Citaat:
Matras schreef op 21-07-2005 @ 21:33 :
Is dat een lifestyle?
(1)
Ik eet elke dag muesli en fruit en alleen rauwkost. Ik ben ook dan supergezond en heb een stralende gezonde jong ogende huid
(2)
In hoeverre passen jullie lifestyles aan op gezondheid?
(3)
Gebruik je veel drugs bij je lifestyle? Ik drink soms een wijntje, maar roken is zooo ongezond daar doe ik niet aan
(4)
|
(1) Euh, je hebt inderdaad geitenwollensokken-gezondheidsfreaks die niks eten, tenzij het biologisch gelabeld is. Sommige lijken echt gelukkig te zijn, anderen hebben gewoon te lang naar The Gratefull Dead geluisterd te hebben.
(2) Mij hebben ze altijd geleerd om zo gevarieerd mogelijk te eten. Ik doe dat ook, en dat heeft niks met mijn lifestyle te maken. Rauwkost vind ik meer iets voor konijnen, tenzij er een lekker mosterd-honingsausje of groene-kruiden-vinegrette bij is.
Trouwens, als je 16 bent is het vrij normaal dat je nog een gezond ogende jonge huid hebt.
(3) Af en toe heb ik wel eens een identiteitscrisis en dan wil ik supergezond worden, en dan besluit ik ineens een marathon of zo te gaan lopen.
Ik drink ook te veel koffie (goeie expresso), ik rook te regelmatig en ik slaap te onregelmatig. Dus ik heb een ongezonde levenstijl. Voila, dat past weer mooi 'aan' elkaar.
(4) Ik krijg al genoeg prikkels zonder drugs, en heb geen zin om aan nog meer dingen verslaafd te zijn, en de manier waarop ik met alcohol omga is eerder gezond dan ongezond. Er zijn weinig avonden dat ik meer dan 2 of minder dan 1 glas drink.