![]() |
|
Zo'n streepje haar tot aan de navel vind ik nog wel grappig, maar echt zo'n behaarde voorkant (laat staan ook nog achterkant!) vindt ik vreselijk! Vooral als het ook nog je shirt uitkomt. Sorry als ik mensen hiermee kwets. Ben blij dat mijn vriend er net zo over denkt als ik dus als ik haren signaleer mag ik die lekker wegscheren!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben dan wel een jongen ,maar ik moet zeggen dat ik het bij mezelf niet echt mooi vind, niet dat ik bossen heb, maar 't maakt me ook oud vind ik enzo, maar als ik andere jongens zie, dan vind ik het niet zo erg, maar zelf had ik het liever niet gehad.
|
Nou nou.. lekker wil ik niet zeggen.... vooral niet als het bv bij de nek eruit komt ofzo.. *iewh*
nee maar ik vind het niet erg.. laat ik het daarop houden. MAar kaal heeft toch iets meer.. maar defenitely niet afscheren.. no way!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb niks tegen borsthaar, sterker nog, ik vind mooi om te zien en fijn om doorheen te kriebelen. Het lekkerste is zo´n streepie vanaf de navel tot beneden en wat op de borst. Mjam. Maar iig niet van die vieze plukken haar, doe mij maar krulletjes. *zucht*
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 Dott | 500 | 21-01-2011 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet een jongen hebben/zijn voor een meisje? of andersom pieter23 | 64 | 20-11-2007 10:40 | |
Seksualiteit |
Ideale bedpartner? Zebra | 56 | 23-05-2006 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Seksualiteit |
perfecte sexpartner !? Ui | 47 | 26-06-2004 12:58 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar - vrouwen; wat vinden mannen ervan? Nasha/Nasja | 54 | 12-06-2003 19:43 |