Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jij je niet prettig voelt bij wat je exvriendin met die jongens deed is ze dus te ver gegaan. Misschien vond zij dit wel kunnen of waren jullie afspraken niet duidelijk.
In ieder geval kan alleen jij bepalen of je een goede keus hebt gemaakt door het uit te maken, jij weet immers wat jullie afspraken waren... |
![]() |
||
Citaat:
maar vergeet niet dat ze het je zelf heeft verteld. Dat vind ik al heel veel uitmaken. Ik zou het hiervoor niet uitmaken, maar ja wie ben ik. En aan al diegenen die het hier weer over 'slet' hebben: get a life, in plaats van anderen te staan veroordelen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
uhm....ja ze heeft t verteld maar wel nadat ze eerst 200X een ander verhaal vertelde maar omdat k dr heew goed ken wist k dat ze loog. als ik dat niet wist had ik waarschijnlijk nix gehoord. btw, ik weet dus ook niet zeker of dit alles was.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan had ik het zeker uitgemaakt denk ik.. of ik moest zo erg gigantisch veel van haar (in mijn geval hem) houden dat ik t aan zou laten.. maar zou dan goed praten enzo en laten merken dat je vertrouwen is beschadigd en dat ze dat moet terug winnen etc |
![]() |
|
![]() |
tsja, ik zou et ook uit maken hoor.. vooral geen moeite doen om het beter te maken. Je weet zelf ook wel dat ik alles zal doen om je terug te krijgen, ik hou van je, ik weet zelf toch godverdomme ook wel dat et fout was
en om van je eigen tweelingzus te horen dat je een slet bent... erg pijnlijk |
![]() |
||
Citaat:
Kijk als je in een relatie vrijheid afspreekt en zij neemt die vrijheid.. en dan zielig gaan lopen doen. Tjah, eigen schuld; dikke bult Dan moet je zoiets niet afspreken, simpel |
![]() |
||
Citaat:
|
KUMBAYA MY LORD........
wat ik zou doen? dumpen die handel... ![]() edit: het is inderdaad wel gewaagd omdat je afgesproken hebt dat je met anderen mag zoenen. en ik weet niet of zij de waarheid verteld als ze zegt dat er niets gebeurt is. dat is aan jou om te geloven of niet...
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 11:11. |
![]() |
|
![]() |
Cker uitmaken! Als mij zoiets geflikt wordt zou ik het ook echt niet pikken.. En geloof je echt dat het alleen naakt in bed liggen is geweest en dat ze alleen geknuffeld hebben. dan kan je net zo goed je kleren aanhouden toch? ik vind dat je het terecht uitgemaakt hebt!!!!
Kuzzies...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zodra je begint met "We hebben een gesloten relatie, MAAR dit of dat mag wel" vervagen de grenzen van wel of niet vreemdgaan al. Het is daarom ook moeilijk te boordelen of dit vreemdgaan is of niet. Als jullie die afspraak over dat zoenen niet hadden gehad was het allang duidelijk geweest en was jouw vriendin bewust vreemd gegaan.
[edit] Hmz, dat was al gezegd. Never mind.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan het uit te maken! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet iedereen verstaat onder vreemdgaan, maar als je naakt met 2 andere jongens, waarvan eentje je ex-vriend is, in bed ligt en knuffelt en alles.. tja sorry dat valt bij mij ook onder vreemdgaan hoor.. Ik zou dit absoluut niet leuk vinden, als mijn partner zoiets zou doen, ik zou erg teleurgesteld zijn en ik denk dat ik het ook had uitgemaakt, zeker als hij er over zou liegen. End of story.
|
![]() |
uitmake met die hap!!!
ik ahd dit nooit gepikt ik laat toch ook niet iedere jonge mijn naakte lichaam zien terwijl ik een lange vaste relatie heb en dan met ze in bed gaan ligge.Geen sex betekend nog niet dat ze haar niet hebben gestreeld over haar borste of ze hebbe gekust zelfde met de rest van et lichaam!
|||
Citaat:
Citaat:
Is er in jullie relatie eigenlijk wel sprake van liefde? Als ik het zo hoor niet echt, tenminste, zo komt het over. Ik zou het niet kunnen om mijn vriend te delen met een ander meisje. Als ze echt van je houdt dan krijgt ze nog wel spijt. Wat je dan doet, ligt geheel aan hoe jij je voelt(voor haar en de situatie). Als ik in jouw positie zat en ze had oprecht spijt, dan zou ik met haar praten en laten beloven dat zelfs zoenen met een ander niet kan. Haar ff laten zweten en dan besluiten om haar terug te nemen. Maar ja, dat kan alleen als je echt van d'r houdt.
|
![]() |
Dus wat doe je voortaan? Een zero tolerance beleid voeren. Geen zoenen, geen voelen, geen naakt knuffelen, geen flirten met een ander, en dat geldt voor jullie allebei natuurlijk.
Dat noemen ze momogamie. Zal wel ouderwets zijn, maar je voorkomt dit soort dingen er wel mee.
||
Citaat:
||
Citaat:
Heel erg goed dat je haar hebt gedumpt! ![]() Als je het had toegestaan dat je (ex)vriendin Naakt knuffelt " met 2 jongens, dan ben je echt niet goed bij je hoofd. ![]() En zowiezo: Waarom spreken jullie af dat je gewoon met jan-en-alleman mag zoenen. Beetje kansloze relatie lijkt me. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreemdgaan of verkrachting Limoentjesfris | 6 | 09-09-2015 11:21 | |