Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 06:44
kliwie
kliwie is offline
had net ontzetende trek, kwam denk ik omdat ik gisteravond ben gaan hardlopen. daarna wilde ik nog eten maar had helemaal geen honger en heb alleen beetje magere melk gehad daarna. dus toenet heb ik dit gegeten:

150 gr kwark met yoghurt
3 nootjes
1/2 boterham met linera en tonijnfilet americain
1/2 boterham met linera en fricandeau
glas optimel

vandaag ga ik dit nog eten hoop ik:

10 uur
appel

12 uur
1 boterham met linera en tonijnfilet americain
1 boterham met linera en fricandeau oid

2 uur
1 maneola en 1 kiwi

4 uur
1 knackebrod met linera en jam

en dan avondeten. dit weekend ben ik bij mijn vriend en dan hebben we helemaal andere tijden enzo. ik bedoel dat we dan pas om 1 uur ontbijten en dan om 8 uur avondeten, meestal niets meer daartussen. maar meestal eet ik nog wel een appel en we eten toastjes (rond half 5) met allerlei ongezonde dingen...

en zondag is het daar patatdag... maargoed ik zie wel. het is niet zo dat ik moet afvallen maar eet zo graag goed en gezond en dan vind ik het echt heel moeilijk om dat 1 keer in de 4 weken niet te doen. dan voel ik me echt kut. niet omdat ik bang ben dik te worden maar omdat het niet goed voor je is. ach misschien zeur ik ook wel.
Oud 11-03-2005, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Arenda schreef op 11-03-2005 @ 01:00 :
Weet jij trouwens je bodyfat percentage?
Geen idee. Waar kan ik dat op laten meten?
Oud 11-03-2005, 07:55
Verwijderd
Vanavond gala. Ik zit daarmee een beetje in een dilemma. De drank zit bij de prijs van het kaartje in, dus zou ik het er uit willen drinken. Aan de andere kant weet ik dat als ik voor 35 euro ga zuipen dat de hele week lijnen te niet doet.

Dus ik denk dat ik toch maar niet ga drinken. (Of misschien 1 of 2 biertjes.) Dat wordt een saai avondje

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 07:57.
Oud 11-03-2005, 08:05
cerys
cerys is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 08:55 :
Vanavond gala. Ik zit daarmee een beetje in een dilemma. De drank zit bij de prijs van het kaartje in, dus zou ik het er uit willen drinken. Aan de andere kant weet ik dat als ik voor 35 euro ga zuipen dat de hele week lijnen te niet doet.

Dus ik denk dat ik toch maar niet ga drinken. (Of misschien 1 of 2 biertjes.) Dat wordt een saai avondje
hee, zonder alcohol is het net zo gezellig!
vind ik dan. het enige minpuntje eraan is dat ik me dan ga ergeren aan mensen die wél dronken zijn
Oud 11-03-2005, 08:07
cerys
cerys is offline
ik heb echt net zoiets kuts gehoord joh, ik heb al tijden last van bloedarmoede. maar mijn hb (normaal gesproken minstens hoger dan 7,5) is gezakt naar 4,5.. jezus man dat is echt niet normaal.
nu mag ik heel weinig inspannen en ik wilde zo graag veel sporten! dat vind ik leuk en het is goed voor de lijn en je humeur enzo.
echt klote.

wie kan mij vertellen wat ik (17 jr, 1.82m lang, +- 74kg) nodig heb aan caorieën op een dag? dat betekent dus zonder sporten..
Oud 11-03-2005, 08:08
Verwijderd
Als ik het ergens zonder alcohol niet naar m'n zin kan hebben, dan is dat voor mij een teken dat ik beter ergens anders heen kan gaan.

Als iets echt leuk en gezellig is ed, dan is het dat zonder alcohol ook. Vind ik dan iig.
Oud 11-03-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 11-03-2005 @ 09:07 :
wie kan mij vertellen wat ik (17 jr, 1.82m lang, +- 74kg) nodig heb aan caorieën op een dag? dat betekent dus zonder sporten..
Dat is van veel dingen afhankelijk. Als je je vetpercentage weet kan je het met behulp van wat MD altijd zegt (en wat in de beginpost staat) uitrekenen.

Zorgen dat je hb weer stijgt (dat kan toch?), zodat je weer kan sporten.
Oud 11-03-2005, 08:14
cerys
cerys is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2005 @ 09:09 :
Dat is van veel dingen afhankelijk. Als je je vetpercentage weet kan je het met behulp van wat MD altijd zegt (en wat in de beginpost staat) uitrekenen.

Zorgen dat je hb weer stijgt (dat kan toch?), zodat je weer kan sporten.
ja het probleem is dat ik al een hele tijd ijzerpillen slik en al heel lang elke dag appelstroop en veel groente en vleesvervangers eet en het lukt maar niet. dus ze zitten te denken aan een bloedtransfusie en ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten..
maar ik mag wel af en toe yoga-en gelukkig. dat is ook in de sportschool en dan kan ik misschien vragen of ze mijn vetpercentage op willen meten
Oud 11-03-2005, 08:22
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 11-03-2005 @ 09:14 :
dus ze zitten te denken aan een bloedtransfusie en ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten..
Dat doen ze ook echt niet zomaar, denk ik...als ze daarover denken dan zal het wel echt nodig zijn, denk je niet? Zoals je je nu voelt ed zal vast ook niet alles zijn. Ik zou er iig goed overnadenken, overleggen en de voor en tegens tegen elkaar afwegen.

Misschien kan je Roosvicee Ferro proberen, maar als al die andere dingen ook niet werken, denk ik niet dat dat wel genoeg helpt...

Succes iig.
Oud 11-03-2005, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, als drinken jouw avond compleet maakt, weet ik niet naar wat voor slechte feestjes jij komt, hoor
Maarreh, toch succes gewenst hoor, ik vind het een goed plan En zoals gezegd, je kunt net zoveel lol hebben zonder drank!

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 10:12.
Oud 11-03-2005, 09:57
blurred
blurred is offline
@ DarkSide: Ik kan begrijpen dat je het zonde van je 35 Euro vindt als je weinig drinkt op dat feestje, maar wat is nou belangrijker? Een keertje veel zuipen om je kaartje er maar uit te halen, of gewoon goed bezig blijven? Ik vind in ieder geval dat je goed bezig bent, en dat zou ik niet zomaar verpesten als ik jou was. Het is daarna moeilijker om opnieuw te beginnen dan wanneer je nu gewoon doorgaat. Bovendien weet ik zeker dat jij jezelf goed voelt wanneer je de ochtend na het feestje denkt van: "Yes, ik heb mezelf niet laten gaan!!"

Oud 11-03-2005, 10:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 11-03-2005 @ 07:44 :
en zondag is het daar patatdag... maargoed ik zie wel. het is niet zo dat ik moet afvallen maar eet zo graag goed en gezond en dan vind ik het echt heel moeilijk om dat 1 keer in de 4 weken niet te doen. dan voel ik me echt kut. niet omdat ik bang ben dik te worden maar omdat het niet goed voor je is. ach misschien zeur ik ook wel.
Je hoeft niet af te vallen, je wil gezond eten, waar ben je dan nu mee bezig? Het is nog niet gezond, het is nog te weinig, hiermee val je nog af, zelfs als je hier elke dag patat BIJ zou eten...
Ik weet dat je eerst minder at, maar probeer het toch op te krikken. Zeker als je naast dit weinige eten sport, je lichaam heeft dan gewoon MEER nodig. En daarom had je super honger. Want je verbrandt 's nachts ook en je had al verbrandt door sporten.
Oud 11-03-2005, 10:37
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:

Niet drinken joh, ik drink ook nooit alcohol op feestjes ofzo. Anders koop je een paar biertjes voor iemand anders? Net zo sociaal...
Oud 11-03-2005, 11:08
-(L)-
Citaat:

Ik weet dat het moeilijk is, maar als ik jou was zou ik toch maar iets anders drinken (bv cola light). Ik kan me ook voorstellen dat 't niet leuk is ten opzichte van je vrienden, want zij drinken natuurlijk wel allemaal bier. Misschien helpt het om uit te leggen dat je wil afvallen, dan kunnen ze daar rekening mee houden.
Verder moet je natuurlijk zelf weten of je die 1 a 2 biertjes neemt, maar houd er wel rekening mee dat de kans dat je doorslaat en meer bier gaat drinken groter is als je jezelf een kleine hoeveelheid toestaat, dan als je helemaal geen alcohol drinkt
Oud 11-03-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-03-2005 @ 09:29 :
Nou, als drinken jouw avond compleet maakt, weet ik niet naar wat voor slechte feestjes jij komt, hoor
Maarreh, toch succes gewenst hoor, ik vind het een goed plan En zoals gezegd, je kunt net zoveel lol hebben zonder drank!
Ik weet uit ervaring dat ik zonder drank minder lol heb, maar misschien is dat ook iets wat ik moet leren aangezien ik bijna nooit uitga of feest zonder alcohol.

We gaan eerst 3-gangen uit eten met de groep en ik heb besloten dat ik toch maar gewoon alles eet, dus ook het toetje. Het gala is iets waar ik echt al een tijd naar toe leef en dus vind ik dat het een hele bijzondere gebeurtenis is waarbij dat een bij wijze van uitzondering een keer mag.
Oud 11-03-2005, 11:23
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 12:20 :
Het gala is iets waar ik echt al een tijd naar toe leef en dus vind ik dat het een hele bijzondere gebeurtenis is waarbij dat een bij wijze van uitzondering een keer mag.
Je moet het niet beledigend opvatten, maar heb je nog meer bijzondere gebeurtenissen in het vooruitzicht die als uitzondering kunnen dienen om te eten wat je zelf wil?
Oud 11-03-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 12:23 :
Je moet het niet beledigend opvatten, maar heb je nog meer bijzondere gebeurtenissen in het vooruitzicht die als uitzondering kunnen dienen om te eten wat je zelf wil?
Nee, zeker niet. Dit gala is gewoon het hoogtepunt van het jaar bij de roeivereniging.
Oud 11-03-2005, 11:29
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 12:25 :
Nee, zeker niet. Dit gala is gewoon het hoogtepunt van het jaar bij de roeivereniging.
Okee, misschien is het dan wel verstandig alles een beetje te beperken wat betreft eten. Dus bijvoorbeeld een klein toetje, en niet een hele berg ijs met slagroom (ik noem maar iets ). En ja, dat bier zou ik dan inderdaad ook terugbrengen naar 1 a 2 glaasjes (alhoewel ik dat zelfs niet nodig vind).
Oud 11-03-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 12:29 :
Okee, misschien is het dan wel verstandig alles een beetje te beperken wat betreft eten. Dus bijvoorbeeld een klein toetje, en niet een hele berg ijs met slagroom (ik noem maar iets ). En ja, dat bier zou ik dan inderdaad ook terugbrengen naar 1 a 2 glaasjes (alhoewel ik dat zelfs niet nodig vind).
Bier doe ik sowieso denk ik niet. M'n ploeggenoten weten er van en begrijpen het
Oud 11-03-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 12:20 :
Ik weet uit ervaring dat ik zonder drank minder lol heb, maar misschien is dat ook iets wat ik moet leren aangezien ik bijna nooit uitga of feest zonder alcohol.
My point exactly.
Oud 11-03-2005, 11:36
-(L)-
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 12:31 :
Bier doe ik sowieso denk ik niet. M'n ploeggenoten weten er van en begrijpen het
Dan valt het allemaal alweer mee. Kijk; iedereen heeft wel eens een feestje, maar aangezien jij in 't vorige topic nogal de indruk gaf dat je constant feestjes hebt, leek het me niet zo verstandig om er dan telkens aan toe te geven. Maar als je vanavond dan in ieder geval al geen bier drinkt, en je eten probeert te beperken (en vooral ook gezonde dingen probeert te eten), dan zal het wel meevallen.

Wel goed dat je het je ploeggenoten hebt verteld wat je bedoeling is, op deze manier zullen ze het in ieder geval begrijpen en kan er in zekere mate rekening mee worden gehouden
Oud 11-03-2005, 11:39
-(L)-
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-03-2005 @ 12:33 :
My point exactly.
Waarom is het als je bier drinkt gezelliger? Als je nooit geprobeerd hebt zonder bier, kan je ook niet weten hoe dat is. Ik vind het erg zwak als je je zonder bier niet kunt vermaken, kan je jezelf dan nog wel serieus nemen?

Bovendien vraag ik me af of de gezelligheid ook echt minder wordt zonder bier, of dat het gewoon iets is wat je jezelf hebt aangepraat. (Ik weet bijna zeker dat dat laatste het geval is).
Oud 11-03-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 12:39 :
Waarom is het als je bier drinkt gezelliger? Als je nooit geprobeerd hebt zonder bier, kan je ook niet weten hoe dat is. Ik vind het erg zwak als je je zonder bier niet kunt vermaken, kan je jezelf dan nog wel serieus nemen?

Bovendien vraag ik me af of de gezelligheid ook echt minder wordt zonder bier, of dat het gewoon iets is wat je jezelf hebt aangepraat. (Ik weet bijna zeker dat dat laatste het geval is).
Face it. Mensen die niet roken en drinken zijn gewoon minder gezellig. Het zijn de eersten die naar huis gaan als er een feestje is, zich de hele avond lopen te ergeren aan de mensen die wel roken en drinken etc. Ik neem mezelf prima serieus. Het is alleen een feit dat als ik niet gedronken heb, ik een rustige enigszins verlegen jongen ben, terwijl dat als ik gedronken heb ik een veel grotere bek durf op te zetten etc. Dus vinden mensen mij leuker als ik gedronken heb.

En ik zei bijna nooit. Ik heb het een paar keer in m'n leven geprobeerd. De gezelligheid wordt echt minder daardoor.
Oud 11-03-2005, 11:45
Gothic
Gothic is offline
Vanavond uit eten naar de chinees. Dan eet ik meestal paar lepels witte rijst, 4 stokjes kipsaté en 3 á 4 van die vette bananen. Iemand enig idee of dit erg slecht is en hoeveel cal het verder is? En ijstoetjes?

Ik eet ervoor nog:

ontbijt (12 uur):
2 bboterhammen pasta

14 uur:
2 bboterhammen pasta

16 uur:
2 bboterhammen honing

appel

Hoeveel zou het totaal dan ongeveer worden?

6x bbrood = 6 x 80 cal
4x pasta = 4 x 65
2x honing = 2 x 68
appel = 60
------------------------
936 cal

banaan = 124 ((4x) gebakken banaan staat er niet bij )
rijst = 97/100gr... hoeveel is een half bord rijst?
kipsate + saus = 187/100gr ... hoeveel zijn 4 stokjes?
ijs =

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 11:54.
Oud 11-03-2005, 12:09
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 12:44 :
Face it. Mensen die niet roken en drinken zijn gewoon minder gezellig. Het zijn de eersten die naar huis gaan als er een feestje is, zich de hele avond lopen te ergeren aan de mensen die wel roken en drinken etc.
Ehm niet generaliseren he

Ikzelf drink ook vrijwel altijd bier als ik in de stad ben, maar vorige week had ik besloten een alcoholvrij weekje in te lassen. Ik ben 2 avonden de stad in geweest en ik heb me echt prima vermaakt beide keren (en andere mensen hebben zich ook met mij vermaakt )
Oud 11-03-2005, 12:09
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Het is alleen een feit dat als ik niet gedronken heb, ik een rustige enigszins verlegen jongen ben, terwijl dat als ik gedronken heb ik een veel grotere bek durf op te zetten etc. Dus vinden mensen mij leuker als ik gedronken heb.
Dus bier lost je persoonlijke probleempjes maar op?
Oud 11-03-2005, 12:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 12:45 :
Vanavond uit eten naar de chinees. Dan eet ik meestal paar lepels witte rijst, 4 stokjes kipsaté en 3 á 4 van die vette bananen. Iemand enig idee of dit erg slecht is en hoeveel cal het verder is? En ijstoetjes?

Ik eet ervoor nog:

ontbijt (12 uur):
2 bboterhammen pasta

14 uur:
2 bboterhammen pasta

16 uur:
2 bboterhammen honing

appel

6x bbrood = 6 x 80 cal
4x pasta = 4 x 65
2x honing = 2 x 68
appel = 60
------------------------
936 cal

ijs =
En jij noemt mij obsessed.
Oud 11-03-2005, 12:12
Verwijderd
Ik zie echt het verband tussen roken en gezellig zijn niet... oké dat je losser wordt als je drinkt is nog te begrijpen, maar roken is toch wel zo'n zinloze bezigheid...
Oud 11-03-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 13:09 :
Dus bier lost je persoonlijke probleempjes maar op?
O, ik heb geen problemen met het feit dat ik verlegen ben. Het is alleen wel fijn om daar af en toe eens aan te ontsnappen. Dat is toch het hele doel van genotsmiddelen, ontsnappen aan de alledaagse werkelijkheid?
Oud 11-03-2005, 12:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-03-2005 @ 13:10 :
En jij noemt mij obsessed.
Ja. Want dit is de 1e keer dat ik het probeer uit te rekenen via die site. Dat is de reden dat ik het niet kan en jij wel.
Oud 11-03-2005, 12:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 13:27 :
O, ik heb geen problemen met het feit dat ik verlegen ben. Het is alleen wel fijn om daar af en toe eens aan te ontsnappen. Dat is toch het hele doel van genotsmiddelen, ontsnappen aan de alledaagse werkelijkheid?
Er zijn een hoop meisjes die ontzettend afknappen op jongens met sigaretten of een biertje in de hand die niet zichzelf zijn maar vervelend los door bier, dus het helpt misschien je verlegenheid maar niet het effect dat je wilt bereiken.
Verlegenheid is 1000000x leuker dan losse jongens onder invloed van bier die geen lol kunnen maken zonder .

Voor de zeikerds onder ons, dit is een mening.
Oud 11-03-2005, 13:16
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 12:45 :

6x bbrood = 6 x 80 cal
4x pasta = 4 x 65
2x honing = 2 x 68
appel = 60
------------------------
936 cal

ijs =
Aldus valtaf.nl:

100 gram bakbanaan: 122 kcal. Maar dat is dus zonder dat deeglaagje en de poedersuiker, en dat maakt het vet en calorierijk ntuurlijk...

Een half bord (gekookte) rijst is denk ik zo'n 200/250 gram? Dat is iig niet echt een grote portie. Hoeveel de sate weegt weet ik niet. 100 Gram ijs is zo'n 200 calorieën, maar dat verschilt per ijs soort. Ik heb het gemiddelde dus maar genomen. Ik weet niet hoeveel ijs er in zo'n coupe gaat, maar ik denk wel wat meer dan 100 gram. En het is zonder slagroom gerekent
Oud 11-03-2005, 13:20
Verwijderd
@Gothic: Ik heb geen idee hoeveel het zal gaan worden, maar ik vind het niet echt bijster gezond wat je eet... Hoe laat ben je opgestaan dat je pas om 12 uur ontbeten hebt? Je mist groenten (kan best een keer, daar niet van) en ik vind je een beetje overdreven reageren...
Oud 11-03-2005, 13:21
-(L)-
Citaat:
Face it. Mensen die niet roken en drinken zijn gewoon minder gezellig. Het zijn de eersten die naar huis gaan als er een feestje is, zich de hele avond lopen te ergeren aan de mensen die wel roken en drinken etc. Ik neem mezelf prima serieus. Het is alleen een feit dat als ik niet gedronken heb, ik een rustige enigszins verlegen jongen ben, terwijl dat als ik gedronken heb ik een veel grotere bek durf op te zetten etc. Dus vinden mensen mij leuker als ik gedronken heb.

En ik zei bijna nooit. Ik heb het een paar keer in m'n leven geprobeerd. De gezelligheid wordt echt minder daardoor.
Dat mensen die niet roken en drinken minder gezellig zijn slaat natuurlijk nergens op. Dat is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben ook wel eens naar een feestje geweest en heb me daar volgedronken (of gewoon een paar glaasjes). Of het er gezelliger door werd? Nou nee. En ja, ik rook ook wel eens een sigaret. Of het gezelliger daarvan wordt? Ook hierop antwoord ik met nee. En verder erger ik me niet aan mensen die wel roken/drinken, dat moet iedereen zelf weten. Verder vraag ik me af waar je vandaan haalt dat die mensen 't eerste naar huis gaan? Houd je dat bij? Leuke bezigheid dan. En dat je van drank iets minder verlegen bent kan ik me voorstellen, maar als je je dan anders gaat gedragen dan als je eigenlijk bent en een grote bek gaat opzetten, tja 't is maar waar je trots op bent. Het is gewoon triest als je jezelf niet durft te zijn en daarom maar gaat drinken. En dat mensen je leuker vinden als je gedronken hebt vind ik prima, maar ga er nou maar niet van uit dat iedereen er zo over denkt.

Laten we er verder ook maar over ophouden, dit voegt namelijk niets aan het doel van dit topic toe.
Oud 11-03-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar is het ook niet eens leuk de wereld door nuchtere ogen te zien als je uitgaat? Als al je vrienden altijd drinken kan ik snappen dat je elke keer dat je uitgaat wilt drinken, maar kom op zeg, da's toch niet altijd leuk? Bovendien kost het handen vol geld...
Ik ben zelf ook verlegen, en drinken verlegt mijn grensen ook, alleen het is me het gewoon niet waard, de dag daarna denk ik 'waarom deed ik dat, dat zou ik normaal nooit doen'. Bovendien is het af en toe best leuk om je niet-zo-nuchtere vrienden heerlijk uit te lachen
Oud 11-03-2005, 13:24
-(L)-
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-03-2005 @ 13:12 :
Ik zie echt het verband tussen roken en gezellig zijn niet... oké dat je losser wordt als je drinkt is nog te begrijpen, maar roken is toch wel zo'n zinloze bezigheid...
Volgens mij roken mensen gewoon uit verveling. Kijk, (bijna) iedereen zal 't wel eens geprobeerd hebben, maar net zoals jij al beschrijft voegt het niks toe aan mijn humeur.
Oud 11-03-2005, 13:25
-(L)-
Citaat:
O, ik heb geen problemen met het feit dat ik verlegen ben. Het is alleen wel fijn om daar af en toe eens aan te ontsnappen.
Af en toe? Als ik jouw teksten in 't vorige topic lees blijkt het wel wat vaker als af en toe te zijn
Oud 11-03-2005, 13:27
-(L)-
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 13:49 :

Voor de zeikerds onder ons, dit is een mening.
En ik deel die mening, verlegen jongens zijn schattig
Oud 11-03-2005, 13:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2005 @ 14:20 :
@Gothic: Ik heb geen idee hoeveel het zal gaan worden, maar ik vind het niet echt bijster gezond wat je eet... Hoe laat ben je opgestaan dat je pas om 12 uur ontbeten hebt? Je mist groenten (kan best een keer, daar niet van) en ik vind je een beetje overdreven reageren...
Ik ben om 5 voor 12 opgestaan . Groente vind ik idd niet lekker bij de chinees, dus dat kan vandaag niet. Waar vind je me overdreven op reageren?

Ik ben benieuwd hoeveel chinees eten is, aangezien het behoorlijk vet is, ik krijg namelijk altijd buikpijn die nacht . Wij eten thuis nooit vet en m'n vader heeft ook iets wat ik ook heb (erfelijk) waardoor we slecht tegen vet kunnen, dus daarom was ik gewoon benieuwd.
Oud 11-03-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 14:56 :
Ik ben om 5 voor 12 opgestaan . Groente vind ik idd niet lekker bij de chinees, dus dat kan vandaag niet. Waar vind je me overdreven op reageren?
Een beetje alsof het een ramp is dat je Chinees gaat eten oid...
Vind je geen enkele groente lekker bij de Chinees...?

Niet al het Chineze eten is erg vet, volgens mij...maar bakbananen en saté idd wel redelijk (denk ik iig), maar jij maakt zelf de keuze wat je eet, toch?
Oud 11-03-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 11-03-2005 @ 14:27 :

En ik deel die mening, verlegen jongens zijn schattig
Offtopic: Waarom kom ik nou nooit meiden tegen met die mening?
Oud 11-03-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 16:00 :
Misschien kom je de verkeerde meiden tegen of praat je niet goed genoeg met ze oid.
Oud 11-03-2005, 15:49
Mara
Mara is offline
Vandaag geprobeerd te joggen, 't weer zat alleen niet mee Ook moest ik wennen aan m'n steunzolen, dus meer gewandeld dan gejogd.

Ontbijt (laat)
09:00 / 10:00 2 boterhammen, 1x rookvlees 1x light-jam
10:30 0,5 grapefruit

Tussendoor
12:00 1 boterham rookvlees (was eigenlijk voor lunch, wat eerder genomen)

Lunch
13:15 1 boterham rookvlees

Tussendoor
14:30 1 boterham rookvlees
15:45 200g kwark

Avondeten
Aardappelen, witte bonen in tomatensaus, wat appelmoes.. zoiets. Of ik vlees heb en wat weet ik niet.

Avond
Magere melk
2 rijstwafels

Hmm, hoor nu net dat we wéér karbonade hebben. Eergisteren ook al
Lunch lijkt weinig, maar die ene boterham was eigenlijk ook nog m'n lunch. Plus dat ik een uur na m'n lunch alweer thuis was (maar 1 lesuur erna) en toen meteen weer een boterham heb genomen.

Vanavond ga ik misschien wel sporten, als dat zo is dan komt er nog een pakje sultana bij, omdat ik anders daar van m'n stokje ga.

Ik zie trouwens dat dit topic bijna vol is, kunnen de links die ik bij elkaar geschraapt heb straks even in het nieuwe topic in de beginpost worden geplakt?
Oud 11-03-2005, 15:58
Mara
Mara is offline
Degenen die 'valtaf.nl' gebruiken:

Ik heb een club geopend. Scholieren.com, kan je je aanmelden, leek me wel leuk Je moet wel 'goedkeuring' van mij hebben (anders kan iedereen lid worden) dus zeg wel even je s.com nick

Ik kon voorwaarden invoeren, enige voorwaarde die ik heb ingevuld dat degenen die lid willen worden en afvallen een BMI hebben van minstens 18.

Linkje (zoeken naar clubs kan nog niet op die site):
http://meelfriek.valtaf.nl/index.php?page=clubs
Oud 11-03-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-03-2005 @ 16:58 :
Ik kon voorwaarden invoeren, enige voorwaarde die ik heb ingevuld dat degenen die lid willen worden en afvallen een BMI hebben van minstens 18.
Iemand met een bmi van 18 hoeft niet af te vallen...
Oud 11-03-2005, 16:10
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2005 @ 17:08 :
Iemand met een bmi van 18 hoeft niet af te vallen...
Daarom is het ook mínstens 18, je móet dus een bmi hoger dan dat hebben omdat ik niet wil dat mensen met een veel te laag bmi in mijn lieve clubje komen
Oud 11-03-2005, 16:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-03-2005 @ 17:10 :
Daarom is het ook mínstens 18, je móet dus een bmi hoger dan dat hebben omdat ik niet wil dat mensen met een veel te laag bmi in mijn lieve clubje komen
Dan zou ik 20 doen. Die zouden nog net evt kunnen afvallen, als is dat maar een paar kilo...
Oud 11-03-2005, 16:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2005 @ 15:54 :
Een beetje alsof het een ramp is dat je Chinees gaat eten oid...
Vind je geen enkele groente lekker bij de Chinees...?

Niet al het Chineze eten is erg vet, volgens mij...maar bakbananen en saté idd wel redelijk (denk ik iig), maar jij maakt zelf de keuze wat je eet, toch?
Zeker geen ramp, ik heb het zelf voorgesteld, omdat ik het erg lekker vind .

Ja ik kies het idd zelf, en daarmee ook voor de buikpijn... maar dat heb ik er wel voor over .
Oud 11-03-2005, 16:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2005 @ 16:00 :
Je komt op de verkeerde plaatsen . En de verkeerde vrienden. Zoek ze in een andere lifestyle.
Oud 11-03-2005, 16:17
Bloem
Bloem is offline
Leuk idee MeelFriek, ik wil graag lid worden, maar als ik aanmelden klik krijg ik dit te zien:

Je kunt niet lid worden van de club
Je voldoet niet aan alle voorwaarden van de club, of de club is reeds vol. Je kunt daarom niet lid worden van de club.

Maar volgens mij voldoe ik wel Mijn BMI is 18,83, dus dat moet ook kunnen toch? Mijn naam daar is 'mistiquelle'
Topic gesloten

Regels voor berichten