Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 08:38
ExVaal
ExVaal is offline
Mja, wat rijk_v op Fok! was in het PSP topic, is ELiA op GoT. Wat een zielige fanboy zeg.

Mja. Nog meer mensen die vandaag hun PSP ophalen? Ik vind het wel grappig, ik hem mijn PSP al een half jaar en hier moet de hype nog beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2005, 10:25
Big Boi
Big Boi is offline
Net terug van de FRS en WipeOut was er helaas niet meer dus ik heb Everybody's Golf gescoord. Ik haal die game evt later nog wel.
Ik denk dat vooral Lumines mij gaat boeien want ik heb het net 30 minuten gespeeld en ik vind het nu al verslavend.
Wel grappig dat de UMD films en muziek ook voor die actie gelden. Ik ga weer ff verder gamen.
Oud 01-09-2005, 12:53
Benteknol
Benteknol is offline
welke game MOET ik hebben ?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 15:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 01-09-2005 @ 13:53 :
resident evil 4.

ow, je bedoelt welke PSP game ?
Oud 01-09-2005, 15:59
Benteknol
Benteknol is offline
joh duh tuurlijk weet ik dat r4 ownt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:26
JustJim
JustJim is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 01-09-2005 @ 13:53 :
Veel mensen zeggen dat Metal Gear Acid een supergame is, maar
ik heb 'm zelf niet.
Oud 01-09-2005, 16:28
Benteknol
Benteknol is offline
Lijkt me wel een vet idee is hij ook in nederland te krijgen ?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:34
JustJim
JustJim is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 01-09-2005 @ 17:28 :
Lijkt me wel een vet idee is hij ook in nederland te krijgen ?
Metal Gear Acid is een PSP launchtitel hier in Nederland (zo te zien aan de website van Bart Smit) , dus ik neem aan dat je hem gewoon nu kunt kopen.

Kijk anders even op http://www.bartsmit.com , daar staat 't hele verhaal erbij en zo.
Oud 01-09-2005, 17:39
ExVaal
ExVaal is offline
Ik vind die 2d fighter wel wat voor jou, mr praatpaal
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:43
Jolt
Jolt is offline
Damm ik ging ff een hoesje kopen voor mijn Ipod in de Dixons, iedereen kwam daar PSP halen of vragen of ze hem er nog hadden, allemaal een PSP game in de handen, tjonge jonge.
Oud 01-09-2005, 17:54
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Vaal schreef op 01-09-2005 @ 18:39 :
Ik vind die 2d fighter wel wat voor jou, mr praatpaal
zekerzzz
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 18:15
iRoy
iRoy is offline
heb vandaag ook een PSP gehaald. Met de games Metal Gear Ac!d, Lumines en Untold Legends. Heb alle games heel kort gespeeld. Daarna vooral bezig geweest met foto's, muziek en filmpjes erop te zetten. ff tjekken hoe dat ging. Echt een super apparaat mensen!
Oud 01-09-2005, 18:53
Verwijderd
Ik denk dat Wipeout Pure toch de beste aankoop is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:13
Benteknol
Benteknol is offline
ik denk van ook
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:22
Baka-san
Baka-san is offline
of Virtua Tennis (mediamarkt zag ik hem liggen)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dark Stalkers op de PSP is trouwens teh awesome
Oud 01-09-2005, 19:27
Verwijderd
Maar een handheld word (bij mij dan) toch ook veel in rijdende autos enzo gebruikt, dan lijkt mij wipeout toch niet erg fijn om te spelen. Lijkt me wel een erg vet spel, maar gewoon niet handig op een handheld. Dan lijkt mij iets strategisch als MG:A, of Advance wars (oke, niet voor psp maar goed) toch handiger.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 20:32
Jolt
Jolt is offline
MGA lijkt mij weer niks, ik heb geen zin om te wachten op de vijand, of het moet met een tijd balkje, of zo als FFX of gewoon Real Time.

Maja, Untold Legens word het voormij.
Oud 02-09-2005, 06:13
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Bossen schreef op 01-09-2005 @ 20:27 :
Maar een handheld word (bij mij dan) toch ook veel in rijdende autos enzo gebruikt, dan lijkt mij wipeout toch niet erg fijn om te spelen. Lijkt me wel een erg vet spel, maar gewoon niet handig op een handheld. Dan lijkt mij iets strategisch als MG:A, of Advance wars (oke, niet voor psp maar goed) toch handiger.
Hehe, ik vind het juist supervet om WipeOut te spelen in de trein, en dan vooral botsen zodra je trein van spoor wisselt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 09:10
Verwijderd
hehe, ik krijg er binnenkort eentje voor 100 euro ^^
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 10:09
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-09-2005 @ 21:32 :
MGA lijkt mij weer niks, ik heb geen zin om te wachten op de vijand, of het moet met een tijd balkje, of zo als FFX of gewoon Real Time.

Maja, Untold Legens word het voormij.
Untold legends is echt een super aankoop. Gisteren hele tijd gespeeld Vanmiddag op school ff kijken of ik daar ook zonder gedoe het netwerk op kan. Gisteren namelijk lekker op internet gezeten met mijn PSP hier thuis op het netwerk
Oud 02-09-2005, 18:59
Samaris
Samaris is offline
*heeft ook een psp, met Untold Legends*

Idd een goed spel.
Oud 05-09-2005, 10:11
Big Boi
Big Boi is offline
Iemand zin in een spelletje Tony Hawk of Everybody's Golf via Xboxconnect?
Oud 06-09-2005, 18:22
Big Boi
Big Boi is offline
Subtiel schopje omhoog.

Iemand van plan om tunneling programma's te gebruiken om online te spelen?

En wie heeft er inmiddels al dode/luie pixels?
(ik gelukkig helemaal geen en ik hoop dat dit zo blijft)
Oud 06-09-2005, 18:44
Jolt
Jolt is offline
pff wat een zeik, moet opschieten, dadelijk is die actie van de FRS er niet meer.

Maja zit nu ff in geld nood
Oud 06-09-2005, 21:09
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 06-09-2005 @ 19:22 :
Subtiel schopje omhoog.

Iemand van plan om tunneling programma's te gebruiken om online te spelen?

En wie heeft er inmiddels al dode/luie pixels?
(ik gelukkig helemaal geen en ik hoop dat dit zo blijft)
Ik had er ook geen, later toch 2 luie pixels ontdekt. Ik heb d'r geen last van.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 17:46
Benteknol
Benteknol is offline
OMFG hoe walgelijk vet ik gaat ffies kijken in de winkel naar de psp zie ik een rek vol met films hangen voor 20 euro per stuk wel heel vet opeens

Ok ik koop de psp (tja ik heb de ds) maar nintendo moet leuke spellen uitbrengen dat touchen is heel vet maar doet geforceerd aan bij sommige gamez.

Het enigste wat me tegen houd is laadtijden (WTF het is handheldgaming)

Enne batterij leven.

Kan ik dit negeren en er een kopen of gaat het je irriteren ?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 18:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik erriteer me aan het analoge pookje bij wipeout, krijg je kramp in je handen van. Maar het mag de pret niet drukken, leuk spel.

Overigens kwam ik er pas na 3 dagen achter dat hij een standby EN een uit modus heeft. Waarneer is het de bedoeling dat je hem uitzet en waarneer standby?

+: Welke schermbeschermer hebben jullie?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:36
CrazY G
CrazY G is offline
vandaag voor het eerst de psp gezien/gevoeld bij de mediamarkt, en wat een geil apparaat is dat zeg. Ik weet dat ik em niet veel kan gebruiken, maar toch wil ik hem nu zo graag?
Oud 09-09-2005, 20:43
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 09-09-2005 @ 21:36 :
vandaag voor het eerst de psp gezien/gevoeld bij de mediamarkt, en wat een geil apparaat is dat zeg. Ik weet dat ik em niet veel kan gebruiken, maar toch wil ik hem nu zo graag?
das de hypno-power van sony...je wil em hebben omdat ie dr zo geil uitziet
Ik moet me nu ook erg inhouden om em niet te kopen...ik heb et geld...maar ik weiger em voor 249 euri te kopen...(en ik ben net met een nieuwe opleiding begonnen....*denkt terug aan et jaar dat ie zn psx kocht*)
Oud 09-09-2005, 22:47
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 09-09-2005 @ 18:46 :
OMFG hoe walgelijk vet ik gaat ffies kijken in de winkel naar de psp zie ik een rek vol met films hangen voor 20 euro per stuk wel heel vet opeens

Ok ik koop de psp (tja ik heb de ds) maar nintendo moet leuke spellen uitbrengen dat touchen is heel vet maar doet geforceerd aan bij sommige gamez.

Het enigste wat me tegen houd is laadtijden (WTF het is handheldgaming)

Enne batterij leven.

Kan ik dit negeren en er een kopen of gaat het je irriteren ?
Jep, batterijleven en laadtijden waren de grootste minpuntjes die mij op het begin ook tegenhielden. Nu ik 'm zelf heb erger ik me nergens aan. Zodra ik weer op een lekkere beat m'n scherm aan het vullen ben met puzzelblokjes of wanneer ik laid-back relaxt een balletje aan het putten ben zit ik alleen maar te genieten.
Batterijtijd is verassend lang als je het op korte speelsessies houd. Ik weet niet waarom maar dan gaat de batterij toch 1.5 maal langer mee. Als je de games digt op de PSP (qua style en genre etc) dan zou ik 'm zeker halen. Ik heb er bijvoorbeeld 40 uur voor moeten werken maar die 40 uur haal ik er nu al makkelijk uit aan het plezier wat ik aan het apparaatje heb.
En vind ik 'm na een jaar niks meer aan dan verkoop ik alles nog voor een 100,-
Twijfel je dus, doe het niet. Wacht op een prijsverlaging of evt nieuwe spellen en speel er vooral zelf een keer mee. Als je een kinky multimedia apparaat wilt die een paar hele vette games heeft dan zou ik zeggen; schaf 'm aan!

Succes.
Oud 09-09-2005, 22:49
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 09-09-2005 @ 19:20 :
Ik erriteer me aan het analoge pookje bij wipeout, krijg je kramp in je handen van. Maar het mag de pret niet drukken, leuk spel.

Overigens kwam ik er pas na 3 dagen achter dat hij een standby EN een uit modus heeft. Waarneer is het de bedoeling dat je hem uitzet en waarneer standby?

+: Welke schermbeschermer hebben jullie?
Hori screen protector. Werkt goed tegen vettigheid (ik eet nog wel eens chips als ik een filmpje kijk op mn PSP ) en tegen de zon. Ik lag gister nog te chillen in de tuin met draadloos internet op mn psp en had nergens last van.
Oud 11-09-2005, 12:15
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik heb ook gehoort van screen beschermers die zo hard plakken dat je het scherm beschadigt als je hem er af trekt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 11:48
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hoelang duurt t nou om zo'n ding op te laden ? (*zit er sterk aan te denken gebruik te maken van een aanbieding waarbij ik een psp kan scoren voor e. 150,-*)
Oud 12-09-2005, 11:54
Jolt
Jolt is offline
Niet lang, binnen een uur zat hij al op 80% geloof ik.
Oud 12-09-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-09-2005 @ 12:48 :
hoelang duurt t nou om zo'n ding op te laden ? (*zit er sterk aan te denken gebruik te maken van een aanbieding waarbij ik een psp kan scoren voor e. 150,-*)
Welke aanbieding, ik wou hem laten overkomen uit Japan voor die prijs maar als dat hier in Nederland ook kan is dat natuurlijk ook mooi.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 19:11
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hij ziet er zeker geil uit, maar die games vallen me tot nu toe 100% tegen eigenlijk. Zelfde geldt voor de DS (misschien in iets mindere mate voor de games, maar die ziet er ook minder geil uit)
Oud 12-09-2005, 19:39
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 12-09-2005 @ 18:11 :
Welke aanbieding, ik wou hem laten overkomen uit Japan voor die prijs maar als dat hier in Nederland ook kan is dat natuurlijk ook mooi.
hoort bij een abbo van de boekenclub (de nbc, www.nbc-club.nl). mn zus is lid, en die kan mij evt lid maken, en dit is natuurlijk een (erg leuk) lokkertje. helemaal omdat ik toch vrij veel boeken en cd's lees, dus ik was zoiets al van plan.

[edit] ik LEES boeken en ik LUISTER cd's, bedenk ik me nu opeens...[/edit]

Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 20:28.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-09-2005 @ 20:39 :
hoort bij een abbo van de boekenclub (de nbc, www.nbc-club.nl). mn zus is lid, en die kan mij evt lid maken, en dit is natuurlijk een (erg leuk) lokkertje. helemaal omdat ik toch vrij veel boeken en cd's lees, dus ik was zoiets al van plan.
Oh ok, dan laat ik 'm toch maar uit japan komen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 00:17
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Bossen schreef op 12-09-2005 @ 20:41 :
Oh ok, dan laat ik 'm toch maar uit japan komen.
en dat lijkt mij nou weer link mbt dode en luie pixels...al dat gehobbel op zo'n vliegveld...
(al zijn ze allemaal in japan gemaakt...)
nu ik deze maand een meevallertje heb van 100 euri ga ik toch weer twijfelen....*damn you, sony...for making such a holy object..*

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 00:20.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 13-09-2005 @ 01:17 :
en dat lijkt mij nou weer link mbt dode en luie pixels...al dat gehobbel op zo'n vliegveld...
(al zijn ze allemaal in japan gemaakt...)
nu ik deze maand een meevallertje heb van 100 euri ga ik toch weer twijfelen....*damn you, sony...for making such a holy object..*
Ons pap gaat op zakenreis naar Japan in November, dus die kan hem zelf controleren .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 23:22
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Bossen schreef op 13-09-2005 @ 14:36 :
Ons pap gaat op zakenreis naar Japan in November, dus die kan hem zelf controleren .
mag ik zn koffers dragen
Oud 20-09-2005, 21:23
Big Boi
Big Boi is offline
Ik wou jullie dit 7 min durende gameplay filmpje van Loco Roco niet onthouden: http://files.pspupdates.com/cgi-bin/...,1,0,0,10,1305

Dit lijkt me echt een game voor mn vriendin.
Oud 20-09-2005, 22:19
CrazY G
CrazY G is offline
^^lijkt me best pittig spelletje!
Oud 20-09-2005, 23:10
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 20-09-2005 @ 22:23 :
Ik wou jullie dit 7 min durende gameplay filmpje van Loco Roco niet onthouden: http://files.pspupdates.com/cgi-bin/...,1,0,0,10,1305

Dit lijkt me echt een game voor mn vriendin.
Serieus, deze moet ik hebben!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 10:28
CrazY G
CrazY G is offline
wat is de leukste multiplayer game voor de psp volgens jullie, behalve lumines.

En nog een vraag, kan je nou wel of niet via internet tegen elkaar multiplayen op de psp??
Oud 21-09-2005, 10:58
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 21-09-2005 @ 11:28 :

En nog een vraag, kan je nou wel of niet via internet tegen elkaar multiplayen op de psp??
De leukste multiplayer game vind ik nog wel WipeOut. Dit heb ik gespeeld op mn werk tegen collega's. Erg leuk.

Je kan NOG niet direct via internet met je psp multiplaye. Hiervoor moet je tunnel programma's gebruiken zoals Kai Xlink of XboxConnect (Google maar, ik gebruik het zelf ook). Maar je hebt ook een netwerkcode bij je PSP gekregen waarmee je een nickname voor http://www.yourgamingname.com kan aanmaken dus ik vermoed dat dit Sony's officiele multiplayer site gaat worden. Nu nog wachten totdat Sony die codes gaat versturen want ik heb me al vanaf 30 augustus geregistreerd.
Oud 22-09-2005, 08:06
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 21-09-2005 @ 11:28 :

Burnout Legends.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 06:21
ExVaal
ExVaal is offline
Het duurde even, maar de 2.0 firmware is eindelijk gekraakt.

De user "mph" van het japanse www.psphacks.net forum heeft via de al eerder bekende "overflow.tif" exploit een version changer gemaakt. De version changer laat je PSP denken dat er 1.0 firmware op staat.

Op deze manier kun je de 1.5 update overnieuw draaien. Deze re-flasht je flash-geheugen, wat voorheen niet mogelijk was via deze exploit.

Mocht je de downgrader gaan gebruiken, houd in je achterhoofd dat er niets gegarandeerd wordt, ikzelf heb hem gisteravond als de eerste van mijn IRC channel geprobeerd.

Bij 99% krijg je een behoorlijk angstaanjagende error welke zegt dat je je dichtstbijzijnde Sony retailer op moet zoeken voor herstel. Bij het rebooten daarna krijg je een blauw scherm met in alle talen hetzelfde. Bij het drukken op "o" worden je standaardinstellingen ge-reset en daarna werkt het.

Maar te-ring, wat was dat even spannend zeg, ik was echt bang dat ik hem ge-bricked had

Nu heb ik gelukkig weer 1.5! Snel de Padswapper d'r weer op, en nu kan ik ook eindelijk FastLoader etc gebruiken, ik had nl. al heel snel naar 2.0 geupgrade, toen alle isoloaders etc nog niet bestonden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 08:55
Big Boi
Big Boi is offline
Ik ga het straks even proberen.
Reageren

Regels voor berichten