Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij is het op het ogenblik allemaal hetzelfde, ik ben precies verliefder op hem wanneer ik niet bij hem ben? in ieder geval zeggen we bijna niets meer tegen elkaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanneer iemand me een complimentje geeft, leuk koppie heeft en beetje aandacht kan ik al helemaal onder de indruk zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn love-life is geweldig! Heel erg verliefd en bijna een maand alweer.. Time flies when you're having fun ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik dan in n smsje lees dat hij bij haar langs is geweest en dat zij zich daardoor weer helemaal geweldig voelt, gaat 6t kriebelen. Zeker als hij mij vertelde bij zn vrienden te zijn geweest (zij is ook n vriend, snap ik), maar ook nog zegt dat hij haar al lang niet meer gezien heeft.. Dan liegt hij dus tegen me... Misschien om mij te sparen.. maar ik met mn achterdochtige hoofd denk gelijk anders.. Om een lang verhaal kort te maken: Ik wil em veel vrijheid geven in kwestie met zn ex, maar ik ben achterdochtig dat hij dat misbruikt. Maar aan de andere kant kan ik t me ook weernie van em voorstellen.. Sorry btje wazige post.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
oei wat was hij gister leuk... ![]()
||
Citaat:
![]() Als t niet wederzijds is wil ik dat ook gewoon graag weten. Dat was juist de hele bedoeling; duidelijkheid. Als hij mij ook leuk vind is dat natuurlijk geweldig ![]() Afwachten dus.... En weet jij al wat/of je iets gaat doen?
||
Citaat:
![]() ![]() Puh, relaties. Breek me de bek niet open ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aandacht krijgen is uberhaupt gewoon leuk. Maar ik begin wel beetje iemand leuk te vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
heb zo mooi gedroomd.. Gedroomd dat alles weer goed was, dat hij mij vastnam, me kuste, me plaagde.. En dan komt de realtiteit boven als je wakker wordt. Wow, dat deed zeer. En oh wat heb ik gisteren toch gedaan ![]() ![]() There's still a little bit of your taste in my mouth There's still a little bit of you laced with my doubt It's still a little hard to say what's going on Ik wil er even gewoon niet zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Dat wóu ik. ![]() Ik kwam echter tot inzien dat het toch niets helpt, wordt niemand beter van. Maar ik vind het wel een aardige jongen, dus nu ga ik er gewoon vriendschappelijk mee om. Niet meer om mijn ex te kwetsen ofzo. Was een dom plan. ![]() Ik was gewoon boos en ik dacht dat ik me daardoor beter zou voelen. ![]()
||
Citaat:
![]() Hm, ik... niet, vind ik. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Hmm... Oké, hij is best leuk, ja.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zijn er 'hints' dat deze opkomende gevoelens wederzijds zijn? (en ja, nu ben ik nieuwsgierig!)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #122 JanDeVries | 500 | 29-11-2012 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 15:38 | |
Lifestyle |
Spot de forummer June bug | 500 | 16-10-2006 17:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #18 Qamra | 500 | 04-11-2005 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |