Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Eva (je mag wel allemaal in mijne gang komen liggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
... en anders een week later 7 september ?? --- ik ben btw weer terug van vakantie en: thanks to Gefion because She created Sjælland, so København can exist |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trouwes succes met je 100 km lopen ![]() 'k had zelf 4x50km willen op nijmeegse vierdaagse maar dat ging niet door omda'k niemand zo 'gek', volgend jaar hopelijk wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou het is nog niet helemaal zo zeker omdat degene die ik wel zo gek hadgevonden nbtje geblesseerd is, en ik weet niet of ik em wel alleen wil doen ![]() hopelijk kan ie wel mee
||
![]() |
Citaat:
7 september: Nederland vs. Wit-Rusland in Philips Stadion dus beetje druk in eindhoven i guess |
![]() |
|
er gaat een trein rechtstreeks van rotterdam naar eindhoven, daar zou ik een uur en 16 minuten over doen (maar die gaat niet vaak per uur volgens mij).
is te doen, evt.
|
De meeting moet in Nederland plaatsvinden.
Naast het feit dat de overhand mensen hier Nederlander is of daar woont is het ook nog een feit dat dan Eindelijk die Belgen eens een BINAS kunnen kopen ![]() ![]() Dan gaan we met zijn alle naar De Slechte en dan kunnen ze daar goedkoop een Binas kopen. ![]() |
![]() |
|
1. Maaike, hou jij de meeting in de meetingmanager up to date?
![]() 2. ik ben er niet maar ik ga in princiepe accoord (of hoe je dat ook schrijven mag) met elke datum en locaie (nouja... iig met elke weekenddatum en locatie)... enneh... laten we dit topic eens even lekker plakkend maken ![]()
||
Citaat:
uit uitermate tegendraadsheid weiger ik em e gebruiken, ik kan het toch evengoed aan jullie vragen ![]() wat ben je er trouwens mee als je hem toch ni op je examen mag gebruiken. allemaal dikken bullshit, ge gebruikt wa da ge van uw profs moogt gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
mijn hart is gebroken wat is de meetingmanager? wacht ik zoek zo wel even op de scholieren site Dus de meeting is in eindhoven 7 september? ik denk er nog over na.. tijd van afspreken enzo? ik heb zon idee dat het met de meetingmanager heeft te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan niet komen. WANT 1) mijn moeder heeft een fobie voor dingen die ik via internet doe (me zus heeft een in haar ogen foute vriend ontmoed via internet). 2) het staat toch een beetje gek als ik op zaterdag ochtend om 8 uur weg sneak met een knapzakje vol voedsel. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat ik op de datum die neergezet moet worden ook kan ![]() *heeft Meeting Manager software geschreven ![]()
|
dan nu even een samenvattingkje. Wil iedereen zijn of haar licht hierover laten schijnen?
de meeting is op 7 september in Eindhoven ik ga die info nu in de MM zetten ![]()
||
Citaat:
@tampert: ik weet echt niet zeker of ik kan komen: want: 5/9 laatste examen (diner met vrienden, verhuizen naar huis en diner met familie) 6/9 tv kijken ![]() 7/9 graag rust eig 8/9 inpakken voor weekje ierland 9/9 uitslag in leuven al weer terug en bagage bij vriend met auto afzetten 10/9 IERLAND (liefst uitgeslapen) dusseuhm ik zal zien maar ik wil wel heel erg graag
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja het is nu dus nog de vriendin/verloofde van je broer ![]()
|
hmmz.
ik heb 1. geen weekendov 2. geen geld 3. wel veel zin. wat moet ik nou? zonder geld wordt 't niks lijkt me. ![]() maar ik zal toch eerst een baantje moeten hebben wil ik geld hebben en de ib-groep wil ook al niet uitbetalen ![]() ik vrees dat ik niet gaat komen, hoe graag ik ook zou willen.
|
geeft allen aan het ekkifonds ofzo?
![]() ![]() Nog een Punt. Ik reis van Amsterdam, via Utrecht. Wie reist er met me mee? Ik heb vanochtend al met Doc gebeld en wij reizen al samen... dus * Tampert * Doc *meer?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Beleidszaken |
Meetingmanager Verwijderd | 99 | 13-12-2005 00:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heb je echt contact met God/Jezus? Yab-Yum | 275 | 14-12-2004 19:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
antisemitisme Mr.Ed. | 15 | 11-12-2004 00:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 25! Miracle | 489 | 28-09-2004 17:14 |