Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 20:29
Spunkxx
Spunkxx is offline
is het raar dat je als twee jongens hand in hand gaan lopen terwijl je geen homo bent en geen relatie met die andere jongen hebt...

want ik loop wel eens met een vriend van me hand in hand op festivals omdat we elkaar anders kwijtraken.. mensen vinden dit raar..

wat vinden jullie?

nathan
Oud 12-06-2005, 20:32
Aurora
Aurora is offline
Je moet je niets aantrekken van wat andere mensen denken
Ga lekker hand in hand lopen als je dat wilt. Er is altijd wel iemand die iets raar vindt wat iemand anders normaal vindt.
Anaïs
Anaïs is offline
Mja 'k moet toegeven als ik twee jongens hand in hand zie lopen, dan zou mijn eerste idee zijn dat ze homo zijn...

kan ook aan mij liggen

Maar inderdaad... Trek je daar niets van aan.
Met citaat reageren
Verwijderd
ach, als het voor jou werkt, waarom niet
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:33
jet
jet is offline
ik loop heel vaak met vriendinnetjes hand in hand door de kroeg ofzo, om elkaar niet te verliezen. en dat word wel als normaal gezien...
Oud 12-06-2005, 20:34
Spunkxx
Spunkxx is offline
neej ik trek me er ook niets van aan, maar ik wil het gewoon weten. want ik vind het stom dat sla twee meisjes hand in hand lopen het normaal is. en dat meisjes elkaar ook mogen zoenen enzo, terwijl jongens meteen homo zijn

nathan
Oud 12-06-2005, 20:35
Kaps
Kaps is offline
als je op festivals niet voor homo aangezien wil worden, moet je dronken aan elkaar gaan hangen. dan kan het wel
Oud 12-06-2005, 20:37
Nona
Nona is offline
Van mij mag je. Je bent pas homo als je verliefd op hem kunt worden IMO. En als het nog een praktische reden heeft is het al helemaal oké.
Oud 12-06-2005, 20:41
Verwijderd
Ja, dat is raar. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar vrijwel iedereen zal er vanuit gaan dat je homo bent.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-06-2005 @ 21:41 :
Ja, dat is raar. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar vrijwel iedereen zal er vanuit gaan dat je homo bent.
Oud 12-06-2005, 20:43
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 12-06-2005 @ 21:32 :
Mja 'k moet toegeven als ik twee jongens hand in hand zie lopen, dan zou mijn eerste idee zijn dat ze homo zijn...

kan ook aan mij liggen

Oud 12-06-2005, 20:46
Cookie
Cookie is offline
Ik vind dat leuk
Je lekker nergens voor schamen.
Ik moet toegeven als ik jongens zo zie lopen is "homo" idd het eerste wat in je opkomt maarja....boeie?
Oud 12-06-2005, 20:46
Cookie
Cookie is offline
Tis wel lastig als je een meisje wil versieren denk ik
Oud 12-06-2005, 20:48
Spunkxx
Spunkxx is offline
ik heb een vriendin en die vind het niet erg dat ik dat doe..
soms lopen we ook met zijn drieen hand in hand en dan kijken de mensen helemaal raar...

dan is het grappig

nathan
Oud 12-06-2005, 20:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Spunkxx schreef op 12-06-2005 @ 21:48 :
ik heb een vriendin en die vind het niet erg dat ik dat doe..
soms lopen we ook met zijn drieen hand in hand en dan kijken de mensen helemaal raar...

dan is het grappig

nathan
Ik zie t probleem niet in dat geval
Oud 12-06-2005, 21:52
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
maar als 't voo jou werkt, lekkerdoen!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, dat vind ik behoorlijk raar ja. Ik bedoel, ik loop ook wel eens hand in hand met een meisje waarmee ik geen relatie heb of waar ik niet eens verliefd op ben, maar toch niet met een jongen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 21:53
Verwijderd
Als je door drukke ruimtes heenmoet zonder mensen kwijt te willen raken, is het wel handig om handen vast te houden. Meiden doen dat allicht gemakkelijker dan jongens, maar ik vind het niet raar. Ik zou misschien wel vermoeden dat je homo was, maar dat vind ik dan weer niet zo'n erg vermoeden. Het zou me er niet van weerhouden om met je te praten ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:18
In Your Room
In Your Room is offline
Het is vrij ongebruikelijk, maar ik zou er geen problemen mee hebben als ik twee jongens dat zag doen. Ik zou overigens wel denken: Goh, die zouden best es wat met elkaar kunnen hebben, maar dat denk ik ook wel es als ik meisjes hand in hand zie lopen. Let wel: zóu kunnen, ik zou er niet automatisch vanuit gaan dat het ook zo ís, want ik vind dat het als vrienden ook prima moet kunnen. (En als het wel zo was, kon het me verder ook absoluut niet schelen eigenlijk).

Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:19
Warsocket
Warsocket is offline
schijt aan de rest
tis handig voor jullie om elkaar neit kwijt te raken gewoon blijven doen

dat mensen te snel vooroordelen klaarhebben is jouw probleem niet
Oud 12-06-2005, 22:25
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik ben het wel vaak eens met mephodinges de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:26
Donny must die
Donny must die is offline
tis niet raar. Je hoort hand in hand met je vriend te kunnen lopen, met hem te kunnen knuffelen of te kunnen kussen, en geen homo zijn. Niets aan de hand. Echte vriendschap is zo belangrijk <3
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:50
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 12-06-2005 @ 23:26 :
tis niet raar. Je hoort hand in hand met je vriend te kunnen lopen, met hem te kunnen knuffelen of te kunnen kussen, en geen homo zijn. Niets aan de hand. Echte vriendschap is zo belangrijk <3
uit welke cultuur kom jij?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:56
Donny must die
Citaat:
MTpower schreef op 12-06-2005 @ 23:50 :
uit welke cultuur kom jij?
Is dat van belang dan? Wat is er zo erg aan om van je vriend te houden?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
je kan ook gewoon toegeven dat je homo bent hoor
Oud 12-06-2005, 23:14
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 13-06-2005 @ 00:09 :
je kan ook gewoon toegeven dat je homo bent hoor
idd

Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 12-06-2005 @ 23:26 :
Als je als man zijnde een andere man knuffelt en kust, ben je volgens mij toch wel homo, hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:37
Donny must die
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:34 :
Als je als man zijnde een andere man knuffelt en kust, ben je volgens mij toch wel homo, hoor.
Ehm, en als jij nou je vader knuffelt en kust, hebben jullie dan ook incest? Kortzichtigheid kent geen tijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:39
yapo
yapo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:34 :
Dat ligt helemaal aan de sfeer waarin dat gebeurt, als ik een goede bekende van me na een lange tijd in aangeschoten toestand tegenkom ben ik maf genoeg om 'm (vriendschappelijk) een knuffel te geven.
Een kusje daarentegen kan ie vergeten, al ben ik nog zo dronken.
Oud 12-06-2005, 23:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-06-2005 @ 00:37 :
Ehm, en als jij nou je vader knuffelt en kust, hebben jullie dan ook incest? Kortzichtigheid kent geen tijd
Mijn vader en ik knuffelen en kussen niet. En áls we dat al zouden doen, dan nog is dat iets totaal anders. Dat is niet te vergelijken met knuffelen of kussen met niet-familieleden. Wat versta je btw onder 'kussen'? Moet ik dan denken aan op de wang of op de mond?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:42
Donny must die
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:40 :
Mijn vader en ik knuffelen en kussen niet. En áls we dat al zouden doen, dan nog is dat iets totaal anders. Dat is niet te vergelijken met knuffelen of kussen met niet-familieleden. Wat versta je btw onder 'kussen'? Moet ik dan denken aan op de wang of op de mond?
Het gaat om de gevoelens dat je hebt bij bepaalde zaken, en niet om de handelingen zelf. Like duh. Kus op de wang btw. Kus op de mond gaat bij mij te ver, maar als sommige mensen dat doen en zeggen dat ze geen homo zijn, geloof ik ze best.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-06-2005 @ 00:42 :
Het gaat om de gevoelens dat je hebt bij bepaalde zaken, en niet om de handelingen zelf. Like duh. Kus op de wang btw. Kus op de mond gaat bij mij te ver, maar als sommige mensen dat doen en zeggen dat ze geen homo zijn, geloof ik ze best.
Oh, ik zeg niet dat je dan homo bént, ik zeg dat ik dat iets voor homo's vínd. De ts vraagt wat ik ervan denk. En als ik twee mannen zie knuffelen en kussen, denk ik inderdaad dat ze homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:49
Donny must die
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:45 :
Oh, ik zeg niet dat je dan homo bént, ik zeg dat ik dat iets voor homo's vínd. De ts vraagt wat ik ervan denk. En als ik twee mannen zie knuffelen en kussen, denk ik inderdaad dat ze homo zijn.
Je knuffelt toch ook vriendschappelijk met een vriendin? Het is niets erg aan om je vriend een knuffel te geven. Maarja stel je nou voor dat je het toch leuk vind .

en verder zei je:

naja je mag verder denken wat je wil, dus what ever
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 23:53
Verwijderd
nee dat vind ik niet raar ik loop ook wel eens hand in hand met een meisje, waarom zou een jongen dat dan niet mogen?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:00
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 13-06-2005 @ 00:53 :
nee dat vind ik niet raar ik loop ook wel eens hand in hand met een meisje, waarom zou een jongen dat dan niet mogen?
Omdat in deze maatschappij nog steeds een groot verschil is tussen mannen en vrouwen... en vrouwen zijn veel closer naar elkaar, dat is natuurlijk en ook geaccepteerd tot op zekere hoogte...
Bij mannen niet, als ik 2 meiden hand in hand zie lopen zoek ik er meestal ook niets achter, bij 2 jongens deerentegen wel.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-06-2005 @ 00:49 :
Je knuffelt toch ook vriendschappelijk met een vriendin? Het is niets erg aan om je vriend een knuffel te geven. Maarja stel je nou voor dat je het toch leuk vind .

en verder zei je:

naja je mag verder denken wat je wil, dus what ever
Oké, dan had ik me de eerste keer verkeerd uitgedrukt. Ik had moeten zeggen: 'Als je als man zijnde een andere man knuffelt en kust, dénk ik toch dat je homo bent. Los van het feit of je het ook daadwerkelijk bént.'

Ja, ik knuffelde ook vriendschappelijk met een vriendin (tegenwoordig komt dat niet meer voor, maar ik zou het zo weer doen), maar dat is... anders. Ik vind het leuk om met een vrouw te knuffelen, niet met een man. Een vrouw is lief en zacht en ruikt lekker enzo... en een man... niet. Dus bij een vrouw voelt dat goed en bij een man.. niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:12
Verwijderd
Van meisjes is het wel geaccepteerd dat ze hand-in-hand lopen terwijl het geen lesbo's zijn. Bij mannen is dat minder geaccepteerd. Je kunt prima hand-in-hand lopen zonder homo te zijn, maar besef je wel dat je dan naar anderen toe wel als homo overkomt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:20
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2005 @ 01:12 :
Van meisjes is het wel geaccepteerd dat ze hand-in-hand lopen terwijl het geen lesbo's zijn. Bij mannen is dat minder geaccepteerd. Je kunt prima hand-in-hand lopen zonder homo te zijn, maar besef je wel dat je dan naar anderen toe wel als homo overkomt.
precies wat ik zei dus
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 01:43
snoodaard
snoodaard is offline
Het is wel een tikkeltje nichterig, ja.

Waar je eigenlijk eens bij moet stilstaan is waarom je je hier zo druk over maakt. Veel plezier op het uit deze overwegingen voorvloeiende eerste officiele afspraakje.
Oud 13-06-2005, 11:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-06-2005 @ 21:37 :
Van mij mag je. Je bent pas homo als je verliefd op hem kunt worden IMO. En als het nog een praktische reden heeft is het al helemaal oké.
idd
Oud 13-06-2005, 11:19
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik houd meestal de schouder van de persoon vast. Een soort polonaise.

Als je met ze tweeen hand in hand loopt, dan lijkt het net of jullie een stel zijn. De vooroordelen zijn daarom ook niet raar. Als je met een groepje van 3, 4 of meer loopt, is dat toch anders.

Het ziet er raar uit, omdat de maatschappij het niet als een normaal iets ziet. Dat is in onze hoofden geindoctrineerd. In andere culturen is het harstikke normaal om iemand van hetzelfde geslacht gedag te zeggen met kussen op de wangen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:27
Kim
Kim is offline
Is toch niks mis mee, twee jongens die hand in hand lopen? Iedereen in Nederland is er trots op dat 'we' zo tolerant zijn en dat er he-le-maal niks mis mee is met homo's, maar ondertussen worden je wel raar aangekeken als je als jongen de hand van een andere jongen vasthoudt. Wat nou tolerant??
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:38
Sprinkle
Sprinkle is offline
Nee, ik vind het niet raar.

Voor mij maakt het helemaal niks uit, ik zou er niet vanuit gaan dat jullie wat met elkaar zouden hebben. Zou wel denken dat het eventueel zou kunnen, maar dat denk ik ook als ik twee meisjes hand in hand zie lopen.

Loop zelf ook hand in hand met vriendinnen, maar dat is natuurlijk "anders" he
Oud 13-06-2005, 12:02
Endomychus
Endomychus is offline
ja beetje gayish, maar als jij er baat bij hebt.
Oud 13-06-2005, 12:11
pyres
pyres is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 12-06-2005 @ 21:32 :

kan ook aan mij liggen

Oud 13-06-2005, 12:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
kimster schreef op 13-06-2005 @ 12:27 :
Is toch niks mis mee, twee jongens die hand in hand lopen? Iedereen in Nederland is er trots op dat 'we' zo tolerant zijn en dat er he-le-maal niks mis mee is met homo's, maar ondertussen worden je wel raar aangekeken als je als jongen de hand van een andere jongen vasthoudt. Wat nou tolerant??
Als ik dat zie denk ik inderdaad dat het homo's zijn... maar dat wil niet zeggen dat ik iets tegen homo's heb...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kimster schreef op 13-06-2005 @ 12:27 :
raar aankijken -/= intolerant
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:06
Spunkxx
Spunkxx is offline

ff ter verduidelijking.. dit zijn mijn twee broers En neej die zijn geen homo!
Oud 13-06-2005, 19:13
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Idd... Ik loop zelf ook wel eens hand in hand met een vriendin als we elkaar niet kwijt willen raken in een vol café, of als we bv. van de trap gaan waar er maar één leuning is of weet ik veel (of als we dronken zijn ), maar dat vind ik toch nog heel anders dan wanneer 2 jongens hand in hand met elkaar lopen... Kortzichtig misschien, maarja . Net zoals een kus op de wang: als ik afscheid neem van m'n vriendinnen geef ik hen vaak een kus op de wang, maar als ik jongens hetzelfde zie doen, ga ik er eigenlijk meteen vanuit dat ze (of één van de twee) homo is... Behalve wanneer het voor de grap is natuurlijk

Edit: net zoals arm in arm lopen bv. Dit doe ik heel af en toe ook wel eens met een vriendin, maar als ik een jongen zijn arm in die van een vriend zou zien haken (nog nooit gezien btw) zou ik echt wel zoiets hebben van: oké da's een homo
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2005 @ 01:12 :
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten