Advertentie | |
|
![]() |
|
jij bent vast zown heel intelligent persoon die zn av. heeft gekozen zonder te weten dat 't rotterdam terror corpse ook nummers maakt als "sig heil kanker zwarten" ??
afgezien van het feit dat vooral veel racisten of iig mensen met een dergelijke uitstraling dat merk dragen denk ik dat mensen die dit soort topics met bijbehorende informatie over de topic starter ook de verdenking wekken dat lonsdale vooral door racistisch ingestelde mensen word gedragen.
|
gaaaaan we weer...pff
![]() ontopic: geen mening hierover, weet absoluut nix van t merk fsoow....ik weet alleen wel dat we de afgelopen tijd echt veel te veel van die lonsdale topics en discussies hebben gehad en dat ze nu niet meer leuk zijn ![]()
|
Ik draag veel Lonsdale kleding, en heb er nog nooit last van gehad. Maar als iemand het merk associeers met naziballen, en bij vrlenging jou er van verdenkt nazibal-trekjes te hebben, moet je gewoon ff wat tijd uittrekken om diegene uit te leggen dat dat bullshit is, dan is dat ook weer opgeheldert.
|
Ik had juist gehoord dat Lonsdale een boksschool was in Londen, waar geen zwarte mensen mochten komen...
Ik vind het een beetje een zielig merk, als dat echt zo zou zijn. En meestal (meestal zei ik toch!) lopen er zielige luitjes in Lonsdale. (maar wat ik ook heb gehoord is dat het merk juist ook door 'gewone' skinheads gedragen werd en niet op een racistische manier) ![]()
|
hmpf,
hier in de omgeving lopen de volgende typjes met lonsdale kleertjes.... kale kop oorringetje SOMS WEL 2 ![]() Strak dichtgeknoopte kisten Ze vinden zichzelf echt heeelemaal toppie rasistisch, dat denken ze dan he....over al `whitepower dit, whitepower dat´ maar staan wel op zaterdag avond gezellig met een stel turken/marrokanen enz te praten EN ZE HADDEN LOL ![]() Dus lonsdale is echt niet voor racisten.. ![]() *proest het uit van het lachen* ![]()
|
![]() |
[beetje offtopic] lonsdale dragen betekend hier sig heil en satan roepen naar wat zij noemen "naar vleermuizen stinkende gothics". (jeej ik stink naar vleermuizen)
niveau ![]() verder zou ik niks weten over lonsdale ![]()
|
zal ff letterlijk achterkant van kaartje citeren die op alle kledingstukken zit
BACKGROUND more than hundred years ago the 5th earl of lonsdale, who was the president of the National Sporting club, organised the first boxing match with gloves. Growing from these historical roots, Lonsdale Sports had developed into a business designing "stuff" for fighters. Next to this, the lonsdale sportwear range, consisting out of practical garments, had made its mark into the world of fashion. Nowadays, along with sports and entertainment personalities, those who recognize style and quality like to wear lonsdale. |
![]() |
|
geloof dat hieruit een boksschool in de wijk lonsdale is voortgekomen (of die was er al) waar zwarten niet zo gewenst waren ofzoiets!
het is gewoon een feit dat veel zichzelf "skinhead" of "nazi" noemende jongeren lonsdale dragen. er wordt ook gesuggereerd dat dit komt omdat er bijna NSDAP in de letters van het merk zitten. zie tegenwoordig steeds meer figuren in lonsdale lopen die weinig met nazi's te maken hebben trouwens. lijkt er op dat t erg "in" aan het raken is ofzo Het merk zelf probeert van zijn rechtse imago af te komen, bijvoorbeeld dmv het sponsoren van concerten tegen racisme.(ALS HET MERK ZELF AL ZULK SOORT DINGEN DOET GEEFT HET TOCH WEL AAN DAT HET GEASSOCIEERD WORD MET NAZI'S, dus geen bullshit dat dit niet zo is) Ben trouwens jaartje of wat geleden in de officiele lonsdale winkel in londen geweest en daar stonden 2 buitenlanders achter de toonbank. fred perry is trouwens ook een geliefd merk bij deze luitjes. fred perry is een zwarte dus das ook een beetje raar he ![]() dan nog ff iets over de simpele ziel die die opmerking maakte over RTC en het nummer "sieg heil" RTC heeft dit NIET uitgebracht, is MC Raw zelf geen buitenlander ? ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 16:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
ik heb een lonsdale kakkertruitje (spencer/blazer ofzo) die ik soms draag.. het merkje is niet zo super groot
die vind ik gewoon mooi en ik heb er ook nog nooit shit mee gehad duss..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kwam uit Zaanstad met een vriend van me, die helemaal LONSDALE is. Kwamen er allemaal gasten uit de trein vanaf/naar Almere, die gingen naar Hardcore Resurrection gingen. Stapt er zo'n gast uit, recht voor mijn vriend (die kerel had ook LONSDALE aan). hij; " hey, ga je ook naar hardcore Resurrection ? " Gewoon, vanuit het niets, alleen omdat hij LONSDALE aan had. En ook een keer fietsde diezelfde vriend in het centrum hier. En toen racde een scooter voorbij, die har din de remmen ging toen hij mijn vriend voorbij reed, stopte, draaide zich om " Lonsdale, ouwe " .. right. Ik snap wat je bedoelt. |
![]() |
||
![]() |
Uhh.. ik houd niet van racisten, nazi's en al helemaal niet wanneer ze agressief doen. Wat ze daarbij dragen is voor mij niet zo relevant.
Vroeger dacht ik ook dat Londsdale met name door nazi's werd gedragen. Of dat nou waar is of niet valt moeilijk te bewijzen en bovendien is het een generalisatie. Eentje die behoorlijk wat mensen raakt zo te zien. Spijtig dat Londsdale dat imago heeft, ik lig er zelf niet zo wakker van aangezien ik het zelf niet draag. Maar niet gaaf voor degene diehet wel dragen en niet met deze mensen geassocieerdwensen teworden ![]() Citaat:
En: http://kafka.antifa.net/smit.michiel.htm
Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 00:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het trouwens mooie kleding! Nix mis mee! |
![]() |
|
![]() |
Lonsdale rulezz..
Ik draag ook Lonsdale. Ik vindt mezelf geen Neo Nazi ofzo. Als iemand bv wite veters in ze kisten zou hebbe, rood-wit-blauwe vlaggetjes op zn jas het, zn broekspijpen een stukje heeft omgevouwe, en wel s zn rechter arm omhoog rijst en daarbij dingen roept zoals Heil Hitler ofzo, dan vin ik t pas op een Neo Nazi ofzo gaan lijken. Gezeik altijd...En veel donkere lui lopen zelf toch ook in Tommy Hilfiger terwijl dat n racist was.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
lonsdale hasj | 191 | 06-10-2004 15:13 | |
De Kantine |
Laat je Lonsdale-kleding NIET verbieden..!! Boosoog | 202 | 30-10-2003 17:23 | |
Lifestyle |
Londsdale & Nickelson (ofzo) bam | 75 | 23-07-2002 20:26 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |