![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Komt ook doordat ik vanuit Belgie mijn beltegoed niet op kan waarderen en hij wel vanuit Nederland met zijn telefoon mijn beltegoed kan opwaarderen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vorige keer dat ze alleen op vakantie zijn geweest hebben ze midden in een orkaan gezeten, ze wil eigenlijk nieteens meer weg zonder mij. En ik ben er ook aardig van geschrokken... maarja. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij alleen met haar wil (hoef het dus al niet meer te vragen, weet ook al wel welk antwoord ik daarop zou krijgen 'Ga je eigen geld maar verdienen'). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knufft terug* Ik kom pas als je liggen gaat Je klaar bent voor de nacht Ik kom in beelden, in fragmenten Hard ineens en onverwacht Ik kom terwijl je uit het raam kijkt Van je favoriet cafe Ik zal er zijn zodra je even denkt ‘ik heb er vrede mee’ Als je eens rustig over zee kijkt En je denkt: ‘nu heb ik rust’ En ik je onverwachts en zachtjes Keihard op je ziel gekust Je noemt me oud verdriet Doe wat je wilt (maar) Zo vreselijk oud ben ik nog niet Ik kom het liefste als je luistert Naar een onverwacht mooi lied Ik kom pas kijken, weken, maanden Na het echte groot verdriet Ik schuil in weggestopte foto's Iets wat je vindt onder de bank En echt ik ben niet te verdrinken Ik schuil het makkelijkst in drank Ik kom soms midden in het lachen Dat zó overgaat in huilen Het zijn precies dezelfde tranen Die alleen maar van hun namen luiden Je noemt me oud verdriet Doe wat je wilt (maar) Zo vreselijk oud ben ik nog niet Maar het liefste kom ik ’s nachts Als je niet slapen kan Juist dan, juist dan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet zo pessimistisch denken. Gewoon je best doen en in je zelf geloven en dan komt het (waarschijnlijk) wel in orde! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze wil met me praten omdat ze er zoveel in herkent en we elkaar kunnen helpen en omdat het gewoon ontzettend goed doet om er over te praten met iemand die toch wat verder van je afstaat dat je vriend ofzo. Viind het zo moeilijk, kan het zo goed met haar vinden, kan heel goed met haar praten, ze woont niet eens ver bij me vandaag maar ik voel gewoon dat ik straks iets anders ga doen en zij ook en dat we elkaar dan nooit meer zien enzo en dat is zo'n raar idee.
||
Citaat:
![]() Stiekem gaat het langzaam een klein beetje beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
vraag maar aan vrienden ofzo, die kunnen zoiets meestal beter inschatten dan jij zelf soms word ik hier wel ziek van het publiek op bepaalde subfora. Zo vasthoudend aan hun eigen gedachten. Zo veroordelend richting vreemden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |