Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 26-07-2005 @ 22:16 :
ze drukt die borsten ook wel lekker plat, want zo groot lijken ze me niet hoor
ja, ze duwt ze wel plat, maar dan nog is het écht geen 'kleine b' hoor. Dat ze elkaar niet raken komt ook gewoon doordat ze ver uit elkaar zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:57
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
-Ik ben een meisje

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
- wat mijn moeder heeft ik weet het niet precies en ik ben sinds kort overgestapt van A naar B ik heb nu 75B

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
-Ik ben tevreden. Ik ben best wel dun dus het staat niet gek ofzo.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
-Nee nooit. Ik ben tevreden. Maar een vriendin van mij die heeft H. Zelf wil ze heel graag een borstverkleining, maar dr moeder heeft het zelf ook laten doen en die was er niet zo positief over. Omdat het er niet echt mooier op wordt enzo

Wacht totdat je ouder ben en denk er goed over na!
Oud 27-07-2005, 22:04
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn ma heeft E100. Ik heb C80.
Maar mijn ma had vroeger C75. Ze is dan ook wel veel kleiner en nu veeeeeeeeel dikker.

Ik ben wel tevreden met mijn borsten hoor. Ik vind C wel een goede maat. In verhouding met mijn lichaam past het misschien niet altijd, tenminste, dat zou het wel hebben gedaan als ze meer naar voren zouden groeien ipv naar de zijkant. Maar nu kan ik wel beter borstvoeding geven oid. Ach, ik hoor van anderen altijd dat ze mijn borsten mooi vinden en dat vind ik zelf ook
4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, daar begin ik niet aan.

En ik hoop dat anderen dat ook niet doen, tenzij er LICHAMELIJKE klachten zijn. Er kan zoveel misgaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 07:30
Lugosi
Lugosi is offline

moeder heeft 80B en ik heb 85B/80C, ongeveer hetzelfde dus.

de cupmaat wel, rest niet, maar ach.

toen ik in de eerste klas zat was ik de enige met een b-cup (sindsdien nauwelijks gegroeid) en de rest had nog nix. toen schaamde ik me daar wel een beetje voor en was ik bang dat ik cup d of e zou krijgen en dan zou ik het wel laten verkleinen. maar het is goed gekomen.
Oud 28-07-2005, 19:09
Anijs
Anijs is offline
2) Mijn moeder heeft ongeveer een volle D denk ik, ik heb een C.
3) Ik ben tevreden met mijn borsten, maar als ik kon kiezen hoeven ze niet meer groter te worden
4) Nee, ik ben tevreden met mijn borsten

Ik vind dat als je echt niet tevreden bent met je borsten, en je ze wilt verkleinen/vergroten, je dat zeker moet doen (nadat je er goed over nagedacht hebt). Zelf vind ik het persoonlijk niet nodig, je bent mooi zoals je bent maar als jij zelf denkt dat je er meer zelfvertrouwen door krijgt en er gelukkiger van wordt, wat houdt je tegen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 19:26
AlopiA
AlopiA is offline

mijn moeder heeft een B-cup, of een grote A, ik heb 75C tegenwoordig

Ja hoor

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan?

Nee, geen behoefte aan
Oud 28-07-2005, 19:34
moisture
moisture is offline
1. wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? mijn moeder heeft denk ik ook 80B, maar een andere vorm dan ik heb. maar mijn moeder draagt geen BH's dus ik weet het eigenlijk niet.

2. ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? nee, ik vind ze te klein, te slap, ik vind de huid te doorschijnend en de tepels te groot. ze zijn niet in verhouding met de rest van mij lichaam.

3. heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) opzich zou ik ze graag groter willen hebben zodat ze meer bij mij passen, maar ik denk dat ik maar tevreden moet zijn met wat ik heb, ze zijn er tenminste om borstvoeding te geven en dat kan dus tja..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 19:38
NIRV
NIRV is offline
mn moeder heeft zo goed als niks en ik heb 75 b dus daar moet je niet op verdergaan....

ja ik ben tevreden met mn borsten omdat ze goed genoeg zijn voor mij ook al denkt iemand anders er anders over

nee en nee
Oud 28-07-2005, 19:46
Verwijderd
ik kijk daar niet zo 123 ook al denken vele dat jongens dat standaard doen. Ik kijk als eerste naar het figuur+gezicht voordat ik pas kijk van WOW grote borsten VET
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:56
gurl19
gurl19 is offline
1. Beantwoord ik voor mn vriend. Hij houd juist van kleine of normale borsten. C vind hij al te groot.

Eerst schaamde ik me heel erg voor mn 70 A. Vooral bij het omkleden, zwemmen etc. En ik dacht altijd dat jongens me daarom niet leuk vonden. Maar nu heb ik het geaccepteerd en ben ik er soms ook wel trots op. Ik heb nooit geen last van zere rug of hangtieten. En ze zijn wel gevoelig, en dat is ook wel erg belangrijk. (En het slankt af, kleine borsten, vind ik)

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan?
Ik zou heel graag een B cup willen hebben, maar om daarvoor na het ziekenhuis te gaan en in me te laten snijden dat gaat me te ver. Als er pilletjes ofzo voor zouden zijn die echt hielpen, dan zou ik dat wel doen

Mijn hele familie heeft niet echt grote borsten. Maar iedereen heeft wel meer als mij. Ik kan wel begrijpen dat jij je borsten wil laten vergroten. Maar ik zou er nog wel mee wachten. Misschien groeien ze nog, of misschien verander je van gedachte. Het is natuurlijk wel niet niets zoon vergroting!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 22:23
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Soharis schreef op 28-07-2005 @ 20:46 :
ik kijk daar niet zo 123 ook al denken vele dat jongens dat standaard doen. Ik kijk als eerste naar het figuur+gezicht voordat ik pas kijk van WOW grote borsten VET
idd borsten bestaan uit vet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 08:57
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-07-2005 @ 23:23 :
idd borsten bestaan uit vet
Hihahograppig
Oud 29-07-2005, 16:02
Verwijderd
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Edit: Oh, ik ben een meisje

Mijn moeder heeft nú E80, maar dat komt omdat ze ze a) is aangekomen en b) door hormonen (overgang) vroeger had ze gewoon B75.
Ik heb D70, soms E70, maar die bh's vermijd ik gewoon.

Nee, echt niet. Waarom? Ze zijn gewoon.. ja.. lelijk. Meer kan ik er niet echt over zeggen.

Ja, borstverkleining.. dat wil ik eigenlijk best heel graag. Maar ja, als ik dan straks kinderen heb gehad dan zit ik waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem als nu en kan ik wéér onder het mes.

Als jij je borsten wil laten vergroten dan moet je dat doen, maar inderdaad: wacht!
Je zit mídden in de puberteit en afgezien van het feit dat je borsten misschien nog wel zullen groeien, zit je ook gewoon in een periode waarin haast iederéén onzeker is over zijn of haar lichaam. Het hoort er een beetje bij en wordt meestal met de jaren wel minder. En als jij je als straks twee of drie jaar ouder bent nog steeds rot voelt over je borsten, dán zou ik er pas serieus over na gaan denken en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Je bent nog hartstikke jong, daar moet je nog niet in laten snijden.

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:39
Sitia
Sitia is offline
[QUOTE]Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :
[B]1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
-

Mijn moeder heeft een vele grotere cup dan ik. We verschillen dan ook wel veel in gewicht. Ze had vroeger (mijn leeftijd) een b cup en dat heb ik ook.

Meestal wel. Qua grootte vind ik ze prima, een b cup is voor mij wel perfect. Maar ik denk dat elk meisje weleens niet blij is met haar borsten.

Nee, nooit overwogen en dus ook zeker nooit gedaan.

Als jij je borsten wilt laten vergroten is dat jou eigen keuze. Mensen hebben dat maar te respecteren. Het is natuurlijk wel heel iets anders dan je wimpers laten verlengen omdat je ze te kort vindt maar je kan het natuurlijk ook niet zomaar laten doen. Probeer anders eens wat informatie te vinden over borstvergrotingen en zoek mensen die het hebben laten doen. Maar eerst zou ik nog eens even wachten totdat je helemaal uitgegroeid bent.
Oud 30-07-2005, 10:49
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :

1. Ben een meisje

2. Nou, mijn moeder heeft een goeie B, soms C.. Ikzelf zit denk k net in de B ofzo, maar k draag nog steeds A voor t effect En mijn moeder vertelde dat zij vroeger helemaal plat was, dus daar hoef k niet veel van te verwachten

3. Tevreden? Mwoa.. Jwel, want ik denk dat ze alleen maar in de weg gaan zitten als ze te groot worden.. Tis soms wel mooi in bepaalde truitjes, maar het lijkt mij niks..

4. Uhm.. Misschien als ik twintig ben geweest.. Als ik dan niet blij zou zijn met m`n borsten, zou ik er misschien wel over nadenken ja.. Áls ik het geld had dan..
Oud 30-07-2005, 13:10
Rozen
Rozen is offline
kben dus geen jongen

[b] Mijn moeder heeft C, ik heb tussen de D/DD/E... is bij elk merk verschillend eigenlijk...[/d]

Ik ben er wel tevreden mee, al zou ik ze liever misschien wat kleiner hebben gehad. Maar goed, er zijn dan weer genoeg meiden die liever groter hadden dus ik zeur er niet over.

Nee nooit overwogen, ken wel een meisje die van cup G naar C is gegaan, omdat ze het echt niet trok met rugklachten en alles.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 15:58
duivelaartje
duivelaartje is offline

Ben een meisje.

Mijn moeder had vroeger op mijn leeftijd (15) bijna niets, en ik heb nu 75A (70B past ook wel), mijn moeder heeft tegenwoordig 80A of 75B, dus het verschilt nu zo heel erg veel, ookal zien die van haar er wel groter uit dan de mijne.

Ben best wel tevreden, opzich, ookal mogen ze nog wel wat groeien. Ik ben best wel lang, dus ik heb het idee dat ze niet echt bij mijn lengte passen. Ook staan ze wat tever uit elkaar, er maar wel wat meer vet naar het midden.

Nee, ben het denk ik nooit van plan. Ik heb nergens last van, geen psychische of lichamelijke problemen door m'n borsten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 16:42
Mara
Mara is offline

Mijn moeder heeft iets van 90A ofzo. Ze heeft dus eigenlijk niks, maar ze is aan de dikke kant. Zelf heb ik 75 C/D, ik lijk wat dat betreft dus helemaal niet op haar (ik lijk sowieso niet op haar). Ik kom meer overeen met m'n tantes van m'n vaders kant.

Deels wel, deels niet. Grootte is ok. Vorm is ok. Ik vind alleen m'n tepels totaal níet mooi. Te groot, vooral.

Op dit moment niet. Ik zou 't misschien wel overwegen dat als ik afval (ik ben nu te dik) en ik weinig overhoud om een borstvergroting te laten doen. Ik heb 't wel al serieus overwogen om een tepelverkleining te laten doen.

Ik kan niet zeggen of 't voor jou de beste keuze is om een borstvergroting te doen. Je moet beseffen dat je 't voor jezelf doet. Denk je dat 't je echt helpt? Sta je volledig achter je keuze? Ik moet zeggen dat naar aanleiding van deze topic 't overkomt alsof je 't nog niet zeker weet. Dán moet je 't niet doen, want dan is dát namelijk niet het probleem.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 04:55
Tuxs
Tuxs is offline
Hmm, als een jongen je leuk vind is het hopelijk niet om je borsten...
Verder ja, als de verhouding een beetje goed zit is er niets aan de hand, maar het is natuurlijk wel fijn als je jezelf vertrouwd voelt met je lichaam.

M'n vriendin heeft een cup A, ze is 1,60-1,65 cm lang, het is gewoon goed. Daarnaast heeft ze een geweldige persoonlijkheid, waar het allemaal om gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 10:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-07-2005 @ 23:22 :
[B]
Uhh m'n moeder heeft 90B ik 75B al begint dat momenteel wat krap te worden, denk eigelijk dat het binnenkort wel 75C zal worden. Blijf in iedergeval geen B houden, denk ik..
Net even in een gekke bui laten meten in een lingeriewinkel, inmiddels dus al een kleine C Straks lijk ik ook in dát opzicht op m'n tante Argh.
Oud 01-08-2005, 11:28
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-08-2005 @ 11:33 :
Net even in een gekke bui laten meten in een lingeriewinkel, inmiddels dus al een kleine C Straks lijk ik ook in dát opzicht op m'n tante Argh.
told you do...
Oud 01-08-2005, 12:54
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn moeder heeft nu cup E, maar vroeger op mijn leeftijd een cup A, en ik heb nu cup B, maar mijn moeder is een heel stuk dikker dan ik ben en ik ben natuurlijk nog jong.. Al hoop ik niet dat ik E krijg..

Best wel, ik vind de cup die ik nu heb goed bij mijn leeftijd e.d. passen en weet dat ze nog niet gestopt zijn met groeien

Nooit overwogen, nooit gedaan. Ik ben tevreden zoals ze zijn.
Oud 01-08-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook aan de bh liggen he. Ik heb bij de ene een volle D en bij een ander een ruime D/EE Ik heb zelfs tegen F aangezeten.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 13:30
VADER_METAL
VADER_METAL is offline

iedere jongen heeft een eigen smaak, en als ie van je houd boeit het hem niet en vind je mooi.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? weet ik niet.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ja, vind ze wel mooi en m'n vriendje ook

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nee

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..

je moet niet zo onzeker zijn, mannen vinden grote borsten helemaal niet zo belangrijk.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

ik zou het niet doen. nep vind ik juist nog lelijker en ben zeker van dat juist mannen " echte" mooier vinden, dat is veel natuurlijker.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 14:22 :
Het kan ook aan de bh liggen he. Ik heb bij de ene een volle D en bij een ander een ruime D/EE Ik heb zelfs tegen F aangezeten.
Klopt maar ik heb het gewoon laten meten, wat betreft die bh's is het inderdaad heel wisselend want dan pas ik héél uitzonderlijk soms zelfs nog wel een A, maar ik heb er ook weleens een grote C aan gehad.. dus dat zegt inderdaad niets.. De afmetingen waren iig groter als de laatste keer dat ik ze zelf gemeten heb, 3 maanden terug ofzo. Dus ze zullen dan wel echt gegroeid zijn haha
Oud 01-08-2005, 14:31
poepdrol
poepdrol is offline
Grote borsten > Kleine borsten

Mooie borsten > Lelijke borsten

Mooie tepels > Lelijke tepels

In verhouding > Niet in verhouding

Wat criteria

Maar cup C is perfect vind ik.
Oud 01-08-2005, 14:33
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 01-08-2005 @ 14:30 :
ik zou het niet doen. nep vind ik juist nog lelijker en ben zeker van dat juist mannen " echte" mooier vinden, dat is veel natuurlijker.
Een vriendin van mij heeft een jaar geleden een borstvergroting gehad, ik vind haar borsten nu echt heel mooi! Tegenwoordig heb je zo'n goede implantaten dat het heel natuurlijk uit kan zien, daarnaast ben ik er jaloers op omdat ze erg recht staan en totaal niet hangen
Oud 01-08-2005, 15:12
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Een kleine C is ook wel echt heel erg
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 16:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 01-08-2005 @ 16:12 :
Een kleine C is ook wel echt heel erg
Nee het is niet erg, maar vond ze mooi zoals ze waren en zou het verdomd irritant vinden als ze nog (veel) groter zouden worden, en wel omdat ik nu eenmaal 2 uur per dag paardrij en dat het ondanks het dragen van stevige bh's het nu soms zelfs al behoorlijk pijnlijk is. Ik heb er gewoonweg niet zo heel erg veel trek in en ik vind bijna 6cm omvang in 1,5 maand tijd erbij best veel.. Je mag me best zeikerig vinden, mij lijkt het gewoon irritant.
Oud 01-08-2005, 19:52
vosje16
vosje16 is offline
Ik ben een meisje en heb een A-cup. Vorig jaar (was toen nog net geen A) had ik wel es een opmerking gekregen van een jongen die het leuk vond om te zeggen dat ik geen borsten had...Maarja, dat was dan ook de enige. Mijn vriend vind mn borsten mooi en zegt constant dat hij ze leuk en zacht vindt
Het schijnt dat je borsten er trouwens iets groter uitzien als je strakke topjes enzo aandoet (wat ik meestal doe).

Mijn moeder heeft een grote B. Maar mijn borsten heb ik duidelijk van de kant van mijn vader geerfd. Mijn tante en mijn 2 nichten hebben namelijk een A...

Ah ja, iets groter had wel gemogen maar ik kan er mee leven hoor Die opmerking van die jongen vorig jaar was natuurlijk niet leuk maar mijn vriend maakt het wel goed

Nee, zou ik nooit doen. Ik ben bang voor operaties, spuitjes, enzo
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 21:49
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-08-2005 @ 17:51 :
Nee het is niet erg, maar vond ze mooi zoals ze waren en zou het verdomd irritant vinden als ze nog (veel) groter zouden worden, en wel omdat ik nu eenmaal 2 uur per dag paardrij en dat het ondanks het dragen van stevige bh's het nu soms zelfs al behoorlijk pijnlijk is. Ik heb er gewoonweg niet zo heel erg veel trek in en ik vind bijna 6cm omvang in 1,5 maand tijd erbij best veel.. Je mag me best zeikerig vinden, mij lijkt het gewoon irritant.
er zijn genoeg die groter hebben hoor
Oud 01-08-2005, 22:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 01-08-2005 @ 22:49 :
Zeer zeker, wat het nog niet maakt dat ik dat ook wil hebben hoor
Oud 02-08-2005, 06:56
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 01-08-2005 @ 22:49 :
wat een domme opmerking
Oud 02-08-2005, 10:36
DO EE.B
DO EE.B is offline
Mijn moeder heeft cup C altijd gehad, en nu ze wat ouder is (50) heeft ze cup B.
Ik schommel tussen een grote A en een normale B

Ja hoor! ik vind het fijn dat ik geen c heb,want ik heb ze liever klein,dan heb je er ook niet zo'n ongemak van met sporten ed en gaan ze minder snel hangen en loop je niet de kans dat een man alleen op je borsten geilt. en ik vind ze ook wel mooi!

Toen ik nog een onzeker pubermeisje was, dacht ik er wel eens vluchtig over om ze te laten vergroten,maar nu vind ik dat zooooo lelijk en zonde, je moet blji zijn met wat je hebt en welke man zit er nou graag aan harde,plastic nep borsten?!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je er ook niet zo'n ongemak van met sporten ed en gaan ze minder snel hangen en loop je niet de kans dat een man alleen op je borsten geilt.
Ik heb een C cup, en ik heb er helemaal geen last van bij het sporten. Bovendien kun je goede sportbh's kopen (Zijn meestal wel duur) zodat je er zelfs weinig last bij hebt als je nog (veel) groter hebt. En mannen die alleen op je borsten geilen zijn er niet zo veel, en meestal prik je zelf wel door zo'n oppervlakkig persoon heen. Die reden vind ik dus een beetje dom.

Citaat:
Je moet blji zijn met wat je hebt en welke man zit er nou graag aan harde, plastic nep borsten?
Eigenlijk moet je inderdaad gewoon blij zijn met wat je hebt, maar ik kan me goed in vrouwen verplaatsen die kleine - of zelfs geen - borsten hebben en die willen laten vergroten. Bovendien zie je tegenwoordig niet eens meer of je nep borsten hebt als je ze bij een goede chirurg laat vergroten. Zeker niet als je van bijv. een AA naar een B gaat. En hard voelen ze over het algemeen ook niet aan en zover ik weet worden ze níet van plastic gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 11:26
Verwijderd
Nee ik heb minstens 3 cupmaten groter dan mijn moeder
Ja, ik heb een grote d-cup en dat gezeur over rugpijn gaat bij mij niet in, ookal ben ik klein, het gaat prima en ben er trots op!
Nee absoluut niet. Ik pas wel op dat ze niet gaan hangen maarja dat is een kwestie van bewegen enzo. Trouwens ik kan m'n borsten bewegen met m'n borstspieren
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 11:30
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 02-08-2005 @ 12:26 :
Ja, ik heb een grote d-cup en dat gezeur over rugpijn gaat bij mij niet in, ookal ben ik klein, het gaat prima en ben er trots op!
Je bent ook nog wel erg jong, ik had op mijn zestiende ook nergens last van. Maar als ik nu heel lang staand moet werken dan begin ik het wel te voelen...
Oud 02-08-2005, 15:24
Verwijderd
Mijn moeder heeft 75B en ik heb 75E/80 D, ik heb mijn cupmaat duidelijk van mijn vaders kant geerfd.

Nee, ik vind ze te groot en ook niet echt in verhouding, ze komen zeg maar naast mijn lichaam. Ik had liever een volle Ccup gehad.

Ja, wel eens overwogen om ze te verkleinen. Maar dat zou puur uit 'schoonheidsoverwegingen' zijn, ik heb er verder lichamelijk totaal geen last van. En gezien de littekens die je er aan over houdt.. ga ik het toch maar accepteren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 15:55
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
HvJ schreef op 01-08-2005 @ 17:51 :
Dan snap ik het

Ik heb het zelf ook wel (heb cup E) en sporten is echt vreselijk en dan lijkt paardrijden me al helemaal een hel
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 15:57
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 02-08-2005 @ 12:26 :

[/B]

Dat is echt geen gezeur hoor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 16:56
Fieneke
Fieneke is offline

mijn moeder heeft kleiner borsten dan ik, maar ik ben sowieso qua lichaamsbouw heel anders dan mijn moeder.

ach, ze hangen een klein beetje, maar dat vind ik niet zo erg omdat ze wel vrij groot zijn

nee

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

ach, als je het echt erg vind moet je het zeker doen. maar ik vind vaak n cup A ook best wel mooi
Oud 02-08-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Qwuartz schreef op 02-08-2005 @ 16:57 :
Dat is echt geen gezeur hoor
Oké hoor, ik bedoelde het alleen maar voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:06
dark princess
dark princess is offline
Ik ben een meisje, maar ik heb er ook wel een mening over, ik vind dat het bij het meisje zelf moet passen, bij haar lichaam enzo...

mijn moeder heeft dachtik 80D en ik heb kleine 70D (ik pas nu misschien ook wel een c, want sinds ik ben afgevallen zijn ze wel wat kleiner geworden, hiervoor had ik normale D)...ik heb dus iets kleinere cupmaat en kleinere omvang

ik ben er wel tevreden mee, ze zijn opzich best groot voor zo'n klein meisje als ik, maar niet te opvallend ofzo

Nee, ik vind dat maar niks voor mezelf

Dat moet je zelf weten, maar ik zou er wel goed over nadenken, want echte zijn denk ik mooier. ALs jij je er beter door voelt, moet je het doen Maar idd wel als je lichaam helmaal uitgegroeid is.
Oud 02-08-2005, 20:10
Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :

mijn moeder heeft groot, ik heel anders

ja. nog niet echt meloene, maar ook geen appels

nee, sorry

geen goed idee!! ik heb ook A, het komt echt wel! ik ken een meisje met borsten, niet normaal! haar moeder heeft helemaal niks! en het lijkt me niet gezond... wacht er nog maar 2 jaartjes mee, dan is het niet meer nodig!

xxx Sjanna
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:16
marrel
marrel is offline
\2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Het is kleiner bij mij, maar ik ben nog niet helemaal uitgegroeit

Nee te klein, het is niet veel

Nop

Mijn baas draagt altijd kipfile's (Naja die bh's van een soort sileconen (hoe schrijf je dat). Daardoor lijken ze wat (behoorlijk )groter, je hebt geen bandjes, je kunt ze afwassen. Volgens haar helemal geweldig. Miss een idee?

Naja natuurlijk jou keus maar ik zou je er niet zo druk om maken, je moet ook een beetje genomen worden zoals je bent
Oud 04-08-2005, 20:46
Aapiee
Aapiee is offline
2. Ik heb ongeveer dezelfde grootte als mijn moeder toen ze net zo oud was als ik, natuurlijk niet precies maar ongeveer.
Ik snap niet waarom je dezelfde maten als je moeder zou willen eigenlijk?

3. Ik ben zelf wel tevreden met mijn borsten. Ze zijn niet te groot maar ook niet te klein. Verder hangen ze gelukkig ook niet en hebben ze gewoon een normale vorm zeg maar.
So yeah, i'm happy

4. Mhwah ik zou het alleen overwegen als ik echt EXTREEM kleine of grote borsten had. Aangezien dit niet bij mij het geval is heb ik er dus ook niet echt over nagedacht.

En alsik jou was zo ik gewoon een goede strakke push-up bh kopen of van die aqua bh's. Als dat niet groot genoeg voor je is kan je eventueel wel serieus gaan nadenken over een borstvergroting maar je moet er wel zeker van zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 21:02
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Aapiee schreef op 04-08-2005 @ 21:46 :
2. Ik heb ongeveer dezelfde grootte als mijn moeder toen ze net zo oud was als ik, natuurlijk niet precies maar ongeveer.
Ik snap niet waarom je dezelfde maten als je moeder zou willen eigenlijk?
Ze wil niet dezelfde maat denk ik, maar vaak is kijken naar de maat die je moeder heeft een beetje een indicator voor wat je zelf gaat krijgen. Waarschijnlijk wil ze met dit topic kijken of dat in veel gevallen klopt of niet.
Oud 04-08-2005, 22:21
Verwijderd
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) Ik denk dat dat voor elke jongen anders is en dat hangt natuurlijk ook af van hou jijzelf gebouwd bent. Ik heb even aan een vriend van me gevraagd en hij antwoordde dit: Iets wat goed in de hand ligt...das volle b tot volle c ongeveer.

Mijn moeder heeft 85DD ik heb 80B. Dat is dus nogal een verschil, maargoed ik ben nog niet zo oud. Ik las ergens dat je borsten nog groeien tot je 21e ofzo. Verder heeft mijn moeder nogal hangborsten en ik heb dat niet.

Ik vind het opzich wel oke. Mijn borsten zijn ongeveer evengroot er zit geen gigantisch verschil ik. Op zich zou ik het niet erg vinden als ze nog wat groter zouden worden, meer omdat ik dat beter zou vinden passen bij mijn lichaam, omdat ik lang en redelijk fors ben.

Nee. Nee. Ik denk ook niet dat ik het ga overwegen. Ik vind het niets. Als vrouwen niet gelukkig zijn met hun borsten moeten ze daar wat aan doen, maar ik zou het persoonlijk niet zo gauw doen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 20:43
~willy~licious~
~willy~licious~ is offline
(voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

MIjn moeder heeft ong. cup F of e ik heb 80 dd

(voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
ik ben er wel en niet tevreden over...het is heel irritant bij sporten en bij bh's kopen ozo....maar het past wel bij mijn figuur dus verder heb ik er niet zo veel last van....

(voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Daar denk ik nog lang niet aan vorlopig laat ik het maar zoals het is maar ik weet wel c-ker dat ik ze niet ga vergroten (vind ze nu al te groot)

Ik vind dat je eerst maar moet afwachten misschien passen ze wel heel goed bij jouw lichaam....Als jij er zelf niet gemakkelijk bij voelt vind ik dat je dan wel een borstvergroting moet doen...
Oud 02-11-2005, 21:08
Verwijderd

Moeder: B. Ik: B. Ong. hetzelfde, dus.

Ja. Ze hebben een mooie ronde vorm, kleine tepels en hangen niet. Iedereen zou mijn borsten mooi vinden

Nope. Het heeft geen zin om in je lichaam te veranderen - als jij niet leert dat jouw ínstelling t.o.v. je uiterlijk (in dit geval je borsten) moet veranderen, wordt je er nooit gelukkig mee. Wat komt er na die borsten? Dan beslis je dat je neus te groot is? Of je wangen te bol? Je lippen te smal? Je kont te dik? Je haar te dun? Je zult nooit perfect zijn en ook nooit perfect kunnen worden, dus je kunt maar beter leren (betrekkelijk) tevreden te zijn met jezelf.

Ik bedoel niet dat je al je onderdelen maar geweldig mooi moet vinden (hoewel dat natuurlijk wel het ideaal is ), maar dat je moet inzien dat iedereen zijn plus- en minpunten heeft. Ja, jij hebt misschien kleine borsten (dat betekent trouwens niet dat ze geen mooie vorm kunnen hebben! De gemiddelde cup D hangt behoorlijk), maar jij hebt hele mooie ogen. Of prachtig haar. Of een geweldige mond. Sexy billen. Je weet wel. En die meid met die mooie borsten, daar, heeft wel een blubberkont.

Hardstikke stom, dus.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten