval begrijpen en kan er in zekere mate rekening mee worden gehouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vraag ik me af of de gezelligheid ook echt minder wordt zonder bier, of dat het gewoon iets is wat je jezelf hebt aangepraat. (Ik weet bijna zeker dat dat laatste het geval is). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zei bijna nooit. Ik heb het een paar keer in m'n leven geprobeerd. De gezelligheid wordt echt minder daardoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf drink ook vrijwel altijd bier als ik in de stad ben, maar vorige week had ik besloten een alcoholvrij weekje in te lassen. Ik ben 2 avonden de stad in geweest en ik heb me echt prima vermaakt beide keren (en andere mensen hebben zich ook met mij vermaakt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verlegenheid is 1000000x leuker dan losse jongens onder invloed van bier die geen lol kunnen maken zonder ![]() Voor de zeikerds onder ons, dit is een mening.
||
Citaat:
100 gram bakbanaan: 122 kcal. Maar dat is dus zonder dat deeglaagje en de poedersuiker, en dat maakt het vet en calorierijk ntuurlijk... Een half bord (gekookte) rijst is denk ik zo'n 200/250 gram? Dat is iig niet echt een grote portie. Hoeveel de sate weegt weet ik niet. 100 Gram ijs is zo'n 200 calorieën, maar dat verschilt per ijs soort. Ik heb het gemiddelde dus maar genomen. Ik weet niet hoeveel ijs er in zo'n coupe gaat, maar ik denk wel wat meer dan 100 gram. En het is zonder slagroom gerekent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laten we er verder ook maar over ophouden, dit voegt namelijk niets aan het doel van dit topic toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelf ook verlegen, en drinken verlegt mijn grensen ook, alleen het is me het gewoon niet waard, de dag daarna denk ik 'waarom deed ik dat, dat zou ik normaal nooit doen'. Bovendien is het af en toe best leuk om je niet-zo-nuchtere vrienden heerlijk uit te lachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoeveel chinees eten is, aangezien het behoorlijk vet is, ik krijg namelijk altijd buikpijn die nacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je geen enkele groente lekker bij de Chinees...? Niet al het Chineze eten is erg vet, volgens mij...maar bakbananen en saté idd wel redelijk (denk ik iig), maar jij maakt zelf de keuze wat je eet, toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Degenen die 'valtaf.nl' gebruiken:
Ik heb een club geopend. Scholieren.com, kan je je aanmelden, leek me wel leuk ![]() ![]() Ik kon voorwaarden invoeren, enige voorwaarde die ik heb ingevuld dat degenen die lid willen worden en afvallen een BMI hebben van minstens 18. Linkje (zoeken naar clubs kan nog niet op die site): http://meelfriek.valtaf.nl/index.php?page=clubs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja ik kies het idd zelf, en daarmee ook voor de buikpijn... maar dat heb ik er wel voor over ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |