|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
een keer gehoord op WDR 4, dé Duitse schlagerzender... Ik luister dat regelmatig ik heb er dan ook geen hekel aan gothic-herrie, dat is erg... en metal.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan verneuken ze gewoon het liedje... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hardcore is méér dan muziek. Kijk, ik kan me heel goed voorstellen dat velen niets in deze muziek zien, en er over praten alsof het een dikke hoop herrie is (wat het eigenlijk ook is, maar op een positieve manier). Maar voor de echte liefhebber is het veel meer als een dikke hoop herrie. Bijna alles wat je doet is onbewust beïnvloed door hardcore. Je vrienden, je uitgaans leven, je manier van doen (en ,hoeft niet altijd, je manier van kleden), en óók je drugsgebruik. Ik denk dat het zelfs best te vergelijken is met de metal scene enzo, waar muziek toch wel een de belangrijkste dingen in het leven is? Ookal verschillen die als water en vuur, het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Het ligt er gewoon aan wat jou het meest aantrekt. Dus dat jíj er niets in ziet, betekend echt niet dat er ook echt niets in zít. Misschien (waarschijnlijk) denk je nu 'wat een bullshit', maar kom maar eens echt in de scene terrecht, dan zie je vanzelf dat er zeker wel iéts, voor mij heel erg veel, in zit.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(je hebt trouwens wel gelijk hoor, maar laten we er maar niet op in gaan) |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maare de discussie is dus al vaaak gevoerd? Betekend dus dat er veel kortzichtige stomme mensen zijn die geen respect hebben voor andermans muziek Anders zou er geen discussie gevoerd hoeven worden toch? Maar ja, ik heb gelijk ja, danku
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want zeg nou zelf, de meeste metalheads zijn toch wel ongelooflijke maatschappelijke losers. Zuipen, blowen, een beetje rondhangen op festivals en in kansloze kroegen. En dan maar roepen dat het de maatschappij is die ziek is, en niet zij. Anarchyyyyy
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
"Oh oh, ja jij doet mbo.. Ja, dan moet je maar naar trance/hardcore etc. gaan luisteren. Je bent niet slim genoeg voor metal!'' Kansloze opmerking.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik durf zelfs te beweren dat het andersom is. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is trouwens prachtig om te zien hoe de trensjochies en de mettolknulletjes elkaar in de haren vliegen over iets waar niet-mislukkelingen alleen om kunnen lachen.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 13:35. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Intelligentere mensen zijn namelijk sneller geneigd een fatsoenlijke muzieksmaak te hebben. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Trance, house en techno is gewoonweg beter geschikt om op te dansen dan gitaarmuziek. En lieve metalheads, geloof het of niet, maar er zijn ontzettend veel mensen die van dansen houden, en dan bedoel ik niet met je lange haren centrifugerende bewegingen maken of de 'mosh brengen'. Ik heb ook een hekel aan DJ Jean en dat soort figuren, en een evengrote hekel aan diens draaistijl, maar er is genoeg goede house, techno, electro, trance etc etc etc. En verder wat King zei.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is een ernstige miskenning van de feiten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
omgKerel, jij blijft me verbazen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hoe verklaar je iemand die zowel naar Klassiek als naar Britpop luistert? Hoe verklaar je iemand die zowel Techno als Metal luistert? Hoe verklaar je iemand die zowel Beethoven, Bach, Tschaikovsky als Frans Bauer luistert? Oh wacht... dan is 'ie... aan de ene kant... wel intelligent... maar aan de andere kant... weer niet... Dit zijn allemaal voorbeelden van mensen die ik persoonlijk ken, dus kom niet aan met 'dat bestaat niet'. Het bestaat dus wel. En wat die feiten betreft: voor zover ik weet, is er nooit onderzoek gedaan naar de intelligentie van luisteraars van verschillende muziekstijlen. Dus laat maar zien die feiten. Intelligentie meet je niet in muzieksmaak. Dat zou iemand met jouw vermeende intelligentie toch wel mogen weten.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Alleen: de pest met gemiddelden is dat je bij een enkel individu nooit weet waar je aan toe bent. De kans op een bepaalde uitslag is alleen groter.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|