Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 14:39
little nemo
little nemo is offline
hi kids

nah...gisteravond is mn (ex) vriendin naar dr exvriendje gegaan en is uiteindelijk samen met hem en zn vriend (ow...niet homo) naakt in bed beland...ze zegt dat ze geen sex hebben gehad en niet hebben gezoent maar wel geknuffeld enzo...nou vanochtend hoorde k dat dus allemaal en toen heb k t na een jaar en nogwat maanden uitgemaakt....terecht???
owja wat meschien nog wel uitmaakt is dat we afgesproken hadden dat we wel met vreemden mochten zoenen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 14:46
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
das een lastige, technisch gezien is het geen vreemdgaan, maarja, jij voelt je er klote onder, dus heb je het uitgemaakt. Als je er geen moeite mee had gehad had je dat niet gedaan. Dus of ze nu vreemdgegaan is of niet, jij vond het niet cool en hebt het daarom uitgemaakt.

hier is geen juist antwoord op, doe wat je zelf vind dat goed is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:51
Demiurge
Demiurge is offline
ik vind wel, zoiets zou ik niet goed vinden van me vriendin.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:52
little nemo
little nemo is offline
ja duh dat k doe wat me zelf goed lijkt, maar mn vraag is eigelek...wat zou jij doen als je mij was??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:58
DeathKnight
DeathKnight is offline
En hoe moet jij je eigen daaronder voelen

Je hebt zondermeer de juiste keus gemaakt in mijn optiek.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:59
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
little nemo schreef op 08-07-2003 @ 15:52:
ja duh dat k doe wat me zelf goed lijkt, maar mn vraag is eigelek...wat zou jij doen als je mij was??
Hetzelfde, van mij mag ie dan gelijk opdonderen.
Naakt met twee jongens/meisjes knuffelen vind ik wel vreemdgaan.
En het is toch geen zoenen? Aan de ene kant krijg je ook wel zulke misverstanden misschien, als je van die dingen afspreekt, maarja.
Oud 08-07-2003, 15:06
vixen
vixen is offline
Damn, wat een slet. Ik vind et goed datje het hebt uitgemaakt hoor.Wat nou lastig, tis gewoon een klotestreek.
Oud 08-07-2003, 15:12
Luna
Luna is offline
Als jij je niet prettig voelt bij wat je exvriendin met die jongens deed is ze dus te ver gegaan. Misschien vond zij dit wel kunnen of waren jullie afspraken niet duidelijk.
In ieder geval kan alleen jij bepalen of je een goede keus hebt gemaakt door het uit te maken, jij weet immers wat jullie afspraken waren...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:30
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
naakt?
met anderen?!?!

"maar ik heb niet gezoend"

neej je laat aan iedereen je naakte lichaam zien zeker

ik geef je groot gelijk!
Oud 08-07-2003, 15:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 08-07-2003 @ 15:46:

hier is geen juist antwoord op, doe wat je zelf vind dat goed is.
idd

maar vergeet niet dat ze het je zelf heeft verteld. Dat vind ik al heel veel uitmaken.

Ik zou het hiervoor niet uitmaken, maar ja wie ben ik.

En aan al diegenen die het hier weer over 'slet' hebben: get a life, in plaats van anderen te staan veroordelen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:00
vixen
vixen is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 16:33:
idd

maar vergeet niet dat ze het je zelf heeft verteld. Dat vind ik al heel veel uitmaken.

En aan al diegenen die het hier weer over 'slet' hebben: get a life, in plaats van anderen te staan veroordelen.
Ik ken et meis in kwestie en ik weet het verhaal. Ik heb een leven en ik veroordeel niemand.
Oud 08-07-2003, 16:11
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 16:33:
idd

uhm....ja ze heeft t verteld maar wel nadat ze eerst 200X een ander verhaal vertelde maar omdat k dr heew goed ken wist k dat ze loog. als ik dat niet wist had ik waarschijnlijk nix gehoord. btw, ik weet dus ook niet zeker of dit alles was....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:54
Verwijderd
Voor mij zou het voldoende reden zijn om het uit te maken, maar voor jou kan dat best anders liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 08-07-2003 @ 17:11:
uhm....ja ze heeft t verteld maar wel nadat ze eerst 200X een ander verhaal vertelde maar omdat k dr heew goed ken wist k dat ze loog. als ik dat niet wist had ik waarschijnlijk nix gehoord. btw, ik weet dus ook niet zeker of dit alles was....

dan had ik het zeker uitgemaakt denk ik..
of ik moest zo erg gigantisch veel van haar (in mijn geval hem) houden dat ik t aan zou laten..
maar zou dan goed praten enzo en laten merken dat je vertrouwen is beschadigd en dat ze dat moet terug winnen etc
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:00
italianboy
italianboy is offline
als ik met twee naakte vrouwen in bed zou liggen zou ik echt wel gaan zoenen en meer..

wanneer maak je dat nog een keer mee
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:25
655321
655321 is offline
tsja, ik zou et ook uit maken hoor.. vooral geen moeite doen om het beter te maken. Je weet zelf ook wel dat ik alles zal doen om je terug te krijgen, ik hou van je, ik weet zelf toch godverdomme ook wel dat et fout was

en om van je eigen tweelingzus te horen dat je een slet bent... erg pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:26
655321
655321 is offline
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 19:00:
als ik met twee naakte vrouwen in bed zou liggen zou ik echt wel gaan zoenen en meer..

en jij bent een onbeschoft, asociaal en lomp persoon

no offence
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:30
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
655321 schreef op 08-07-2003 @ 20:26:
en jij bent een onbeschoft, asociaal en lomp persoon

no offence
nee hor, valt best mee..

Kijk als je in een relatie vrijheid afspreekt en zij neemt die vrijheid..

en dan zielig gaan lopen doen. Tjah, eigen schuld; dikke bult

Dan moet je zoiets niet afspreken, simpel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 20:30:
nee hor, valt best mee..

Kijk als je in een relatie vrijheid afspreekt en zij neemt die vrijheid..

en dan zielig gaan lopen doen. Tjah, eigen schuld; dikke bult

Dan moet je zoiets niet afspreken, simpel
This about sums it up.
Oud 08-07-2003, 21:32
Verwijderd
Waarom sprak je af dat jullie met vreemden mogen zoenen? Vraag je er dan niet zelf om? Het zegt ook wel wat over jou vind ik.. zelf zou ik zo'n afspraak nooit kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
KUMBAYA MY LORD........

wat ik zou doen?
dumpen die handel...

edit: het is inderdaad wel gewaagd omdat je afgesproken hebt dat je met anderen mag zoenen. en ik weet niet of zij de waarheid verteld als ze zegt dat er niets gebeurt is. dat is aan jou om te geloven of niet...

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 11:11.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:18
mailgirl
mailgirl is offline
Cker uitmaken! Als mij zoiets geflikt wordt zou ik het ook echt niet pikken.. En geloof je echt dat het alleen naakt in bed liggen is geweest en dat ze alleen geknuffeld hebben. dan kan je net zo goed je kleren aanhouden toch? ik vind dat je het terecht uitgemaakt hebt!!!!

Kuzzies...
Oud 09-07-2003, 11:32
Optima
Optima is offline
laat ik het zo formuleren: zou jij alleen maar naakt in bed kunnen liggen met JOUW ex?
Oud 09-07-2003, 12:34
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Knuffelen (en dan ook nog eens naakt) gaat veel dieper dan een flinke neukpartij of zoenen

Dat doet meer pijn lijkt mij.
Oud 09-07-2003, 13:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
******** schreef op 08-07-2003 @ 22:32:
Waarom sprak je af dat jullie met vreemden mogen zoenen? Vraag je er dan niet zelf om? Het zegt ook wel wat over jou vind ik.. zelf zou ik zo'n afspraak nooit kunnen maken.
nou, zoals je bij die andere algemene discussie over vreemdgaan hebt kunnen lezen legt iedereen de grens van wat vreemdgaan is anders (wel/niet flirten, wel/niet met andere meisjes(jongens) afspreken of dansen etcetc.) wij hadden die grens idd wat ruim, maar dit was vind ik toch wel ver daaroverheen, dus nee dan vraag ik er niet zelf om.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 13:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-07-2003 @ 12:32:
laat ik het zo formuleren: zou jij alleen maar naakt in bed kunnen liggen met JOUW ex?
nee echt niet dan zou ik dr meteen het bed en raam uitschoppen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:53
Verwijderd
Zodra je begint met "We hebben een gesloten relatie, MAAR dit of dat mag wel" vervagen de grenzen van wel of niet vreemdgaan al. Het is daarom ook moeilijk te boordelen of dit vreemdgaan is of niet. Als jullie die afspraak over dat zoenen niet hadden gehad was het allang duidelijk geweest en was jouw vriendin bewust vreemd gegaan.

[edit]

Hmz, dat was al gezegd. Never mind..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 14:10
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 08-07-2003 @ 15:46:
das een lastige, technisch gezien is het geen vreemdgaan,
Get a grip man! Ik lig ook altijd naakt met mijn vriendin in bed te knuffelen ja. No strings attached! Lekker naief. Natuurlijk is het hier niet bijgebleven. Verstandig besluit dus!
Oud 09-07-2003, 15:32
Spydogez
Spydogez is offline
JA DIT IS VREEMDGAAN!

Als mijn vriend me dit zou flikken zou ik hem wel wat anders vertellen!

Wat is dat toch met die mensen, iedereen gaat onderhand vreemd, ik word er echt kotsmisselijk van.
Oud 09-07-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Poeh nou ja ze liegt eerst heel vaak, en daarna beweert ze dat ze alleen met een jongen in bed geeft gelegen, nee dat geloof ik eigenlijk niet, hoe kan je nou naakt met een jongen in bed knuffelen, kleine kans volgens mij dat er echt niks meer gebeurt is!!
Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan het uit te maken!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 16:40
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Als ze er eerst ook al over liegt dan vind ik zeker dat je een goede keus hebt gemaakt door het uit te maken..

Ik weet niet iedereen verstaat onder vreemdgaan, maar als je naakt met 2 andere jongens, waarvan eentje je ex-vriend is, in bed ligt en knuffelt en alles.. tja sorry dat valt bij mij ook onder vreemdgaan hoor..

Ik zou dit absoluut niet leuk vinden, als mijn partner zoiets zou doen, ik zou erg teleurgesteld zijn en ik denk dat ik het ook had uitgemaakt, zeker als hij er over zou liegen.
End of story.
Oud 09-07-2003, 17:55
suikerprinses
suikerprinses is offline
Aaj... VREEMDGAAN zeker weten!

Ik zou helemaal gek worden als ik dit zou horen... Zou mn vriendje direct de deur uitkicken...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:52
italianboy
italianboy is offline
in zijn relatie is t niet vreemdgaan. In een doorsnee relatie wel
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 09-07-2003 @ 19:52:
in zijn relatie is t niet vreemdgaan. In een doorsnee relatie wel
Nou ja zoenen is in zijn relatie geen vreemdgaan, maar naakt bij iemand in bed liggen is toch wat anders dan zoenen...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:12
ani-ku
ani-ku is offline
uitmake met die hap!!!

ik ahd dit nooit gepikt ik laat toch ook niet iedere jonge mijn naakte lichaam zien terwijl ik een lange vaste relatie heb en dan met ze in bed gaan ligge.Geen sex betekend nog niet dat ze haar niet hebben gestreeld over haar borste of ze hebbe gekust zelfde met de rest van et lichaam!
Oud 09-07-2003, 19:16
Verwijderd
Wat doet het er toe of het 'terecht' is? Als jij nu niet meer in staat bent een goede relatie met haar te hebben, dan is uitmaken een goede keuze; als je haar kunt vergeven, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:24
Ireentje
Ireentje is offline
Naakt met anderen in bed liggen? FOUT

Sorry maar ik zou het echt uitmaken,
sterkte nog he!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:49
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 08-07-2003 @ 15:39:
hi kids

nah...gisteravond is mn (ex) vriendin naar dr exvriendje gegaan en is uiteindelijk samen met hem en zn vriend (ow...niet homo) naakt in bed beland...ze zegt dat ze geen sex hebben gehad en niet hebben gezoent maar wel geknuffeld enzo...nou vanochtend hoorde k dat dus allemaal en toen heb k t na een jaar en nogwat maanden uitgemaakt....terecht???
owja wat meschien nog wel uitmaakt is dat we afgesproken hadden dat we wel met vreemden mochten zoenen
Ik vind dat je terecht hebt gehandeld. Als ze met 2 jongens NAAKt heeft gelegen dan moet er wel wat meer zijn gebeurd. Want alleen naakt knuffelen doe je eigenlijk alleen als je van iemand houdt(zoals bij -=Kobuz=- en z'n vriendin neem ik aan(en ik en m'n vriend bijv.)). Dus ze moet zijn vreemdgegaan.

Citaat:
neej je laat aan iedereen je naakte lichaam zien zeker
precies, mee eens. Dit is meer dan de afspraak die jullie samen hebben gemaakt.

Is er in jullie relatie eigenlijk wel sprake van liefde? Als ik het zo hoor niet echt, tenminste, zo komt het over. Ik zou het niet kunnen om mijn vriend te delen met een ander meisje.

Als ze echt van je houdt dan krijgt ze nog wel spijt. Wat je dan doet, ligt geheel aan hoe jij je voelt(voor haar en de situatie).
Als ik in jouw positie zat en ze had oprecht spijt, dan zou ik met haar praten en laten beloven dat zelfs zoenen met een ander niet kan. Haar ff laten zweten en dan besluiten om haar terug te nemen. Maar ja, dat kan alleen als je echt van d'r houdt.
Oud 11-07-2003, 16:56
Verwijderd
zeer terecht dat je het hebt uitgemaakt.

als m'n vriend me zoiets zou flikken, gatver, ik zou 'm wel kunnen vermoorden. uitmaken is een heel goede en vreedzame oplossing. *thumbs up*

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:39
little nemo
little nemo is offline
nah...eind: omdat ze echt spijt leek te hebben en zei dat ze niet zonder me kon en nog heew veew van me hield enzo heb ik (woensdag) maar besloten om dr te vergeven. beetje jammer dat ze me vrijdag alsnog dumpte...
naja...bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-07-2003 @ 10:39:
heb ik (woensdag) maar besloten om dr te vergeven. beetje jammer dat ze me vrijdag alsnog dumpte.
Hahaha, + 10 punten voor die vrouw
Oud 13-07-2003, 16:05
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Als ik een vriendin zou hebben die dat zou doen, dan hoefde ze voor mij niet meer terug te komen. Zo iemand vind ik een relatie niet eens waard. Ook niet slim van je dat je haar hebt vergeven.
Oud 13-07-2003, 16:10
poesiefox
poesiefox is offline
Dus wat doe je voortaan? Een zero tolerance beleid voeren. Geen zoenen, geen voelen, geen naakt knuffelen, geen flirten met een ander, en dat geldt voor jullie allebei natuurlijk.
Dat noemen ze momogamie. Zal wel ouderwets zijn, maar je voorkomt dit soort dingen er wel mee.
Oud 13-07-2003, 18:48
little nemo
little nemo is offline
niet flirten met andere?? nooit meer met n ander zoenen??
ZeRo tolEranCe?? mmm...dan blijf k liever voor de rest van mn leven singel....gelukkig dat niet iedereen zo denkt als jij
ennum...vergeven vind k wel n goed iets eigelek...k bedoel errare humanum est n'est çe pas???
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:24
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-07-2003 @ 19:48:
niet flirten met andere?? nooit meer met n ander zoenen??
ZeRo tolEranCe?? mmm...dan blijf k liever voor de rest van mn leven singel....gelukkig dat niet iedereen zo denkt als jij
ennum...vergeven vind k wel n goed iets eigelek...k bedoel errare humanum est n'est çe pas???
nou ja, sta er dan maar niet gek van op te kijken als dit weer een keer gebeurd.
Oud 13-07-2003, 19:36
Cocksparrer
Cocksparrer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 08-07-2003 @ 15:39:
hi kids

Heel erg goed dat je haar hebt gedumpt!
Als je het had toegestaan dat je (ex)vriendin Naakt knuffelt " met 2 jongens, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.

En zowiezo: Waarom spreken jullie af dat je gewoon met jan-en-alleman mag zoenen. Beetje kansloze relatie lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:43
Cocksparrer
Cocksparrer is offline
Citaat:
italianboy schreef op 08-07-2003 @ 20:00:

Aan je foto te zien: Nooit.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 09:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 13-07-2003 @ 20:24:
nou ja, sta er dan maar niet gek van op te kijken als dit weer een keer gebeurd.
uhm...nou als je s ff wat statistiekjes drbij haalt sta ik er idd niet raar van te kijken als dit weer gebeurt; zoveel mensen gaan vreemd...maar dat geldt natuurlijk ook voor jou
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:54
Firefly182
Firefly182 is offline
ik vreemdgaan? Nee, echt nooit. Dat kan ik niet. Klinkt vast heel raar in jouw ogen, maar dit is echt iets wat ik nooit zal doen.
Oud 14-07-2003, 22:13
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
AtHell schreef op 13-07-2003 @ 10:47:
Hahaha, + 10 punten voor die vrouw
Hahahahaha, en híerom wordt ik ge'pm't

Dit forum thrashen blíjft leuk .
Reageren

Regels voor berichten