Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2005, 16:38
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Het is dus zo..

Hij is al een tijdje een collega van me, we gaan best leuk met elkaar om op het werk. Vorige week vroeg ik zijn msn, leek mij leuk om gewoon eens gezellig te chatten met hem. Ik merkte al wel dat ie ontzettend vaak en op een andere manier naar me keek dan andere collega's dat doen. Hij schreef dus zijn msn op, maar ik kreeg zijn 06 nummer erbij..? *kadootje*

Dinsdag moest ik oppassen, had hem een smsje gestuurd met gewoon een beetje blabla erin (dat ik aan het oppassen was en dat ik het saai vond omdat er niets op tv was ofzoiets) omdat ik me verveelde. Hij stuurde een smsje terug over hoelaat ik klaar was enzo, ook niet zoveel boeiends. Toen ik klaar was kreeg ik opeens een smsje dat ie bij de super stond te wachten. (om 11uur 's avonds nog. En hij komt uit een ander dorp)

Ik erheen natuurlijk, vond het wel leuk dat ie kwam. Was wel gezellig, maar het was al laat en moest weer naar school de dag erna dus heeft ie me even thuis gebracht en toen hebben we nog even gekletst maar verder niet. Hij zei toen ik naar binnen liep dat ie me dan en dan wel zou zien, want dan moest ik werken en hij ook. Maar aangezien we met ongeveer 15 mensen tegelijk werken op het zelfde tijdstip vond ik dat vreemd. Hij wist precies wanneer ik die week moest werken en van hoelaat tot hoelaat.

Ik krijg dus het gevoel dat ie me best wel ziet staan zeg maar. Het enige jammere is dat ie een vriendin heeft. Ikzelf vind hem ook onwijs leuk, maar zit toch met dat meisje in mijn maag. Hij heeft echt een hartstikke leuke vriendin (ik ken d'r niet maar van verhalen klinkt het wel als een leuke meid) Toch zou ik wel iets met die jongen willen omdat ik wel verliefd op hem ben.

Ik geloof dat het wel duidelijk is dat ik niet weet wat ik hiermee aan moet. Ik wil geen afstand van hem nemen omdat we toch goede collega's zijn. Maar ik wil ook zijn vriendin niet kwetsen. En ik wil ook weten wat hij voor me voelt en waarom hij al die dingen van me weet en plotseling opduikt enzo. Zo ervaren ben ik namelijk niet in dit soort dingen.

Liefs,
Lau
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 16:41
juno
juno is offline
Als je hun relatie niet onder druk wil zetten, trek jij je terug en ga je alleen nog maar collegiaal met hem om, zoals je dat met alle 15 anderen doet. Want jullie zijn nu aan het flirten, en dat weet je donders goed.

Leg hem wel uit dat jij vindt dat dit niet goed is voor zijn relatie, en dat je hier niet verder mee wilt gaan, want hij moet wel weten waar hij aantoe is. En dan verder niet meer msn-en, sms-en of bellen. Laat hem met rust, hij is bezet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:45
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Ik wil zijn relatie niet onder druk zetten nee, maar ik weet verder ook niet of dat wel goed gaat enzo hoor. Maar maakt niet uit, waarom zou ík afstand nemen? Ik geloof dat in mijn verhaal wel duidelijk is dat hij begon. En aangezien ik verliefd op die jongen ben, ben ik bang dat ik niet zomaar afstand kan en wil nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 17:01
Thee Muts
Thee Muts is offline
Als je geen afstand kan of wil nemen, confronteer hem dan igg met het feit dat hij al een vriendin heeft. Dat weet hij natuurlijk zelf ook maar al te goed, maar wijs hem nog maar eens op de verantwoordelijkheid die hij tegenover haar heeft. En vraag hem vervolgens wat hij van je wil, hij heeft immers een vriendin. Wil hij met haar doorgaan, prima. Maar dan moet hij niet met jou flirten. Wil hij niet doorgaan met zijn relatie met dat meisje, dat is het natuurlijk helemaal leuk voor jou, maar verwacht (eis) dan wel van hem dat hij eerst die relatie afsluit voordat hij verder gaat met jou. Kortom, zorg voor duidelijkheid en hou het vervolgens eerlijk. Hoe graag je hem ook wil, laat hem wel zijn verantwoordelijkheid voor zijn huidige relatie nemen.
Oud 11-09-2005, 17:07
Blaatkop
Blaatkop is offline
Komop zeg! Hij is bezet wordt er gezegd! Misschien vindt die jongen jou wel veel leuker dan hij dat meisje vindt, dat is dan alleen maar mooi toch? Vooral als je echt verliefd op hem bent zou ik er persoonlijk toch wel voor gaan, of er in ieder geval over praten. Maar pas inderdaad op, wees niet de bitch die probeert de relatie kapot te maken
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:18
mara18
mara18 is offline
Och, misschien bedoelt hij het wel alleen vriendschappelijk. Anders had hij toch wel al iets over de situatie met zijn vriendin gelost. Hij vindt je duidelijk wel leuk, maar of het leuk genoeg is om zijn vriendin op te geven en dus iets meer dan vriendschap te beginnen, dat is nog maar de vraag
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 18:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
vraag het hem anders

en ik vind het ook wel zo aardig om te niet te actief achter hem aan te gaan nu.
Als ie je leuk genoeg vindt zal ie het wel uitmaken met zijn huidige vriendin.
Oud 11-09-2005, 18:59
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik zit als je het een beetje ruim bekijkt in dezelfde situatie en ik vind dat je moet stoppen met hem te flirten, tenzij hij iets aan zijn vriendin vertelt
Oud 11-09-2005, 19:39
Roos
Roos is offline
Stoken in een goede relatie vind ik fout. Verder moet je goed nadenken of je hem wel echt leuk vindt, of alleen de aandacht (omdat hij JOU leuk vindt). Anders zou het zonde zijn om er mee door te gaan, vooral omdat hij al een vriendin heeft.
Oud 11-09-2005, 21:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou hem gewoon vragen waarom hij speciaal voor jou naar je dorp kwam? Hij heeft immers al een vriendin? Vraag hem gewoon hoe het zit.
Oud 12-09-2005, 17:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
één ding: ga niet stoken in zijn relatie. Zorg niet dat je een "partij" wordt.

Heeft hij het op dit moment moeilijk met zijn relatie of zo, loopt het niet goed? Als dat al niet het geval is, waarom zou je dan kansmaken he (lijkt mij dan). Je moet er denk ik gewoon op den duur achter komen wat-ie van je vindt. Zijn er ook gevoelens bij hem (ondanks dat hij een relatie heeft) of ziet hij je gewoon als een goede vriendin waarmee hij lekker kan kletsen en verder niets.

Als je het goed met hem kunt vinden, waarom dan afstand nemen he? Als hij een goede relatie heeft en jij komt er al snel achter dat niemand daar "tussen kan komen", dan maak je sowieso geen kans. Ook al krijg/heb je misschien wel wat gevoelens voor hem, als alles in zijn relatie "goed" zit, heb je gewoon pech.
Oud 13-09-2005, 14:45
WolterB
WolterB is offline
Iig niets met hem beginnen, van bezette mensen blijf je af, altijd
Mss tijdens werk meer afstand nemen van hem en hoewel je dan tegen je gevoelens moet in gaan, het kan hele vele gezeik voorkomen

En hem idd vragen waarom hij dat deed. Als t verder niets te betekenen had, hoef je je verder niets af te vragen.
Oud 13-09-2005, 15:23
Anaïs
Anaïs is offline
Ik denk niet dat de topicstarter iets fout doet hoor... Hij gaf jou zijn gsmnummer zonder dat je erom vroeg. En als je gewone smsjes stuurt en hij staat meteen al ergens op je te wachten, dan is hij het zelf die zijn relatie onder druk zet...

Zoals hierboven werd gezegd, voor het meer dan flirten wordt, moet je hem er misschien best eens op wijzen dat hij al een vriendin heeft...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:12
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb hem gezegd dat ik hem niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik heb ook gezegd dat hij zelf maar moet kijken wat hij daarmee doet. Gisteravond is hij me trouwens op komen halen uit mijn werk, en heeft hij 's avonds laat mijn brommer nog gemaakt..?
En vandaag wou hij me wel even naar mijn werk brengen, omdat mijn brommer het nog steeds niet goed doet. Dit heeft ie allemaal zelf voorgesteld, dus ik vind dat ik dan niets fouts doe eigenlijk. Ik 'flirt' niet echt intensief met hem, ik stuur gewoon normale smsjes. Dus eigenlijk is er geen probleem toch? Behalve mijn gevoelens en (misschien) de zijne.

Liefs,
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:21
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 13-09-2005 @ 17:12 :
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb hem gezegd dat ik hem niet meer uit mijn hoofd krijg. Ik heb ook gezegd dat hij zelf maar moet kijken wat hij daarmee doet. Gisteravond is hij me trouwens op komen halen uit mijn werk, en heeft hij 's avonds laat mijn brommer nog gemaakt..?
En vandaag wou hij me wel even naar mijn werk brengen, omdat mijn brommer het nog steeds niet goed doet. Dit heeft ie allemaal zelf voorgesteld, dus ik vind dat ik dan niets fouts doe eigenlijk. Ik 'flirt' niet echt intensief met hem, ik stuur gewoon normale smsjes. Dus eigenlijk is er geen probleem toch? Behalve mijn gevoelens en (misschien) de zijne.

Liefs,
En heb je hem al gevraagd wat zijn gevoelens nu zijn tov jou?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:27
elledc
elledc is offline
Jij doet infeite niets verkeerd maar ik zou me toch wat op afstand houden als ik jou was. Hij is toch wel wat verkeerd bezig denk ik zo.
Als ik te weten zou komen dat mijn vriend hetzelfde zou doen dan zou er toch wel iets fout zitten.
Maar let op want misschien is hij helemaal niet verliefd op jou maar vind hij je enkel aantrekkelijk voor iets anders..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 15:39
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Dat zou inderdaad kunnen. Maar helaas is hij dan toch echt bij het verkeerde meisje, want ik ben altijd wel iemand die daar even mee wacht . Ik heb hem niet gevraagd wat zijn gevoelens voor me zijn, dat moet ik nog een keertje doen. Ik zoek eigenlijk het juiste moment, en de juiste manier. Maar wanneer en hoe? haha moet ik nog even over denken.

Liefs,
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:12
juno
juno is offline
Jij hebt tegen hem gezegd dat je hem niet meer uit je hoofd krijgt.

Dat is wel fout hoor. (Dat je het effe weet he.)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:33
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Ik vind dat niet fout, ik ben gewoon eerlijk tegen hem. Hij moet verder maar zelf weten wat ie daarmee doet. Hij had ook afstand kunnen nemen..? Ik wil gewoon niet dat onze collegiale en vriendschappelijke relatie verkloot word door deze situatie en daarom heb ik dat gezegd, en dat heb ik er ook bij gezegd.

Liefs,
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:40
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 11-09-2005 @ 17:45 :
Ik wil zijn relatie niet onder druk zetten nee, maar ik weet verder ook niet of dat wel goed gaat enzo hoor.
dat is niet jouw afdeling, dat is de zijne!
jij hoeft je daar geen zorgen over te maken of het wel of niet goed gaat tussen hem en zn vriendin.
het enige wat jij hoeft te weten, is het feit dat hij al een vriendin hééft en aangezien je het dus al weet zoals je hier aangeeft, weet je dus genoeg => hij heeft al iemand, laat hem met rust.

feit dat hij de fout ingaat door te flirten met iemand anders terwijl hij al een vriendin is, is zijn eigen verantwoording.
daar hoef jij niet medeplichtig aan te worden.

en dan nog iets:
als je weet dat hij nual met een ander zit te flirten terwijl hij al een vriendin heeft, wat geeft jou dan de garantie dat hij dat niet nog een keer zal doen met wéér iemand anders als hij strax met jou heeft??!

maar je weet wel wat je moet doen, je hebt er alleen geen zin in.
je zit hier op het forum naar excuusjes te zoeken waarom je gewoon wél kan doorgaan waar je mee bezig bent.
dat het fout is omdat hij al een vriendin heeft, weet je dondersgoed
Oud 15-09-2005, 12:10
juno
juno is offline
Lau, in jouw situatie zijn de mogelijkheden als volgt:

Jullie gaan hier mee door, het is leuk en spannend en jullie krijgen een soort van affaire, gaan met elkaar naar bed.

dan kun je de volgende kanten op:

of hij maakt het uit met zijn vriendin omdat hij verder wil met jou. (daar hoop jij nu op, geef het maar toe).

of hij piekert er niet over om het uit te maken en heeft jou alleen maar voor de afwisseling en gebruikt je en gaat vrolijk verder met haar en jij mag opdonderen.

of zij komt erachter, trapt stennis, maakt het uit en hij hoeft jou nooit meer te zien omdat jij zijn relatie hebt verknald.

Foute boel, hoe dan ook. bespaar jezelf en twee andere mensen verschrikkelijk veel verdriet en kap dit af. Als er al sexuele spanning is kun je niet meer terug naar alleen maar vriendschap. Het point of no return is al gepasseerd. je kunt terug naar afstandelijk maar beleefd. Meer niet. Geef het op, deze jongen is niet voor jou, hij is al van een ander meisje.

Misschien dat het nu even niet zo lekker loopt daar, maar dat geeft jou nog niet het recht om het nog erger te maken zodat ze echt geen kans meer hebben. samen, dus zonder inmenging van buitenaf, hebben ze nog de kans om het bij te leggen en het te redden. Een dip in de relatie komt zo vaak voor en meestal komt het weer goed. Wie ben jij om hun relatie nog verder onder druk te zetten? En wil jij zelf wel verder met een slapjanus die wegrent naar de armen van een andere meid als het even niet zo makkelijk gaat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten