![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar jij gaat hier roepen dat je stiekem wel eens iets zou willen proberen met het zusje van je vrienden, wat ik idioot vind omdat het 1) het zusje van je vriendin is en omdat het 2) een meisje is wat ik stuk jonger is dan jou (althans, dat neem ik aan als je vriendin 5 jaar ouder is dan haar zusje) Daarbij vraag je letterlijk: "of ben ik dan heel fout?" Nou, bij deze: Ja. In mijn ogen ben je dan heel fout. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zij alles is wat hij in een meisje zoekt. Hij haar eventueel wel wil testen over hoever ze gaat. En dat VIND IK te ver gaan. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zusjes hebben vaak nou eenmaal dezelfde eigenschappen. Alleen wat het probleem is, met je vriendin ga je zo vaak om dat de negatieve kanten van haar je weleens ziet, bij d'r zusje zie je dat veel minder vlug waardoor het zusje leuker kan lijken. Je moet je er gewoon overheen zetten, de vriendin die je nu hebt is waarschijnlijk toch leuker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me ook voorstellen dat als blijkt dat dit meisje (in dit geval het kleine zusje van je vriendin) jou ook heel leuk vindt, dat je geest dan zomaar kan gaan dwalen en na kan gaan denken over verdergaan met dit meisje, omdat je weet dat dit in principe mogelijk zou zijn en misschien juist ook wel omdat je weet dat het fout is, dat maakt het nog eens extra spannend natuurlijk. Maar als je echt van je vriendin houdt en met haar verder wilt en als je je realiseert dat je gevoelens met betrekking tot haar zusje niet meer zijn dan een soort van erotisch getinte fantasie, dan zou ik er gewoon alles aan doen om niet met dit geconfronteerd te worden, omdat je dan op die manier die gevoelens/gedachtes in stand houdt en cultiveert. Gewoon proberen voorlopig afstand te nemen (want ik weet ook niet in hoeverre je dat zusje regelmatig ziet of spreekt) en probeer vooral ook afstand te nemen van je eigen 'verlangens' door in te zien dat het slechts oppervlakkig is en dergelijke. En misschien is het ook een goed idee om het af te grenzen. Als dat zusje nu verliefd blijft op jou, dan zou ik hier ook maar over proberen te praten met je vriendin (niet over je eigen gevoelens natuurlijk). Maar over hoe jullie haar kunnen helpen, zodat het minder pijnlijk is voor haar, door bijvoorbeeld met haar te praten en te zeggen dat je het een leuk meisje vindt, maar dat je verliefd bent op je vriendin en een relatie hebt met haar, en dat zij snel een jongen zal vinden die wel wederzijdse gevoelens voor haar heeft. Op die manier kun je het ook een beetje doorbreken misschien en afschermen voor jezelf.
||
Citaat:
![]() Hier is t verschil dat jij te kennen hebt gegeven niet meer verder te willen. Hij is jou daar geen verantwoording schuldig geweest. Hier ligt het net andersom. Dat maakt dat ik vind dat dit nie kan.
||
![]() |
Citaat:
Feit is dat moreel gezien dit onaanvaardbaar is vanwege de 'gevolgen' die het met zich mee brengt. Zou de wereld anders in elkaar gezeten hebben of kon je het doen zonder dat het nog gevolg zou hebben zou ik het je zeker aanraden uit te proberen. [Edit] Het ligt in de mens hun aard om vanuit zichzelf te oordelen. En alles wat in men hun eigen ogen nadelig is of lijkt is negatief, en mag dus niet.
Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
mensen zoals jij verdienen een nekschot. vreemdgaan is sowieso al fout, maar ook nog eens met het zusje van je vriendin. walgelijk
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder moet je toch echt zelf bepalen hoe je met deze situatie om wilt gaan. Fantaseren kan nooit kwaad en jij weet zelf het beste hoe ver je kunt gaan. En tja, sommige dingen gebeuren nu eenmaal. Hoewel je weet dat het "fout" is om het zusje van je vriendin leuk te vinden, kun je moeilijk je gevoelens negeren. (Tenzij je als een robot wilt leven.) ![]()
||
Citaat:
ik vind t in ieder geval goed van em dat ie eerlijk naar zijn gevoelens op dit moment kan kijken. tis nog steeds wel een botte kutactie om t zusje de betere versie te noemen, maargoed. je moet nu dus de overweging maken wat je liever hebt. een liefdevolle relatie (??is dit van jou kant nog wel zo, of heb je t gewoon gehad??) met je vriendin van wie je al erg lang houdt en met wie je het goed hebt. of een kans op een succesvolle relatie met haar jongere, 'meer jou type'-zusje (dat klinkt beter dan: perfectere zusje)? bedenk wel dat een kans op relatie met dat zusje naast de grote pedofactor ook veel andere problemen met zich meebrengt: - je hebt met dr zus geneukt - je hebt met dr zus geneukt - je hebt met dr zus geneukt - dr zus (wat vindt dat zusje belangrijker, jou, of een goede band met dr oudere zus. misschien moet zij ook kiezen) - haar ouders (ze is minderjarig, en jij niet. schoonpa en schoonmama vinden het misschien niet leuk dat je over allebij de dochters heen wilt.)
Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 22:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zus van mijn schoonzusje Konijntje3 | 9 | 02-08-2013 22:44 | |
De Kantine |
Bekende op forum Verwijderd | 40 | 18-12-2010 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Seksualiteit |
Fantasieën Vlinderr | 67 | 05-04-2005 15:30 | |
Liefde & Relatie |
verliefd/relatie met vriend/vriendin van je broer/zus Tinkiebell | 23 | 28-03-2005 17:25 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'? Severus | 13 | 26-01-2003 21:55 |