Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij hoeft je daar geen zorgen over te maken of het wel of niet goed gaat tussen hem en zn vriendin. het enige wat jij hoeft te weten, is het feit dat hij al een vriendin hééft en aangezien je het dus al weet zoals je hier aangeeft, weet je dus genoeg => hij heeft al iemand, laat hem met rust. feit dat hij de fout ingaat door te flirten met iemand anders terwijl hij al een vriendin is, is zijn eigen verantwoording. daar hoef jij niet medeplichtig aan te worden. en dan nog iets: als je weet dat hij nual met een ander zit te flirten terwijl hij al een vriendin heeft, wat geeft jou dan de garantie dat hij dat niet nog een keer zal doen met wéér iemand anders als hij strax met jou heeft??! maar je weet wel wat je moet doen, je hebt er alleen geen zin in. je zit hier op het forum naar excuusjes te zoeken waarom je gewoon wél kan doorgaan waar je mee bezig bent. dat het fout is omdat hij al een vriendin heeft, weet je dondersgoed
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vechten [steeds opnieuw] Verwijderd | 2 | 10-11-2012 14:25 | |
Psychologie |
Pesten ? dianaotten | 159 | 06-12-2009 12:20 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Liefde & Relatie |
Zijn vriendin laat hem "vreemdgaan" met mij AngelaSchmits | 10 | 02-06-2003 13:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 |