![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :
[B]1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) - 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft een vele grotere cup dan ik. We verschillen dan ook wel veel in gewicht. Ze had vroeger (mijn leeftijd) een b cup en dat heb ik ook. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Meestal wel. Qua grootte vind ik ze prima, een b cup is voor mij wel perfect. Maar ik denk dat elk meisje weleens niet blij is met haar borsten. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, nooit overwogen en dus ook zeker nooit gedaan. Als jij je borsten wilt laten vergroten is dat jou eigen keuze. Mensen hebben dat maar te respecteren. Het is natuurlijk wel heel iets anders dan je wimpers laten verlengen omdat je ze te kort vindt maar je kan het natuurlijk ook niet zomaar laten doen. Probeer anders eens wat informatie te vinden over borstvergrotingen en zoek mensen die het hebben laten doen. Maar eerst zou ik nog eens even wachten totdat je helemaal uitgegroeid bent. ![]()
||
Citaat:
1. Ben een meisje 2. Nou, mijn moeder heeft een goeie B, soms C.. Ikzelf zit denk k net in de B ofzo, maar k draag nog steeds A voor t effect ![]() ![]() 3. Tevreden? Mwoa.. Jwel, want ik denk dat ze alleen maar in de weg gaan zitten als ze te groot worden.. Tis soms wel mooi in bepaalde truitjes, maar het lijkt mij niks.. 4. Uhm.. Misschien als ik twintig ben geweest.. Als ik dan niet blij zou zijn met m`n borsten, zou ik er misschien wel over nadenken ja.. Áls ik het geld had dan..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Nee ik heb minstens 3 cupmaten groter dan mijn moeder 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja, ik heb een grote d-cup en dat gezeur over rugpijn gaat bij mij niet in, ookal ben ik klein, het gaat prima en ben er trots op! 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? Nee absoluut niet. Ik pas wel op dat ze niet gaan hangen maarja dat is een kwestie van bewegen enzo. Trouwens ik kan m'n borsten bewegen met m'n borstspieren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft 75B en ik heb 75E/80 D, ik heb mijn cupmaat duidelijk van mijn vaders kant geerfd. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Nee, ik vind ze te groot en ook niet echt in verhouding, ze komen zeg maar naast mijn lichaam. Ik had liever een volle Ccup gehad. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Ja, wel eens overwogen om ze te verkleinen. Maar dat zou puur uit 'schoonheidsoverwegingen' zijn, ik heb er verder lichamelijk totaal geen last van. En gezien de littekens die je er aan over houdt.. ga ik het toch maar accepteren ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het zelf ook wel (heb cup E) en sporten is echt vreselijk en dan lijkt paardrijden me al helemaal een hel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is echt geen gezeur hoor ![]() |
![]() |
|
mijn moeder heeft kleiner borsten dan ik, maar ik ben sowieso qua lichaamsbouw heel anders dan mijn moeder. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ach, ze hangen een klein beetje, maar dat vind ik niet zo erg omdat ze wel vrij groot zijn ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nee als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) ach, als je het echt erg vind moet je het zeker doen. maar ik vind vaak n cup A ook best wel mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Ik ben een meisje, maar ik heb er ook wel een mening over, ik vind dat het bij het meisje zelf moet passen, bij haar lichaam enzo... 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? mijn moeder heeft dachtik 80D en ik heb kleine 70D (ik pas nu misschien ook wel een c, want sinds ik ben afgevallen zijn ze wel wat kleiner geworden, hiervoor had ik normale D)...ik heb dus iets kleinere cupmaat en kleinere omvang 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ik ben er wel tevreden mee, ze zijn opzich best groot voor zo'n klein meisje als ik, maar niet te opvallend ofzo ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, ik vind dat maar niks voor mezelf als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Dat moet je zelf weten, maar ik zou er wel goed over nadenken, want echte zijn denk ik mooier. ALs jij je er beter door voelt, moet je het doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
\2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Het is kleiner bij mij, maar ik ben nog niet helemaal uitgegroeit 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Nee te klein, het is niet veel 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nop als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. Mijn baas draagt altijd kipfile's ![]() als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Naja natuurlijk jou keus maar ik zou je er niet zo druk om maken, je moet ook een beetje genomen worden zoals je bent ![]()
|
2. Ik heb ongeveer dezelfde grootte als mijn moeder toen ze net zo oud was als ik, natuurlijk niet precies maar ongeveer.
Ik snap niet waarom je dezelfde maten als je moeder zou willen eigenlijk? 3. Ik ben zelf wel tevreden met mijn borsten. Ze zijn niet te groot maar ook niet te klein. Verder hangen ze gelukkig ook niet en hebben ze gewoon een normale vorm zeg maar. So yeah, i'm happy 4. Mhwah ik zou het alleen overwegen als ik echt EXTREEM kleine of grote borsten had. Aangezien dit niet bij mij het geval is heb ik er dus ook niet echt over nagedacht. En alsik jou was zo ik gewoon een goede strakke push-up bh kopen of van die aqua bh's. Als dat niet groot genoeg voor je is kan je eventueel wel serieus gaan nadenken over een borstvergroting maar je moet er wel zeker van zijn natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) Ik denk dat dat voor elke jongen anders is en dat hangt natuurlijk ook af van hou jijzelf gebouwd bent
![]() 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft 85DD ik heb 80B. Dat is dus nogal een verschil, maargoed ik ben nog niet zo oud. Ik las ergens dat je borsten nog groeien tot je 21e ofzo. Verder heeft mijn moeder nogal hangborsten en ik heb dat niet. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik vind het opzich wel oke. Mijn borsten zijn ongeveer evengroot er zit geen gigantisch verschil ik. Op zich zou ik het niet erg vinden als ze nog wat groter zouden worden, meer omdat ik dat beter zou vinden passen bij mijn lichaam, omdat ik lang en redelijk fors ben. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee. Nee. Ik denk ook niet dat ik het ga overwegen. Ik vind het niets. Als vrouwen niet gelukkig zijn met hun borsten moeten ze daar wat aan doen, maar ik zou het persoonlijk niet zo gauw doen. |
![]() |
|
(voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
MIjn moeder heeft ong. cup F of e ik heb 80 dd (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ik ben er wel en niet tevreden over...het is heel irritant bij sporten en bij bh's kopen ozo....maar het past wel bij mijn figuur dus verder heb ik er niet zo veel last van.... (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Daar denk ik nog lang niet aan vorlopig laat ik het maar zoals het is maar ik weet wel c-ker dat ik ze niet ga vergroten (vind ze nu al te groot) als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Ik vind dat je eerst maar moet afwachten misschien passen ze wel heel goed bij jouw lichaam....Als jij er zelf niet gemakkelijk bij voelt vind ik dat je dan wel een borstvergroting moet doen...
|
Verwijderd
|
Moeder: B. Ik: B. Ong. hetzelfde, dus. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja. Ze hebben een mooie ronde vorm, kleine tepels en hangen niet. Iedereen zou mijn borsten mooi vinden ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nope. Het heeft geen zin om in je lichaam te veranderen - als jij niet leert dat jouw ínstelling t.o.v. je uiterlijk (in dit geval je borsten) moet veranderen, wordt je er nooit gelukkig mee. Wat komt er na die borsten? Dan beslis je dat je neus te groot is? Of je wangen te bol? Je lippen te smal? Je kont te dik? Je haar te dun? Je zult nooit perfect zijn en ook nooit perfect kunnen worden, dus je kunt maar beter leren (betrekkelijk) tevreden te zijn met jezelf. Ik bedoel niet dat je al je onderdelen maar geweldig mooi moet vinden (hoewel dat natuurlijk wel het ideaal is ![]() als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Hardstikke stom, dus. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 |