Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 21:50
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
mysecret schreef op 03-11-2005 @ 22:48 :
ga nu niet zeuren .. wa gaan die pedo/eikel/sukkel/loser verder uitschelden!
Ik zeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 21:51
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Wat kan die arme knul er nou aan doen als hij gevoelens heeft voor een ander? kijk, het is lullig, maar ja als je iemand leuker vind dan je vriendin , dan moet je er misschien toch maar over denken het uit te maken.
Ik zeg niet dat je iets met dat zusje moet gaan beginnen, en je moet al HELEMAAL niet gaan kijken hoe ver ze gaat. Dat is gewoon echt een hufters streek, maar als je haar echt leuker vind, kan je er niets aan doen.
Je kan wel zeggen dat het smerig is, maar het is toch ook niet smerig als die een ander meisje leuk zou vinden? Ik zou ook boos zijn , maar toch...
Kijk dat meisje is gewoon leuker, misschien is het niet verstandig om er iets mee te beginnen, maar een relatie met haar zus hebben, is dan misschien ook wel erg lastig..
En daarbij is het word pedo een beetje overdreven als ze 5 jaar jonger is, tongejonge zeg..
Oud 03-11-2005, 21:51
Heikneuter
Heikneuter is offline
Waarom?, ik zie zijn punt wel , als zijn vriendin 21 is word het al interresant.
En verliefde meisjes houden meestal hun mond wel,dus je kan ze allebei vegen! ja ik zie perspectieven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:56
Smobbo
Smobbo is offline
[Advocaat van de duivel] Euh, je kan het natuurlijk ook zien als 'zomaar een ander meisje', dan zouden de reactie heel anders zijn. Dan zou iedereen zeggen dat je het met je vriendin uit moet maken en met het andere meisje (in dit geval dus het zusje) zou moeten nemen. En vooral niet je huidige vriendin in de waan laten dat je nog om d'r geeft, want aan je opmerkingen te zien doe je dat totaal niet.
Het probleem wat je nu hebt is dat je nooit met het zusje van je vriendin kan nemen, aangezien dat echt belachelijk is en ja zelfs als advocaat van de duivel moet ik zeggen: een btje sneu.

Mijn advies:
Maak het uit met je huidige vriendin, aangezien je daar duidelijk geen reet om geeft. Ga niet met dat zusje aan de haal, daar krijg je alleen maar gezeik van, maar ga gewoon op zoek naar een ander meisje.
[/Advocaat van de duivel]
Oud 03-11-2005, 22:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 03-11-2005 @ 22:56 :
[Advocaat van de duivel] Euh, je kan het natuurlijk ook zien als 'zomaar een ander meisje', dan zouden de reactie heel anders zijn. Dan zou iedereen zeggen dat je het met je vriendin uit moet maken en met het andere meisje (in dit geval dus het zusje) zou moeten nemen. En vooral niet je huidige vriendin in de waan laten dat je nog om d'r geeft, want aan je opmerkingen te zien doe je dat totaal niet.
Het probleem wat je nu hebt is dat je nooit met het zusje van je vriendin kan nemen, aangezien dat echt belachelijk is en ja zelfs als advocaat van de duivel moet ik zeggen: een btje sneu.

Mijn advies:
Maak het uit met je huidige vriendin, aangezien je daar duidelijk geen reet om geeft. Ga niet met dat zusje aan de haal, daar krijg je alleen maar gezeik van, maar ga gewoon op zoek naar een ander meisje.
[/Advocaat van de duivel]
Maar het is niet alleen maar een ander meisje. Het is onder andere een ander meisje. Voor beste vrienden en zeker voor familie gelden andere "regels" wat mij betreft.
Oud 04-11-2005, 07:12
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
your_lovin schreef op 03-11-2005 @ 15:04 :

Eigenlijk zou ik best wel eens willen kijken hoever ze zou gaan of ben ik dan heel fout?
Doe even normaal
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 18:14 :
Hij bedriegt haar niet.
nou vind ik wel, als hij al zo denkt over dat zusje.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:18
Verwijderd
ohohhhh het broertje van m'n beste vriendin is een heel lekker ding(8)

idg een zusje....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:25
Verwijderd
Hmm, dat klinkt best wel fout-opwindend-incestueus eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:51
your_lovin
your_lovin is offline
Wow het maakt wel allemaal een hoop los hoor. Ik vraag me af of de reacties wat genuanceerder waren geweest als ik mijn nieuwsgierigheid naar haar reactie uit het verhaal had gehouden.
Maar ja daar hou ik nie van, meestal dan ga ik voor recht voor zijn raap en laat ik maar even duidelijk zijn. Mijn huidige vriendin zal ook mijn enige vriendin zijn en blijven. We hebben het heel goed samen. Uiteindelijk heb ik geen enkele intentie haar te bedriegen of te verliezen. Wat tot de conclusie leidt, geen mensen te gaan uitproberen weet ik ook wel. Soms ben ik gewoon alleen wat nieuwsgierig, maar dat mag blijkbaar nie.
Ik dacht laat ik het eens op een forum gooien kijken wat mensen ervan zeggen. En wat blijkt: of iedereen is verschrikkelijk hypocriet, of iedereen is geweldig monogaam en heeft geen gevoelens buiten zijn of haar relatie. Slechts een enkeling kan het een beetje voorstellen, wat ik eigenlijk onbegrijpelijk vindt eerlijk gezegd. Blijkbaar mag je sommige dingen nog steeds niet hardop zeggen en alleen maar denken.
Idealisten die zeggen dat je alleen maar aan je eigen vriend(in) zal denken in je relatie geloof ik eerlijk gezegd nie. Tkomt erop aan wat je ermee doet, en daarvan ben ik blij dat jullie me zo terugfluiten.

kben benieuwd naar de vervolg flames
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 13:09
zeep007
zeep007 is offline
Als je gwoon wilt weten wat je moet doen met een verliefd zusje.
Vraag dat dan alleen. Natuurlijk komen er reacties op over jouw nieuwsgierigheid, want daar ligt ook de grens!

Jouw nieuwsgierigheid naar het verliefde zusje van; is in mijn ogen heeeel anders dan een nieuwsgierigheid in een andere onbekende meid. Dat heeft trouwens niets met monogaam zijn te maken. Het er naar handelen maakt het pas anders.
Maar jouw gedachtegang naar het zusje van vind ik gewoon ronduit ranzig. En ik denk dat jouw vriendin er niet anders over zou denken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 13:09
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 04-11-2005 @ 12:17 :
nou vind ik wel, als hij al zo denkt over dat zusje.
Ligt er een beetje aan dan hoe je het bekijkt, hij doet niks verkeerd dus bedriegt hij haar niet, maar hij denkt wel aan een ander...dus misschien ...mjah....beetje misschien
Oud 04-11-2005, 17:49
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
your_lovin schreef op 04-11-2005 @ 13:51 :
En wat blijkt: of iedereen is verschrikkelijk hypocriet, of iedereen is geweldig monogaam en heeft geen gevoelens buiten zijn of haar relatie.
Daar gaat het helemaal niet om. Gevoelens voor anderen, al zijn de ze alleen maar gebasseerd op lust, komen vast binnen de beste relaties voor.
Maar jij gaat hier roepen dat je stiekem wel eens iets zou willen proberen met het zusje van je vrienden, wat ik idioot vind omdat het
1) het zusje van je vriendin is
en omdat het
2) een meisje is wat ik stuk jonger is dan jou (althans, dat neem ik aan als je vriendin 5 jaar ouder is dan haar zusje)
Daarbij vraag je letterlijk: "of ben ik dan heel fout?"
Nou, bij deze: Ja. In mijn ogen ben je dan heel fout.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:07
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Wow het maakt wel allemaal een hoop los hoor. Ik vraag me af of de reacties wat genuanceerder waren geweest als ik mijn nieuwsgierigheid naar haar reactie uit het verhaal had gehouden.
Maar ja daar hou ik nie van, meestal dan ga ik voor recht voor zijn raap en laat ik maar even duidelijk zijn. Mijn huidige vriendin zal ook mijn enige vriendin zijn en blijven. We hebben het heel goed samen. Uiteindelijk heb ik geen enkele intentie haar te bedriegen of te verliezen. Wat tot de conclusie leidt, geen mensen te gaan uitproberen weet ik ook wel. Soms ben ik gewoon alleen wat nieuwsgierig, maar dat mag blijkbaar nie.
Ik dacht laat ik het eens op een forum gooien kijken wat mensen ervan zeggen. En wat blijkt: of iedereen is verschrikkelijk hypocriet, of iedereen is geweldig monogaam en heeft geen gevoelens buiten zijn of haar relatie. Slechts een enkeling kan het een beetje voorstellen, wat ik eigenlijk onbegrijpelijk vindt eerlijk gezegd. Blijkbaar mag je sommige dingen nog steeds niet hardop zeggen en alleen maar denken.
Idealisten die zeggen dat je alleen maar aan je eigen vriend(in) zal denken in je relatie geloof ik eerlijk gezegd nie. Tkomt erop aan wat je ermee doet, en daarvan ben ik blij dat jullie me zo terugfluiten.

Ahh je bent dus toch niet zo'n gore klootzak. Maar als je zegt dat haar zus een verbeterde versie is van je vriendin, vind ik dat toch nogal vergaande gevoelens... Kan gebeuren, iig stof tot nadenken. Verder zo'n beetje hetzelfde als de andere reacties, iig geen zware ruzie stoken tussen de zussen, omwille van jouw vege persoontje.
Oud 04-11-2005, 18:32
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
KEIhard batsen, heb je over 10 jaar nog es een verhaal zeg, phoeh.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:42
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
SupaS* schreef op 04-11-2005 @ 19:32 :
KEIhard batsen, heb je over 10 jaar nog es een verhaal zeg, phoeh.
Ja, en dan kunnen ze mooi met zn tweeen roddelen over zijn bedprestaties
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:53
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Dan moet ie natuurlijk wel KUNNEN batsen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:02
The0
The0 is offline
stel dat je vriendin dit topic leest
Oud 04-11-2005, 19:04
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Ouch.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:29
Cola
Cola is offline
ach ja dan heeft ie in iig een hoop minder uit te leggen
Oud 04-11-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Slechts een enkeling kan het een beetje voorstellen, wat ik eigenlijk onbegrijpelijk vindt eerlijk gezegd. Blijkbaar mag je sommige dingen nog steeds niet hardop zeggen en alleen maar denken.
Dit forum barst ook van de hypocriete apen hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 20:43
nietzijweer
nietzijweer is offline
Doet me denken aan het liedje van kinderen voor kinderen.
"Zou zij verliefd zijn op het vriendje van haar zusje
Zou zij wat willen met het vriendje van haar zusje"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, verliefd niet, maar het jongere (1 jaar) zusje van m'n ex vond ik ook héél aantrekkelijk.

Ja, die gedachte vond ik zelf toen ook heel fout.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 04-11-2005 @ 14:09 :
Maar jouw gedachtegang naar het zusje van vind ik gewoon ronduit ranzig. En ik denk dat jouw vriendin er niet anders over zou denken.
Ach kom nou, als het toch alleen maar bij denken blijft... Je kunt ook overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 22:21
vampire_esje
vampire_esje is offline
If you dream of a girl for you
then call us and get two
for the price of one

Maar even ontopic: ik zou dit behoorlijk ziek vinden!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 02:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-11-2005 @ 22:36 :
Nou, verliefd niet, maar het jongere (1 jaar) zusje van m'n ex vond ik ook héél aantrekkelijk.

Ja, die gedachte vond ik zelf toen ook heel fout.
Eh, wat is er nu 'heel fout' aan je (seksueel) aangetrokken voelen tot een gezonde jonge vrouw?

Citaat:
vampire_esje schreef:
Maar even ontopic: ik zou dit behoorlijk ziek vinden!
Jij kijkt ook wel eens anime, toch? Ga dan eens 'boku wa imouto ni koi wo suru' kijken en herzie dan je oordeel over wat 'ziek' is.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 07:36
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-11-2005 @ 22:44 :
Ach kom nou, als het toch alleen maar bij denken blijft... Je kunt ook overdrijven.
Maar hij zegt zelf ook dat het een verbeterde versie van zn vriendin is.
Dat zij alles is wat hij in een meisje zoekt.
Hij haar eventueel wel wil testen over hoever ze gaat.

En dat VIND IK te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 08:00
Verwijderd
Citaat:
your_lovin schreef op 03-11-2005 @ 15:04 :
Los van alle moralistische reacties, ben ik er benieuwd naar of er mensen zijn die dit herkennen. Vooral de reacties van meiden die ook verliefd zijn (geweest) op de vriend van hun zus ben ik uiteraard nieuwsgierig naar.
Op zich is het echt niet vreemd.
Zusjes hebben vaak nou eenmaal dezelfde eigenschappen.
Alleen wat het probleem is, met je vriendin ga je zo vaak om dat de negatieve kanten van haar je weleens ziet, bij d'r zusje zie je dat veel minder vlug waardoor het zusje leuker kan lijken.

Je moet je er gewoon overheen zetten, de vriendin die je nu hebt is waarschijnlijk toch leuker
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 11:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend voor mijn 6 jaar jongere zusje zou vallen! Wat erg zeg... Nu is het gelukkig niet zo dat mijn zusje zoveel beter is dan ik. Ze is wel hartstikke knap en slank, maar daarbij ben ik weer intelligenter.

Ik dacht juist dat ik wel veilig zou zitten omdat ze zoveel jonger is dan ik Maar blijkbaar is dat niet helemaal waar.

Ik snap niet waarom je het wilt uittesten... Heb je dan totaal geen respect voor je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 13:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-11-2005 @ 03:02 :
Eh, wat is er nu 'heel fout' aan je (seksueel) aangetrokken voelen tot een gezonde jonge vrouw?
Dat het het jongere zusje van m'n vriendin was.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-11-2005 @ 14:37 :
Dat het het jongere zusje van m'n vriendin was.
Dat zeggen jouw hersens. Maar die zitten niet in je pik. Daar gaat zelfs een bekend gezegde over.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 21:07
Akilina
Akilina is offline
Citaat:

Kijk, ik kan me wel enigszins voorstellen dat het kan gebeuren dat je je aangetrokken voelt tot iemand, dit heb je inderdaad zelf niet compleet in de hand. Je hebt alleen wel de keuze in hoeverre je jezelf erdoor wilt laten meeslepen.

Ik kan me ook voorstellen dat als blijkt dat dit meisje (in dit geval het kleine zusje van je vriendin) jou ook heel leuk vindt, dat je geest dan zomaar kan gaan dwalen en na kan gaan denken over verdergaan met dit meisje, omdat je weet dat dit in principe mogelijk zou zijn en misschien juist ook wel omdat je weet dat het fout is, dat maakt het nog eens extra spannend natuurlijk.
Maar als je echt van je vriendin houdt en met haar verder wilt en als je je realiseert dat je gevoelens met betrekking tot haar zusje niet meer zijn dan een soort van erotisch getinte fantasie, dan zou ik er gewoon alles aan doen om niet met dit geconfronteerd te worden, omdat je dan op die manier die gevoelens/gedachtes in stand houdt en cultiveert.

Gewoon proberen voorlopig afstand te nemen (want ik weet ook niet in hoeverre je dat zusje regelmatig ziet of spreekt) en probeer vooral ook afstand te nemen van je eigen 'verlangens' door in te zien dat het slechts oppervlakkig is en dergelijke. En misschien is het ook een goed idee om het af te grenzen. Als dat zusje nu verliefd blijft op jou, dan zou ik hier ook maar over proberen te praten met je vriendin (niet over je eigen gevoelens natuurlijk). Maar over hoe jullie haar kunnen helpen, zodat het minder pijnlijk is voor haar, door bijvoorbeeld met haar te praten en te zeggen dat je het een leuk meisje vindt, maar dat je verliefd bent op je vriendin en een relatie hebt met haar, en dat zij snel een jongen zal vinden die wel wederzijdse gevoelens voor haar heeft. Op die manier kun je het ook een beetje doorbreken misschien en afschermen voor jezelf.
Oud 05-11-2005, 21:14
snoopy
snoopy is offline
nou ja... broertje van m'n vriend is 13 dus nee... daar heb ik geen gevoelens voor
Oud 06-11-2005, 14:51
vixen
vixen is offline
Een van mijn 'exen' (geen echte relatie) had het zo bedacht om over te stappen naar mijn tweelingzus, toen ik te kennen gaf er geen zin meer in te hebben.
Dat vond ik al een beetje een sneue bedoening. Wat jij doet is ook gewoon vervelend.
Oud 06-11-2005, 15:34
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
vixen schreef op 06-11-2005 @ 15:51 :
Een van mijn 'exen' (geen echte relatie) had het zo bedacht om over te stappen naar mijn tweelingzus, toen ik te kennen gaf er geen zin meer in te hebben.
Dat vond ik al een beetje een sneue bedoening. Wat jij doet is ook gewoon vervelend.
Haha jee dat heeftie toch nie echt gedaan ofwel
Hier is t verschil dat jij te kennen hebt gegeven niet meer verder te willen. Hij is jou daar geen verantwoording schuldig geweest.

Hier ligt het net andersom. Dat maakt dat ik vind dat dit nie kan.
Oud 06-11-2005, 22:10
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Akilina schreef op 05-11-2005 @ 22:07 :
Ik kan me ook voorstellen dat als blijkt dat dit meisje (in dit geval het kleine zusje van je vriendin) jou ook heel leuk vindt, dat je geest dan zomaar kan gaan dwalen en na kan gaan denken over verdergaan met dit meisje, omdat je weet dat dit in principe mogelijk zou zijn en misschien juist ook wel omdat je weet dat het fout is, dat maakt het nog eens extra spannend natuurlijk.
En om daaraan toe te voegen is het vrij natuurlijk. Iedereen heeft de behoefte om wel eens regels te overschrijden. Alleen kan het meerendeel van de mensen de gedachte niet los zien van de daad wanneer het een ander betreft. Net zoals ze vaak de daad niet los kunnen zien van het gevoel. Nee, meerendeel van de mensen die hier simpel oordelen goed of fout hebben heel je stelling over het hoofd gezien of zijn simpelweg niet in staat deze te kunnen interpreteren.

Feit is dat moreel gezien dit onaanvaardbaar is vanwege de 'gevolgen' die het met zich mee brengt. Zou de wereld anders in elkaar gezeten hebben of kon je het doen zonder dat het nog gevolg zou hebben zou ik het je zeker aanraden uit te proberen.

[Edit]
Het ligt in de mens hun aard om vanuit zichzelf te oordelen. En alles wat in men hun eigen ogen nadelig is of lijkt is negatief, en mag dus niet.

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 17:05
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:

Dat probeerde ik ook duidelijk te maken...
Oud 07-11-2005, 17:44
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Niets maar het feit dat ie wat wil proberenmaakt het voor mij eigenllijk niet zo acceptabel
Oud 07-11-2005, 20:18
Metal
Metal is offline
Citaat:
adon1s schreef op 03-11-2005 @ 16:25 :
ah gozer hoe geil om de liefde met het zusje van je vriendin te bedrijven. Hier zijn mensen voor bij Jerry Springer geweest. Ik zou m'n kans pakken vooral omdat ze het toch waarschijnlijk niet door zal vertellen aan haar oudere zus.
hoe fout kun je zijn
mensen zoals jij verdienen een nekschot.

vreemdgaan is sowieso al fout, maar ook nog eens met het zusje van je vriendin.
walgelijk
Oud 07-11-2005, 20:26
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Metal schreef op 07-11-2005 @ 21:18 :
hoe fout kun je zijn
mensen zoals jij verdienen een nekschot.
Ik denk dat het sarcastisch bedoeld was
Oud 08-11-2005, 09:42
JJ13
JJ13 is offline
ik vind t zielig voor je vriendin. dat je over zoiets nadenkt!?!
Oud 08-11-2005, 11:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De algemene tendens is: van vrouwen mag je zelf niet over iemand anders *nadenken*...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 12:01
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ja dat soort dingen kunnen gebeuren he. Maar het lijkt me niet dat je relatie een lange toekomst heeft als je nu al zegt dat het zusje een betere versie is van je vriendin.
Oud 08-11-2005, 12:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-11-2005 @ 12:37 :
De algemene tendens is: van vrouwen mag je zelf niet over iemand anders *nadenken*...
Uch kuch, snap je het niet helemaal? Hij gaat er werk van maken, dat is het punt waar de meeste mensen over vallen hoor. Niet alleen nadenken dus.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:04
Multilot
Multilot is offline
Ik heb de vriend van mn zus ook wel een hele tijd erg leuk gevonden. Hij mij ook, en dat wist ik. Toch hebben we er niks mee gedaan en dat is maar goed ook, zij passen beter bij elkaar..

Goed nadenken voor je 'domme' dingen zou gaan doen. Misschien moet je eens met het zusje gaan praten ofzo...
Oud 08-11-2005, 22:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-11-2005 @ 13:19 :
Uch kuch, snap je het niet helemaal? Hij gaat er werk van maken, dat is het punt waar de meeste mensen over vallen hoor. Niet alleen nadenken dus.
Hij denkt erover om er werk van te maken. Bovendien vallen er ook mensen vrouwen over dat hij alleen maar aan dat zusje denkt, zoals bijv. JJ13.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 22:23
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik dacht laat ik het eens op een forum gooien kijken wat mensen ervan zeggen. En wat blijkt: of iedereen is verschrikkelijk hypocriet, of iedereen is geweldig monogaam en heeft geen gevoelens buiten zijn of haar relatie.
Tuurlijk zijn mensen hypocriet. Ik dacht dat dat al lang bekend was.
Verder moet je toch echt zelf bepalen hoe je met deze situatie om wilt gaan. Fantaseren kan nooit kwaad en jij weet zelf het beste hoe ver je kunt gaan.
En tja, sommige dingen gebeuren nu eenmaal. Hoewel je weet dat het "fout" is om het zusje van je vriendin leuk te vinden, kun je moeilijk je gevoelens negeren. (Tenzij je als een robot wilt leven.)
Oud 08-11-2005, 22:40
probeer
probeer is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 03-11-2005 @ 19:23 :
...

Ik denk dat ik daar trouwens het antwoord wel op weet. Als je nog gek op vriendin bent, heb je niet eens oog voor een ander! [/B]
wat is dat nou weer voor een gelul.

ik vind t in ieder geval goed van em dat ie eerlijk naar zijn gevoelens op dit moment kan kijken. tis nog steeds wel een botte kutactie om t zusje de betere versie te noemen, maargoed.

je moet nu dus de overweging maken wat je liever hebt. een liefdevolle relatie (??is dit van jou kant nog wel zo, of heb je t gewoon gehad??) met je vriendin van wie je al erg lang houdt en met wie je het goed hebt. of een kans op een succesvolle relatie met haar jongere, 'meer jou type'-zusje (dat klinkt beter dan: perfectere zusje)?

bedenk wel dat een kans op relatie met dat zusje naast de grote pedofactor ook veel andere problemen met zich meebrengt:
- je hebt met dr zus geneukt
- dr zus (wat vindt dat zusje belangrijker, jou, of een goede band met dr oudere zus. misschien moet zij ook kiezen)
- haar ouders (ze is minderjarig, en jij niet. schoonpa en schoonmama vinden het misschien niet leuk dat je over allebij de dochters heen wilt.)

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 22:44
boer
boer is offline
Ben ik de enige die over de waarheid van dit verhaal twijfeld?

Ik vind trouwens dat je het gewoon even moet aankijken, en als je je echt meer aangetrokken tot haar zusje blijft vinden, er dan toch maar aan te gaan denken om het uit te maken.
Oud 08-11-2005, 23:24
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
boer schreef op 08-11-2005 @ 23:44 :
Ben ik de enige die over de waarheid van dit verhaal twijfeld?

Ehm volgens mij wel, maar dit kan toch ook gewoon?
Reageren

Regels voor berichten