Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 08:57
Lady Ann White
Lady Ann White is offline
Miro als je er niks vanaf weet zeg dan ook niks! Tuurlijk, alle kledingmerken kan je accocieren met iets (zoals al gezegt was door iemand hier op het forum). Dus ga jij nou maar lekker voetballen in je nikeshirt en tennissen in je lacosteshirtje dan zijn we uitgepraat
Oud 22-07-2002, 17:21
®£ªL ƒºñk¥ LåÐ¥
®£ªL ƒºñk¥ LåÐ¥ is offline
Citaat:
Shock schreef:
Wat heeft iedereen hier een bekrompen mening zeg. Zodra je Lonsdale draagt wordt er op je gekotst en gehaat, maak ik op uit dit forum. Jammer dat mensen op de kleren afgaan en niet op de persoon erachter.
Ik heb zelf een blouse van lonsdale en ik ben dus absoluut geen racist. Ik vind het vaak mooie kleren en als je dat niet vind prima, maar veroordeel niet iemand omdat hij net lonsdale draagt en niet bijvoorbeeld een southpole.
Dat nazi's zich ermee verbonden voelden is jammer, maar er zijn zat mensen die dat niet weten en die kleren gewoon mooi vinden.
Precies!
Oud 22-07-2002, 20:13
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
ENGOL schreef:
och ik kots ban jou als jij zo dom bent om overal gelijk een vehaal achter te zoeken. T IS EEN KLEDINGMERK
Een hakenkruis is ook maar een teken van.. (waar van ook al weer van oorsprong?) en van NAZI's. Daarom vind ik 't hakenkruis ook stom. Ik zoek er ook een verhaal achter. Dat is niet dom, dat is begrijpelijk..
Oud 22-07-2002, 20:58
ESCO
ESCO is offline
Zal me echt een zorg zijn of iemand met londsdale rondloopt,behalve als die rascistische opmerkingen maakt.
Ach als er een merk is wie er rascistisch is t wel meneer Hilfiger,kon t niet hebben dat zwarten er als eerste mee liepen in de Bronx en Brooklyn.
Het zal me meer boeien of iemand met een hakenkruis rondloopt od een SS teken.
Het grappige is dat het hakenkruis vandaan komt uit Latijns Amerika in de tijd van de Inca's,Azteken,Maya's.

Ja en iedereen loopt in Hilfiger rond maar niemand zegt je loopt met iemands ze naam rond die rascistisch is.
Oud 22-07-2002, 23:25
iNa0H
iNa0H is offline
Citaat:
ENGOL schreef:

ONWETENDHEID
wat luyl jij nou dom dan. ik zeg mijn mening en dat heeft niest met onwetendheid te maken dus stfu
Oud 23-07-2002, 16:23
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
londsdale ettertjes noem ik de mensen die denken sterker te zijn als mij
Oud 23-07-2002, 16:35
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
..als mij...?
Oud 24-07-2002, 00:07
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Als is algemeen gebruik

maar officieel is het als
Oud 24-07-2002, 13:20
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
slisje schreef:
Het is een school in engeland,
waar voornamelijk blanke mensen op zitten
(prive school)
en was gewoon sportkleding
Volgens mij is dit het goede antwoord, lonsdale is idd een priveschool in Engeland waar geen "zwarte" mensen worden toegelaten. En net zoals andere uni's enz maken ze ook kleren, als een soort reclame
Oud 24-07-2002, 16:53
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Als is algemeen gebruik

maar officieel is het als

edit: dan
Oud 24-07-2002, 19:04
LittleLucille
LittleLucille is offline
laat iedereen zelf weten in wat voor soort kleren ze lopen..
Oud 25-07-2002, 16:15
osmano
osmano is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
of gewoon domme mensen...IMHO natuurlijk...

waar slaat dat allemaal op ,lonsdale is een gewoon sport (boks) merk die zwarte en blanke dragen ,het si alleen zo dat er vroeger veel racisten waren die dit merk droegen maar ja ,als jullie het niet mooi vinden dragen jullie maar iets anders,zeg toch ook niet dat die olifanten skaterbroek waar een olifant in past racistisch zijn ???
Oud 25-07-2002, 18:45
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
pinhead schreef:
ok
lonsdale (die naam dus) is een boxclub in londen
het werd in de vroege jaren 70 gedragen door skinheads (die dus naar ska luisterden), dit heeft egt nix met nazi's te maken....maar doordat de laatste jaren gabbers dit merk zijn gaan dragen, is de link al snel gelegd.

gabbers / nazi's / skins worden als 1 en dezelfde groep aangezien terwijl dat totaal niet zo is. ....komt ook omdat er natuurlijk nu een hoop 'nep-nazi's rondopen waardoor je idd. de indruk krijgt dat lonsdale voor racisme staat enzo

AMEN.... Mensen die de link meteen met rascisme vind ik kortzichtig. Ik draag de kleding ook. En ik ben geen gabber, of een rascist. Er zijn ook nog mensen die de kleding dragen omdat ze het mooi vinden????
Oud 25-07-2002, 18:47
skyscraper
skyscraper is offline
En ik ben het helemaal eens met de speech van shock.......
Oud 28-07-2002, 14:37
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
En ik ben het helemaal eens met de speech van shock.......
ik ook, ken mensen die het merk dragen en die zijn dus echt niet racistisch

mensen die zeggen ik ga een lonsdale trui kopen omdat het een nazi merk is, zijn gewoon dom en zo zorg je ervoor dat iedereen met lonsdale als racist wordt aangezien wat dus niet zo is.
Oud 28-07-2002, 21:22
verbal-violence
verbal-violence is offline
LOL!

je nick is lonsdale444 en jij weet neit eens wat lonsdale betekent :?
Oud 29-07-2002, 19:23
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
LOL!

je nick is lonsdale444 en jij weet neit eens wat lonsdale betekent :?
Citaat:
p.s let niet op mijn naam ik zit bij mijn neef op p.c en hij is op vakantie dus kan niks aan hem vragen !
wel opletten he
Oud 29-07-2002, 20:57
verbal-violence
Citaat:
Let's Party schreef:

wel opletten he
sorry komt vast door hitte
Oud 30-07-2002, 20:16
stella
stella is offline
Citaat:
de schreef:
als ik iemand met kisten, strakke opgerolde spijkerbroeken zien, een lonsndale overhemd, een bomberjack en een kaalgeschoren hoofd zie is dat geen toeval meer.
nou, geloof me, ik ken iemand die er PRECIES zo uit ziet zoals jij het beschrijft ( en ja, hij draagt ook lonsdale) maar hij vind die style gewoon mooi en is echt geen nazi ofzo!
stomme vooroordelen van mensen, ik haat dat!
Oud 31-07-2002, 12:53
playboy2002
playboy2002 is offline
Die kleding van Lonsdale is echt lelijk
Oud 31-07-2002, 17:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Lady Ann White schreef:
Miro als je er niks vanaf weet zeg dan ook niks! Tuurlijk, alle kledingmerken kan je accocieren met iets
Oftewel, lonsdale wordt voornamelijk geassocieerd met racisme, een bepaalde kledingsstijl en een daarbij behorende levensstijl. Wil dat zeggen dat iedereen die een lonsdale trui aan heeft zo is? Nee natuurlijk niet. Ook niet iedereen met een Ralph Lauren polo is een keiharde rechtse corpsbal, maar RL wordt wel vaak met kakker geassocieerd.
Oud 02-08-2002, 00:04
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Lonsdale is gewoon een merk van kleding. Het maakt niks uit wie het dragen. Waar het wel omgaat is de gedachte die mensen erachter hebben. Voor de een is het mooie kleding, anderen vinden het lelijk en weer anderen dragen het omdat ze dan stoer zijn/of nazisypathysanten zijn. Op de laatste groep zou alleen gezeken moeten worden en de andere groepen moeten in hun waarde worden gelaten.

Doe wat je wilt, draag wat je wilt zolang je dat maar met respect naar de samenleving doet.

Oud 04-08-2002, 15:46
osmano
osmano is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
whahaah kom maar hier kijken we wie sterker is ,en ow ja je opmerking slaat nergens op ,denken alle mensen die lonsdale dragen sterker te zijn dan jij ???
Oud 04-08-2002, 21:49
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
playboy2002 schreef:
Die kleding van Lonsdale is echt lelijk
iedereen heeft een andere smaak...
Oud 05-08-2002, 13:17
C4
C4 is offline
Wel heel toevallig dat lonsdalers meestal kaalgeschoren zijn en kisten dragen.
Als je het mij vraagt zijn lonsdalers kut-rascisten en leg ik ze gelijk neer of op ze minst goor aankijken.

So there.
Oud 05-08-2002, 14:46
osmano
osmano is offline
Citaat:
C4 schreef:
Als je het mij vraagt zijn lonsdalers kut-rascisten en leg ik ze gelijk neer of op ze minst goor aankijken.

So there.
niet hier hoor ,de meeste die hier kaal zijn en koste dragen hebben PITBULL maar geen lonsdale ene droom verder jong zal wel lang duren voordat je ze allemaal neergelegd hebt
Oud 05-08-2002, 15:14
C4
C4 is offline
Lijkt me niet zo moeilijk... zijn allemaal van die dunne iele mannetjes met dichtgeknoopte kraagies, ''Jong''.

Je kunt mn leeftijd niet zien. Lijkt me duidelijk genoeg.
Oud 05-08-2002, 17:31
RekZ
RekZ is offline
Haha de o zo stoere C4 van 21 jaar gaat mij ff neerleggen omdat ik Lonsdale draag.

pas je op dat ik als "dun iel" mannetje niet breek?
Oud 07-08-2002, 13:17
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
C4 schreef:

So there.
bikkel
Oud 08-08-2002, 14:16
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Lady Ann White schreef:
Miro als je er niks vanaf weet zeg dan ook niks! Tuurlijk, alle kledingmerken kan je accocieren met iets (zoals al gezegt was door iemand hier op het forum). Dus ga jij nou maar lekker voetballen in je nikeshirt en tennissen in je lacosteshirtje dan zijn we uitgepraat
waarrempel een gabber met enig intellect
Oud 15-08-2002, 10:48
McM@dj
McM@dj is offline
Mensen, laat mij even een aanvulling geven,

wat betreft de historie over lonsdale als boksmerk weet ik niet. maar wat ik wel weet is dat de eigenaar en tevens oprichter van Lonsdale een neger is. Juist en dat maakt het dus zo leuk. want al onze gabbertjes des lands die denken dat ze lekker tough zijn met hun kleding staan in mijn ogen mooi voor lul...

bedankt voor de aandacht
Oud 15-08-2002, 11:01
verbal-violence
Citaat:
McM@dj schreef:
Mensen, laat mij even een aanvulling geven,

wat betreft de historie over lonsdale als boksmerk weet ik niet. maar wat ik wel weet is dat de eigenaar en tevens oprichter van Lonsdale een neger is. Juist en dat maakt het dus zo leuk. want al onze gabbertjes des lands die denken dat ze lekker tough zijn met hun kleding staan in mijn ogen mooi voor lul...

bedankt voor de aandacht
Ik weet 100% zeker dat het een donkere man is Zielug voor onze gabber nation ( die nu bijna uitgestorven is )
Oud 15-08-2002, 13:32
osmano
osmano is offline
lol ,wij gabbers denken dat helemaal niet en zijn / worden niet uitgestorven ,ten eerst wij wiste al eerder dan jullie ooit dat het van een zwarte was ,turken en marokkanen maakten het racistisch omdat het veel gabbers draagden waardoor veel nieuwe gabbers en andere mensen dachten dat het merk racistisch was ,en nu jullie denken dat wij dat merk kopen omdat het tegen zwarte is .,FUCK YOU FAGGOTS leer eerst de waarheid en zeik dan pas ,ik kan net zo goed over turken voorordelen dat ze allemaal criminelen zijn en stelen en zwart werken net als jullie denke dat lonsdale gedragen wordt door de gabbers omdat we denken dat het racistisch is ,wahahha echt lache jullie

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 13:45.
Oud 15-08-2002, 13:34
osmano
osmano is offline
Citaat:
C4 schreef:
Lijkt me niet zo moeilijk... zijn allemaal van die dunne iele mannetjes met dichtgeknoopte kraagies, ''Jong''.

Je kunt mn leeftijd niet zien. Lijkt me duidelijk genoeg.
oei i'm so afraid of u ,heowel ik niet dun ben en geen kraagje heb ,ik verbouw jowu kop nog voordat je mij gezien hebt kind
Oud 15-08-2002, 13:52
verbal-violence
Citaat:
osmano schreef:
lol ,wij gabbers denken dat helemaal niet en zijn / worden niet uitgestorven ,ten eerst wij wiste al eerder dan jullie ooit dat het van een zwarte was ,turken en marokkanen maakten het racistisch omdat het veel gabbers draagden waardoor veel nieuwe gabbers en andere mensen dachten dat het merk racistisch was ,en nu jullie denken dat wij dat merk kopen omdat het tegen zwarte is .,FUCK YOU FAGGOTS leer eerst de waarheid en zeik dan pas ,ik kan net zo goed over turken voorordelen dat ze allemaal criminelen zijn en stelen en zwart werken net als jullie denke dat lonsdale gedragen wordt door de gabbers omdat we denken dat het racistisch is ,wahahha echt lache jullie
koel een liev pubertje

volgens mij zijn jullie echt allemaal hersenloos geworden door al dat sinloos gebonk
Oud 15-08-2002, 14:01
osmano
osmano is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

koel een liev pubertje

volgens mij zijn jullie echt allemaal hersenloos geworden door al dat sinloos gebonk
hersenloos ,als of jij de expert bent in alles ,en alles wete over gabber terwijl je er geen bent ,ga hier niet voorordelen over ons ok ?
Oud 15-08-2002, 14:08
verbal-violence
Citaat:
osmano schreef:

hersenloos ,als of jij de expert bent in alles ,en alles wete over gabber terwijl je er geen bent ,ga hier niet voorordelen over ons ok ?
ik ben zeker weten geen gabber, en ik weet zeker weten neit alles maar wel meer dan jouw Ik heb 2 jaa rin een Studi Gewerkt en daar zijn genoeg pillen slikkers langs geweest hoor

Luister naar echte muziek knul!
Oud 15-08-2002, 14:29
osmano
osmano is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

ik ben zeker weten geen gabber, en ik weet zeker weten neit alles maar wel meer dan jouw Ik heb 2 jaa rin een Studi Gewerkt en daar zijn genoeg pillen slikkers langs geweest hoor

Luister naar echte muziek knul!
ah gaan we hetzo bekijken ,pillenslikkers ,lol ,toevallig is laatst een onderzoek gedaan naar drugs op trance-scene en hardcore-scene gebied ,in trance clubs -diskotheken bleken evenveel drugs gebruikt te hebben dan op een hardcore feest
Oud 15-08-2002, 14:33
verbal-violence
Citaat:
osmano schreef:

ah gaan we hetzo bekijken ,pillenslikkers ,lol ,toevallig is laatst een onderzoek gedaan naar drugs op trance-scene en hardcore-scene gebied ,in trance clubs -diskotheken bleken evenveel drugs gebruikt te hebben dan op een hardcore feest
trance/dance/hardcore allemaal hetzelfde ik heb er nogsteeds een hekel aan. IK Mijn mening jij jouwn meinig Kapisch ?
Oud 15-08-2002, 14:49
osmano
osmano is offline
flikker een eind op als het je niet bevalt
Oud 15-08-2002, 14:51
verbal-violence
Citaat:
osmano schreef:
flikker een eidn op als het je niet bevalt
bloody hell, denial on a truce offer
Oud 15-08-2002, 15:28
osmano
osmano is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

bloody hell, denial on a truce offer

hoe lang wil je nog zo doorgaan kind ?
Oud 15-08-2002, 16:24
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Dit gaat nergens meer over. Heb er maar 1 woord verder voorover..

RESPECT

Regels voor berichten