Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ow, je bedoelt welke PSP game ?
||
Citaat:
ik heb 'm zelf niet. ![]()
||
Citaat:
![]() Kijk anders even op http://www.bartsmit.com , daar staat 't hele verhaal erbij en zo. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet me nu ook erg inhouden om em niet te kopen...ik heb et geld...maar ik weiger em voor 249 euri te kopen...(en ik ben net met een nieuwe opleiding begonnen....*denkt terug aan et jaar dat ie zn psx kocht*)
||
Citaat:
![]() Batterijtijd is verassend lang als je het op korte speelsessies houd. Ik weet niet waarom maar dan gaat de batterij toch 1.5 maal langer mee. Als je de games digt op de PSP (qua style en genre etc) dan zou ik 'm zeker halen. Ik heb er bijvoorbeeld 40 uur voor moeten werken maar die 40 uur haal ik er nu al makkelijk uit aan het plezier wat ik aan het apparaatje heb. ![]() En vind ik 'm na een jaar niks meer aan dan verkoop ik alles nog voor een 100,- ![]() Twijfel je dus, doe het niet. Wacht op een prijsverlaging of evt nieuwe spellen en speel er vooral zelf een keer mee. Als je een kinky multimedia apparaat wilt die een paar hele vette games heeft dan zou ik zeggen; schaf 'm aan! ![]() Succes.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] ik LEES boeken en ik LUISTER cd's, bedenk ik me nu opeens...[/edit]
Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 20:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(al zijn ze allemaal in japan gemaakt...) nu ik deze maand een meevallertje heb van 100 euri ga ik toch weer twijfelen....*damn you, sony...for making such a holy object..*
Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 00:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik wou jullie dit 7 min durende gameplay filmpje van Loco Roco niet onthouden: http://files.pspupdates.com/cgi-bin/...,1,0,0,10,1305
Dit lijkt me echt een game voor mn vriendin. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan NOG niet direct via internet met je psp multiplaye. Hiervoor moet je tunnel programma's gebruiken zoals Kai Xlink of XboxConnect (Google maar, ik gebruik het zelf ook). Maar je hebt ook een netwerkcode bij je PSP gekregen waarmee je een nickname voor http://www.yourgamingname.com kan aanmaken dus ik vermoed dat dit Sony's officiele multiplayer site gaat worden. Nu nog wachten totdat Sony die codes gaat versturen want ik heb me al vanaf 30 augustus geregistreerd. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het duurde even, maar de 2.0 firmware is eindelijk gekraakt.
De user "mph" van het japanse www.psphacks.net forum heeft via de al eerder bekende "overflow.tif" exploit een version changer gemaakt. De version changer laat je PSP denken dat er 1.0 firmware op staat. Op deze manier kun je de 1.5 update overnieuw draaien. Deze re-flasht je flash-geheugen, wat voorheen niet mogelijk was via deze exploit. Mocht je de downgrader gaan gebruiken, houd in je achterhoofd dat er niets gegarandeerd wordt, ikzelf heb hem gisteravond als de eerste van mijn IRC channel geprobeerd. Bij 99% krijg je een behoorlijk angstaanjagende error welke zegt dat je je dichtstbijzijnde Sony retailer op moet zoeken voor herstel. Bij het rebooten daarna krijg je een blauw scherm met in alle talen hetzelfde. Bij het drukken op "o" worden je standaardinstellingen ge-reset en daarna werkt het. Maar te-ring, wat was dat even spannend zeg, ik was echt bang dat ik hem ge-bricked had ![]() Nu heb ik gelukkig weer 1.5! ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|