Oud 22-04-2005, 14:11
Verwijderd
Hm, ska, wat zijn daar een paar bekende artiesten van? Weet er namelijk niet zo veel over.
Advertentie
Oud 22-04-2005, 14:41
Verwijderd
Houden zo.
Oud 22-04-2005, 15:07
Verwijderd
The Specials jeweettoch
Oud 22-04-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 22-04-2005 @ 15:41 :
Houden zo.

Met wat kun je het verglijken? Jazz, r'n'b, disco, dance?
Oud 22-04-2005, 16:00
Verwijderd
Raggae.
Oud 22-04-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 22-04-2005 @ 17:00 :
Raggae.
Dan hoef ik het niet eens te horen
Oud 22-04-2005, 19:48
Rock-flower
Rock-flower is offline
Citaat:
Neophyte, Promo
Neophyte heeft zo'n nummer, waarin ze constant ' SICH HEIL' roepen, en dan zo'n hardcore 'beng beng' er achter aan.
Als we het dan toch over herrie hebben..

Citaat:
Ska is klote

Ska is 'gaar'!
Oud 22-04-2005, 19:50
Verwijderd
Sieg Heil, cultuurbarbaar.
Oud 22-04-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Rock-flower schreef op 22-04-2005 @ 20:48 :
Neophyte heeft zo'n nummer, waarin ze constant ' SICH HEIL' roepen, en dan zo'n hardcore 'beng beng' er achter aan.
Is dat niet het Rotterdam Terror Korps oid?
Oud 22-04-2005, 20:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ufke schreef op 22-04-2005 @ 20:50 :
Sieg Heil, cultuurbarbaar.
Oud 24-04-2005, 10:40
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
botulism schreef op 22-04-2005 @ 12:17 :
Heb jij wel enig benul van hoeveel mensen zonder enige vorm van smaak er rondlopen op deze aardkloot?
Jouw smaak is natuurlijk de beste...

Ook vreemd trouwens dat de Top40 bestaat uit nummers die het meest verkocht zijn in de muziekwinkels, want das vast allemaal "kutmuziek". Tja, Darkraver staat er ook in he... Dus als die mensen die die singles kopen hebben geen smaak? Ik denk dat er toch echt meer mensen naar top40 muziek luisteren dan naar "jouw smaak muziek". En dat heeft geen flikker te maken met goede communicatie of intelligentie, NEE, ik had 550 op mijn cito en gymnasium gedaan, een bovengemiddeld IQ en het feit dat ik "mijn" muziek luister bewijst dus wel weer dat jij een gigantisch vooroordeel hebt.

Dus "jouw soort mensen" om alles maar net als jij over 1 kam te scheren, gaat natuurlijk never nooit uit in een discotheek of danscafe, want daar draaien ze alleen maar "kutmuziek". Types zoals jij zitten heel de avond in een rocktent of liever nog thuis op de bank luisterend naar "goeie muziek" en zich druk makend over "mensen met een slechte smaak".
Oud 24-04-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 24-04-2005 @ 11:40 :

Ook vreemd trouwens dat de Top40 bestaat uit nummers die het meest verkocht zijn in de muziekwinkels, want das vast allemaal "kutmuziek". Tja, Darkraver staat er ook in he... Dus als die mensen die die singles kopen hebben geen smaak? Ik denk dat er toch echt meer mensen naar top40 muziek luisteren dan naar "jouw smaak muziek". En dat heeft geen flikker te maken met goede communicatie of intelligentie, NEE, ik had 550 op mijn cito en gymnasium gedaan, een bovengemiddeld IQ en het feit dat ik "mijn" muziek luister bewijst dus wel weer dat jij een gigantisch vooroordeel hebt.

Dus "jouw soort mensen" om alles maar net als jij over 1 kam te scheren, gaat natuurlijk never nooit uit in een discotheek of danscafe, want daar draaien ze alleen maar "kutmuziek". Types zoals jij zitten heel de avond in een rocktent of liever nog thuis op de bank luisterend naar "goeie muziek" en zich druk makend over "mensen met een slechte smaak".
Oud 24-04-2005, 12:15
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:

Toch grappig dat we het over muziek hebben die wel of niet goed zou moeten zijn en dat er geen enkel muzikaal argument genoemt wordt in de hele bovenstaande post. Nee, het argument zou moeten zijn dat er meer mensen naar Darkraver luisteren dan naar een niet nader genoemde alternatieve rockband. EN dat de poster bovendien "een bovengemiddeld IQ" heeft. Steekhoudende argumenten als je het over muziek en smaak hebt, me dunkt.

Dan wil ik even erop wijzen dat die 'meer mensen', of 'de massa' zo gezegd, ook voor Hitler hebben gestemd ten tijde van voor de tweede wereldoorlog. En dat Balkenende waarschijnlijk ook een bovengemiddeld IQ heeft. Als we het dan toch over muziek hebben, hè?

Maar om misschien wat logica in het denkproces van de mensen met "een bovengemiddeld IQ" proberen te brengen; Waarom denk je dat die mensen die volgens jou "heel de avond in een rocktent of liever nog thuis op de bank luisterend naar "goeie muziek" zitten" vaak mensen zijn die stad en land afstruinen op zoek hun favoriete band voor een live showtje? Vast en zeker om 'lekker te kunnen dansen', zoals ook al eerder zo'n briljant en doordacht argument was.
Oud 24-04-2005, 12:22
Impulse
SCHLAGERSS
en hardcore, terror en al die house vormen.
en ik vind keiharde metal ook stom
Oud 24-04-2005, 12:27
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 24-04-2005 @ 13:15 :
Toch grappig dat we het over muziek hebben die wel of niet goed zou moeten zijn en dat er geen enkel muzikaal argument genoemt wordt in de hele bovenstaande post. Nee, het argument zou moeten zijn dat er meer mensen naar Darkraver luisteren dan naar een niet nader genoemde alternatieve rockband. EN dat de poster bovendien "een bovengemiddeld IQ" heeft. Steekhoudende argumenten als je het over muziek en smaak hebt, me dunkt.

Waarom staat "jouw smaak" dan niet in de top40? Ik luister top40 ja, als "jouw alternatieve rockband" in de top40 terecht zou komen en meer naamsbekendheid zou krijgen zou ik er vast en zeker wel een keer naar luisteren. Maar blijkbaar maken zulke bands weinig kans om populair te worden onder de top40 luisteraars. Hoe komt dat? Omdat de mensen die naar de top40 luisteren niet van die muziek houden. En de top40 (bijvoorbeeld, ook andere HITlijsten) is toch wel een toonaangevende lijst, die toch wel een béétje weergeeft waar de gemiddelde Nederlandse jongere naar luistert.
Oud 24-04-2005, 12:29
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 24-04-2005 @ 13:27 :
Hoe komt dat? Omdat de mensen die naar de top40 luisteren niet van die muziek houden. \
Het aloude Verlichtingsideaal 'Sapere aude', durf voor jezelf te denken, is niet aan dit type mensen besteed. Ze laten zich leiden.

<3.

Henk Mul !
Oud 24-04-2005, 12:31
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Waarom staat "jouw smaak" dan niet in de top40? Ik luister top40 ja, als "jouw alternatieve rockband" in de top40 terecht zou komen en meer naamsbekendheid zou krijgen zou ik er vast en zeker wel een keer naar luisteren. Maar blijkbaar maken zulke bands weinig kans om populair te worden onder de top40 luisteraars. Hoe komt dat? Omdat de mensen die naar de top40 luisteren niet van die muziek houden. En de top40 (bijvoorbeeld, ook andere HITlijsten) is toch wel een toonaangevende lijst, die toch wel een béétje weergeeft waar de gemiddelde Nederlandse jongere naar luistert.
Negeer je selectief de rest van mijn post of ben je gewoon nog niet verder gekomen met lezen?

Citaat:
Dan wil ik even erop wijzen dat die 'meer mensen', of 'de massa' zo gezegd, ook voor Hitler hebben gestemd ten tijde van voor de tweede wereldoorlog
Oud 24-04-2005, 14:33
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Waarom staat "jouw smaak" dan niet in de top40?
Omdat mensen die van top-40 houden niet geïnteresseert zijn in muziek. Zo simpel is't nu eenmaal; top-40 muziek is per definitie niet uitgewerkt of technisch omdat dat voorbij gaat aan de behoefte van de top-40 luisteraars.

Top40 bestaat uit simpele deuntjes die in je kop blijven hangen waardoor mensen het vaker gaan luisteren. One Day Fly van de Kopspijkers crew is daar hét grote voorbeeld van.
Oud 24-04-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 24-04-2005 @ 15:33 :
Omdat mensen die van top-40 houden niet geïnteresseert zijn in muziek. Zo simpel is't nu eenmaal; top-40 muziek is per definitie niet uitgewerkt of technisch omdat dat voorbij gaat aan de behoefte van de top-40 luisteraars.

Top40 bestaat uit simpele deuntjes die in je kop blijven hangen waardoor mensen het vaker gaan luisteren. One Day Fly van de Kopspijkers crew is daar hét grote voorbeeld van.
De one day wonders
Oud 24-04-2005, 15:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:

Ik heb nergens gezegd dat mijn smaak de beste is, maar fijn dat jij er wel zo over denkt, dat maakt deze discussie ongetwijfeld een stuk gemakkelijker

En of je het met me eens bent of niet: ik denk wel zeker dat het grotendeel van de jeugd geen eigen smaak heeft. Hoeveel van die mensen die naar de top 40 luisteren zijn wel eens uit zichzelf naar een museum geweest? Of een film gaan kijken in een filmhuis in plaats van in de gebruikelijke minerva of pathé?
Dat heeft niks met intelligentie of IQ te maken, dat heeft met durf te maken. Om een eigen smaak te ontwikkelen moet je zelf op zoek gaan. Durven afwijken van de massa. Niet alleen MTV en TMF kijken en naar de top40 luisteren en daar dan de plaatjes uit selecteren waar je het beste op kunt dansen. Nee, ga op zoek naar andere dingen. Loop eens een platenzaak binnen en vraag aan de verkoper of je naar een plaat mag luisteren, die je hebt uitgekozen puur en alleen omdat je de hoes er mooi uit vindt zien. Koop eens een kwaliteitskrant en kijk welke films worden aangeraden. Hou in de gaten wat voor exposities er zijn in het kunstmuseum in jouw stad. Wijk de volgende keer dat je op vakantie bent eens af van de vaste toeristische trekpleisters en ga daarvoor in de plaats eens op eigen houtje de kleine zijstraatjes van de stad verkennen, zodat je ziet hoe die mensen echt leven. Blijf kritisch. Blijf je dingen afvragen.

Ja, dat moet je maar net durven. Het is heel makkelijk om gewoon de tv aan te zetten en je muziek-, film- en literatuursmaak zo op een dienblaadje aangereikt te krijgen. En daar is niks mis mee. Sterker nog, zoals je zelf al aangeeft leeft het grootste deel van de Nederlandse jeugd op die manier. De gemiddelde Nederlandse jongere zal een single kopen omdat die in de top40 stond en het een lekker nummer was. De gemiddelde Nederlandse jongere zal naar een film gaan omdat een vriend zei dat die 'zo ontzettend vet' was. Daar is niks mis mee. Ik ken genoeg van deze mensen (mijn opleiding bestaat grotendeels uit dit soort studenten) en ik kan het met vrijwel allemaal goed vinden. Ik kan met ze lachen, ik kan met ze feesten, ik kan schoolopdrachten of het afgelopen weekend met ze bespreken. Maar ik kan geen hoogstaand gesprek met ze voeren. Als ik ze bijvoorbeeld vraag op welke politieke partij ze gestemd hebben dan krijg ik een antwoord waaruit duidelijk naar voren komt dat ze er eigenlijk beschamend weinig vanaf weten. Als ik ze vraag waarom ze hun favoriete film zo goed vinden en waarom ze juist die film aanbevelen, dan kunnen ze geen argumenten bedenken. Ik vind dat ontzettend jammer, want als ze zich een beetje de moeite zouden nemen dan weet ik zeker dat ze artiesten, schrijvers, filmmakers en kunstenaars zouden tegenkomen die ze nog veel meer waarderen. Maar nee; die komen inderdaad helaas niet in de top40.

Ik heb zelf ook muziek die in de top40 heeft gestaan. Muziek die ik juist goed vind omdat het zo'n grote groep mensen aanspreekt. Maar daarnaast zit het muzikaal ook nog interessant in elkaar, of is het goed geproduceerd, of is het gewoonweg origineel. Darkraver is dat allemaal niet.

Van mij mag je dat best luisteren, en je mag het zeker goed vinden, maar ik denk dat je dingen zou tegenkomen die je nog veel meer zou waarderen als je zélf op zoek gaat.

Zeg eens eerlijk: zou je voor een optreden van darkraver in je slaapzak voor het postkantoor gaan slapen om de volgende ochtend als eerste een kaartje à €40 te kunnen bemachtigen?
Oud 24-04-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 24-04-2005 @ 16:12 :
Ik heb nergens gezegd dat mijn smaak de beste is, maar fijn dat jij er wel zo over denkt, dat maakt deze discussie ongetwijfeld een stuk gemakkelijker

En of je het met me eens bent of niet: ik denk wel zeker dat het grotendeel van de jeugd geen eigen smaak heeft. Hoeveel van die mensen die naar de top 40 luisteren zijn wel eens uit zichzelf naar een museum geweest? Of een film gaan kijken in een filmhuis in plaats van in de gebruikelijke minerva of pathé?
Dat heeft niks met intelligentie of IQ te maken, dat heeft met durf te maken. Om een eigen smaak te ontwikkelen moet je zelf op zoek gaan. Durven afwijken van de massa. Niet alleen MTV en TMF kijken en naar de top40 luisteren en daar dan de plaatjes uit selecteren waar je het beste op kunt dansen. Nee, ga op zoek naar andere dingen. Loop eens een platenzaak binnen en vraag aan de verkoper of je naar een plaat mag luisteren, die je hebt uitgekozen puur en alleen omdat je de hoes er mooi uit vindt zien. Koop eens een kwaliteitskrant en kijk welke films worden aangeraden. Hou in de gaten wat voor exposities er zijn in het kunstmuseum in jouw stad. Wijk de volgende keer dat je op vakantie bent eens af van de vaste toeristische trekpleisters en ga daarvoor in de plaats eens op eigen houtje de kleine zijstraatjes van de stad verkennen, zodat je ziet hoe die mensen echt leven. Blijf kritisch. Blijf je dingen afvragen.

Ja, dat moet je maar net durven. Het is heel makkelijk om gewoon de tv aan te zetten en je muziek-, film- en literatuursmaak zo op een dienblaadje aangereikt te krijgen. En daar is niks mis mee. Sterker nog, zoals je zelf al aangeeft leeft het grootste deel van de Nederlandse jeugd op die manier. De gemiddelde Nederlandse jongere zal een single kopen omdat die in de top40 stond en het een lekker nummer was. De gemiddelde Nederlandse jongere zal naar een film gaan omdat een vriend zei dat die 'zo ontzettend vet' was. Daar is niks mis mee. Ik ken genoeg van deze mensen (mijn opleiding bestaat grotendeels uit dit soort studenten) en ik kan het met vrijwel allemaal goed vinden. Ik kan met ze lachen, ik kan met ze feesten, ik kan schoolopdrachten of het afgelopen weekend met ze bespreken. Maar ik kan geen hoogstaand gesprek met ze voeren. Als ik ze bijvoorbeeld vraag op welke politieke partij ze gestemd hebben dan krijg ik een antwoord waaruit duidelijk naar voren komt dat ze er eigenlijk beschamend weinig vanaf weten. Als ik ze vraag waarom ze hun favoriete film zo goed vinden en waarom ze juist die film aanbevelen, dan kunnen ze geen argumenten bedenken. Ik vind dat ontzettend jammer, want als ze zich een beetje de moeite zouden nemen dan weet ik zeker dat ze artiesten, schrijvers, filmmakers en kunstenaars zouden tegenkomen die ze nog veel meer waarderen. Maar nee; die komen inderdaad helaas niet in de top40.

Ik heb zelf ook muziek die in de top40 heeft gestaan. Muziek die ik juist goed vind omdat het zo'n grote groep mensen aanspreekt. Maar daarnaast zit het muzikaal ook nog interessant in elkaar, of is het goed geproduceerd, of is het gewoonweg origineel. Darkraver is dat allemaal niet.

Van mij mag je dat best luisteren, en je mag het zeker goed vinden, maar ik denk dat je dingen zou tegenkomen die je nog veel meer zou waarderen als je zélf op zoek gaat.

Zeg eens eerlijk: zou je voor een optreden van darkraver in je slaapzak voor het postkantoor gaan slapen om de volgende ochtend als eerste een kaartje à €40 te kunnen bemachtigen?
Wat een verhaal , maar je hebt helemaal gelijk. Al die kinders uit mijn klas luisteren zo ongeveer allemaal óf naar de top 40 (waar dus voornamelijk hiphop/r'n'b in staat), óf het andere deel luisterd naar hardcore. En die naar hardcore luisteren, er waren er 2 die dat al langer luisterden. De rest is daar allemaal mee mee gaan doen. Net zoals hun gedrag en zo, maar hiervoor is Muziek niet.

Ik zelf ook een beetje moet ik zeggen, maar ik ben echt niet helemaal omgeslagen. Die muziek uit de top 40 kan me helemaal niks schelen, en die dreunende hardcore heb ik ook niet altijd zin in.
Ik ben zo ongeveer de enige van de klas die hoofdzakelijk naar trance luisterd. En ik heb daar al reacties op commentaar op gehad, maar ik blijf er lekker bij.

Trouwens, wat jij zegt over in je slaapzak gaan liggen zal ik voor Darkraver niet doen, maar voor (bijvoorbeeld) Tiësto wil ik dat misschien (!!) nog wel doen.
Oud 24-04-2005, 17:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
mrboot schreef op 24-04-2005 @ 17:49 :
Trouwens, wat jij zegt over in je slaapzak gaan liggen zal ik voor Darkraver niet doen, maar voor (bijvoorbeeld) Tiësto wil ik dat misschien (!!) nog wel doen.
Ik vind Tiësto zelf ook een paar duizend keer beter dan darkraver. Maar er zijn nog zoveel DJ's die ik zeker nóg een paar duizend keer beter vind dan Tiësto
Oud 24-04-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 24-04-2005 @ 18:03 :
Ik vind Tiësto zelf ook een paar duizend keer beter dan darkraver. Maar er zijn nog zoveel DJ's die ik zeker nóg een paar duizend keer beter vind dan Tiësto
Nóg beter , welke dan?

Maar wat jij zei over die kunstmusea en exposities, dat is inderdaad een kwestie van durf. Maar het lijkt me ook moeilijk om dat te doen, stel nou dat je alleen bent. Dan lijkt het me ook niet zo leuk om alleen naar zo'n museum/expositie te gaan. En daar struikelen misschien veel jongeren over, ze willen wel, maar durven niet. Dus doen ze maar weer met de rest mee.
Oud 24-04-2005, 17:56
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
mrboot schreef op 24-04-2005 @ 18:10 :
Nóg beter , welke dan?

Maar wat jij zei over die kunstmusea en exposities, dat is inderdaad een kwestie van durf. Maar het lijkt me ook moeilijk om dat te doen, stel nou dat je alleen bent. Dan lijkt het me ook niet zo leuk om alleen naar zo'n museum/expositie te gaan. En daar struikelen misschien veel jongeren over, ze willen wel, maar durven niet. Dus doen ze maar weer met de rest mee.
Absoluut struikelen veel jongeren daarover. Maar geloof me, het kan echt heerlijk zijn om in je eentje door een museum te dwalen. Of door een boekenwinkel. Of een oude 2ehands cdzaak.

Oh en download eens iets van James Holden, da's m'n favoriet toch wel. Zoek eens naar 'A Break In The Clouds' van hem
Oud 24-04-2005, 17:58
Haligh
Haligh is offline
Aaron Funk > Tiësto
Oud 24-04-2005, 18:09
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Haligh schreef op 24-04-2005 @ 18:58 :
Autechre > God > Ratzinger > Aaron Funk > Tiësto
Henk Mul !
Oud 24-04-2005, 18:10
Haligh
Haligh is offline
je hebt een punt.
ik geloof in autechre, niet in god.
Oud 24-04-2005, 18:26
Pukka
Pukka is offline
elke keer als ik zeg dat ik een bepaalde band bagger vind, of een bepaalde muziek stijl bagger vind, begin ik t daarna juist leuk te vinden (uitzonderingen daargelaten). Dus ik ga niks zeggen want zodra ik dat doe klopt t niet meer...
Oud 24-04-2005, 18:29
dewikke007
dewikke007 is offline
Techno,hardcore,trance vanalle elektronishe(gevoelloze)brol
ook hip hop en al die boel...gwn het milieu...
verder heb ik ook een AFSCHUWELIJKE hekel aan die hedendaagse pop zangers en zangeressen met hun gecoverde liedjes van klasieke(goede) groepen
Oud 24-04-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
dewikke007 schreef op 24-04-2005 @ 19:29 :
verder heb ik ook een AFSCHUWELIJKE hekel aan die hedendaagse pop zangers en zangeressen met hun gecoverde liedjes van klasieke(goede) groepen
^ alto

Oud 24-04-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 24-04-2005 @ 18:56 :
Absoluut struikelen veel jongeren daarover. Maar geloof me, het kan echt heerlijk zijn om in je eentje door een museum te dwalen. Of door een boekenwinkel. Of een oude 2ehands cdzaak.

Oh en download eens iets van James Holden, da's m'n favoriet toch wel. Zoek eens naar 'A Break In The Clouds' van hem
Boekenwinkel weet ik wel, net zoals in een bibliotheek gewoon eens rondneuzen, gewoon overal even kijken. Dan heb je écht niet iemand nodig die steeds aan je kop loopt te zeuren.

Ik ben wat van James Holden aan het downloaden, maar dat gaat nog niet zo snel.
Oud 24-04-2005, 20:11
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
botulism schreef op 22-04-2005 @ 12:09 :
Er is inderdaad niet zoiets als goede muziek
dat is een kwestie van smaak

maar er is wel degelijk iets als kutmuziek
dat is een kwestie van gebrek aan smaak
en darkraver valt daar grandioos onder
Dat is wel de samenvatting van het geheel ja. Finito.
Oud 24-04-2005, 20:15
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 22-04-2005 @ 10:37 :
In de top 2000 staan bands als Queen, Meatloaf, Rolling Stones e.d., gewoon oudere muziek.
Iets dat in de Top 2000 staat is niet per sé goed omdat het oud is, het was alleen populair. Ook nu zijn dingen populair die niet goed zijn, dus dit is bullshit.
Er zijn artiesten die muzikaal gezien met kop en schouders boven de artiesten die jij noemt uitstaken, maar zich wat minder goed wisten te verkopen.

En oja, muzieksmaak is subjectief, maar er valt zeker wel aan te duiden of muziek objectief gezien goed of slecht is.
Oud 24-04-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
dewikke007 schreef op 24-04-2005 @ 19:29 :
helemaal mee eens
Oud 24-04-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-04-2005 @ 19:45 :
^ alto

Oud 24-04-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-04-2005 @ 22:29 :
jah zoiets ja.... iets in die richting
Oud 24-04-2005, 21:36
Verwijderd
Ben je niet gewoon jezelf?
Oud 24-04-2005, 21:38
Verwijderd
ik BEN mezelf
Oud 24-04-2005, 21:39
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
misspunky schreef op 24-04-2005 @ 22:38 :
ik BEN mezelf
Dat zeggen alle alteaux
Oud 24-04-2005, 21:40
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Twanos schreef op 14-04-2005 @ 14:36 :
lijkt me duidelijk toch..

TS begint:

Ik heb een schijthekel aan hiphop/bubblin etc..

twee redenen,
1. ik vind het gewoon belabberde kutmuziek
2. Die hele br33zAh cultuur eromheen komt me helemaal de strot uit
ik heb wel een hekel aan hiphop, maar dat komt vooral door de mensen die het luisteren (die ik ken) en die hebben altijd een ego van hier tot tokio en zitten altijd de anderen af te zijken. verder vind ik klassiek ook niks voor mij (lees: ik kots ervan, zonder er iemand mee te beledigen)
Oud 24-04-2005, 21:42
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Reserv schreef op 24-04-2005 @ 21:15 :
Iets dat in de Top 2000 staat is niet per sé goed omdat het oud is, het was alleen populair. Ook nu zijn dingen populair die niet goed zijn, dus dit is bullshit.
Er zijn artiesten die muzikaal gezien met kop en schouders boven de artiesten die jij noemt uitstaken, maar zich wat minder goed wisten te verkopen.

En oja, muzieksmaak is subjectief, maar er valt zeker wel aan te duiden of muziek objectief gezien goed of slecht is.
das wel heel erg lastig, omdat iedereen ermee in aanraking komt, maar dat is meer iets voor een filosofie-topic
Oud 24-04-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Reserv schreef op 24-04-2005 @ 22:39 :
Dat zeggen alle alteaux
ten eerste zijn het alto's
ten tweede zijn alto's dan gewoon zichzelf en luisteren gewoon naar wat ze zelf leuk vinden en niet wat ze op tv zien

Laatst gewijzigd op 24-04-2005 om 21:51.
Oud 24-04-2005, 21:45
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
botulism schreef op 24-04-2005 @ 18:56 :

ik ga toch liever gewoon op internet naar van die <euhm hoe heet dat> garphics art ofzo kijken dat vindt ik echt zo vet. maar over muziek ik kan me bijna overal wel in vinden, maar hiphop en klassiek het minst
Oud 24-04-2005, 21:46
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
misspunky schreef op 24-04-2005 @ 22:43 :
ten eerste zijn het alto's
ten tweede zijn alto's dan gewoon zichzelf en luisteren gewoon naar wat ze zelf leuk vinden en niet wat ze op tv zien
ten derde ik zei niet dat ik alto ben, maar zoiets
ik wel en ik ben dr trots op ook
Oud 24-04-2005, 21:51
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
wereldmuziek. Walgelijk.
Oud 24-04-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 24-04-2005 @ 22:46 :
ik wel en ik ben dr trots op ook
ff gewijzigd... ik ben alto genoeg om alto genoemd te worden

Oud 24-04-2005, 21:56
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
misspunky schreef op 24-04-2005 @ 22:52 :
ff gewijzigd... ik ben alto genoeg om alto genoemd te worden

kee dan wat luister je precies
Oud 24-04-2005, 21:57
FAC51
FAC51 is offline
deze thread mag in de prullenbak
Oud 24-04-2005, 21:58
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 24-04-2005 @ 22:56 :
kee dan wat luister je precies
ikke:

Neophyte (hardcore) , Dr z vago (darkcore=harder )
Within Temptation, Linkin Park
Vomitory (death-metal), Cradle of Filth (black-metal)

euhm....

Count Nosferatu Kommando (death-metal)

en nog wat andere zooi
Oud 24-04-2005, 21:59
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
strutter schreef op 24-04-2005 @ 22:57 :
deze thread mag in de prullenbak
nee dus
Advertentie
Topic gesloten