Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 22:14
Jolt
Jolt is offline
dat is niet mooi

Ik ben vrolijk, weet alleen niet waarvan, ben niet verliefd geloof ik.
Ach jah fucked it blij = blij
Oud 28-11-2005, 22:38
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
kiddin schreef op 27-11-2005 @ 17:13 :
Ik heb echt precies hetzelfde! Niet dat je daar iets aan hebt want ik weet ook niet hoe ik het aan ga pakken
Al heb ik wel besloten dat ik niet meer ga afwachten want daar schiet ik nu al een jaar niks mee op.
laat me maar weten wat je hebt ondernomen en hoe het is afgelopen.

Bij mij is het op het ogenblik allemaal hetzelfde, ik ben precies verliefder op hem wanneer ik niet bij hem ben? in ieder geval zeggen we bijna niets meer tegen elkaar ik wil verdomme zo hard dat hij me aanraakt.
Oud 28-11-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 28-11-2005 @ 20:22 :
Hm, echt een probleem is het niet, het is meer dat ik me hoe dan ook wel vermaak! Het is wel dat ik misschien iets te snel een beetje onder de indruk ben, maar daar groei ik vast wel overheen Ik heb er geen last van, eigenlijk.

Hm, relaties? Er staat nog niets serieus op het lijstje, maar misschien komt dat nog, er zijn wat oppervlakkige relaties die ik nog wat wil gaan uitdiepen. En dan bedoel ik zowel op vriendschappelijk als op 'liefdes'gebied.

En o wat heb ik het naar mijn zin
Ja maar dan delen we dus hetzelfde probleem.
Wanneer iemand me een complimentje geeft, leuk koppie heeft en beetje aandacht kan ik al helemaal onder de indruk zijn. Maar ach, heb atm gewon veel lol. Relatie is leuk maar hoeft nog niet super nodig.
Oud 29-11-2005, 00:47
pinbalpaul
pinbalpaul is offline
ik ben nooit blij geweest-> komt omdat ik een loser ben en als ik mijn rijbewijs heb ga ik lekker iemand aanrijden en dan hoop ik dat diegene ook dood is. Het liefst doe ik een zelfmoordaanslag op zo een kanker moske zo mijn hardje gelucht
Oud 29-11-2005, 00:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
pinbalpaul schreef op 29-11-2005 @ 01:47 :
*BLAAT*
zo mijn hardje gelucht
Tering. Als jij je rijbewijs hebt, rij jezelf dan tegen een boom aan...
Oud 29-11-2005, 01:24
pinbalpaul
pinbalpaul is offline
Mephisto wil je klappen halen of zal ik ze brengen?
Oud 29-11-2005, 01:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
pinbalpaul schreef op 29-11-2005 @ 02:24 :
Mephisto wil je klappen halen of zal ik ze brengen?
Kom maar brengen. Moet ik je even komen ophalen van't station? Weet de plekken hier te vinden waar geen lastige voorbijgangers zijn of politie e.d. dus dan mag jij fijn proberen wat je wilt zonder dat daar enige consequenties aan verbonden zijn
Oud 29-11-2005, 10:15
Verwijderd
voor 75% voor ik me heerlijk. Mijn vriend is lief voor me, in ieder geval niet zoon eikel als mn ex. Ik begin nu echt te geloven dat ik 1 van de goede kerels aan de haak geslagen heb.

En die andere 25%.. nouja ik voel me voor 5% minder happy omdat hij in tenerife zit en ik dus niet bij hem zit.. En die andere 20% is toch door zn ex.. Hij heeft mij overtuigd dat hij helemaal voor mij gaat, maar als ik dan dingen doe die ik eigelijk beter niet kon doen (smsjes lezen) dan weet ik t ff niet meer.. Zo verward..Het liefst zou ik mn kop in t zand steken en nergens van willen weten.. het ging verdomme zo lekker.. Maar aan de andere kant wil ik psies weten hoe t nou zit tussen die 2, zodat hij me niet al te hard kan kwetsen..

maja..
Oud 29-11-2005, 10:20
Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 29-11-2005 @ 11:15 :
voor 75% voor ik me heerlijk. Mijn vriend is lief voor me, in ieder geval niet zoon eikel als mn ex. Ik begin nu echt te geloven dat ik 1 van de goede kerels aan de haak geslagen heb.

En die andere 25%.. nouja ik voel me voor 5% minder happy omdat hij in tenerife zit en ik dus niet bij hem zit.. En die andere 20% is toch door zn ex.. Hij heeft mij overtuigd dat hij helemaal voor mij gaat, maar als ik dan dingen doe die ik eigelijk beter niet kon doen (smsjes lezen) dan weet ik t ff niet meer.. Zo verward..Het liefst zou ik mn kop in t zand steken en nergens van willen weten.. het ging verdomme zo lekker.. Maar aan de andere kant wil ik psies weten hoe t nou zit tussen die 2, zodat hij me niet al te hard kan kwetsen..

maja..
Niet teveel op zijn ex letten, want ik kan het ook nog goed vinden met mijn ex en daar had mijn huidige vriend ook zijn twijfels over. Dus niet teveel zorgen gaan maken als ze gewoon nog goed met elkaar om kunnen gaan.

Mijn love-life is geweldig! Heel erg verliefd en bijna een maand alweer.. Time flies when you're having fun
Oud 29-11-2005, 10:21
Verwijderd
Hij is zo lief
Oud 29-11-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 29-11-2005 @ 11:20 :
Niet teveel op zijn ex letten, want ik kan het ook nog goed vinden met mijn ex en daar had mijn huidige vriend ook zijn twijfels over. Dus niet teveel zorgen gaan maken als ze gewoon nog goed met elkaar om kunnen gaan.

Mijn love-life is geweldig! Heel erg verliefd en bijna een maand alweer.. Time flies when you're having fun
ik lette ook niet al teveel op haar, ze zijn al heel lang vrienden en zullen dat vast ook blijven. Geen probleem weet mijn vriend ook. Als hij met haar om wil blijven gaan moet hij dat doen. Zolang hij maar niet met dr zoent of wat dan alniet, maakt het me nix uit.
Maar als ik dan in n smsje lees dat hij bij haar langs is geweest en dat zij zich daardoor weer helemaal geweldig voelt, gaat 6t kriebelen. Zeker als hij mij vertelde bij zn vrienden te zijn geweest (zij is ook n vriend, snap ik), maar ook nog zegt dat hij haar al lang niet meer gezien heeft.. Dan liegt hij dus tegen me... Misschien om mij te sparen.. maar ik met mn achterdochtige hoofd denk gelijk anders..
Om een lang verhaal kort te maken: Ik wil em veel vrijheid geven in kwestie met zn ex, maar ik ben achterdochtig dat hij dat misbruikt. Maar aan de andere kant kan ik t me ook weernie van em voorstellen..

Sorry btje wazige post..
Oud 29-11-2005, 11:04
Lady Jane
Lady Jane is offline
Het is uit.
Oud 29-11-2005, 11:07
Verwijderd
.
Oud 29-11-2005, 11:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Get Psycho
Ik snap je precies
Als je vriend terug is uit Tenerife (alleen een vakantie neem ik aan?) moet je een serieus met je vriend hierover gaan praten. Zeg tegen hem precies wat je hier in het topic zegt. Misschien kan hij je gerust stellen

@Lady Jane
*knuffel*

En mijn lovelife?
Ik was gister thuisgebleven omdat ik tijd voor mezelf nodig had. En nu heb ik vandaag vrij en ben ik heerlijk aan het rommelen Dat had ik echt nodig! (Af en toe begrijp ik ook eens hoe mijn vriend zich voelt )
Oud 29-11-2005, 12:06
Verwijderd
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer een verschrikkelijke baaldag. Dus toen maar weer overgegaan op negeren. Op de een of andere manier kunnen we gewoon echt niet normaal tegen elkaar doen
Oud 29-11-2005, 12:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2005 @ 12:25 :
*knuffel*
nee dat helpt .
Oud 29-11-2005, 13:54
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-11-2005 @ 13:10 :
nee dat helpt .
Ja echt! Wil je ook een knuffel?

oei wat was hij gister leuk...
Oud 29-11-2005, 14:04
Verwijderd
Gister lekker dagje gehad. Samen even boodschappen gedaan waarbij ik verwachtte dat het personeel ons de winkel uit zou zetten omdat we zo onzettend melig waren, daarna samen wezen poolen, erachter gekomen dat hij veel beter is in airhockey, wij samen heerschen met Triviant en thuis samen staan dansen in de woonkamer op de muziek van mijn nieuwe cd'tje... Heerlijk, dansen saampjes! * zwijmelt *
Oud 29-11-2005, 15:34
kiddin
kiddin is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-11-2005 @ 23:38 :
laat me maar weten wat je hebt ondernomen en hoe het is afgelopen.

Bij mij is het op het ogenblik allemaal hetzelfde, ik ben precies verliefder op hem wanneer ik niet bij hem ben? in ieder geval zeggen we bijna niets meer tegen elkaar ik wil verdomme zo hard dat hij me aanraakt.
Ik heb m een smsje gestuurd waaruit (volgens mij althans) duidelijk blijkt dat ik m leuk vind. Maarja, ik heb dat smsje gister om 12 uur smiddags gestuurd en nu nog niks terug en daar baal ik echt van
Als t niet wederzijds is wil ik dat ook gewoon graag weten. Dat was juist de hele bedoeling; duidelijkheid.
Als hij mij ook leuk vind is dat natuurlijk geweldig maar zo niet dan weet ik het iig en zet ik t wel uit mn hoofd.
Afwachten dus....

En weet jij al wat/of je iets gaat doen?
Oud 29-11-2005, 15:49
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Soms mis ik hem nog wel.
Maar ik geniet ook wel weer een beetje van het vrijgezel zijn.
Vrijdag filmpje kijken met een jongen, en hij vroeg ook nog of ik zondag mee ging naar de kerk.
Ikzelf heb nog nooit een echte kerkdienst bijgewoond, en ik wil wel eens kijken hoe dat is. Vond het wel schattig dat hij vroeg of ik mee ging.
En die ene jongen van mn werk, hij is echt leuk. We kijken ook de hele tijd naar elkaar.
Oud 29-11-2005, 16:18
BananaSplit
BananaSplit is offline
kut, zwaar kut. So close, but so far away from me.

Ik vind dus ioemand leuk en diegene heb ik dat ok gezegd. We kletsen elk tussenur dat we samen hebben, maar een relatie gaat er niet komen en zal dan toch niets worden.

Het is namelijk al een keer goed mis gegaan, om rare redenen, en een vriendschappelijke relatie wil ze ook niet buiten school
Oud 29-11-2005, 16:20
fractuur
fractuur is offline
Gelukkig toch nog even gezien voordat hij een week weg is.
Oud 29-11-2005, 16:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oud 29-11-2005, 16:24
I C U
I C U is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-11-2005 @ 23:51 :
Ja maar dan delen we dus hetzelfde probleem.
Wanneer iemand me een complimentje geeft, leuk koppie heeft en beetje aandacht kan ik al helemaal onder de indruk zijn. Maar ach, heb atm gewon veel lol. Relatie is leuk maar hoeft nog niet super nodig.
Maar ben je dan ook realistisch en denk je: als die jongen over vier weken mij nog steeds zoveel aandacht geef, pas dan sta ik die vlinders toe? Okay, vooruit, we delen hetzelfde probleem Maar goed voelt het wel, die aandacht. Damn, blijkt maar weer dat mijn ego daar gewoon behoefte aan heeft!

Puh, relaties. Breek me de bek niet open
Oud 29-11-2005, 17:09
Green Day
Green Day is offline
hoe ik dit haat Eenzaamheid en ombestemd verlangen
Oud 29-11-2005, 17:32
Iduna
Iduna is offline
In de war.
Oud 29-11-2005, 17:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-11-2005 @ 13:10 :
nee dat helpt .
:')
Oud 29-11-2005, 18:03
George
George is offline
Laura is BOOS.
Oud 29-11-2005, 18:09
Metal
Metal is offline
Ik heb haar al 2 dagen amper gesproken, en dat is vreemd.
Ik mis haar.
Oud 29-11-2005, 18:24
Verwijderd
prrima
Oud 29-11-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 29-11-2005 @ 19:24 :
prrima
ik ook maar ik moet nog wel een beetje wennen
Oud 29-11-2005, 18:43
Mephisto
Mephisto is offline
Uit.

Ben er 2 uur in een behoorlijk agressieve bui ervan geweest, en sindsdien ben ik volledig apatisch erover. Time to move on, only shit lasts forever
Oud 29-11-2005, 19:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wow, net gewoon meer dan een uur aan de telefoon gezeten! En gewoon gezellig gekletst Dat is echt lang geleden. Normaal bellen we maar 10 minuutjes ofzo

Anyways, ik ben blij dus
Oud 29-11-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 29-11-2005 @ 17:24 :
Maar ben je dan ook realistisch en denk je: als die jongen over vier weken mij nog steeds zoveel aandacht geef, pas dan sta ik die vlinders toe? Okay, vooruit, we delen hetzelfde probleem Maar goed voelt het wel, die aandacht. Damn, blijkt maar weer dat mijn ego daar gewoon behoefte aan heeft!

Puh, relaties. Breek me de bek niet open
ja dat is dus hetprobleem, realiteit onder ogen zien. Het is toch leuk als je ego gestreeld wordt.
Aandacht krijgen is uberhaupt gewoon leuk.

Maar ik begin wel beetje iemand leuk te vinden.
Oud 30-11-2005, 05:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-11-2005 @ 16:49 :
Soms mis ik hem nog wel.
Maar ik geniet ook wel weer een beetje van het vrijgezel zijn.
Vrijdag filmpje kijken met een jongen, en hij vroeg ook nog of ik zondag mee ging naar de kerk.
Ikzelf heb nog nooit een echte kerkdienst bijgewoond, en ik wil wel eens kijken hoe dat is. Vond het wel schattig dat hij vroeg of ik mee ging.
En die ene jongen van mn werk, hij is echt leuk. We kijken ook de hele tijd naar elkaar.
Was dat niet een vriend van je ex die je wilt zien om je ex te kwetsen?
Oud 30-11-2005, 06:39
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
George schreef op 30-11-2005 @ 01:39 :
Ik heb echt zin om mezelf keihard te bezatten, of ontzettend stoned/high/whatever te worden. Ik wil gewoon vergeten.
+
heb zo mooi gedroomd.. Gedroomd dat alles weer goed was, dat hij mij vastnam, me kuste, me plaagde.. En dan komt de realtiteit boven als je wakker wordt. Wow, dat deed zeer. En oh wat heb ik gisteren toch gedaan ..? Een groot gebroken hart getekend, muziek van Mozaïek geluisterd en dan stukjes tekst errond geschreven. Hetzelfde voor zijn naam in het groot met de muziek van Marco Borsato.. En dan dat liedje van Damien Rice

There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little hard to say what's going on

Ik wil er even gewoon niet zijn
Oud 30-11-2005, 11:02
zeep007
zeep007 is offline
Vandaag kan ik onze ringen ophalen!
Verder moet hij veeel werken en zie ik hem amper, maar zometeen kan ik wel naar een mooie ring kijken als ie er niet is

op vriendschappelijk vlak gaat het beter dan de afgelopen maanden
en dat lucht wel een beetje op .
Oud 30-11-2005, 12:01
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-11-2005 @ 06:25 :
Was dat niet een vriend van je ex die je wilt zien om je ex te kwetsen?
Uuh.. guilty.
Dat wóu ik.
Ik kwam echter tot inzien dat het toch niets helpt, wordt niemand beter van. Maar ik vind het wel een aardige jongen, dus nu ga ik er gewoon vriendschappelijk mee om. Niet meer om mijn ex te kwetsen ofzo. Was een dom plan.
Ik was gewoon boos en ik dacht dat ik me daardoor beter zou voelen.
Oud 30-11-2005, 13:27
Verwijderd
Het idee alleen al dat ik vanacht niet naast hem lig en hem de komende 24 uur waarschijnlijk niet zie vindt ik vreselijk...
Overigens, wel vanochtend een flinke buffer opgebouwt voor vandaag
'He gives me love, love, love, love, crazy love!'
Oud 30-11-2005, 13:41
Metal
Metal is offline
ik vindt het ook vreselijk.
Oud 30-11-2005, 16:17
I C U
I C U is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-11-2005 @ 23:57 :
ja dat is dus hetprobleem, realiteit onder ogen zien. Het is toch leuk als je ego gestreeld wordt.
Aandacht krijgen is uberhaupt gewoon leuk.

Maar ik begin wel beetje iemand leuk te vinden.
En toch lukt het mij aardig om realistisch te zijn... Ach ja. Het blijft leuk, en je houdt er leuke kennissen aan over! Ik wel, iig.

Hm, ik... niet, vind ik.
Oud 30-11-2005, 16:18
ST*R
ST*R is offline
heb zin om m weer te zien hij is zo lief
en waarom smst die ene jongen nou nú, en niet een tijd geleden, toen ik m leuk vond?? maargoed, hij is vaag
Oud 30-11-2005, 16:37
Verwijderd
vandaag 3 maanden huhh
Oud 30-11-2005, 16:54
Verwijderd
Rrr. Vandaag was gewoon top. Het is echt helemaal goed tussen ons, het loopt, het is lekker, ik voel me gewoon heel goed bij hem. En hij ook bij mij, geloof ik, als ik dat zo zie/hoor/voel
Alleen jammer dat ik vanavond alleen mag gaan slapen. Nou ja, hij komt wel in bed kruipen zo tegen de morgen (hij uit, ik niet, dan krijg je dat), maar da's toch niet hetzelfde. Ik heb liever dat hij er eerder in ligt dan ik, dan is dat bed tenminste warm. In mijn eentje krijg ik die dus echt niet op temperatuur. En het is toch eigenlijk altijd leuker om samen te slapen dan alleen. (Ja, dat ík dat ooit zou zeggen... ).

Mja *gaat braaf opdrachten maken en verzucht af en toe hoe lief en leuk hij is*
Oud 30-11-2005, 18:33
Roos
Roos is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 30-11-2005 @ 13:01 :
Uuh.. guilty.
Dat wóu ik.
Ik kwam echter tot inzien dat het toch niets helpt, wordt niemand beter van. Maar ik vind het wel een aardige jongen, dus nu ga ik er gewoon vriendschappelijk mee om. Niet meer om mijn ex te kwetsen ofzo. Was een dom plan.
Ik was gewoon boos en ik dacht dat ik me daardoor beter zou voelen.
hehe begrijpelijk hoor
Oud 30-11-2005, 19:09
WolterB
WolterB is offline
T lijkt elke dag nog fijner te worden
Oud 30-11-2005, 19:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-11-2005 @ 20:09 :
T lijkt elke dag nog fijner te worden
Mis ik hier iets? Dude, ga je richting wolken?

OT: Hmm... Oké, hij is best leuk, ja.
Oud 30-11-2005, 19:22
snoopy
snoopy is offline
Hmm... ik mis m wel, maar we zijn wel erg lief tegen elkaar, laatste week
Oud 30-11-2005, 19:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
I C U schreef op 30-11-2005 @ 20:11 :
Mis ik hier iets? Dude, ga je richting wolken?

OT: Hmm... Oké, hij is best leuk, ja.
Ik vond dat t na mn 'hits' de afgelopen dagen/weken wel eens wat duidelijker gezegd mocht worden (a)
Oud 30-11-2005, 19:28
I C U
I C U is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-11-2005 @ 20:26 :
Ik vond dat t na mn 'hits' de afgelopen dagen/weken wel eens wat duidelijker gezegd mocht worden (a)
Hm, zo heel subtiel waren ze niet, maar ik denk: we gaan er niet op in

Zijn er 'hints' dat deze opkomende gevoelens wederzijds zijn? (en ja, nu ben ik nieuwsgierig!)

Regels voor berichten