![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik doe ook wel eens zoiets met een vriend...sommige jongens willen zoiets absoluut niet spelen, anderen vinden het cool! ik vind het echt superleuk. We weten zelf hoe het zit maar houden lekker al die andere mensen voor de gek, das zo heerlijk! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
roddels blijven er toch... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(.. en nu begint er langzaamaan iets te groeien ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ma goed ontopic: ik vind dus dat je as meisje goed bevriend kan zijn met jongens. Ik heb 1 jongen als goede vriend maar die heeft een vriendin en is intss al papa dus het zou ni zo ideaal zijn moest ik daar verliefd op zijn/worden. ![]() ![]()
||
Citaat:
raaarr maar zeker leuk ![]() we zijn nu gewoon heel langzaam aan het beginnen.. kijken hoe het loopt ![]() mja we willen nog niet dat de hele klas zich er al mee gaat bemoeien, dus nu doen we alles stiekem.. hand in hand lopen op gangen waar we geen bekenden tegen kunnen komen enzo ![]() maakt het eigelijk wel weer een beetje extra leuk zo.. dat stiekeme ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic.. in mijn geval is dus gebleken dat vriendschap tussen de verschillende geslachten idd kan leiden tot meer.. of dat uiteindelijk werkt of niet daar kom ik vanzelf wel achter ![]() neemt niet weg dat ik evengoed vind dat vriendschap ook heel goed kan zónder dat er meer bij komt kijken, want ik heb nog steeds een boel mannelijke 'gewone' vrienden en een aaaaalllerbeste vriend ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat ging uit eindelijk uit, en hij was al verliefd, ik ook.. En nja, gister hadden we een half jaar.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gewoon omdat het geen ramp is als we 'betrapt' worden, omdat het vroeg of laat toch wel uitkomt
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij jaloers? Verwijderd | 46 | 09-11-2004 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe intiem zijn jullie met goede vrienden van het andere geslacht ? antigone | 76 | 28-03-2004 20:43 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden van ander geslacht Savagé | 46 | 22-02-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
de omgang van jouw vaste relatie met een 'goede vriend(in)... miss x | 24 | 25-08-2003 12:41 | |
Liefde & Relatie |
waarom???? charly not | 10 | 26-02-2003 14:11 |