Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Zal me echt een zorg zijn of iemand met londsdale rondloopt,behalve als die rascistische opmerkingen maakt.
Ach als er een merk is wie er rascistisch is t wel meneer Hilfiger,kon t niet hebben dat zwarten er als eerste mee liepen in de Bronx en Brooklyn. Het zal me meer boeien of iemand met een hakenkruis rondloopt od een SS teken. Het grappige is dat het hakenkruis vandaan komt uit Latijns Amerika in de tijd van de Inca's,Azteken,Maya's. Ja en iedereen loopt in Hilfiger rond maar niemand zegt je loopt met iemands ze naam rond die rascistisch is.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mensen die zeggen ik ga een lonsdale trui kopen omdat het een nazi merk is, zijn gewoon dom en zo zorg je ervoor dat iedereen met lonsdale als racist wordt aangezien wat dus niet zo is.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
stomme vooroordelen van mensen, ik haat dat! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Lonsdale is gewoon een merk van kleding. Het maakt niks uit wie het dragen. Waar het wel omgaat is de gedachte die mensen erachter hebben. Voor de een is het mooie kleding, anderen vinden het lelijk en weer anderen dragen het omdat ze dan stoer zijn/of nazisypathysanten zijn. Op de laatste groep zou alleen gezeken moeten worden en de andere groepen moeten in hun waarde worden gelaten.
Doe wat je wilt, draag wat je wilt zolang je dat maar met respect naar de samenleving doet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mensen, laat mij even een aanvulling geven,
wat betreft de historie over lonsdale als boksmerk weet ik niet. maar wat ik wel weet is dat de eigenaar en tevens oprichter van Lonsdale een neger is. Juist en dat maakt het dus zo leuk. want al onze gabbertjes des lands die denken dat ze lekker tough zijn met hun kleding staan in mijn ogen mooi voor lul... bedankt voor de aandacht |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
lol ,wij gabbers denken dat helemaal niet en zijn / worden niet uitgestorven ,ten eerst wij wiste al eerder dan jullie ooit dat het van een zwarte was ,turken en marokkanen maakten het racistisch omdat het veel gabbers draagden waardoor veel nieuwe gabbers en andere mensen dachten dat het merk racistisch was ,en nu jullie denken dat wij dat merk kopen omdat het tegen zwarte is .,FUCK YOU FAGGOTS leer eerst de waarheid en zeik dan pas ,ik kan net zo goed over turken voorordelen dat ze allemaal criminelen zijn en stelen en zwart werken net als jullie denke dat lonsdale gedragen wordt door de gabbers omdat we denken dat het racistisch is ,wahahha echt lache jullie
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 13:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij zijn jullie echt allemaal hersenloos geworden door al dat sinloos gebonk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Luister naar echte muziek knul!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |