Oud 20-05-2005, 12:23
Verwijderd

Behuizing: Sunbeam Samurai Case (Silver)

Moederbord: Asus A8V Deluxe

Processor: AMD Box Athlon 64 3000+ Box (S939)

Videokaart: CLUB-3D 128Mb NVIDIA 6600GT

Geheugen: DDR 512MB DDR400/PC3200

Harde schijf: MAXTOR 200.0Gb 7200RPM

Voeding: Q-tec PSU 550W Dual Fan Gold

DVD-Brander: Nec ND-3540 Wit

DVD-Speler: LG 16X52 Wit Retail

Diskettestation: 1.44Mb Floppy Disk Wit

voor E.750

duur? niet duur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2005, 12:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De prijs is redelijk, maar 512 MB geheugen vind ik een beetje weinig. Het moederbord vind ik een beetje mwoah, ik heb sowieso iets tegen Asus en ik zou liever voor een Nforce 4 bordje gaan dan voor een plank met VIA K8T800.

Q-Tec (voeding) staat bij mij stijf onderaan de lijst van aan te raden voedingen. Okee, er zijn slechtere, maar die halen mijn lijstje niet eens.

Verder is het opzich wel okee, maar ik heb wel redenen genoeg genoemd om het niet te doen. Ik kan denk ik wel betere systemen vinden, als ik m'n best doe. De prijs hoeft dan niet eens zoveel te schelen. Gigabyte heeft een prima s939 moederbord voor 85 euro (goedkoper dan de Asus), voor 100 euro heb je een prima TwinMos 1024 MB geheugen set en voor de voeding moet je gewoon een betere all-in kast zien te vinden (Antec bijvoorbeeld).

Wat wil je met de PC?
Oud 20-05-2005, 12:39
Verwijderd
vooral (zware) games spelen, muziek maken, foto en video bewerken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 12:46
Gimme more beer
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 20-05-2005 @ 13:39 :
vooral (zware) games spelen, muziek maken, foto en video bewerken
Okee, dan gelden mijn "remarks" dus duidelijk wel

Probeer niet teveel te besparen op essentiële onderdelen als voedingen, het stelt je later voor problemen. Ik zou overigens ook minstens een 3200+ nemen en zeker het geheugen verhogen. Het moederbord kun je eventueel laten zitten (al is de Gigabyte goedkoper, dus waarom zou je) en je moet je goed realiseren dat de videokaart een prima videokaart is, maar niet high-end. Ik heb hem zelf overigens ook gehad en was er zeer tevreden over.
Oud 20-05-2005, 13:03
]{ing
]{ing is offline
die prijs is neem ik aan inclusief 17'' tft?
zo nee dan is het wel erg duur gezien de specs
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:14
JH
JH is offline
Als die hele set 750 euri kost valt dat best mee, maar ik zou dan wel meteen een paar dingen eraan veranderen zoals GMB al zei: geheugen en voeding om eens mee te beginnen. Verder wel een aardig bakkie.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:26
Gimme more beer
Citaat:
]{ing schreef op 20-05-2005 @ 14:03 :
die prijs is neem ik aan inclusief 17'' tft?
zo nee dan is het wel erg duur gezien de specs
Valt best mee, okee, het is geen superaanbieding, maar het zijn wel onderdelen met lage winstmarges, daar heb je niet vaak superaanbiedingen... Maar goed, ik zou denk ik wel wat beters kunnen krijgen, dat zei ik al.
Oud 20-05-2005, 13:45
]{ing
]{ing is offline
Mja je hebt gelijk de videokaart is ook wel een duur onderdeel. maarja door die kast en prul voeding is het niet zo'n geweldig systeem. Heb even bij norskit.de gekeken en een redelijk systeem uitgezocht voor het geld, aangezien ik geen verstand heb van AMD mainboards maar even een standaard Asus Nforce bord gepakt.

Miditower Chieftec DX-01BD-U black EUR 53,65
Netzteil Tagan TG480-U01 PFC EUR 67,38
Asus A8N-SLI nForce4 Sockel 939 EUR 116,82
AMD Athlon64 3200+ 2 GHz Boxed S 939 Venice EUR 172,64
2 x 512MB DDRRAM Infineon 3rd PC400 CL2,5 EUR 41,18
Asus 128MB Extreme N6600 GT TD PCIe EUR 158,60
200GB Maxtor 6B200M0 S-ATA EUR 90,39
DVD Brenner Teac DV-W516GB bulk EUR 60,67
DVD Laufwerk Teac DV516 bulk EUR 18,90

Gesamtbetrag incl. MwSt. (Brutto): EUR 821,41

Hogere prijs valt te verklaren; 1024 mb ram, betere voeding & kast, 3200+ cpu.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:34
Gimme more beer
SLI moederbord?

Doe er dan een Gigabyte Nforce 4 bordje in. Scheelt weer 30 euro!

EDIT: En die voeding is ook een veel te dure voor dit systeem. De 380 Tagan voldoet prima, maar er zijn ook goedkopere prima andere voedingen. De DVD brander gewoon de NEC ND35xx nemen, het blijft de beste
Oud 20-05-2005, 16:48
Jolt
Jolt is offline
Waarom niet geen SLI moederbord?Ik zelf heb er ook een, handig hoor.

Ten eerste 2e Pci-Express 8X poort, zonder sli heb je maar een 2x of 4x maar dat komt niet vaak voor.

Maar jah, ik heb wel een DFI groter verschil dan die Asus, die veel problemen moet hebben.

Wel heeft de 3dkaart van King waarschijnlijk een hoger overlockpotentiel, zelfde geld voor de cpu mits hij goede stepping heeft.
Oud 20-05-2005, 16:58
Gimme more beer
Citaat:
Jolt schreef op 20-05-2005 @ 17:48 :
Waarom niet geen SLI moederbord?Ik zelf heb er ook een, handig hoor.
Niks handigs aan als je geen tweede videokaart gaat plaatsen.
Oud 20-05-2005, 16:59
Jolt
Jolt is offline
Zie wat ik er onder heb getyped.

En stel hij krijgt de kans voor een cheape 6600 GT voor bijvoorbeeld 100 euro?

Why not?
Als ik een 2e Asus 6600 GT voor 100 ergens kan vinden, koop ik me hem ook meteen hoor.

En dan nog maar te zwijgen over de 'Cross Fire' van ATI en natuurlijk de SLI met de G70
Oud 20-05-2005, 17:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-05-2005 @ 15:34 :
De DVD brander gewoon de NEC ND35xx nemen, het blijft de beste
Teac is het ultieme merk imho, maar NEC zal ook wel gewoon branden En tja die voeding kan in principe alles zijn, 380 w zou ook voldoen idd.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 17:52
lelijk mannetje
lelijk mannetje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-05-2005 @ 13:32 :
De prijs is redelijk, maar 512 MB geheugen vind ik een beetje weinig. Het moederbord vind ik een beetje mwoah, ik heb sowieso iets tegen Asus en ik zou liever voor een Nforce 4 bordje gaan dan voor een plank met VIA K8T800.

Q-Tec (voeding) staat bij mij stijf onderaan de lijst van aan te raden voedingen. Okee, er zijn slechtere, maar die halen mijn lijstje niet eens.

Verder is het opzich wel okee, maar ik heb wel redenen genoeg genoemd om het niet te doen. Ik kan denk ik wel betere systemen vinden, als ik m'n best doe. De prijs hoeft dan niet eens zoveel te schelen. Gigabyte heeft een prima s939 moederbord voor 85 euro (goedkoper dan de Asus), voor 100 euro heb je een prima TwinMos 1024 MB geheugen set en voor de voeding moet je gewoon een betere all-in kast zien te vinden (Antec bijvoorbeeld).

Wat wil je met de PC?
nf0rce 4 is puur voor sli, waarom zou je dat dan voor zo'n meerprijs aan gaan lopen schaffen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 18:14
Gimme more beer
Citaat:
lelijk mannetje schreef op 20-05-2005 @ 18:52 :
nf0rce 4 is puur voor sli, waarom zou je dat dan voor zo'n meerprijs aan gaan lopen schaffen
Het is geen meerprijs, als je gelezen had, had je gezien dat ik een prima Gigabyte K8NF-9 had aangeraden, die slechts 85 euro kost.

En nforce 4 heeft meer voordelen dan puur en alleen de SLI ondersteuning.
Oud 20-05-2005, 18:16
Gimme more beer
Citaat:
Jolt schreef op 20-05-2005 @ 17:59 :
Zie wat ik er onder heb getyped.

En stel hij krijgt de kans voor een cheape 6600 GT voor bijvoorbeeld 100 euro?

Why not?
Als ik een 2e Asus 6600 GT voor 100 ergens kan vinden, koop ik me hem ook meteen hoor.

En dan nog maar te zwijgen over de 'Cross Fire' van ATI en natuurlijk de SLI met de G70
Je bent wel 30 euro meer kwijt voor het moederbord, waarom zou je dat doen als je toch geen tweede videokaart gaat bijplaatsen?

Zogauw ik een tweede videokaart ga bijplaatsen ben ik echt wel een jaartje verder hoor.
Oud 20-05-2005, 19:06
Jolt
Jolt is offline
Wat is 30 euro op een mensenleven...
Stelletje hollanders.

Naja als je toch single pci-e slot gaat, ga dan mooi voor een DFI Nf4 Ultra.
Oud 21-05-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-05-2005 @ 18:41 :
Teac is het ultieme merk imho, maar NEC zal ook wel gewoon branden En tja die voeding kan in principe alles zijn, 380 w zou ook voldoen idd.
NEC staat juist bekend om de goede burnkwaliteit, dat ontloopt Teac echt niet veel. En belangrijker, ik zie in de pricewatch niet één vermelding van Teac-drives, dus voor een wat minder handige koper is het nog moeilijk aan te komen ook.

Jolt: het gaat om het principe. Op die manier kun je altijd wel blijven zeggen 'ja, maar dit is maar xx euro duurder, en wat is xx euro nou op een mensenleven, krenten!' en uiteindelijk kom je toch uit op ene systeem dat 250 eu duurder is dan wat je eigenlijk van plan was.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 13:06
Jolt
Jolt is offline
Als het er toch bij zit, why not?
Sli is helemaal niet zo slecht hoor, 2x 6600 GT is een hele leuke prestatie winst, en stukken goedkoper dan een nieuwe high end 3dkaart. Als je het verspreid.

En als het ook nog goed gaat werken met Ati's AMR of Crossfire, dan is het ideaal.

Beetje lame om te zeggen dat het kut is.
Dubbel GPU en dual core op een die word gewoon weg de toekomst. Denk aan de Cell, 7 cores op een die. Performance van hier tot tokio.
Oud 21-05-2005, 18:46
Gimme more beer
Niemand hier zegt dat het kut is, het is alleen overbodig, lijkt me zo.
Oud 21-05-2005, 19:52
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-05-2005 @ 14:06 :
Als het er toch bij zit, why not?
Sli is helemaal niet zo slecht hoor, 2x 6600 GT is een hele leuke prestatie winst, en stukken goedkoper dan een nieuwe high end 3dkaart. Als je het verspreid.

En als het ook nog goed gaat werken met Ati's AMR of Crossfire, dan is het ideaal.

Beetje lame om te zeggen dat het kut is.
Dubbel GPU en dual core op een die word gewoon weg de toekomst. Denk aan de Cell, 7 cores op een die. Performance van hier tot tokio.
de 'cell' processor is toch dat ding voor de PS3 ? dat ding kun je nog niet eens kopen, oftewel jij gaat volledig mee in marketingpraat over cijfertjes.

en dingen als 'als het ooit gaat werken met'... sorry hoor, maar dat is dus nu niet het geval en puur speculatie. en waarom zou je niet gewoon een goeie 3d kaart kopen, als je toch 2 6600's kan betalen ? of wil je beweren dat het een 'upgrade-mogelijkheid' is, 2x een 6600, dat je nu 1tje koopt en over een jaar nog 1tje... dat werkt gewoon niet.
Oud 21-05-2005, 21:24
Jolt
Jolt is offline
Werkt dat niet?
Wie zegt dat?Tweakers.net of zo?

Tuurlijk werkt dat.
Waarom zou je geen SLI moederbord kopen?
Hoeveel maakt die 20 euro extra nu uit.

Hoeveel moederborden hebben een Pci-Express 4x poort of hoger?
Dat zijn er bijna geen, alleen 2x of gewoon PCI.

Trouwens IBM gaat de Cell in zijn servers gooien.
Maar alles wordt in de toekomst Dual Core, kijk eens op de roadmap van AMD en Intel, alleen nog maar Dual Core, zowel Desktop als server als mobile als budget.

GPU's precies hetzelfde. De R520 en G70 worden misschien nog single GPU en met 512 mb GDDR3 geheugen, daarna komt weer een lijn, dual GPU.

Wat denk je dat PPU dingetje van Amiaga of hoe hij heet, nu nog single CPU om ragdoll en andere meuk te berekenen, wat denk je dat het hoogste model gaat worden, juist jah, dual core op een die.
Oud 22-05-2005, 00:29
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-05-2005 @ 20:52 :
en dingen als 'als het ooit gaat werken met'... sorry hoor, maar dat is dus nu niet het geval en puur speculatie. en waarom zou je niet gewoon een goeie 3d kaart kopen, als je toch 2 6600's kan betalen ? of wil je beweren dat het een 'upgrade-mogelijkheid' is, 2x een 6600, dat je nu 1tje koopt en over een jaar nog 1tje... dat werkt gewoon niet.
Helaas is dat natuurlijk wel zo. Maar het blijft geen reëele oplossing voor mij. Over een jaar koop ik waarschijnlijk een nieuw moederbord, nieuw geheugen, een nieuwe processor en een nieuwe videokaart, dan zie ik dan wel wat ik koop. Ik weet dat ik in het komend jaar geen SLI nodig hebt, waarom zou ik het dan kopen? Als ik het wel nodig hebt, wil ik toch een betere processor en waarschijnlijk ook een ander moederbord dan de crap zie ze nu verkopen. Dat Jolt het anders aanpakt is zijn probleem, ik koop geen moederbord met het oog op de toekomst, ik koop een moederbord voor de ideale configuratie met een goede prijs. Ik ga toch ook geen supersysteem bij vobis kopen?
Oud 22-05-2005, 09:11
Verwijderd
Als je een goede videokaart wilt hebben kan je beter wachten totdat de Nvidia Geforce 7xx serie uitkomt.

De prijs van de Nvidia Geforce 6xx serie zal dan waarschijnlijk iets dalen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:01
Jolt
Jolt is offline
in Juni zou zowel de R520 en de G70 uitkomen, maar ze zullen pas leverbaar zijn eind dit jaar, of nog later.
Oud 22-05-2005, 16:41
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2005 @ 01:29 :
Helaas is dat natuurlijk wel zo. Maar het blijft geen reëele oplossing voor mij. Over een jaar koop ik waarschijnlijk een nieuw moederbord, nieuw geheugen, een nieuwe processor en een nieuwe videokaart, dan zie ik dan wel wat ik koop. Ik weet dat ik in het komend jaar geen SLI nodig hebt, waarom zou ik het dan kopen? Als ik het wel nodig hebt, wil ik toch een betere processor en waarschijnlijk ook een ander moederbord dan de crap zie ze nu verkopen. Dat Jolt het anders aanpakt is zijn probleem, ik koop geen moederbord met het oog op de toekomst, ik koop een moederbord voor de ideale configuratie met een goede prijs. Ik ga toch ook geen supersysteem bij vobis kopen?
volgens mij begrijp je me verkeerd; ik zeg juist dat 2x een 6600 geen goed idee is...
Oud 22-05-2005, 17:43
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-05-2005 @ 17:41 :
volgens mij begrijp je me verkeerd; ik zeg juist dat 2x een 6600 geen goed idee is...
Waarom zou dat geen goed idee zijn? Ik neem aan dat je praat over een GT, net zoals Jolt. Mij lijkt het een prima idee, aangezien je qua performance heel ver kunt komen.
Oud 22-05-2005, 19:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2005 @ 18:43 :
Waarom zou dat geen goed idee zijn? Ik neem aan dat je praat over een GT, net zoals Jolt. Mij lijkt het een prima idee, aangezien je qua performance heel ver kunt komen.
de persoon op wie ik reageerde, hat het over 'verspreiden', waarmee hij (zij ?) de aankoop wel zal bedoelen. Als je nu 2 6600GT's (idd) koopt, prima. Als je denkt er nu 1 te kopen en dan over een jaar nog een, slecht idee. Tegen die tijd wil je helemaal geen tweede 6600 meer, hoogstwaarschijnlijk kun je dan voor minder geld een goeie nieuwere kaart met minstens dezelfde performance aanschaffen.
Oud 22-05-2005, 20:58
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-05-2005 @ 20:46 :
de persoon op wie ik reageerde, hat het over 'verspreiden', waarmee hij (zij ?) de aankoop wel zal bedoelen. Als je nu 2 6600GT's (idd) koopt, prima. Als je denkt er nu 1 te kopen en dan over een jaar nog een, slecht idee. Tegen die tijd wil je helemaal geen tweede 6600 meer, hoogstwaarschijnlijk kun je dan voor minder geld een goeie nieuwere kaart met minstens dezelfde performance aanschaffen.
Ik weet niet hoe het zit met het bijzetten van een veel betere of ander type videokaart, eigenlijk...
Oud 22-05-2005, 22:28
Jolt
Jolt is offline
Kan alleen bij AMR 'CrossFire' van ATI. R420 moest het ook al ondersteuen (X8x0 serie) en komt helemaal bij de R520.

Hoe het met de G70 en SLI zit weet niemand.
Oud 23-05-2005, 10:28
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2005 @ 21:58 :
Ik weet niet hoe het zit met het bijzetten van een veel betere of ander type videokaart, eigenlijk...
misschien mogelijk, kzou dr echter maar niet vanuit gaan (van uit gaan ? van uitgaan ? argh f*ck)
Oud 23-05-2005, 11:09
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-05-2005 @ 11:28 :
misschien mogelijk, kzou dr echter maar niet vanuit gaan (van uit gaan ? van uitgaan ? argh f*ck)
uit·gaan van (ww.)
1 veronderstellen
2 georganiseerd worden door
Oud 27-05-2005, 11:07
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
metal, ik vind um duur en voor zware spellen zie ik graag wat meer geheugen (zowel op je videokaart als in je werkgeheugenbankjes)
Oud 28-05-2005, 08:39
Da DvD
Da DvD is offline
Dit topic is een goed voorbeeld van hoe het altijd gaat in 'is dit een goed systeem?' topics. Offtopic gepraat, en de TS heeft er geloof ik al geen zin meer in.

Ontopic: Dit lijk me prima spul voor een prima prijs. Verdubbel het geheugen en klaar ben je. Hoewel ik geen ervaringen heb met Q-Tec. Wat betreft moederborden vind ik het opvallend dat er iemand zegt dat er iets mis is met Asus.

Laatst gewijzigd op 28-05-2005 om 08:44.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:28
M@rco
M@rco is offline
Niemand zegt dat er iets mis is met Asus... alleen Qtec is bagger, zo simpel is het
Oud 28-05-2005, 09:56
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 28-05-2005 @ 10:28 :
Niemand zegt dat er iets mis is met Asus... alleen Qtec is bagger, zo simpel is het
Ik zeg dat ik Asus een minder goede keus vind en dat Qtec bagger is en dat hij te weinig geheugen heeft. Het is toch bullshit om tegen een TS te gaan roepen dat hij een prachtsysteem heeft als dat niet zo is? Zeker niet voor die prijs.
Oud 28-05-2005, 11:33
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Da DvD schreef op 28-05-2005 @ 09:39 :
Dit topic is een goed voorbeeld van hoe het altijd gaat in 'is dit een goed systeem?' topics. Offtopic gepraat, en de TS heeft er geloof ik al geen zin meer in.

Ontopic: Dit lijk me prima spul voor een prima prijs. Verdubbel het geheugen en klaar ben je. Hoewel ik geen ervaringen heb met Q-Tec. Wat betreft moederborden vind ik het opvallend dat er iemand zegt dat er iets mis is met Asus.
A8N SLI (Deluxe) is ook bagger, MSI is een betere keuze, of Gigabyte of DFI. Niet alleen met overlocken, de Asus is wel het goedkoopste SLI bord, maar daar heb je wel de meeste problemen mee, vooral met je geheugen.
Oud 28-05-2005, 11:38
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2005 @ 10:56 :
Ik zeg dat ik Asus een minder goede keus vind en dat Qtec bagger is en dat hij te weinig geheugen heeft. Het is toch bullshit om tegen een TS te gaan roepen dat hij een prachtsysteem heeft als dat niet zo is? Zeker niet voor die prijs.
Nou ja.. je zei dat je iets tegen Asus hebt, en na 3 kapotte/slecht werkende Asus moederborden gehad te hebben ben ik geneigd om daarin mee te gaan Maar je zei niet per sé dat het slecht is, alleen dat er betere en goedkopere alternatieven zijn
Oud 28-05-2005, 11:41
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 28-05-2005 @ 12:38 :
Nou ja.. je zei dat je iets tegen Asus hebt, en na 3 kapotte/slecht werkende Asus moederborden gehad te hebben ben ik geneigd om daarin mee te gaan Maar je zei niet per sé dat het slecht is, alleen dat er betere en goedkopere alternatieven zijn
Ja en daarmee suggereer ik dat ik niet kapot ben van Asus. Als ik zelfs al een bordje aanraad dat ik slechts 3 maanden in m'n PC heb gehad en waarvan ik het merk nog nooit geprobeerd had, zegt dat wat.
Oud 28-05-2005, 13:35
Jolt
Jolt is offline
Asus heeft wel 3 jaar garantie, en hele goede service.

Ook bij hun 3dkaarten!
Oud 28-05-2005, 15:00
]{ing
]{ing is offline
Mijn Asus mobo's zijn anders niet te verslijten. Ben heel tevreden met mn p4c800e. Heb ook nog een bak met p3v4x en asus gf gts vga en dat draait al jaren perfect
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 15:36
Gimme more beer
Citaat:
Jolt schreef op 28-05-2005 @ 14:35 :
Asus heeft wel 3 jaar garantie, en hele goede service.

Ook bij hun 3dkaarten!
Nou en? Dat maakt het nog geen kwaliteitsbord? Ik heb slechte ervaringen met elk ASUS bord dat mijn omgeving en ik hebben gehad.
Oud 28-05-2005, 17:34
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-05-2005 @ 16:36 :
Nou en? Dat maakt het nog geen kwaliteitsbord? Ik heb slechte ervaringen met elk ASUS bord dat mijn omgeving en ik hebben gehad.
heej een soulmate
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 17:43
M@rco
M@rco is offline
Hier nog één... mijn P4P800 hield er spontaan mee op, de southbridge mijn P4P800-E Deluxe brandde spontaan door en bij de P4P800SE die ik nu heb werkt de onboard LAN niet goed.

Nee, mijn volgende mobo wordt geen Asus
Oud 28-05-2005, 21:13
Enlightenment
Enlightenment is offline
Laat Asus links liggen en koop een goed moederbord. Zoals Gigabyte K8NF-9, superbordje.
Oud 28-05-2005, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Of een DFI Nf 4 Ultra, of een MSI K8N Neo 4 Platinum, of een Epox EP-9NPA+ Ultra en natuurlijk MSI RS480M2, Xpress 200 keus genoeg.

Trouwens, zo slecht is Asus niet, hun K7 mobo's waren ideaal.
Al prefeer ik nu toch DFI en MSI, maar dat is een kwestie van smaak.

Dat sommige mensen niet fatsoenlijk met hun hardware omgaan, tja daar kan je niks aan doen.
Oud 29-05-2005, 10:21
Gimme more beer
Citaat:
Enlightenment schreef op 28-05-2005 @ 22:13 :
Laat Asus links liggen en koop een goed moederbord. Zoals Gigabyte K8NF-9, superbordje.
Oud 29-05-2005, 10:23
Gimme more beer
Citaat:
Jolt schreef op 29-05-2005 @ 00:05 :
Trouwens, zo slecht is Asus niet, hun K7 mobo's waren ideaal.
Al prefeer ik nu toch DFI en MSI, maar dat is een kwestie van smaak.

Dat sommige mensen niet fatsoenlijk met hun hardware omgaan, tja daar kan je niks aan doen.
Kerel, er is echt wel wat voor nodig om een moederbord naar de klote te helpen bij normaal gebruik. ASUS mag wel hoge garanties geven, anders koopt niemand dat spul meer

Maar goed, jij koopt ook bij alternate
Oud 29-05-2005, 11:37
Jolt
Jolt is offline
WHahawhawhawh, Alternate ownage . Maar Azerty vind ik iets beter, iets goedkoper.

En ze hebben de DFI
Oud 29-05-2005, 11:43
M@rco
M@rco is offline
Alternate ownage... dat hangt er vanaf, of ik deze week eindelijk mijn moederbord terugkrijg.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten