Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: Rekening houden met je gezondheid in je Lifestyle
Ja 23 31.08%
Nee 19 25.68%
Mijn lifestyle IS gezond 8 10.81%
Soms 24 32.43%
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2005, 14:09
Verwijderd
ik leef enorm ongezond, binnenkort maar wat aan gaan doen. of niet. zie wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2005, 14:18
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Matras schreef op 21-07-2005 @ 21:33 :
Is dat een lifestyle?

(1)

Ik eet elke dag muesli en fruit en alleen rauwkost. Ik ben ook dan supergezond en heb een stralende gezonde jong ogende huid

(2)

In hoeverre passen jullie lifestyles aan op gezondheid?

(3)

Gebruik je veel drugs bij je lifestyle? Ik drink soms een wijntje, maar roken is zooo ongezond daar doe ik niet aan

(4)

(1) Euh, je hebt inderdaad geitenwollensokken-gezondheidsfreaks die niks eten, tenzij het biologisch gelabeld is. Sommige lijken echt gelukkig te zijn, anderen hebben gewoon te lang naar The Gratefull Dead geluisterd te hebben.

(2) Mij hebben ze altijd geleerd om zo gevarieerd mogelijk te eten. Ik doe dat ook, en dat heeft niks met mijn lifestyle te maken. Rauwkost vind ik meer iets voor konijnen, tenzij er een lekker mosterd-honingsausje of groene-kruiden-vinegrette bij is.
Trouwens, als je 16 bent is het vrij normaal dat je nog een gezond ogende jonge huid hebt.

(3) Af en toe heb ik wel eens een identiteitscrisis en dan wil ik supergezond worden, en dan besluit ik ineens een marathon of zo te gaan lopen.
Ik drink ook te veel koffie (goeie expresso), ik rook te regelmatig en ik slaap te onregelmatig. Dus ik heb een ongezonde levenstijl. Voila, dat past weer mooi 'aan' elkaar.

(4) Ik krijg al genoeg prikkels zonder drugs, en heb geen zin om aan nog meer dingen verslaafd te zijn, en de manier waarop ik met alcohol omga is eerder gezond dan ongezond. Er zijn weinig avonden dat ik meer dan 2 of minder dan 1 glas drink.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 16:25
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik rook, ik drink, ik eet niet echt gezond en ik sport niet.
En ik heb ook helemaal geen zin om 'gezonder' te gaan leven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:47
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-07-2005 @ 13:21 :
Vandaar dat het zo vies is.
Waarschijnlijk wel ja..
Oud 24-07-2005, 13:00
Verwijderd
ik eet wel gezond, maar wel op onregelmatige tijden. dwz, ik eet wanneer ik zin heb in eten. ik sport niet, rook soms, gebruik drugs en drink. ach.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 13:12
Fog
Fog is offline
ik eet heel gezond, drink bijna niet, blow niet maar rook wel af en toe..en sporten doe ik soms...en ik slaap slecht want ik kan nooit slapen...
Oud 24-07-2005, 13:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik drink wel, ik blow soms, ik rook niet (meer).
maar dit allemaal met mate, en blowen maar heel af en toe als ik met vrienden ben.
ik zeg wel dat ik sport maar eigenlijk sport ik niet meer zoveel, vooral nu het vakantie is. Maar zodra ik weer een vast ritme heb ga ik weer 3 avonden in de week fitnessen.
verder probeer ik gezond te eten, elke dag fruit en groenten, maar er zijn uitzonderingen. en ik vreet ook chips en ijs en patat dus dat is niet zo gezond.

ik vind dat ik wel gezonder zou kunnen leven maar eigenlijk vind ik het wel prima zo
Oud 24-07-2005, 16:41
Verwijderd
M'n moeder is heel gezonheid/voedings bewust en kookt heel gezond en daardoor doe ik dat zelf ook en dat vind ik ook het lekkerst. Ik heb een voedselallergie dus ik kan sowieso geen fastfood, brood, koek en taart enzo eten dus dan wordt het al moeilijk om ongezond te eten. Frisdranken hebben we nooit in huis. Ik heb een lidmaadschap bij de sportschool die geen 200 meter hier vandaan is, maar ik kom er zelde en dan meestal alleen om te zwemmen of voor de sauna. Ik fiets wel 2/3 keer per week ongeveer 10 km berg op naar mn werk dus ik vind het wel best.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 15:37
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik uhhh.. Ben op zich nu wel bezig met m`n gezondheid, omdat ik wat te zwaar werd en ben nu helemaal gestopt met roken omdat ik nogal eens een 'piep' in m`n keel heb Dus.. Alcohol doe k wel aan, maar ook niet teveel..
Oud 31-07-2005, 15:49
Apomes
Apomes is offline
Ik rook, soms drink ik en soms blow ik! Ik eet super ongezond maar heb wel soms een fruitbui haha . Mijn huid is dat ook kut geworden maar daar valt tegenwoordig wel een mouw aan te passen .

Ik vind matras dom
Oud 31-07-2005, 16:16
roc
roc is offline
hmm.. ik gebruik regelmatig drugs, sport niet en eet best wel heel ongezond

maar ik drink geen alcohol en heel veel water dus dat compenseerd weer nou
Oud 31-07-2005, 16:22
Verwijderd
ik heb ja gezegd want ik houd er wel rekening mee
ik rook en drink vrij veel maar 2 glazen rode wijn per dag zijn sowieso gezond, en echt veel drinken doe ik maar 1 of 2 of soms 3 keer per week
ik eet geen vlees en wel veel groenten dus dat is wel gezond
oh en sinds anderhalf jaar ofzo ook vis, omdat dat heel gezond is en het doet me niet aan een dier denken zoals vlees, ik ben geen principevegetarier meer
ik drink heel veel water en ik beweeg wel maar niet genoeg
drugs doe ik niet zo vaak dus dat is geen bedreiging voor mn gezondheid
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 18:01
Boas
Boas is offline
Omdat ik vaak ziek zwak en misselijk was ben ik een jaar geleden wat gezonder gaan leven. Veel water drinken, standaard 3 maaltijden per dag (brood, groenten) en meestal nog wat fruit. Daarnaast rook ik niet, drink meestal met mate en gebruik weinig drugs. Voel mij er een stuk beter door en merk dat ik lichamelijk sterker ben geworden. Zou eigenelijk nog wat meer moeten sporten.
Oud 31-07-2005, 18:11
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik houd er wel rekening mee dat ik regelmatig en gezond eet. Ik drink elke dag wel een glas wijn. Ik rook alleen in het weekend en dan drink ik ook vrij veel. Verder sport ik niet, ik werk als postbode en dat is ook erg goed voor je, veel fietsen en lopen. Na de vakantie ga ik me wel inschrijven voor de sportschool.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 18:20
Verwijderd
Soms.

Ik ga te laat slapen, slaap te lang uit, drink teveel, sport te weinig, eet soms teveel en soms te weinig en altijd op rare tijden.

Maar ik drink wel veel water, ontbijt elke dag (hoewel dat soms wel pas 's middags gebeurt, maar ach. ) en snoep ook niet zoveel meer.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 19:18
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik leef wel gezond afgezien van dat ik rook, maar ik wil het niet direct een lifestyle noemen. Ik eet namelijk waar ik behoefte aan heb en das toevallig wel gezond, en drink gewoon niet zoveel. Ben d'r in ieder geval niet bewust mee bezig, sport ook niet ofzw, loop en fiets toevallig wel weer veel.
Oud 02-08-2005, 21:56
Verwijderd
Ik rook af en toe en drink 2 avonden in de week veel. De rest van de avonden zo af en toe een kriekje of wijn. Ik heb een zwak voor hartige snacks en eet alleen op zondag friet. Ik zwem 2 keer per week en 1 keer doe ik aquaerobic. Ik eet veel fruit en drink alleen water of light sapgedoe, ja ik let wel op wat ik eet .
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:32
Ramble On
Ramble On is offline
Ik rook best veel, maar ik probeer te minderen (dat lukt maar af en toe een dagje). Ook drink ik best veel bier en elke dag een glaasje rode wijn, maar dat is gezond. Voor de rest eet ik geen vlees, maar sinds kort wel af en toe vis. Ik eet niet echt gezond, maar 1 keer per dag brood omdat ik zo laat mn bed uitkom en vaak niet warm 's avonds omdat ik vaak werk dan. Ik beweeg ook niet echt veel. Ik probeer wel elke dag fruit te eten en water te drinken.
Oud 02-08-2005, 22:42
Verwijderd
ik rook en ik drink meestal vrijdag avond een wijntje bij het eten.
op zaterdag drink ik meer wanneer ik uit ga.

maar ik eet veel pasta, fruit en groentes en gril mijn vlees.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:57
Outlaw
Outlaw is offline
ik drink, rook en blow, maar ik sport veel en eet redelijk gezond.
Oud 02-08-2005, 23:12
Verwijderd
Ik probeer zo vaak mogelijk gezond te eten maar dat ligt er echt aan of ik geld heb. Dus heel af en toe eet ik goedkope noodles of alleen spaghetti met saus. Maar vaak ook wel een volledige gezonde maaltijd, meestal aan het begin van de maand duh.

Ik rook niet meer (4 jaar) en drink heel af en toe een beetje. Ik beweeg alleen nooit...

Ik let wel erg op mn gezondheid, want ik wil niet te vet worden, en ik hou wel van gezond eten. Ik vind vet eten niet fijn, alleen chips is mijn zwak.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 06:02
Kreator
Kreator is offline
ik leef ongezond.
Oud 03-08-2005, 06:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 02-08-2005 @ 23:57 :
ik drink, blow, en rook soms maar ik eet redelijk gezond.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 10:31
Verwijderd
Wat is gezond?

Maar goed, als het geen vakantie is fiets ik elke dag 20 km, naar en van school. Eet weinig (= een paar keer in de maand) friet of ander ongezond voetsel, slaap goed, rook niet, geen drugs, en af en toe eens op het terras oid een biertje.

Alleen zit ik zoals nu in de vakantie als het slecht weer is hele dagen te computeren, maar als het mooi weer is ga ik lekker naar het strand. Of ik ben aan 't werk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten